Undersköterskor Natt till Bemanningsenheten jobb - alla lediga jobb
Nedan listar vi alla lediga jobb som matchar: Undersköterskor Natt till Bemanningsenheten. På Jobblediga.se kan du enkelt söka fler liknande jobb via datorn eller mobilen. Här hittar du också jobbtips när du söker jobb eller vill klättra i karriären.Hittade inga lediga jobb på sökning: Undersköterskor Natt till Bemanningsenheten. Sök vidare
Några andra slumpade jobb:
- Distriktschef för Comviq - Stockholm - Ansvara för försäljningsutvecklin...- Stockholm
- Entreprenadingenjör Anläggning till enheten för bygg och anläggning!- Nacka
- Sommarjobb som personlig assistent till musikintresserad tjej- Stockholm
- Biståndshandläggare LSS- Täby
- Developer / Utvecklare / .NET / C#- Solna
- Teknisk administratör till företag i Södertälje!- Södertälje
- Teknisk administratör till företag i Södertälje!- Stockholm
- Receptionist sökes för kort uppdrag under sommaren!- Stockholm
- Receptionist sökes omgående för pensionsföretag!- Stockholm
- Pigga, glada och engagerade innesäljare till vårt säljteam - kvällstid!- Stockholm
Mer beskrivning
Distriktschef för Comviq - Stockholm - Ansvara för försäljningsutvecklin...Om kunden Comviq startades med ett tydligt mål i åtanke, utmana alla operatörer genom att pressa priserna för att ge kunden så mycket som möjligt för pengarna när det gäller mobil kommunikation. Utan dyra konceptbutiker är de alltid tillgängliga för sina kunder genom sina 19.000 återförsäljare runt om i Sverigei form av kiosker, livsmedelsbutiker och andra närbutiker, samt på nätet. Comviq marknadsförs av Tele2 och de har idag 15 miljoner kunder i 10 länder. Dina arbetsuppgifter Som Distriktschef på Comviq ansvarar du för försäljningen av Comviqs kontantkort och abonnemang genom återförsäljare i din region. Distriktschefen är kung/drottning i sin region när det gäller Comviq och är en otroligt stark bärare av varumärket. Återförsäljarna består av kiosker, livsmedelsbutiker och andra närbutiker. Genom att lära känna dina återförsäljare och bistå dem medskyltmaterial och träning kringhur de ska sälja Comviqs produkter utvecklar du den gemensamma affären. Mycket fokus ligger på relationen och du bör trivas med att jobba i ett stort nätverk. Återförsäljarna träffar du i deras butiker och under en dag reser du mellan flera återförsäljare. Detta kräver ordentlig planering och du behöver förstå vikten av att planera och rapportera för att utvecklas. Du tar mycket ansvar ochhar egna mål att uppnå och får löpande stöd av en regionchef för att nå dem.Då du reser i tjänsten kan övernattningar förekomma. Din bakgrund Du har: - minst 2 års erfarenhet avförsäljning, gärnainom telekom, och förstår marknaden - skapat starka försäljningsresultat över tid - vana av att underhålla ett stort kontaktnät och trivs med att interagera med människor, nya som gamla bekanta - förståelse för flera olika kulturer och pratar gärna flera språk, utöver svenska och engelska - körkort sedan minst 1 år tillbaka - hållit utbildningar kopplade till sälj tidigare, t. ex. tränat ny personal eller coachat säljare till bättre resultat - avslutat gymnasiet, eftergymnasial utbildning är meriterande Vi erbjuder - Fast lön + bonus - Förmånsbil - Mobiltelefon och dator - Schyssta pensionsvillkor och försäkringar - Löpande utbildning ochcoaching Att jobba hos NRG Genom att jobba hos oss på NRG får man inte bara jobba med varumärken i världsklass, utan också med människor som är bland de duktigaste, flitigaste och härligaste i Norden och fira segrarna tillsammans. Vi tror mycket på utveckling och erbjuder löpande utveckling och coaching som är relevant för det uppdrag du utför och bygger dig för att växa vidare i branschen. Vi älskar att vara en accelerator för ambitiösa människor och är stolta över att ha varit med och fostrat flera av stjärnorna i nordisk retail som genom att vara en stark spelare ivårt nätverk fått chansen påmöjligheter som annars skulle kommit år senare i karriären. Övrigt Anställningsform: I detta uppdrag kommer du bli anställd av Nordic Retail Group men utföra arbetet åt Comviq. Tjänsten är schemalagd främst påvardagar men helger samt kvällar förekommer i perioder. Du kommer verka i Stockholmsområdet. Tjänsten beräknas tillsättas snarast därför skerintervjuer löpande såansök snarast, du behöver inte ens CV vid första ansökan!Tjänsten är på heltidochtillsvidare. Frågor (ej ansökningar)om tjänsten kan ställas till:ohlander@nordicretailgroup.com Om Nordic Retail Group Nordic Retail Group är idag Nordens ledande expert inom bemanning, rekrytering och genomförande av säljdrivande aktiviteter. Vi grundades 1997 och finns idag lokalt representerade i alla 4 nordiska länder. Nordic Retail Group har år efter år placerat sig på topplistor över Nordens snabbast växande företag. Vi har kunnat göra det eftersom vi hjälper våra kunder att lösa en av deras mest affärskritiska utmaningar: Hur de ska maximera sin försäljning. Vi vet att lösningen handlar om människor, konsten att attrahera rätt människor med rätt motivation och erfarenhet. Vi fokuserar alltid på att finna rätt person, inte bara att fylla en vakans. Genom det är vi med all tydlighet mer fokuserade på personer än funktioner. Vi strävar efter att vara en toppresterande arbetsgivare. Att attrahera, utveckla och uppskatta de bästa talangerna inom vårt område. Vi kallar det, Passion for People! Besök gärna http://www.nordicretailgroup.com (http://www.nordicretailgroup.com/)för mer information.
Företag: Nordic Retail Group
Ort: Stockholm
Publicerad : 05-31
Sök fler jobb liknande: lediga Distriktschef för Comviq - Stockholm - Ansvara för försäljningsutvecklin... jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Distriktschef för Comviq - Stockholm - Ansvara för försäljningsutvecklin...
Entreprenadingenjör Anläggning till enheten för bygg och anläggning!
Enheten för bygg och anläggning har ansvar för kommunens egen produktion av byggnader för välfärdsändamål samt allmänna anläggningar som gator, parker och byggnadsverk. Merparten av verksamheten ligger inom kommunstyrelsens ansvar, men även större investeringar för övriga nämnder genomförs av enheten. Uppdraget drivs i nära samspel med ett flertal enheter i Nackas starka tillväxt, primärt i samverkan med exploateringsverksamheten. Arbetsbeskrivning I rollen som byggledare kommer du att medverka i infrastruktur- och exploateringsprojekt som planeras inom kommunen under de kommande åren. I din roll deltar du i genomförandet och är stödet för projektledaren vid framtagande av förfrågningsunderlag samt planeringen av utbyggnaden, framtagande av tidplaner mm. Du ansvarar under utbyggnaden för att samtliga anläggningar byggs enligt projekterade handlingar och att infrastrukturen, som omfattar väg-, trafik, VA- och parkanläggningar byggs på rätt sätt så att dom blir långsiktigt hållbara ur drift- och underhållssynpunkt. Du rapporterar avvikelser och anmälda ätor till projektledaren för beslut. Du kan även ha rollen som entreprenadingenjör för investeringsprojekt där omfattningen inte kräver både projektledare och byggledare som beställts av Natur och trafiknämnden, då får du ansvar att driva olika anläggningsprojekt och rapportera direkt till projektägaren. I rollen ingår planering, upphandling och samordning av projektörer och entreprenörer, tidsplanering, ekonomisk uppföljning, besiktning och överlämning till huvudmännen för drift och förvaltning. Du har i dina projekt kontakt med såväl exploatörer, kommuninvånare och andra intressenter inom  ramen för projektet. I både byggledaren's roll och som entreprenad ingenjörs ingår uppgiften att samordna, ta fram besked, hantera tredje man vara beställarens ögon och öron på plats. Vi ser därför att du är en strukturerad teamspelare med driv och engagemang att få kommunens projekt i mål. Efter godkänd slutbesiktning tar du ansvar för att de handlingar som förvaltarna behöver såsom relationshandlingar, drifts- och underhållsinstruktioner och garantier överlämnas till huvudmännen. Kvalifikationer Vi söker dig med relevant utbildning, som ingenjör eller har eftergymnasial yrkesutbildning inom anläggning och några års erfarenhet från byggprojekt inom anläggning av gator, konstruktioner parker mm. Alternativt flerårig erfarenhet som vi bedömer som likvärdig. Vi ser gärna att du har erfarenhet av byggledning, projektering eller projektledning inom markanläggnings projekt. Det är meriterande med kunskaper och erfarenhet av AMA Anläggning, AB, ABT, ABK, LOU och projektledarutbildning. Du är strukturerad och noggrann i ditt arbetssätt med en stor portion egen initiativförmåga samt förmåga att hitta lösningar då oförutsedda frågeställningar uppkommer. Du har insikt och förståelse för hur anläggningsprojekt kan påverka andra i samhället som exempelvis framkomlighet buller och andra olägenheter och verkar proaktivt för att entreprenörer följer givna TA- planer och vidtar åtgärder för att minska de besvär som uppkommer för tredje man. För projektens framdrift behöver du hålla dialog och samarbeta med många intressenter såsom exploatörer, konsulter, kommuninvånare, politiker med flera. Du måste därför ha förmågan att kommunicera och samarbeta med lyhördhet. Därför lägger vi stor vikt vid dina personliga egenskaper i mötet med andra. Du måste också behärska svenska språket väl i tal och skrift. Vi  erbjuder En spännande utmaning där du kommer att få vara delaktig i att bygga ut infrastruktur i Nacka, flera stora projekt är redan startade men många exploateringsprojekt och infrastruktursatsningar står på tur att dra igång. Målet är 20 000 bostäder och 15 000 arbetsplatser färdigställda till 2030. Du kan läsa om att vara anställd i Nacka här I stadsbyggnadsprojekten arbetar vi efter en särskild projektmodell den hittar du här. Om tjänsten Heltid tillsvidaretjänst. I denna rekrytering tillämpar vi löpande urval vilket kan innebära att tjänsten tillsätts innan sista ansökningsdag 24/6. Välkommen med din ansökan! Inför rekryteringsarbetet har vi på Nacka kommun tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanber oss därför bestämt kontakt med mediasäljare, rekryteringssajter och liknande. Nacka växer och bygger stad. Vi är en öppen, enkel och smart kommun som präglas av valfrihet, effektivt resursutnyttjande och dialog med medborgarna. Mångfald och öppenhet är viktiga ledstjärnor i kommunen där stadens puls möter hav och skog och där människor kan förverkliga sina drömmar. Vi ska vara bäst på att vara kommun och behöver de bästa medarbetarna för att tillsammans uppnå den ambitionen.
Företag: Nacka kommun, enheten för bygg och anläggning
Ort: Nacka
Publicerad : 05-31
Sök fler jobb liknande: lediga Entreprenadingenjör Anläggning till enheten för bygg och anläggning! jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Entreprenadingenjör Anläggning till enheten för bygg och anläggning!
Sommarjobb som personlig assistent till musikintresserad tjej
Vill du jobba på ett företag där du varje dag bidrar till att ge andra människor ett bra liv? Där du erbjuds ett viktigt och spännande jobb. Välkommen till Humana! Läs mer på www.humana.se  Vi söker nu en personlig assistent till vår kund i 20-års åldern. Kunden bor på Östermalm och är i behov av en assistent som kan hjälpa henne med samtliga moment i vardagen. Om kunden: Kunden är en aktiv tjej som pluggar på heltid till civilingenjör och har ett schema fyllt med aktiviteter både i och utanför skolan. Hon är intresserad av skönhet och mode så aktiviteter som att shoppa eller fixa hår och naglar är vanligt förekommande. Något som också förekommer i kundens vardag är musik och då gärna av favoritbandet Black Veil Brides - eller bara annan grym rockmusik. Om du och kunden delar dessa intressen är ni mycket troligt en Perfect Match! Vi söker dig som: Det krävs dock mer än bara gemensamma intressen för att du ska passa för den här tjänsten, här nedan är några andra saker som vi önskar av dig som personlig assistent: ⢠Gärna har erfarenhet av att jobba med ventilator, hostmaskin, sug, lift eller elrullstol. Du kommer dock att få den utbildning du behöver. ⢠Är lyhörd, ordningssam, punktlig och effektiv. ⢠Ser nöje i att hänga med på olika aktiviteter. ⢠Förstår och talar flytande svenska. ⢠Är mellan 23 -39 år Humana erbjuder: Ett spännande och varierat arbete med goda anställningsvillkor, som präglas av ett stort engagemang för våra arbetsuppgifter. Varje framgång för våra kunder är en framgång för oss. Vi är aldrig färdiga utan alltid på väg att bli bättre. Arbetstid/Varaktighet:  Vi nu 3 stycken sommarvikarier. Arbetspassen hos kunden är vardagar kl 07-15 och 15-21. Helger kl 09-21. Det kommer att finnas 2 tjänster med möjlighet till heltid dag/kväll och helg-pass under vecka 29, 30, 31 och 32. Samt en 50 % natttjänst under vecka 30,31 och 32. Lön: Fast timlön enligt överenskommelse. Övriga ersättningar enligt kollektivavtal. Tillträde: Enligt överenskommelse. Ansökan: På Humana arbetar vi alltid utifrån vår värdegrund - engagemang, glädje och ansvar. I rekryteringsprocessen innebär det att vi värdesätter egenskaper som dessa hos dig. Det är även viktigt att du tror på vår vision - Alla har rätt till ett bra liv. Din ansökan läses av personal på Humana, av kunden och dennes anhöriga. Kontaktperson: Lisa Dahlstedt  Humana har valt att använda personlighetstestet MINT, som en del i urvalsprocessen i syfte att göra en så kvalitetssäkrad och rättvis bedömning som möjligt. Testet gör du via en dator och en länk kommer att skickas till din angivna e-postadress. MiNT består av ett antal frågor och tar cirka 10 minuter att besvara. För anställning hos Humana Assistans krävs att du har ett BankID och godkänner att använda ditt BankID i tjänsten. Humana är ett ledande nordiskt omsorgsföretag som erbjuder tjänster inom individ- och familjeomsorg, personlig assistans, äldreomsorg och bostäder med särskild service enligt LSS. Humana har cirka 15 000 engagerade medarbetare i Sverige, Norge och Finland som utför omsorgstjänster till över 7 000 människor. Vi arbetar efter visionen "Alla har rätt till ett bra liv".
Företag: Humana Assistans AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 05-31
Sök fler jobb liknande: lediga Sommarjobb som personlig assistent till musikintresserad tjej jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Sommarjobb som personlig assistent till musikintresserad tjej
Biståndshandläggare LSS
Täby kommun är en av Stockholmregionens snabbast växande kommuner, nära både centrala Stockholm och Arlanda. Inom tio år har Täby vuxit från dagens drygt 70 000 invånare till 90 000 och år 2040 beräknas finnas 20 000 nya arbetstillfällen. Just nu förbättras kollektivtrafiken och vägarna, på sikt kommer Roslagsbanan att förlängas till city via Odenplan. Hög kvalité i välfärden och möjlighet för invånare att välja bland annat skola och omsorg är en del av kommunens signum. Tycker du att det låter spännande att vara en del av utvecklingen? Avdelning funktionsnedsättning är mitt i ett pågående utvecklingsarbete. Under våren har IBIC implementerats som arbetsmetod och nu behöver vi tillfälligt förstärka arbetsgruppen med två erfarna handläggare. Vi söker dig vill utveckla arbetet, arbeta evidensbaserat och ge ett bra bemötande till våra invånare. Då avdelningens arbete riktar sig mot olika målgrupper med funktionsnedsättning ges goda förutsättningar att få en bred kompetens inom området. Som medarbetare erbjuds du även juridisk handledning var sjunde vecka, metodutveckling, utbildning och introduktion med mentorsstöd. ARBETSUPPGIFTER Som biståndshandläggare har du ett meningsfullt och viktigt arbete där du möter medborgare som ansöker om stöd i sin vardag. Du informerar om de stödinsatser som den enskilde har rätt att ansöka om, utredning och beslut fattas med stöd av LSS och i vissa fall även SoL. Du beställer och följer upp insatser. Arbetet innebär myndighetsutövning och förutsätter att du är noggrann och strukturerad. Vi lägger stor vikt vid att de insatser som beviljas är av god kvalité, kostnadseffektiva och kunskapsbaserade, allt i syfte att skapa mervärde för kommunens invånare. Du samarbetar med många olika personer och verksamheter, både inom och utom kommunen. För oss är bemötandefrågor viktiga, vi strävar efter att vara respektfulla, trovärdiga, tydliga och effektiva. KVALIFIKATIONER Vi söker dig med socionomexamen. Även annan högskoleutbildning inom social omsorg eller beteendevetenskap med dokumenterad juridisk kunskap inom området socialrätt kan vara aktuell. Du har minst två års erfarenhet från arbete som handläggare inom SoL, LSS eller annan myndighetsutövning likt Försäkringskassan eller Arbetsförmedlingen. Erfarenhet av IBIC är meriterande men ingen krav, vi utbildar dig. Erfarenhet av arbete inom funktionsnedsättningsområdet ses även det som meriterande. För tjänsten krävs goda datorkunskaper och det är önskvärt att du har körkort. Du visar stort engagemang och intresse för målgruppen och har ett strukturerat och självständigt arbetssätt. Du är ansvarsfull, analytisk och flexibel och har lätt för att uttrycka dig väl i tal och skrift. Arbetet innebär kontakter med många samarbetspartners, vilket ställer krav på att du har en god kommunikativ förmåga, hög samarbetsförmåga och ett professionellt bemötande. Stor vikt kommer läggas vid personlig lämplighet. ÖVRIGT Avdelning funktionsnedsättning består av åtta biståndshandläggare-LSS, fyra biståndshandläggare-SOL (Socialpsykiatri), en IBIC handläggare, en boendesamordnare, en case-manager, tre administratörer, två utvecklingsledare, två enhetschefer samt en avdelningschef. Vi sitter i trevliga kontorslokaler i Roslags Näsby precis intill Roslagsbanan, endast 12 minuter från Tekniska högskolan och Östra station. I Täby kommun ses alla medarbetares hälsa och välbefinnande som avgörande för att kommunen fortsatt ska kunna tillhandahålla välfärdstjänster av bästa kvalitet. Vi arbetar aktivt med att skapa hälsofrämjande arbetsplatser där man kan växa i en bra balans mellan arbete och fritid. Vi har friskvårdsbidrag och friskvårdtimme samt flexibla arbetstider med möjlighet att arbeta hemifrån. Vi ser kompetensutveckling som en viktig del i detta. Läs mer om våra förmåner https://nya.taby.se/kommun-och-politik/arbeta-i-taby/formaner-for-dig-som-jobbar-i-taby-kommun/ Urvalsprocessen sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden löpt ut. Välkommen med din ansökan! Inför rekryteringsarbetet har vi tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanber oss därför kontakt med mediesäljare, rekryteringssajter, konsultföretag och liknande.
Företag: Täby Kommun, LSS Handläggare
Ort: Täby
Publicerad : 05-31
Sök fler jobb liknande: lediga Biståndshandläggare LSS jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Biståndshandläggare LSS
Developer / Utvecklare / .NET / C#
Om jobbet Det bubblar hos IT Solutions på ÅF och vi ser fram emot att utöka vårt team som idag består av cirka 35 vassa utvecklare. Tillsammans vill vi fortsätta leverera lösningar inom utveckling som bidrar till ett smartare samhälle! .NET, C#, Backend, Frontend, Fullstack, Systemutveckling, Software Developer, Utvecklare ÅF verkar inom industrin, infrastruktur- samt energimarknaden och gemensamt för alla dessa är behovet av digitala lösningar som stärker och underlättar framtidens behov. Där kommer du in med din tekniska kompetens av att utveckla långsiktiga lösningar, i flera av dessa branscher, samtidigt som du får fortsätta bli riktigt duktig på din teknikstack. Vi har stora möjligheter för dig som arbetar med .NET-utveckling. Vi behöver träffa dig för att speca vilket projekt som passar just dig, men sammantaget arbetar vi med avancerade system som ställer höga krav på tillgänglighet och effektivitet. Gemensamt för alla våra projekt är att du kommer arbeta agilt i team med fokus på kvalitet. Att ÅF är stort innebär dock inte att du blir en i mängden â vi på IT Solutions Mälardalen består av ca 70 medarbetare och vi ser fram emot att introducera dig till teamluncher, föreläsningar, kompetenskvällar samt våra återkommande First Friday Meetups! Vem är du? Du är genuint intresserad av utveckling och ny teknik och kommer att arbeta med utvecklingsprojekt såväl internt hos oss på ÅF som ute hos våra kunder. Krav Relevant eftergymnasial utbildning inom Data/IT Minst ett par års aktuell erfarenhet av programmering med .NET / C# För tjänsten tillräckligt goda kunskaper i svenska och engelska, i tal och skrift Meriterande Konsulterfarenhet  Våra värdeord Brave, Devoted & Teamplayers kännetecknar hur vi ser på oss själva. Du har en god förmåga att samarbeta och bidra till ett team, samtidigt som du trivs när du får mycket eget ansvar och möjlighet att påverka. Som medarbetare hos oss behöver du snabbt kunna sätta dig in i nya sammanhang och läsa in dig på nya tekniker. I alla våra rekryteringar lägger vi stor vikt vid personliga egenskaper och vi vet att du kommer trivas hos oss om du är en prestigelös person med fokus på långsiktighet och kvalitet. Start: Förhandlingsbart med hänsyn till eventuell uppsägningstid Stationeringsort: Stockholmsregionen (kontor i Solna) Vi erbjuder ÅF är ett stort och etablerat företag som erbjuder dig stabilitet, samtidigt som vi är snabbfotade och flexibla i att anamma nya tankesätt och idéer. Söker du en arbetsplats där du får möjlighet att skapa en plan för din utveckling framåt, oavsett om det är med fokus på teknik, ledarskap eller försäljning, så kommer vi att stötta dig för att nå detta. Anställningen är till vårt kompetenta utvecklingsteam på ÅF IT Solutions, där du får en dedikerad Teamledare. Vi arbetar med att föra teamet framåt och se till att det är högt i tak med en kollegial stämning. Vi har ett stort fokus på worklife balance och hållbarhet. Vi ser till att blanda nytta med nöje, där vi har träffar såväl för att äta en god middag ihop som för kompetensutbyte. Vi söker dig som tillsammans med oss vill skapa framtidens smarta samhälle och vi hoppas att du vill bli en del av vår strävan att skapa ett hållbart samhälle genom att utveckla innovativa teknik- och designlösningar. Vi hoppas att du kommer lära dig lika mycket av oss som vi kommer göra av dig! Om företaget ÅF är ett ingenjörs- och designföretag med verksamhet inom energi, industri och infrastruktur. Vi skapar hållbara lösningar för kommande generationer genom att förena människor och teknik. Vår bas är i Europa och våra affärer och kunder finns över hela världen. ÅF Making Future.
Företag: ÅF AB
Ort: Solna
Publicerad : 05-31
Sök fler jobb liknande: lediga Developer / Utvecklare / .NET / C# jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Developer / Utvecklare / .NET / C#
Teknisk administratör till företag i Södertälje!
Vill du arbeta tekniknära med administration och dokumentation? Då har vi tjänsten för dig! Hos vår kund i Södertälje får du chansen att bli en del av kvalitetsavdelningen på ett företag som arbetar både nationellt och internationellt med kunder och leverantörer! Vi söker just nu en teknisk administratör som tillsammans med andra duktiga kollegor skall arbeta med administration och dokumentation hos vår kund där kvalitetssäkring och operativt jobb kommer att vara en central del av arbetet Du kommer att medverka till att rätt kvalitet av artiklar levereras och du kommer även att se till att företaget tillhandahåller nödvändig dokumentation. Att finnas som ett stöd vid hantering och administrering av kundreklamationer och kundproblem samt att administrera arbetet av godkännande av nya artiklar, leverantörer och processer. Du kommer att vara delaktig i kvalitetsavdelningens arbete vid ändringar så kallade Change Management. Att uppföra och underhålla rutiner och instruktioner som berör det egna arbetet är andra delar som du kommer ha hand om. Tjänsten är en bemanning vilket menas att du kommer bli anställd som konsult av Student Consulting och sedan uthyrd till vår kund. Din profil Vi söker dig som har en teknisk bakgrund i form av utbildning eller relevant arbetslivserafenhet. Har du kunskaper inom kvalitetssäkring, ritningsläsning, specifikationer och standarder är detta mycket meriterande. Du har god datorvana och behärskar, Word, Excel och Powerpoint obehindrat tillsammans med det svenska och engelska språket. Som person är du strukturerad, samarbetsvillig, social och driven. Du är självständig och målinriktad och brinner för att utvecklas. Låter det här som en tjänst för dig? Tveka inte sök idag! Om företaget Mångfaldigt prisbelönta StudentConsulting är ett av Skandinaviens största och ledande rekryterings- och bemanningsföretag med fokus på studenter, akademiker och yrkesutbildade. Tack vare ett stort nätverk och lång erfarenhet har vi rekryterat över 11 000 personer det senaste året. Vi erbjuder intressanta och utmanande tjänster på både hel- och deltid inom områden som IT, teknik, ekonomi, administration, HR, marknadsföring, kundtjänst, försäljning, industri, produktion, logistik och transport. Hitta din framtid på www.studentconsulting.se
Företag: StudentConsulting
Ort: Södertälje
Publicerad : 05-31
Sök fler jobb liknande: lediga Teknisk administratör till företag i Södertälje! jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Teknisk administratör till företag i Södertälje!
Teknisk administratör till företag i Södertälje!
Vill du arbeta tekniknära med administration och dokumentation? Då har vi tjänsten för dig! Hos vår kund i Södertälje får du chansen att bli en del av kvalitetsavdelningen på ett företag som arbetar både nationellt och internationellt med kunder och leverantörer! Vi söker just nu en teknisk administratör som tillsammans med andra duktiga kollegor skall arbeta med administration och dokumentation hos vår kund där kvalitetssäkring och operativt jobb kommer att vara en central del av arbetet Du kommer att medverka till att rätt kvalitet av artiklar levereras och du kommer även att se till att företaget tillhandahåller nödvändig dokumentation. Att finnas som ett stöd vid hantering och administrering av kundreklamationer och kundproblem samt att administrera arbetet av godkännande av nya artiklar, leverantörer och processer. Du kommer att vara delaktig i kvalitetsavdelningens arbete vid ändringar så kallade Change Management. Att uppföra och underhålla rutiner och instruktioner som berör det egna arbetet är andra delar som du kommer ha hand om. Tjänsten är en bemanning vilket menas att du kommer bli anställd som konsult av Student Consulting och sedan uthyrd till vår kund. Din profil Vi söker dig som har en teknisk bakgrund i form av utbildning eller relevant arbetslivserafenhet. Har du kunskaper inom kvalitetssäkring, ritningsläsning, specifikationer och standarder är detta mycket meriterande. Du har god datorvana och behärskar, Word, Excel och Powerpoint obehindrat tillsammans med det svenska och engelska språket. Som person är du strukturerad, samarbetsvillig, social och driven. Du är självständig och målinriktad och brinner för att utvecklas. Låter det här som en tjänst för dig? Tveka inte sök idag! Om företaget Mångfaldigt prisbelönta StudentConsulting är ett av Skandinaviens största och ledande rekryterings- och bemanningsföretag med fokus på studenter, akademiker och yrkesutbildade. Tack vare ett stort nätverk och lång erfarenhet har vi rekryterat över 11 000 personer det senaste året. Vi erbjuder intressanta och utmanande tjänster på både hel- och deltid inom områden som IT, teknik, ekonomi, administration, HR, marknadsföring, kundtjänst, försäljning, industri, produktion, logistik och transport. Hitta din framtid på www.studentconsulting.se
Företag: StudentConsulting
Ort: Stockholm
Publicerad : 05-31
Sök fler jobb liknande: lediga Teknisk administratör till företag i Södertälje! jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Teknisk administratör till företag i Södertälje!
Receptionist sökes för kort uppdrag under sommaren!
Har du tidigare erfarenhet av serviceyrket eller arbetat som receptionist tidigare och är på jakt efter ett spännande- och varierande arbete? Gillar du att ha många bollar i luften och finns tillgänglig omgående? Då har vi tjänsten för dig! Nu söker vi en receptionist på heltid för vår kund som sitter i centrala Stockholm. I din roll som receptionist kommer du att vara företagets ansikte utåt och arbeta i en bred roll med hög variation på arbetsuppgifter. Vår kund är ett internationellt bolag och därav söker vi sig som behärskar det engelska språket flytande, både i tal och skrift. Detta är ett konsultuppdrag, vilket innebär att du kommer bli anställd av oss på StudentConsulting men uthyrd till vår kund. Uppdraget beräknas starta omgående och löper till och med den 28 september. Arbetstiderna är förlagt vardagar mellan 08.00-17.00. Anställningen inleds med utbildning där du kommer få en god inblick i företagskulturen och i den nya rollen. Din profil Vi söker dig som har minst en gymnasialutbildning. Du har arbetat med service i tidigare arbete och det är starkt meriterande om du tidigare arbetat som receptionist. Vi ser även att du är flytande i svenska och engelska, både i tal och skrift. Som person är du strukturerad, kommunikativ och trivs i en roll där du har många bollar i luften. För att passa i rollen ser vi att du är orädd, social och tycker om kundrelationer. Passar detta in på dig? Skicka in din ansökan till StudentConsulting redan idag! Urval sker löpande. Har du frågor kring tjänsten är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare: elin.johansson@studentconsulting.com Om företaget Mångfaldigt prisbelönta StudentConsulting är ett av Skandinaviens största och ledande rekryterings- och bemanningsföretag med fokus på studenter, akademiker och yrkesutbildade. Tack vare ett stort nätverk och lång erfarenhet har vi rekryterat över 11 000 personer det senaste året. Vi erbjuder intressanta och utmanande tjänster på både hel- och deltid inom områden som IT, teknik, ekonomi, administration, HR, marknadsföring, kundtjänst, försäljning, industri, produktion, logistik och transport. Hitta din framtid på www.studentconsulting.se
Företag: StudentConsulting
Ort: Stockholm
Publicerad : 05-31
Sök fler jobb liknande: lediga Receptionist sökes för kort uppdrag under sommaren! jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Receptionist sökes för kort uppdrag under sommaren!
Receptionist sökes omgående för pensionsföretag!
Har du tidigare arbetat som receptionist och är på jakt efter ett spännande- och varierande arbete? Är du serviceminded och strukturerad? Då har vi tjänsten för dig! Nu söker vi en receptionist på heltid för vår kund på ett långsiktigt uppdrag. Vår kund är ett finansiellt starkt pensionsföretag, dem placerar sina kunders pengar i aktier, fastigheter och räntebärande värdepapper. I din roll som receptionist kommer du att vara vår kunds första kontakt med olika företag, alltså vara ansiktet utåt. Du kommer att arbeta i en bred roll med varierande arbetsuppgifter med ansvar över receptionen. Du kommer boka olika mötesrum till dina kollegor, sköta passerkortshantering, budhantering, ärendehantering, hålla rent och fylla på vid kopiatorytor, vara en administrativ högerhand till kontorsansvarig samt att ansvara för kaffe, te och fruktområdet. Detta är ett konsultuppdrag, vilket innebär att du kommer bli anställd av oss på StudentConsulting men uthyrd till vår kund med kontor i centrala Stockholm. Uppdraget beräknas starta omgående och löper på tillsvidare. Arbetstiderna är förlagt vardagar mellan 07.30-16.30. Anställningen inleds med en introduktion utav din nya roll som receptionist. Din profil Vi söker dig som har minst en gymnasialutbildning. Du har arbetat som receptionist sedan tidigare och vet hur en reception fungerar. Som person är du strukturerad, kommunikativ och trivs i en roll där du har många bollar i luften. Vi ser även att du är flytande i svenska och engelska, både i tal och skrift. Passar detta in på dig? Skicka in din ansökan till StudentConsulting redan idag! Urval sker löpande. Har du frågor kring tjänsten är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare: elin.johansson@studentconsulting.com Om företaget Mångfaldigt prisbelönta StudentConsulting är ett av Skandinaviens största och ledande rekryterings- och bemanningsföretag med fokus på unga i karriären. Tack vare ett stort nätverk och lång erfarenhet har vi rekryterat över 10 000 personer det senaste året. Vi erbjuder intressanta och utmanande tjänster inom områden som IT, teknik, ekonomi, administration, HR, marknadsföring, kundtjänst, försäljning, industri, produktion, logistik och transport. Hitta din framtid på:Â www.studentconsulting.se
Företag: StudentConsulting
Ort: Stockholm
Publicerad : 05-31
Sök fler jobb liknande: lediga Receptionist sökes omgående för pensionsföretag! jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Receptionist sökes omgående för pensionsföretag!
Pigga, glada och engagerade innesäljare till vårt säljteam - kvällstid!
Om företaget Förebygg grundades 2015 med viljan om att skapa en tryggare vardag. Idag kan Förebygg stolt erbjuda en av de modernaste lösningarna inom brandsäkerhet och id-skydd. Om tjänsten Med telefonen som verktyg kommer du att ta kontakt med både nya och befintliga kunder och sälja in vår tjänst ID-skydd plus. Du kommer att ingå i ett team av drivna och ambitiösa individer som gemensamt arbetar mot uppsatta mål och budgetar. Hos Förebygg får du en gedigen utbildning om tjänsten och i säljteknik. Vi arbetar med daglig coachning för att du som säljare skall få de bästa förutsättningarna för att utvecklas i din roll. Vi erbjuder en utav marknadens bästa provisionssystem. Vi söker dig som: - Har rätt inställning. - Älskar utmaningar. - Är resultatorienterad och målfokuserad. - Har en stark personlig drivkraft. - Har förmågan att påverka andra. Vi erbjuder dig som säljare: - Produkt- & säljutbildning (ingen erfarenhet behövs) - Garantilön på 2500kr - Generös provisionsbaserad lön, obs inget lönetak - Coaching så att du utvecklas på bästa möjliga sätt - Möjligheter att jobba långsiktigt och klättra inom bolaget Omfattning: Mån-tors, 17-21 / krav att du kan jobbaminst 3 pass i veckan. Vill du tillsammans med oss skapa en inspirerande miljö där vi motiverar och pushar varandra till att uppnå goda resultat. Är du driven och hungrig? Vill du jobba för ett dedikerat och proffsigt bolag med bra förutsättningar? Vi ger dig utveckling både på ett personligt plan och ute i arbetslivet. Det är meriterande om du har tidigare erfarenheter av försäljning eller en bakgrund inom idrott men det är inget krav. Oavsett förutsättningar ger vi dig de verktygen som krävs för att du skall utvecklas som säljare och människa samt uppnå dina personliga mål. Ansök direkt utan CV! Välkommen!
Företag: Förebygg
Ort: Stockholm
Publicerad : 05-31
Sök fler jobb liknande: lediga Pigga, glada och engagerade innesäljare till vårt säljteam - kvällstid! jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Pigga, glada och engagerade innesäljare till vårt säljteam - kvällstid!
Söka jobb tips