Undersköterska Med Ger Rehab Avd 3 Avesta Lasarett lediga jobb

Undersköterska Med  Ger  Rehab Avd 3 Avesta Lasarett jobb Undersköterska Med Ger Rehab Avd 3 Avesta Lasarett jobb

Nedan listar vi alla lediga jobb som matchar: Undersköterska Med Ger Rehab Avd 3 Avesta Lasarett. På Jobblediga.se kan du enkelt söka fler liknande jobb via datorn eller mobilen. Här hittar du också jobbtips när du söker jobb eller vill klättra i karriären.

Hittade inga lediga jobb på sökning: Undersköterska Med Ger Rehab Avd 3 Avesta Lasarett. Sök vidare
Några andra slumpade jobb:

  1. Personalansvarig till vårt Stockholmskontor!- Stockholm

  2. Förvaltningsassistent/Ekonomiassistent, Stockholm- Stockholm

  3. Teamledare face-to-face, Stockholm- Stockholm

  4. Bussförare med kunden i fokus- Täby

  5. Kontaktlinsoptiker, Upplands Väsby- Upplands Väsby

  6. Finsk support i Göteborg- Stockholm

  7. Lärare i spanska- Botkyrka

  8. ADMINISTRATIV ASSISTENT TILL BOLAG INOM KOLLEKTIVTRAFIKEN- Stockholm

  9. Kontorsservicemedarbetare, deltid 75 %- Stockholm

  10. Säljare till resebyrå sökes!- Stockholm


Mer beskrivning

Personalansvarig till vårt Stockholmskontor!
Uniflex Sverige AB Uniflex är ett auktoriserat bemanningsföretag som arbetar med uthyrning, rekrytering och omställning av personal. Vi finns på drygt 50 orter i hela Sverige och har över 5000 anställda. Uniflex har kollektivavtal med LO, Unionen och Akademikerförbunden. Uniflex är kvalitets-, miljö- och arbetsmiljöcertifierat. Som anställd hos Uniflex knyter du värdefulla kontakter och får bred erfarenhet av arbetslivet. Uniflex kan också vara början på en karriär hos någon av våra kunder. Uniflex ser sin personal som sin viktigaste tillgång och därför erbjuder vi friskvårdsbidrag och andra förmåner till våra anställda. Jobbeskrivning Vill du göra karriär i ett växande och spännande bemanningsföretag? Personalansvarig ansvarar för personalanskaffning, urvalsarbete, matchning, bokning och personaladministrativa ärenden. Tjänsten innebär även att vara delaktig i affärer och vara länken mellan kunder och personal. Arbetet är å ena sidan stressigt och mycket att göra men å andra sidan utmanande och intressant då det ständigt dyker upp nya situationer. Uniflex är uppbyggt av små team som jobbar tätt tillsammans. Vår kultur präglas av engagemang, affärsmässighet, arbetsglädje och ansvarstagande. Personliga egenskaper Personalprogrammet eller motsvarande utbildning är ett krav. Meriterande är om du har erfarenhet av liknande arbetsuppgifter. Ett krav är att du har B-körkort. Då rollen är en leveransroll har du en bra känsla för service. Som person är du prestigelös. Genom ditt grymma driv, självständighet och tempo visar du på dina ambitioner och att du vill gå långt i din karriär. Det kommer vara stort fokus på rekrytering för denna tjänst och för att trivas bra ska du tycka om att hålla många bollar i luften. Inom Uniflex finns det goda karriärmöjligheter då vi arbetar aktivt med internrekrytering. Vi tar enbart emot ansökningar via vår hemsida. Lön: Individuell lönetillsättning tillämpas.
Företag: Uniflex Sverige AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-16
Sök fler jobb liknande: lediga Personalansvarig till vårt Stockholmskontor! jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Personalansvarig till vårt Stockholmskontor!

Förvaltningsassistent/Ekonomiassistent, Stockholm
GOveteran är kanske det första bemanningsföretaget i Sverige som uteslutande fokuserar på uthyrning och rekrytering av 40+. GOveteran hyr ut och rekryterar erfaren personal till företag, organisationer och personer som värdesätter kompetent och kunnig personal för längre eller kortare tid. GOveteran vill verka för att tillvarata den erfarenhet och rutin som finns i vuxna generationer. GOveteran vill verka för generationsöverskridande kunskapsöverföring. GOveteran vill motarbeta fördomar och integrera åldrar. Vi visar att den vuxna delen av befolkningen har framtiden för sig. Omgående - Förvaltningsassistent till fastighetsbolag på Östermalm Till kontoret på Nybrogatan söker vi en ekonomi- och förvaltningsassistent. Du kommer att sköta administrationen av hyror, kontrakt och lägenhetsbyten samt redovisningen på företaget. Som förvaltningsassistent blir du en central punkt i företaget, med en ”spindeln i nätet”-funktion. Du kommer att ha mycket kontakt med såväl hyresgäster och våra anställda fastighetsskötare som med externa leverantörer. Krav ställs på att du är drivande, strukturerad och resultatorienterad. Du behöver ha en god social kompetens och kunna samarbeta, men du kommer också att behöva arbeta mycket på egen hand och ta egna initiativ. Ofta krävs flexibilitet då förutsättningarna ändras. Du är en stadig, rejäl och lojal person. Vi ser gärna att du har minst fem års erfarenhet av liknande arbetsuppgifter och att du har vana av att arbeta med ekonomi- och fastighetsprogrammet Hogia. Hos oss lägger vi stor vikt vid ansvarstagande och prestation. För rätt person finns absolut möjligheter att utvecklas och växa med företaget. Bakgrund och personliga egenskaper ? Gymnasium alternativt med eftergymnasial utbildning ? Minst fem års erfarenhet från liknande roll ? Självständig och socialt kompetent med gediget intresse för att ge god service ? Välutvecklat ordningssinne och noggrannhet ? Har du erfarenhet av Hogia är det extra meriterande. Vill Du veta mer? Frågor om tjänsten besvaras av vår rekryteringskonsult Harald Nygren, GOveteran Rekrytering tfn: 070-721 66 39 harald.nygren@goveteran.se Din intresseanmälan Vill du ta chansen och bli en del av ett expansivt företag? Vänligen ansök via länken till vår hemsida omgående. Intervjuer kommer att ske löpnade.
Företag: GOveteran
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-16
Sök fler jobb liknande: lediga Förvaltningsassistent/Ekonomiassistent, Stockholm jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Förvaltningsassistent/Ekonomiassistent, Stockholm

Teamledare face-to-face, Stockholm
**** Du kan bli en del av världens största mänskliga nätverk **** Röda Korset finns i 188 länder – det gör det möjligt för oss att vara på plats både före, under och efter en katastrof. Under 2012 samlade Svenska Röda Korset in 210 miljoner kronor, som bland annat bidrog till att: * Förse två miljoner inbördeskrigsdrabbade syrier med rent vatten, mat, tält, filtar eller hygienpaket * Dela ut mat och rent vatten till tiotusentals människor i torkdrabbade Niger och Mauretanien * Behandla 1 448 patienter på våra svenska center för tortyrskadade * Bedriva läxhjälp och svenskaträning åt 24 000 människor *** Gör skillnad dagligen genom ditt arbete – ansök idag! *** Är du en inspirerande person som gillar högt tempo och brinner för humanitära frågor och kommunikation? Söker du ett meningsfullt arbete där du kan utvecklas som ledare? Nu söker Röda Korset en engagerad och inspirerande teamledare i Stockholm. Arbetet innebär att du ansvarar för och leder en grupp värvare i arbetet att berätta om Röda Korsets unika mandat och verksamhet i syfte att rekrytera månadsgivare. Du leder och planerar det dagliga arbetet där du coachar och motiverar gruppen och är själv med och värvar givare på gator och torg. Tjänsten innebär ansvar för att återkoppling av resultat till projektledaren och du får möjlighet att vara med i planerande och genomförande av utbildningar och rekryteringar. Vi söker dig som är: * Strukturerad och resultatinriktad * Inspirerande och pedagogisk * Utåtriktad och social med goda ledaregenskaper * Intresserad av humanitära frågo Det är meriterande om du: * Har erfarenhet av att leda eller coacha grupper * Face-to-face /personlig försäljning eller insamling * Har erfarenhet av den ideella sektorn Vi erbjuder en viktig och inspirerande arbetsplats med konkurrenskraftiga anställningsvillkor där du blir medarbetare i världens största humanitära nätverk. Du får en fast timlön om 140 kr/h exklusive semesterersättning. Arbetet sker dagtid, ca 30 h i veckan mån-fre. Självklart får du regelbundet utbildning i Röda Korsets insatser i Sverige och övriga världen. Hör av dig till Maria Stacke på maria.stacke@redcross.se eller 08-452 47 69 om du har några frågor. Sista dag för ansökan är 27 juli, men intervjuer sker löpande och tjänsten tillsätts snarast så ansök redan idag! Du kan göra skillnad dagligen genom ditt arbete – både i Sverige och i resten avvärlden! Bli en del av världens största humanitära nätverk –ansök_idag!
Företag: Svenska Röda Korset Kommunikation och insamling
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-16
Sök fler jobb liknande: lediga Teamledare face-to-face, Stockholm jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Teamledare face-to-face, Stockholm

Bussförare med kunden i fokus
Vi etablerade oss på den svenska marknaden 1999 och ingick tidigare i Arriva Skandinavien a/s med ledning i Köpenhamn. I februari 2011 blev vi ett självständigt svenskt bolag och vi växer nu rejält. Under 2012 har vår verksamhet växt till ca 3 400 medarbetare, 680 bussar, 109 tåg och 89 spårvagnar. I januari 2013 växte vi ytterligare, då tillkom ca 1000 nya medarbetare, 224 bussar och 35 tåg. Årligen kommer vi att hjälpa omkring 170 miljoner passagerare att komma till sina mål. Vårt huvudkontor ligger vid Liljeholmen i Stockholm och vi är en del av Europas största koncern för persontrafik - Deutsche Bahn - och kan därmed kombinera den snabba anpassningsförmågan hos det mindre företaget med styrkan och stabiliteten hos det stora. Vi är utmanaren, som tänker vinna nya marknadsandelar genom att se möjligheter till nya innovativa lösningar, som gör det attraktivt för ännu fler att resa kollektivt. Vi sätter våra kunder i centrum genom stil, säkerhet och service och vi hoppas att du vill vara med på vår resa! Bussdepån i Täby söker nu 15 erfarna bussförare. Säkerhet, kundfokus och kvalitet Som Arrivas ambassadör möter du våra kunder ombord på någon av företagets bussar. Du säljer en trygg och säker resa, dessutom levererar du en utmärkt service. Som företagets ansikte utåt är du en viktig del av det team som har ansvaret för att med säkerhet, kund och kvalitet i fokus säkerställa att kunden får en god upplevelse under resan och att denne kommer fram till ankomstplatsen i utsatt tid. Du vet att rätt attityd har inflytande för goda kund- och medarbetarrelationer. Din bakgrund Som bussförare hos Arriva är det en självklarhet att du är positiv och att du har en hög arbetsmoral. Du är en lugn person som har förmågan att hålla huvudet kallt i stressiga situationer. Vi ställer stora krav på din personlighet och att du bidrar till att skapa en god och respektfull stämning bland passagerare och kollegor. Du har giltigt busskörkort (D) och gärna erfarenhet från att köra buss. Tidigare arbeten där kommunikation och service har varit en betydande del är meriterande. Din utveckling är viktig för oss Vi erbjuder dig en spännande arbetsplats tillsammans med många goda kollegor och dessutom en god och öppen arbetsmiljö. Du blir en del av en mångkulturell och internationell organisation i utveckling där vi uppmuntrar initiativ i vardagen och där din utveckling är viktig för oss. Ansökningsprocess Då vår urvalsprocess sker löpande ser vi gärna att din ansökan är oss tillhanda så snart som möjligt, rekryteringsprocessen kommer att påbörjas omgående. Du söker tjänsten genom att klicka på länken nedan. Har du några frågor eller vill veta mer om att bli bussförare är du välkommen att kontakta rekryteringsansvarig Johan Danielsson.
Företag: Arriva Sveriga AB
Ort: Täby
Publicerad : 07-17
Sök fler jobb liknande: lediga Bussförare med kunden i fokus jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Bussförare med kunden i fokus

Kontaktlinsoptiker, Upplands Väsby
Synoptik Sweden AB är en av Sveriges ledande aktörer inom optik med 107 butiker från Kiruna i norr till Malmö i söder. Synoptik etablerades i Sverige 1991, har cirka 600 medarbetare och omsätter 850 mkr. Synoptik ägs av Synoptikfonden, en icke vinstdrivande stiftelse som verkar för att främja nordisk forskning inom optik. Varje år skänks en del av vinsten från Synoptik till forskning inom optik och oftalmologi. Synoptik är även en del av Grand Vision B.V, en världsledande aktör inom optisk retail, med drygt 4 600 butiker i fler än 40 länder. För mer information, se www.synoptik.se Vi söker Kontaktlinsoptiker till vår butik i Upplands Väsby. Tjänsten är en heltidsanställning med tillträde snarast. Ansvar Som optiker hos Synoptik erbjuder vi dig en spännande arbetsplats med möjligheten att utvecklas i din yrkesroll. Tillsammans med dina kollegor bär du ansvaret för att skapa goda kundrelationer och uppnå butikens försäljningsmål. Som optiker arbetar du i första hand med syn- och linsundersökningar men också i butiken. Vi erbjuder • Möjligheten till en personlig och yrkesmässig utveckling t ex via Synoptiks treåriga utbildningsplan för optiker som genererar minst 12 CET/år. • Ett spännande arbete med trevliga kollegor • Kunskapsutbyte mellan våra butiker • En informell och positiv arbetsmiljö Din kompetens Vi söker dig som är utbildad optiker med kontaktlinsbehörighet. Vi vill att du har egenskaper som innebär att du på bästa sätt kan ta hand om kunderna och driva försäljning. Vi tror att du är handlingskraftig och agerar affärsmässigt i alla lägen. Du har också god datavana. Personliga egenskaper Vi tror att du passar in hos oss om du serviceinriktad och kvalitetsmedveten. Som person ser vi att du är ansvarstagande, strukturerad och engagerad. Som optiker hos Synoptik är man en del av sitt säljteam och känner glädje i att skapa lyckosamma kundmöten!
Företag: Synoptik
Ort: Upplands Väsby
Publicerad : 07-16
Sök fler jobb liknande: lediga Kontaktlinsoptiker, Upplands Väsby jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Kontaktlinsoptiker, Upplands Väsby

Finsk support i Göteborg
StudentWork Sharper AB Om företaget Dags för miljöombyte? Vi söker nu finsktalande talanger för rekrytering till vår kund. Vår kund som är belägen i centrala Göteborg expanderar för fullt! Kunden är verksam inom IT med fokus på spedition. Företaget har idag ett 30-tal anställda med kunder spridda över norden. Företaget är en uppskattad arbetsplats som erbjuder proffisionalitet, bra stämning och härliga kollegor. Du utbildas internt i bland annat ITIL. Utöver årlig lönerevision bjuds du på företagsresor och får en pensionsförsäkring och en mycket förmånlig sjukförsäkring. Dina arbetsuppgifter Dina arbetsuppgifter kommer bestå i att hjälpa befintliga kunder och sammarbetspartners med diverse tekniska problem över telefon och per mail, det innefattar allt från enkla användarfrågor till komplicerad felsökning i system och integrationslösningar. I början av din anställning kommer du att få en introduktion för att lära dig de olika delarna. Din profil Vi söker dig som kan finska och svenska i tal och skrift samt att du har god förståelse i engelska. Du har ett intresse av teknik och IT och vill lära dig nya saker. God förståelse för operativsystem, användar- och rättighetshantering samt förståelse för skrivare och webläsare i Windowsmiljö är nödvändigt. Du har även en bra servicekänsla och är stresstålig. Som person är du openminded, ambitös, prestigelös och drivs av viljan att utvecklas. Tjänsten är en rekrytering och du kommer att anställas direkt av kund. Meriterande Erfarenhet av spedition IT-bakgrund och god förståelse för operativsystem Tjänsten är förlagd dagtid med start omgående eller enligt ök. Du kommer att jobba med en fast lön. Om oss Vi är pionjärer inom talent relations, vilket kort sagt innebär att vi vet vilka talangerna är. Studentworks mål är att vara en långsiktig partner för både företag och privatpersoner. Genom ett ständigt uppdaterat nätverk av kandidater och spännande kundföretag - i alla storlekar, i alla branscher - kan vi ligga steget före och matcha rätt person med rätt företag. Vi är Studentwork. Vi vet vad talang är. Det är vårt jobb. Kontakta oss redan idag och bli en del av vårt nätverk.
Företag: StudentWork Sharper AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-16
Sök fler jobb liknande: lediga Finsk support i Göteborg jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Finsk support i Göteborg

Lärare i spanska
Botkyrka kommun är stockholmsområdets femte största kommun med ca 85 000 invånare. Omtalade kultur-, demokrati- och upplevelsesatsningar, expansivt näringsliv samt Sveriges yngsta och mest internationella befolkning, gör Botkyrka till en händelse- och variationsrik kommun med plats för nytänkare. Tunaskolan invigdes 2002 och ligger i närheten av Tumba centrum och pendeltåg (5 min promenad). Skolan har för närvarande ca 640 elever år F-9 fördelade på 10 arbetslag. Tunaskolan är en skola för alla. Vi arbetar utifrån ledorden SPRÅK-SJÄLVKÄNSLA-LÄRANDE. ARBETSUPPGIFTER Ni kommer att vara två spansklärare som tillsammans ansvarar för undervisningen i spanska på Tunaskolan. Tillsammans med lärare, skolledning och annan personal på skolan bidra till ökad måluppfyllelse och stärkt självkänsla för Tunaskolans elever. Tjänsten är på 15% och är placerad onsdag förmiddag och fredag morgon. KVALIFIKATIONER Grundskollärarexamen är ett krav, liksom erfarenhet av arbete med barn och ungdomar. Ett krav är även att du har god kännedom om styrdokumentens upplägg och hur dessa praktiseras i vardagen. Dessutom ser vi som meriterande att du - bygger ditt utvecklingsarbete på en analys av tidigare resultat - har god samarbetsförmåga samt förmåga att arbeta självständigt - gillar att arbeta med barn och ungdomar från olika kulturer, språkgrupper, religioner och etniska bakgrunder.
Företag: Botkyrka kommun, Tunaskolan
Ort: Botkyrka
Publicerad : 07-16
Sök fler jobb liknande: lediga Lärare i spanska jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Lärare i spanska

ADMINISTRATIV ASSISTENT TILL BOLAG INOM KOLLEKTIVTRAFIKEN
JobBusters Aktiebolag Om oss JobBusters är ett personaluthyrnings- och rekryteringsföretag. Vi hjälper företag i alla branscher med alla typer av tjänster. Vi samarbetar idag med allt ifrån stora globala företag till mindre bolag. Vår målsättning är att hitta kundens drömkandidat och kandidatens drömjobb! Arbetsplatsen är belagd i Stockholm. Arbetsuppgifter Som assistent kommer du att ha ett samordningsansvar för gemensamma administrativa frågor som bland annat kommer att innebära hantering av dokument och ärendehanteringssystem. Inom rollen kommer du även att få sammankalla för vissa möten, boka lokaler, skriva och distribuera dagordningar, föra minnesanteckningar, skriva protokoll samt lösa vissa uppkommande och verksamhetsnära problem. Dina arbetsuppgifter består därmed av att frigöra tid för sektionschef, affärsområdesansvarig och affärsförvaltare genom att exempelvis utgöra och underlätta administrativt arbete. Kvalifikationer - Du har kunskap inom administration, där du innehar en förmåga att planera, strukturera och organisera eget arbete. - Du har några års erfarenhet av arbete som assistent. - Du har mycket goda kunskaper i Word, Excel och Powerpoint. - Goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift. Personliga egenskaper Vår kund söker en person som innehar en förmåga att arbeta självständigt med en förmåga att se vad det är som behövs göras. Du har även en positiv attityd och är prestigelös. Lön Fast lön, enligt överenskommelse. Tillträde och ansökan 2013-08-21. Skicka in din ansökan i Word-format snarast på, då intervjuer sker löpande. Heltid, start 2013-08-21 t.o.m. 2014-01-21. Du kommer att vara anställd av JobBusters som konsult hos vår spännande kund. Tipspeng Vet du någon passande för denna tjänst? Om du tipsar oss om en kandidat, utgår en tipspeng vid klar anställning. Samma sak gäller vid tips om uppdrag, en tipspeng utgår vid klar affär. Skicka ditt tips till tipspeng@jobbusters.se! OBSERVERA att vi EJ tar emot ansökningar eller frågor via denna mail, utan endast tips.
Företag: JobBusters AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-16
Sök fler jobb liknande: lediga ADMINISTRATIV ASSISTENT TILL BOLAG INOM KOLLEKTIVTRAFIKEN jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: ADMINISTRATIV ASSISTENT TILL BOLAG INOM KOLLEKTIVTRAFIKEN

Kontorsservicemedarbetare, deltid 75 %
Kontorsfixarna Skandinavien AB Om tjänsten Har du servicevana och trivs i en varierad roll? Söker du en deltidstjänst med fart? Då kan denna tjänst vara ditt nästa steg! Vi söker nu för kunds räkning en social och noggrann person som vill arbeta med kontorsservice. Vårt kundföretag är verksamt inom bilbranschen och har sitt kontor i Spånga. Tjänsten är på deltid 75 % och arbetstiderna är 8.00-15.00. Start sker i mitten av augusti. Arbetsuppgifter Som kontorsservicemedarbetare är du kontorets allt-i-allo och dina arbetsuppgifter innebär följande: - hanterar in - och utgående post - packa och skicka fakturor samt paket - administrera fakturor och avtal - uppdatera personalregister - göra inköp till kontoret - ser till att det är snyggt på kontoret samt utför enklare fastighetsskötsel - svara i porttelefonen och ta emot företagets besökare Kvalifikationer Vi söker dig som är serviceminded och flexibel och som söker en varierad tjänst med många olika arbetsområden. Som person är du framåt och social samt att du ser vad som behöver göras och tar egna initiativ. Meriterande är om du har erfarenhet av en liknande tjänst. Övrigt Denna tjänst innebär att du kommer bli erbjuden en tillsvidareanställning på 75 % hos oss på Kontorsfixarna. I din ansökan vill vi vänligen be dig motivera varför en deltidstjänst skulle passa dig. Urval sker löpande så skicka in din ansökan redan idag!
Företag: Kontorsfixarna Stockholm AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-16
Sök fler jobb liknande: lediga Kontorsservicemedarbetare, deltid 75 % jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Kontorsservicemedarbetare, deltid 75 %

Säljare till resebyrå sökes!
Prime Professional Prime Professional söker en resesäljare! Vår kund är en av Sveriges största kryssningsresebyråer. De sitter centralt i Stockholm och vill nu stärka upp sitt team med ytterligare en säljare. Uppdraget ingår i vår uthyrningsverksamhet vilket innebär att du kommer vara anställd av Prime men arbeta ute hos vår kund. Start för uppdraget är 1 september. Arbetsuppgifter I din roll som säljare kommer du finnas tillgänglig för kunderna att ordna resor; både båt, tåg, buss och flygresor. Du presenterar och planerar resor efter kundernas önskemål på bästa sätt. Där till krävs det att du är tillmötesgående och idérik. Arbetstiderna varierar, du kommer att arbeta både vardagar och helger efter ett schema. Vem är du? Vi söker dig som ser service och engagemang i arbetet som en självklarhet. Du är flexibel, affärsdriven och en problemlösare. Då tempot stundtals kan vara mycket högt bör du vara stresstålig och strukturerad. Du ska kunna ta egna initiativ och arbeta självständigt. Vi ser att du har en bakgrund av försäljning och/eller kundservice. Tidigare erfarenhet från resebranschen är inget krav, men meriterande. Du ska vara flytande i svenska och engelska i tal och skrift, om du har kunskaper i andra språk är det mycket meriterande. Välkommen in med din ansökan! Vi intervjuar kandidater löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Företagsbeskrivning Prime är ett marknadsledande bemanningsföretag som genom verksamhetsområdena Professionals, Service och Care levererar tjänster och helhetslösningar för bemanning, rekrytering, outsourcing och coachning. Som konsult arbetar du på kortare eller längre uppdrag, deltid eller heltid. Du får chansen att bredda din kompetens och arbeta inom olika områden hos både privata och offentliga arbetsgivare efter dina önskemål. Genom samarbete med Arbetsförmedlingen erbjuder även Prime professionell jobbcoachning för dig som är arbetssökande. Prime är ett auktoriserat bemanningsföretag och uppfyller de krav som är uppsatta av branschorganisationen Bemanningsföretagen. Besök gärna vår hemsida www.prime.se
Företag: Prime Professional
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-16
Sök fler jobb liknande: lediga Säljare till resebyrå sökes! jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Säljare till resebyrå sökes!


Sök lediga jobb Undersköterska Med Ger Rehab Avd 3 Avesta Lasarett

Skriv in ort, yrke eller relaterade ord till det jobb du söker:


Visa


Söka jobb tips
© Jobblediga.se