Upphandlingssamordnare Stockholm jobb - lediga jobb

Upphandlingssamordnare Stockholm jobb Upphandlingssamordnare Stockholm jobb - alla lediga jobb

Nedan listar vi alla lediga jobb som matchar: Upphandlingssamordnare Stockholm. På Jobblediga.se kan du enkelt söka fler liknande jobb via datorn eller mobilen. Här hittar du också jobbtips när du söker jobb eller vill klättra i karriären.

Hittade inga lediga jobb på sökning: Upphandlingssamordnare Stockholm. Sök vidare
Några andra slumpade jobb:

  1. Vi söker duktiga medarbetare till UBAB!- Falköping

  2. Ledningscentralsoperatör- Göteborg

  3. ST-läkare allmänmedicin till Capio Läkarhus Lödöse- Lilla Edet

  4. Vi söker duktiga medarbetare till UBAB!- Ulricehamn

  5. Är du vår nya verksamhetsutvecklare?- Göteborg

  6. Specialpedagog- Hjo

  7. Produktambassadör / Eventpersonal ALINGSÅS med omnejd- Alingsås

  8. Business Analyst - Logistik- Skövde

  9. Cloud Software Developer- Göteborg

  10. Software Manager- Göteborg


Mer beskrivning

Vi söker duktiga medarbetare till UBAB!
Om oss Söder & Co är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag. Vi har lång erfarenhet från branschen och vet hur viktigt det är med stark lokal förankring. Då vi är ett fullserviceföretag inom bemanningsbranschen hjälper vi våra kunder med kompetensförsörjning och flexibilitet i alla delar av bolaget. Våra samarbeten bygger på relationer grundade på långsiktighet, engagemang, enkelhet och förtroende. Hos oss gör människor skillnad. Årligen utses färre än 0,5 procent av alla Sveriges aktiebolag till Gasellföretag av Dagens Industri. Det är med glädje vi kan meddela att Söder & Co har blivit utnämnt till Gasellföretag 2013. Om företaget UBAB Ulricehamns Betong AB är ett familjeägt företag som tillverkar och marknadsför prefabricerade systemlösningar i betong för industribyggnader, kontor, bostäder etc. Förutom tillverkning av betongelement utför de även konstruktion, montering samt komplettering till stomentreprenader. Verksamheten, som bedrivits sedan1946, är förlagd i Timmele, utanför Ulricehamn där de för närvarande är drygt 240 medarbetare. Via länken nedan kan du se en film om UBAB och deras byggsystem. http://www.ubab.com/om-ubab/ Dina arbetsuppgifter Vi söker för kunds räkning ytterligare medarbetare till deras produktion för tillverkning av prefabricerade betongelementprodukter. Som produktionsmedarbetare är du är med och formsätter utifrån ritning, armerar, gjuter och färdigställer produkten enligt produktionsplan. Du kommer inledningsvis vara anställd av oss på Söder, men har stora chanser att bli övertagen av kund i förlängningen. För att få de bästa förutsättningarna att lyckas i din nya yrkesroll kommer du få en introduktion i början av din anställning. Därefter kommer du självständigt kunna arbeta med de olika arbetsmomenten. Din profil Har du erfarenhet av betongyrket sedan tidigare? Toppen! Saknar du erfarenhet men är händig och trivs med att arbeta med kroppen? Då kan du vara rätt person för oss! Oavsett vilken bakgrund du har så tror vi att du som söker är arbetsvillig, kan arbeta under stress och att du är fysiskt stark och frisk. Du ska även vara självgående, drivande och alert. Du arbetar lika bra självständigt som i grupp och har ett intresse av att förbättra arbetsmetoder och processer. Traverskort är meriterande, men inte ett krav. Urval och intervjuer sker löpande. Är du intresserad av att vara en del av en ständigt växande bransch? Ansök redan idag via vår hemsida på www.soderco.se
Företag: Aktiebolaget Söder & Co Consulting
Ort: Falköping
Publicerad : 05-30
Sök fler jobb liknande: lediga Vi söker duktiga medarbetare till UBAB! jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Vi söker duktiga medarbetare till UBAB!

Ledningscentralsoperatör
Kustbevakningen är en myndighet under Justitiedepartementet som ansvarar för sjöövervakning och miljöräddningstjänst till sjöss. Dygnet runt, året om finns vi på plats längs Sveriges kust, där vi räddar, hjälper och övervakar. Verksamheten omfattar bland annat miljöräddning, sjöräddning, brottsbekämpning, ordningshållning till sjöss samt tillsyn och kontroll. Genom nationellt och internationellt samarbete verkar myndigheten för en hållbar havsmiljö, ökad säkerhet till sjöss och för att minska gränsöverskridande brottslighet. Kustbevakningen är en arbetsplats som präglas av samarbete och engagemang över områdesgränserna. Här finns engagerade medarbetare med varierande kompetenser vilket skapar en dynamisk arbetsplats med ständiga möjligheter att lära nytt. För att arbeta här är det viktigt att dina personliga värderingar överensstämmer med vår värdegrund; helhetssyn, välvilja och engagemang. Kustbevakningen erbjuder en attraktiv arbetsplats som utmärks av strävan att vara fri från diskriminering och ge lika möjligheter och rättigheter till alla. Beskrivning Kustbevakningen söker ledningscentralsoperatör till ledningscentralenheten med placering i Göteborg. Ledningscentralenheten tillhör operativa avdelningen vars avdelning ansvarar för att produktion av kustbevakningsverksamhet sker på det mest effektiva sätt. I Göteborg är ledningscentralen samlokaliserad med Sjöfartsverkets flyg och sjöräddningscentral samt Försvarsmaktens sjöledningscentral. Kustbevakningens verksamhet leds dag för dag av vakthavande befäl och ledningscentralsbefäl i ledningscentralen som bemannas dygnet runt. Arbetsuppgifter Vi erbjuder ett intressant och operativt arbete i Kustbevakningens nya nationella ledningscentral i Göteborg. Arbetet präglas av omfattande kontakter med Kustbevakningens operativa enheter samt samverkan med andra myndigheter. Som ledningscentralsoperatör biträder du vakthavande befäl och ledningscentralsbefäl i det dagliga arbetet i ledningscentralen, där en del består av att svara i telefon och vara i kontakt med allmänheten. Du handhar stora mängder information som skall utgöra beslutsunderlag inför de beslut som fattas i ledningscentralen. Du svarar även för radiokommunikationen och handhar IT-stödsystem i ledningscentralen. Hanterar och registrerar fartygsanmälan i KIBS databas samt tillhandahåller övrigt underlag till ledningscentral och samverkande myndigheter samt övriga arbetsuppgifter som fördelas av enhetschefen för ledningscentralen eller vakthavande befäl. Kvalifikationer Vi söker dig som har lägst gymnasieutbildning samt några års yrkeserfarenhet av liknande arbete. Du innehar goda IT-kunskaper och du är en van användare av olika IT-system, där du även har ett intresse samt en god förmåga att lära ut och stötta andra användare i systemen. Du har även god förmåga att uttrycka dig i tal och skrift på såväl svenska som på engelska. Du har en god förmåga att hantera stora mängder information. Du har en god administrativ samt analytisk förmåga. Du är bra på att planera och strukturera ditt arbete. Du är positiv, flexibel, engagerad och har en god samarbetsförmåga. Du tar egna initiativ, är bra på att hantera stressiga situationer och har en utvecklad kommunikativ förmåga. Att tidigare ha tjänstgjort inom operativ verksamhet anses som meriterande. Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet. Som en del i urvalsprocessen kan personalprofilanalys komma att genomföras. Villkor Anställningen är tillsvidare med 6 månaders inledande provanställning. Tillträde snarast enligt överenskommelse. För anställning krävs svenskt medborgarskap, drogtest samt säkerhetsprövning med registerkontroll enligt säkerhetsskyddslagen. Kustbevakningen medverkar i utlandsuppdrag och internationella insatser. I anställningen ingår därför en skyldighet att tjänstgöra utomlands i de fall det krävs för verksamheten. Vid tillsvidareanställning medföljer även en skyldighet att krigsplaceras. Övrigt: För att kvalitetssäkra och effektivisera rekryteringsarbetet använder vi ett elektroniskt ansökningsformulär i samarbete med Varbi för samtliga lediga jobb. Fyll i din ansökan så omsorgsfullt som möjligt för att ge en rättvisande bild av dig själv. Kustbevakningen är en statlig myndighet och det innebär att uppgifterna som du lämnar till oss kan komma att lämnas ut enligt offentlighetsprincipen. Normalt gäller ingen sekretess för de uppgifter som behandlas i databasen. Om du har skyddade personuppgifter ska du kontakta den kontaktperson som finns angiven i annonsen. Inför rekryteringsarbetet har Kustbevakningen tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanber oss därför bestämt kontakt med mediesäljare, rekryteringssajter och liknande.
Företag: Kustbevakningen
Ort: Göteborg
Publicerad : 05-30
Sök fler jobb liknande: lediga Ledningscentralsoperatör jobb, Ledningscentralsoperatör Göteborg, Ledningscentralsoperatör Kustbevakningen
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Ledningscentralsoperatör

ST-läkare allmänmedicin till Capio Läkarhus Lödöse
Capio Närsjukvård erbjuder primärvård inom allmänmedicin och specialistsjukvård på uppdrag av tolv landsting och regioner, på mottagningar på drygt 90 platser från Simrishamn i söder till Umeå i norr. Utöver ett brett utbud av tjänster inom primärvård erbjuder vårdcentralerna närliggande tjänster som exempelvis barnsjukvård och mödravård, arbetsterapi och sjukgymnastik. Dessutom erbjuds specialistsjukvård inom bland annat urologi, kardiologi, allmänkirurgi och ortopedi vid ett flertal av Capio Närsjukvårds enheter. Capio Läkarhus Lödöse startade 1 februari 2016 i nybyggda, fina lokaler i Lödöse centrum. Hos oss har drygt 4000 patienter valt att lista sig - det ser vi som ett riktigt gott betyg. Spännande saker är på gång inom Capio Närsjukvård. Vi satsar bland annat stort på modernisering av våra vårdtjänster och olika typer av effektivisering för ökad vårdkvalitet. Vi har dessutom sjösatt vår nya utbildningsinstitution, Capio Academy, som ska ta oss ett steg närmare vår vision – att bli kunskaps- och kvalitetsledande inom svensk primärvård. Inom Capio vill vi skapa långsiktiga relationer med våra medarbetare - vi arbetar aktivt för att utveckla våra medarbetares potential. För engagerade och kunniga medarbetare finns goda karriärmöjligheter och vägar till utveckling inom organisationen.   Arbetsbeskrivning I tjänsten som ST-läkare ingår bl.a. att undersöka, utreda, bedöma och behandla patienter. Du är en viktig del av verksamhetens utveckling och är med och driver mottagningens arbete framåt. Vi har ett stort vårdutbud med rehab mottagning integrerad i våra lokaler. På vår mottagning arbetar vi till stor del teambaserat för att på bästa sätt ta tillvara på yrkesgruppernas olika kompetenser och för att våra patienter ska få ett så smidigt och effektivt omhändertagande som möjligt. Hos oss får du god handledning och det stöd du behöver för att utvecklas i din roll. Vi strävar efter att din utbildning ska bli så givande och intressant som möjligt för att ge dig de kunskaper och erfarenheter du behöver för ditt framtida arbete som specialist i allmänmedicin. Vi erbjuder en marknadsmässig lön, därutöver har vi en lönestege för positiv löneutveckling. Utöver de utbildningsinsatser som anordnas gemensamt för alla ST-läkare i region/landsting erbjuder vi även egna ST-läkardagar och ST-läkarnätverk i Capios regi för att ytterligare stimulera utbildningsklimatet.   Kvalifikationer Du är leg. läkare med ett genuint intresse för allmänmedicinens bredd och variation och vill, tillsammans med oss, arbeta för en god vård av hög kvalitet. Att bidra till verksamhetens utveckling ser du som en naturlig del av ditt arbete och du har lätt för att skapa bra möten med både patienter, arbetskamrater och samverkansparter. Du skall kunna kommunicera på ett tydligt sätt. Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper och förväntar oss att du är en person som bidrar med engagemang och arbetsglädje.   Övrig information Inför tillsvidareanställningar tillämpar vi alltid först sex månaders provanställning. Capio-koncernen är ett av Europas ledande hälso- och sjukvårdsföretag med en paneuropeisk närvaro. Capio erbjuder ett brett vårdutbud av hög kvalitet inom medicin, kirurgi och psykiatri genom sina sjukhus, specialistkliniker och primärvårdsenheter. Capio har en omsättning på cirka 14 miljarder SEK och vårdenheter i fem länder: Sverige, Norge, Danmark, Frankrike och Tyskland. Capio har över 12 000 medarbetare och mer än 4 miljoner patientbesök per år. Vi undanber oss vänligt men bestämt all direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av jobbannonser.
Företag: Capio Närsjukvård
Ort: Lilla Edet
Publicerad : 05-30
Sök fler jobb liknande: lediga ST-läkare allmänmedicin till Capio Läkarhus Lödöse jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: ST-läkare allmänmedicin till Capio Läkarhus Lödöse

Vi söker duktiga medarbetare till UBAB!
Om oss Söder & Co är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag. Vi har lång erfarenhet från branschen och vet hur viktigt det är med stark lokal förankring. Då vi är ett fullserviceföretag inom bemanningsbranschen hjälper vi våra kunder med kompetensförsörjning och flexibilitet i alla delar av bolaget. Våra samarbeten bygger på relationer grundade på långsiktighet, engagemang, enkelhet och förtroende. Hos oss gör människor skillnad. Årligen utses färre än 0,5 procent av alla Sveriges aktiebolag till Gasellföretag av Dagens Industri. Det är med glädje vi kan meddela att Söder & Co har blivit utnämnt till Gasellföretag 2013 och 2017. Om företaget UBAB Ulricehamns Betong AB är ett familjeägt företag som tillverkar och marknadsför prefabricerade systemlösningar i betong för industribyggnader, kontor, bostäder etc. Förutom tillverkning av betongelement utför de även konstruktion, montering samt komplettering till stomentreprenader. Verksamheten, som bedrivits sedan1946, är förlagd i Timmele, utanför Ulricehamn där de för närvarande är drygt 240 medarbetare. Via länken nedan kan du se en film om UBAB och deras byggsystem. http://www.ubab.com/om-ubab/ Dina arbetsuppgifter Vi söker för kunds räkning ytterligare medarbetare till deras produktion för tillverkning av prefabricerade betongelementprodukter. Som produktionsmedarbetare är du är med och formsätter utifrån ritning, armerar, gjuter och färdigställer produkten enligt produktionsplan. Du kommer inledningsvis vara anställd av oss på Söder, men har stora chanser att bli övertagen av kund i förlängningen. För att få de bästa förutsättningarna att lyckas i din nya yrkesroll kommer du få en introduktion i början av din anställning. Därefter kommer du självständigt kunna arbeta med de olika arbetsmomenten. Din profil Har du erfarenhet av betongyrket sedan tidigare? Toppen! Saknar du erfarenhet men är händig och trivs med att arbeta med kroppen? Då kan du vara rätt person för oss! Oavsett vilken bakgrund du har så tror vi att du som söker är arbetsvillig, kan arbeta under stress och att du är fysiskt stark och frisk. Du ska även vara självgående, drivande och alert. Du arbetar lika bra självständigt som i grupp och har ett intresse av att förbättra arbetsmetoder och processer. Traverskort är meriterande, men inte ett krav. Urval och intervjuer sker löpande. Är du intresserad av att vara en del av en ständigt växande bransch? Ansök redan idag via vår hemsida på www.soderco.se
Företag: Aktiebolaget Söder & Co Consulting
Ort: Ulricehamn
Publicerad : 05-30
Sök fler jobb liknande: lediga Vi söker duktiga medarbetare till UBAB! jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Vi söker duktiga medarbetare till UBAB!

Är du vår nya verksamhetsutvecklare?
Stadsdelsförvaltningen Västra Göteborg omfattar Södra Skärgården, Tynnered och Älvsborg och är en kustnära stadsdel med ca 52 000 invånare. Stadsdelens främsta uppdrag är att erbjuda invånarna tjänster och service inom bl a förskola, skola, kultur, fritid, individ- och familjeomsorg samt omsorg för äldre och funktionshindrade. Förvaltningen har ca 3500 anställda. Vi arbetar utifrån synsättet att mångfald och jämn könsfördelning ökar kvaliteten på de tjänster som SDF Västra Göteborg erbjuder. ARBETSUPPGIFTER Vill du vara med och initiera och driva utvecklingsarbete i Västra Göteborg? Är du kommunikativ, lyhörd och har en mycket god samarbetsförmåga? Då har vi jobbet för dig! Sektor Individ- och familjeomsorg samt Funktionshinder (IFO-FH) är indelad i tre områden, Arbetsmarknad/Sysselsättning, Bistånd/Myndighetsservice och Boende/Personligt stöd. Vi söker nu en verksamhetsutvecklare för området Boende/personligt stöd. Som verksamhetsutvecklare inom området får du ett mångsidigt och kvalificerat arbete. Du kommer att arbeta konsultativt på uppdrag av områdeschef och driva utvecklingsfrågor i nära samarbete med områdeschef och enhetschefer. Du ingår dessutom i områdets ledningsgrupp. Tjänsten som verksamhetsutvecklare är ett delat uppdrag där du kommer att jobba dels med verksamhetsutveckling och dels med kompetensförsörjningsfrågor, bland annat med att effektivisera områdets bemanning. Vi söker dig som vill vara med och påverka och forma din egen roll och som har fokus på kvalité. Du kommer att bidra till utvecklingen av sektorn genom att: • Planera, följa upp och analysera mål och uppdrag tillsammans med områdeschef och enhetscheferna • Ge processtöd till chefer i verksamheten kopplat till utvecklingsområdena. • Utveckla det systematiska kvalitetsarbetet, samt följa upp och kontrollera resultat. • Samordna vid tillsyner och anmälningsärenden. • Göra utredningar och remissyttrande samt samordna rapportering till lokala, regionala och nationella undersökningar. • Stödja enhetscheferna i bemanningsfrågor, operativt planeringsarbete och strategisk utveckling. • Samordna uppdraget att samplanera bemanning med andra enheter/områden. • Samverka med HR i bemanningsfrågor I rollen som verksamhetsutvecklare driver du ditt arbete självständigt och det är därför viktigt att du som person är mål- och resultatinriktad samt har en god analytisk förmåga för att kunna se en helhetsbild i det du gör. KVALIFIKATIONER För att vara aktuell för tjänsten ska du som söker ha en högskoleutbildning inom socialt arbete, offentlig förvaltning eller annan högskoleutbildning som arbetsgivaren bedömer relevant. Du som söker bör ha god kännedom om aktuella lagar och förordningar och vara väl insatt i hur en politisk organisation fungerar. Krav för tjänsten är dessutom erfarenhet av: • Funktionshinder/sociala området samt • Tidigare arbete med verksamhetsutveckling. • Att driva kvalitets- och utvecklingsprocesser. It-system är en självklar del av arbetet för dig och du har lätt för att lära dig nya system. Det är meriterande om du har chefs- eller ledarerfarenhet, samt erfarenhet av bemanningsfrågor både på strategisk och operativ nivå.
Företag: Göteborgs stad., SDF Västra Göteborg
Ort: Göteborg
Publicerad : 05-30
Sök fler jobb liknande: lediga Är du vår nya verksamhetsutvecklare? jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Är du vår nya verksamhetsutvecklare?

Specialpedagog
Kommunen har knappt 9000 invånare och ligger vid Vätterns västra strand. Här finns bra service, nära till fritidsaktiviteter och ett starkt expansivt näringsliv. Trästaden hör till de finaste boendemiljöerna som skapats i Sverige. Idag finns endast ett fåtal kvar och Hjo är en av dom. Vårt mål är att alla barn och unga i förskola och skola skall ha goda möjligheter att nå de mål som är uppsatta för verksamheten. Vi skall arbeta för att alla barn/elever upplever en känsla av att tillvaron i förskola och skola är begriplig, hanterbar och meningsfull så att förutsättningarna är optimala för att var och en skall kunna utvecklas så långt som möjligt. En väsentlig del av barn- och elevhälsoarbetet ska vara främjande och förebyggande samt åtgärdande. Vi arbetar utifrån dessa tre perspektiv: Främjande perspektiv Vad är det som gör att barn/elever utvecklas väl och mår bra? Hur kan vi bidra till detta? Förebyggande perspektiv Hur kan vi förhindra uppkomsten av problem och undanröja hinder? Åtgärdande perspektiv Hur kan vi förstå orsaker till problem som uppstår och utifrån det hitta anpassningar och åtgärder utifrån barnens/elevernas förutsättningar och behov? Utgångspunkten är att en god lärmiljö också främjar hälsan. Elevhälsans mål är att bidra till att skapa en så positiv lärandesituation som möjligt för eleven. En förutsättning för detta är att vi skapar oss en förståelse för den individuella elevens behov och förutsättningar och tillsammans med arbetslagen kartlägger, analyserar och utvecklar lärmiljöerna. Elevhälsan i Hjo är organiserad i en central enhet bestående av 4 st specialpedagoger, 2 kuratorer samt 2 skolsköterskor. Vi har dessutom tillgång till del av psykolog och skolläkare som köps in externt. Gruppen leds av kommunens elevhälsochef. De olika yrkesgrupperna från centrala elevhälsan är representerade i varje skolas elevhälsoteam, Dessa team träffas tillsammans med rektor i syfte att stödja och utveckla elevhälsoarbetet på enheten. Elevhälsoteamets personal har schemalagd tid förlagd till enheten för möten med såväl elever som personal. I förskolan träffas specialpedagog, förskolechefer och Barnhälsan regelbundet. Den centrala elevhälsan träffas för gemensam reflektion och kunskapsbyggande utifrån det arbete som bedrivs på enheterna. Aktuell forskning kopplat till elevhälsans uppdrag bearbetas. ARBETSUPPGIFTER Elevhälsan ska tillföra specialpedagogisk kompetens som ett stöd i det pedagogiska arbetet och i den övergripande planeringen av elevhälsans arbete. Specialpedagogens huvudsakliga uppgifter är att: - kartlägga hinder och möjligheter i lärmiljön och elevers behov av särskilt stöd samt genomföra pedagogiska kartläggningar. - bidra med konsultativt stöd i arbetet med utformandet av extra anpassningar - utforma och genomföra åtgärdsprogram. - handleda personal utifrån extra anpassningar och åtgärdsprogram - följa upp, utvärdera och stödja utvecklingen av verksamhetens lärmiljöer. KVALIFIKATIONER Du som söker tjänsten ska vara legitimerad lärare med specialpedagogutbildning.
Företag: Hjo kommun, Barn- och utbildning
Ort: Hjo
Publicerad : 05-30
Sök fler jobb liknande: lediga Specialpedagog jobb, Specialpedagog Hjo, Specialpedagog Hjo kommun, Barn- och utbildning
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Specialpedagog

Produktambassadör / Eventpersonal ALINGSÅS med omnejd
Om oss Brand Impact är Sveriges mest anlitade retailbyrå inomvarumärkesupplevelser, med några av världens största varumärken i portföljen. Vi genomför årligen ca 20.000 olika typer av event. Vi har funnits sedan 1988 och har vårt huvudkontor i Stockholm. Vi har uppdrag och produktambassadörer från Ystad i Syd till Kiruna i Norr. Om tjänsten Jobbar du som Produktambassadör på Brand Impact är du ambassadör för ett visst varumärke under en viss period. Du är ansiktet utåt för varumärket och är av oss utbildad specifikt för det aktuella uppdraget. Uppdraget kan vara i en livsmedelsbutik, på en mässa, i en galleria eller på annan allmän plats. Du kommer jobba med event och produktdemonstrationersom satts ihop tillsammans med vår kund. Jobben kan varaförlagda alla dagar i veckan. Arbetstiderna är vanligtvis 11-19 på vardagar och 10-15 på helger men varje event är unikt och kan kräva andra tider. Brand Impact ser till att utbilda dig inom Marknadsföring, Exponering och Försäljningsteknik. Om dig Vi söker dig som är duktig på att jobba självständigt men samtidigt är en grym teamplayer, du älskar attsprida glädje omkring digoch är duktig på attrepresentera vår kund på absolut bästa sätt. Viktigt att du behärskar det svenska språket då arbetet går ut på attinteragera med konsumenter. Har du körkort och bil underlättar det då uppdragen kan vara förlagda på olika platser. Dock inget krav. Vi ser fram emot din ansökan!
Företag: Brand Impact
Ort: Alingsås
Publicerad : 05-30
Sök fler jobb liknande: lediga Produktambassadör / Eventpersonal ALINGSÅS med omnejd jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Produktambassadör / Eventpersonal ALINGSÅS med omnejd

Business Analyst - Logistik
Företagsbeskrivning:: MVV grundades 1990 som ett mjukvaruföretag med inriktning på balansering av tillverkningsprocesser. Idag är vi ett snabbväxande konsultföretag med ca 50 medarbetare med bred erfarenhet inom såväl produkt- som produktionsutveckling. Vi är väletablerade inom fordon, offshore, olja & gas samt flera andra branscher med komplexa maskinsystem. MVV har stort inflöde av spännande uppdrag och behöver kontinuerligt fylla på med ny kompetens. Kraven vi ställer är höga, men vi har också mycket att erbjuda. Beskrivning av tjänsten:: Business analyst, speciellt inom intern-logistik. Vi söker i nuläget en Business Analyst; Meriterande med kunskap kring/intresse för IT/systemutveckling och verksamhetsutveckling med god förmåga till nätverksbyggande. Oavsett vilken av profilerna så är du en självgående och kommunikativ person som trivs med teamarbete och är öppen för olika perspektiv när det kommer till problemlösning och dialog. Krav och Kvalifikationer:: - Högskole- eller Civilingenjörsexamen - God förmåga att uttrycka sig på svenska och engelska (tal och skrift) - Mycket god analytisk förmåga och kapacietet att se helheten såväl som detaljerna - Arbetet ställer stora krav på egen drivkraft samt förmåga till självständigt arbete och att jobba i team Önskemål: - Erfarenhet från tillverkande industri och/eller logistikrelaterade arbetsuppgifter - Ser gärna en bakgrund inom eller ett intresse för IT, om möjligt fabriksnära lösningar (Profil 1) - Gärna tekniskt intresserad och nyfiken på att prova och implementera nya saker - En utåtriktad person med god kommunikativ förmåga som har lätt för att samarbeta - En person som tar sig an nya utmaningar med ett positivt angreppsätt - En individ som har lätt för nätverkande och trivs med att utbilda/coacha och förmedla budskap För att trivas i rollen som konsult bör du vara utåtriktad, driven och positivt lagd. Eftersom våra uppdrag sker på plats ute hos kund är det viktigt att du är lyhörd för kundens önskemål och har ett ödmjukt sätt. Du är självgående och lösningorienterad. Dina personliga egenskaper är av största vikt för att lyckas som konsult hos oss. Vi tror att du är en lagspelare som på ett enkelt sätt smälter in i gruppen. Vidare är du resultatinriktad, duktig på att leverera i tid och trivs med ett högt arbetstempo. MVV International AB erbjuder mycket goda möjligheter att utveckla dina färdigheter genom utmanande konsultuppdrag hos våra kunder. Att vara en del av MVV anser många vara synonymt med trygghet, karriärsutveckling, samhörighet och lojalitet. Det är vi stolta över! Vill du ha ett spännande arbete med utmanande och utvecklande arbetsuppgifter? Tveka då inte att ansöka till denna tjänst redan idag. Tjänsten kommer tillsättas löpande. Du ansöker till tjänsten genom att registrera ditt CV på vår hemsida www.mvvinternational.se Frågor och vidare information om tjänsten besvaras av Daniel Hermansson på mail daniel.hermansson@mvv.se eller på telefon: +46 (0) 70- 8526079
Företag: MVV International AB
Ort: Skövde
Publicerad : 05-30
Sök fler jobb liknande: lediga Business Analyst - Logistik jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Business Analyst - Logistik

Cloud Software Developer
Cloud Software Developer Göteborg ESAB är ett globalt företag som är en av världens ledande tillverkare av utrustning och tillsatsmaterial för svetsning och skärning. Vi söker nu en Cloud Software Developer till vår R&D avdelning i Göteborg. DDA, Data Driven Advantages, är ett av våra nyaste affärsområden och vi samarbetar tätt ihop med övriga enheter inom ESAB Global R&D samt med strategiska partners. Du kommer få arbeta i en bred roll där du följer projekten från start till mål och jobbar nära slutprodukten. Arbetsuppgifter Arbetar i alla delar av produktens livscykel. Ta fram kravspecifikationer. Detaljkonstruktioner. Test och verifiering i lab. Utveckling av molntjänster. Arbetar i tvärfunktionella agila team. Dina kvalifikationer B.Sc. eller M.Sc. i Datateknik eller motsvarande. Du har kunskap av mjukvaruutveckling inom IoT, Web utveckling, .Net, Java, HTML. Har du erfarenhet av att arbeta med IoT plattformar såsom Azure, PTC Thingworx är det meriterande. Du är van att jobba med agila arbetsmetoder. Din profil Du har ett starkt intresse av att förstå produkten och systemet som du arbetar med och vad kundernas olika krav och förväntningar innebär för de tjänster vi utvecklar. Vidare har du ett starkt driv att leverera konkurrenskraftiga lösningar inom utsatt tid. Som person är du positiv och en ödmjuk lagspelare som har ett strukturerat arbetssätt. Vi erbjuder En kreativ arbetsmiljö med goda möjligheter till kompetensutveckling. Du kommer få arbeta i spännande projekt där vi jobbar med komplex teknikutveckling med högt teknikinnehåll. Kontakt För mer information om tjänsten kontakta rekryteringskonsult Maria Ahlén 0708-49 02 88 på Intenso Teknikrekrytering.
Företag: ESAB AB
Ort: Göteborg
Publicerad : 05-30
Sök fler jobb liknande: lediga Cloud Software Developer jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Cloud Software Developer

Software Manager
Software Manager Göteborg ESAB produces equipment and filler metals for virtually every welding and cutting application. We invented the covered welding electrode more than 100 years ago and remain the largest filler metals supplier globally. ESAB is recognized for its application solution know-how and products and services to industries on every continent including energy, machinery, power generation, fabrication, construction, ship building, transportation and many, many others. With 26 manufacturing plants on four continents, and sales/support representatives in 80 countries, ESAB stands ready for your challenges. We give you the opportunity to work with embedded software in welding systems, within Equipment & Automation Global R&D. You are a natural leader and sees the potential in your team. You will work closely together with other disciplines to create the best welding systems in the world. At ESAB we work with the whole chain of developing a finished product. Responsibilities Your main responsibility is to manage and develop your team for future growth. You will participate in early phases and work closely with our customers to ensure application understanding. Department budget and investment plan Development of the global (x-site) capabilities in software development Ensure competence of the software development team, applications knowledge, software architecture, design and quality assurance Your Profile You are a team player and experienced in leadership. You are used to delivering results and a strategic planner. B. Sc. or M.Sc. in Data Science Experienced in software -design and -architecture, as well as test environments Ability to communicate and lead software related work within and outside R&D Good communication skills and used to working closely with customers Excellent verbal and written communication skills in English With these skills we believe that you will create a winning atmosphere and a team with strong ambitions. You perform your work with integrity and handle change efficiently as well as contribute to new ideas. We offer you A creative work environment with good possibilities to development in your profession. You will work with exciting projects and high end technical development. Contact For further information, please contact recruitment consultant Malou Magnusson, Intenso Teknikrekrytering, at 0707-588 745.
Företag: ESAB AB
Ort: Göteborg
Publicerad : 05-30
Sök fler jobb liknande: lediga Software Manager jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Software Manager


Sök lediga jobb Upphandlingssamordnare Stockholm

Skriv in ort, yrke eller relaterade ord till det jobb du söker:


Visa


Söka jobb tips
© Jobblediga.se