Utvecklingsingenjör hårdvara EUC jobb - lediga jobb

Utvecklingsingenjör hårdvara EUC jobb Utvecklingsingenjör hårdvara EUC jobb - alla lediga jobb

Nedan listar vi alla lediga jobb som matchar: Utvecklingsingenjör hårdvara EUC. På Jobblediga.se kan du enkelt söka fler liknande jobb via datorn eller mobilen. Här hittar du också jobbtips när du söker jobb eller vill klättra i karriären.

Hittade inga lediga jobb på sökning: Utvecklingsingenjör hårdvara EUC. Sök vidare
Några andra slumpade jobb:

  1. Biståndshandläggare Äldreomsorg- Stockholm

  2. CRM Analytiker- Solna

  3. Barnvakt/Nanny Extrajobb Stockholm Värmdö 4 eftermiddagar varannan vecka- Värmdö

  4. Biträdande projektör inom anläggning sökes!- Stockholm

  5. Mjukvaruutvecklare - fokus på C++- Järfälla

  6. Uppdragsledare för kvalitetsprojekt inom Bussutveckling- Södertälje

  7. Hem & Konsumentkunskapslärare till Källtorpskolan- Järfälla

  8. Servicetekniker till AstraZeneca- Södertälje

  9. Service Center-Agent till Danderyd- Danderyd

  10. Kund på Kungsholmen söker avtalsadministratör- Stockholm


Mer beskrivning

Biståndshandläggare Äldreomsorg
Stockholm växer som aldrig förr. Våra ambitioner är höga. Nu söker vi dig som vill vara med och forma morgondagens Stockholm. Enskede Årsta Vantör är en av 14 stadsdelar i Stockholms stad. Som en del av Stockholms stad erbjuder stadsdelsförvaltningen förskola och fritid, omsorg om äldre och funktionsnedsatta, socialtjänst, förebyggande och trygghetsskapande arbete, stadsutveckling och parkskötsel till de snart 100 000 stockholmare som bor i vårt stadsdelsområde. Vi står inför spännande utmaningar när Enskede Årsta Vantörs stadsdelsområde växer och helt nya stadsdelar byggs. Cirka 25 000 nya lägenheter planeras här till år 2030. Vi strävar hela tiden efter att Enskede Årsta Vantör ska vara ett stadsdelsområde för alla. Våra fokusområden är: Attraktiv arbetsgivare, bemötande och jämställdhet. Det innebär att vi som arbetar i förvaltningen samverkar för att utveckla kvaliteten i vår verksamhet, att vi ger våra invånare möjligheter till delaktighet och att vi ger ett jämställt bemötande. Det innebär också att vi hela tiden utvecklar vår gemensamma arbetsmiljö och strävar efter en lärande, innovativ och hållbar kultur där vi ser olikheter och mångfald som en resurs. Vårt huvudkontor ligger vid Globen i södra Stockholm nära tunnelbanan och ett stort utbud av restauranger, caféer och shopping. Arbetsplatsbeskrivning Stockholm växer som aldrig förr. Våra ambitioner är höga. Nu söker vi dig som vill arbeta hos oss. Enskede-Årsta-Vantörs stadsdelsförvaltning består av sex verksamhetsavdelningar och två administrativa avdelningar. Inom förvaltningen arbetar cirka 2 200 medarbetare, främst inom förskola och fritid, stöd och service till funktionsnedsatta och äldreomsorg. Enskede Årsta Vantör Stadsdelsförvaltning är beläget i fräscha kontorslokaler i Globenområdet. Beställarenheten för äldreomsorg består av 43 medarbetare, varav 36 är biståndshandläggare. Vi har två metodstödjare som arbetar med rutiner samt ger stöd i handläggningsprocessen. Övriga tjänster är administrativa resurser inklusive två biträdande enhetschefer och en enhetschef. Hos oss arbetar män och kvinnor med stor spridning i ålder och erfarenhet. Varför ska du söka jobb hos oss? Hos oss får du härliga kollegor som har roligt på jobbet. Vi hjälper varandra och värnar om den goda arbetsmiljön. Arbetsgruppen har hög kompetens och hög ambitionsnivå. Vi har nyligen genomfört en omorganisation. Biståndshandläggarna arbetar i funktioner; mottagnings-, utrednings-, ekonomi- och SIP/vårdplaneringsgrupp. Vi tror att detta är en bra struktur för en god arbetsmiljö. Vi söker någon som kan tänka sig att arbeta i alla funktioner. Vi flyttar nu till stora, ljusa och fina lokaler där vi kommer att arbeta funktionsbaserat. Arbetsbeskrivning Vi söker dig som vill arbeta som vill arbeta som biståndshandläggare hos oss på beställaravdelningen inom äldreomsorgen inom Enskede Årsta Vantör stadsdelsförvaltning. En biståndshandläggares huvudsakliga arbetsuppgifter är att utreda och bedöma ansökningar inkomna från äldre som har behov av stöd från hemtjänst, dagverksamhet, särskilda boenden etc. I arbetet ingår det att aktualisera ärenden, inhämta information, göra bedömningar, fatta beslut samt följa upp insatser enligt socialtjänstlagen 4 kap 1 §. Som biståndshandläggare har du möjligheten att arbeta med den äldre i centrum. Ditt arbete som biståndshandläggare är mycket betydelsefullt och mångfacetterat då du i dialog med den äldre ska arbeta för att hitta en lösning för individen. I ditt arbete kommer du att samarbeta både med kollegor i staden och externa samarbetspartners som till exempelvis landstinget. Kvalifikationer Du har socionomexamen eller annan högskoleutbildning som bedöms likvärdig av arbetsgivaren. Erfarenhet av myndighetsutövning är meriterande. Du arbetar både självständigt och strukturerat genom att planera, organisera och prioritera ditt arbete väl. Du är relationsskapande och har mycket god förmåga att etablera kontakt med människor i en utsatt situation. Du är lugn, stabil och har förmågan att behålla ett realistiskt perspektiv på situationer som uppstår i det dagliga arbetet som myndighetsutövare. Du har en problemlösande analysförmåga, du arbetar bra med komplexa frågor och kan snabbt analysera situationer och fatta beslut. Du har en mycket god samarbetsförmåga och relaterar till andra på ett lyhört sätt samt trivs med att samverka med andra professioner, ständigt med individen i fokus. Du värdesätter olikheter och förstår att olika bakgrund, kultur och grupptillhörighet kan påverka en själv och andra på olika sätt. Eftersom arbetet oftast innebär att möta människor i kris och/eller med en komplex livssituation är det väldigt viktigt att du själv kan se möjligheter, förmedla hopp och bemöta människor på ett respektfullt sätt. Välkommen med din ansökan!   Stockholms stad arbetar med kompetensbaserad rekrytering som syftar till att se till varje persons kompetens och därmed motverka diskriminering. Inför rekryteringsarbetet har vi tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanber oss därför kontakt med mediesäljare, rekryteringssajter och liknande.
Företag: Stockholms Stad
Ort: Stockholm
Publicerad : 05-30
Sök fler jobb liknande: lediga Biståndshandläggare Äldreomsorg jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Biståndshandläggare Äldreomsorg

CRM Analytiker
Svenska Spel är Sveriges ledande spelbolag, med ett brett erbjudande inom turspel, sportspel och kasino, med välkända varumärken som Triss, Lotto och Stryktipset. Utifrån ett uppdrag från svenska staten och bolagets värdegrund, är visionen att spel ska vara till glädje för alla. Det uppnås genom att erbjuda bra och ansvarsfulla spelupplevelser. Svenska Spel är också landets största sponsor av svensk idrott, på såväl elitnivå som gräsrotsnivå. I koncernen ingår Casino Cosmopol med Sveriges fyra internationella kasinon. Bolaget har cirka 2 100 anställda med huvudkontor i Visby. För mer information, besök https://om.svenskaspel.se Är du vår nya CRM-analytiker som förvandlar data till meningsfull information? Vill du vara med och bygga den nya CRM-enheten inom försäljningsorganisationen? Vi kommer arbeta i ett tvärfunktionellt digitalt marknadsföringsteam för att tillsammans skapa en sammanhållande upplevelse där datadriven, resultatbaserad marknadsföring samverkar med kreativ varumärkeskommunikation och engagerande innehåll. Nu söker vi dig som drivs av att förvandla data till meningsfull information och vill jobba med några av Sveriges mest välkända och omtyckta varumärken såsom Triss, Lotto, Keno, Eurojackpot och Vikinglotto. Jobba för en större upplevelse Dina huvudsakliga arbetsuppgifter är att utföra analys och uppföljning på kommunikation i egna kanaler i tätt samarbete med andra team inom försäljningsorganisationen. Baserat på insikter förbättrar och uppdaterar du kontinuerligt kundsegmenteringsmodeller. Du ansvarar för målgruppsurval och listimporter till kampanjverktyg. Du utför ad hoc-analyser i kundbasen på begäran från övrig organisation och du bidrar i utveckling och förvaltning av händelsestyrda processer. Är du den vi söker? Din stora drivkraft är att undersöka och förstå data och du vet att dataanalys kräver uthållighet, noggrannhet och fokuserat arbete men att belöningen kommer i form av nya, intressanta insikter. Du är analytisk, målmedveten och strukturerad. Du har ett proaktivt arbetssätt med kundorienterad syn. Du arbetar självständigt samtidigt som du trivs att jobba i tvärfunktionell miljö där du utvecklas av att byta kunskap, inspirera andra och hela tiden finslipa på lösningar och arbetssätt. Du har flerårig erfarenhet av: • Datadriven marknadsföring i kundprogram eller lojalitetskoncept. • Dokumenterad erfarenhet av SQL samt goda kunskaper i Excel, en stor fördel att ha arbetat i Phyton och/eller R samt Tableau. • Akademisk utbildning inom relevant område (systemvetenskap, statistik etc). Upplev Svenska Spel Att jobba på Svenska Spel rymmer många upplevelser. Vi är svenska folkets spelbolag som förebygger spelproblem, som sponsrar idrottsrörelsen på alla nivåer och låter vinsten gå tillbaka till samhället. Hos oss kan du känna pulsen, våga drömma stort och stolt erbjuda spel som är till glädje för alla. Vi är omtänksamma kollegor som tar fram det bästa hos varandra, vi har ledare som utmanar och stöttar, vi investerar i dig, din hälsa och kompetens. Du kommer spela en viktig roll när vi skriver nästa kapitel i Svenska Spels historia. Nu satsar vi framåt för en ännu större upplevelse – för våra kunder, för samhället, för dig. Ansökan och kontaktuppgifter Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid, vi tillämpar provanställning. Placering på vårt huvudkontor i Visby eller i Solna. Är du den vi söker, tveka inte att ansöka då du har chansen att bli delaktig i vår spännande resa framåt. Vi hanterar ansökningar löpande, dock senast den 10 juni. Frågor ang tjänsten: Annette Countakis, annette.countakis@svenskaspel.se Frågor om rekryteringen: Ulrika Ekbohm, ulrika.ekbohm@svenskaspel.se Facklig kontakt: Johnny Wid, johnny.wid@svenskaspel.se
Företag: Svenska Spel
Ort: Solna
Publicerad : 05-30
Sök fler jobb liknande: lediga CRM Analytiker jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: CRM Analytiker

Barnvakt/Nanny Extrajobb Stockholm Värmdö 4 eftermiddagar varannan vecka
Om Nannynu! / About Nannynu! Nannynu! är ett av Sveriges största, första och mest prisbelönta barnvaktsföretag. Vi är stolta över att ha över 1400 barnvakter. Vi tror på att leverera barnpassning i världsklass och då vi är ett växande företag söker vi nu Dig som vill ge dig ut på nya äventyr som barnvakt. Vi ser till att du får jobba i en familj som passar in på din profil och att du utbildas i bland annat Barn-HLR och barnolycksfall i samband med att du börjar jobba. Du kommer att ha tät kontakt med din närmaste chef och ett roligt extrajobb som är en merit för livet! Om uppdraget / About the assignment Familj på Värmdö önskar barnvakt 4 eftermiddagar varannan vecka, mellan måndag-torsdag. Tiderna är cirka 16.30-19.00. Två barn som är 7 och 11 år. Din profil / Your profile Är du en person som vill underlätta andra människors vardag samtidigt som du har ett roligt extrajobb? Vill du ansvara för det finaste en familj har, nämligen barnen, och samtidigt hjälpa föräldrar att få ihop livspusslet? Vill du skratta, busa och bidra till att barnen får en fantastisk stund tillsammans med en person de kan se upp till? Vill du bli en del av ett företag som levererar barnpassning i världsklass? Då ska du söka jobbet som barnvakt hos en av våra familjer! Då detta är ett extraarbete är det viktigt att du har en annan huvudsaklig sysselsättning, t.ex. studier eller deltidsjobb och för att det ska bli en långsiktig relation vill vi att du har en restid på ungefär 30 minuter till familjen. Här kan du läsa mer om oss och vår kravprofil https://nanny.nu/jobba-hos-oss/ Vi erbjuder / What we offer Börjar du hos oss så kan vi erbjuda dig ett roligt och meningsfullt extraarbete, du får dessutom: – Nannycertifieringskurs – Kurs i barn-HLR – Försäkring till, från och under arbetet – En egen kontaktperson på företaget – 102-142 kr i lön per timme (inklusive semesterersättning) – Ob-tillägg samt storhelgstillägg – Möjlighet till fast avtal med garanterade timmar – Möjlighet till fortsatt arbete inom koncernen Vid anställning som barnvakt hos Nannynu! begär vi utdrag ur belastningsregistret. Vi intervjuar löpande och tipsar dig att vara snabb in med din ansökan. Skicka gärna in den på https://nanny.nu/jobba-som-barnvakt/
Företag: Nannynu! AB Barnvakter i världsklass
Ort: Värmdö
Publicerad : 05-30
Sök fler jobb liknande: lediga Barnvakt/Nanny Extrajobb Stockholm Värmdö 4 eftermiddagar varannan vecka jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Barnvakt/Nanny Extrajobb Stockholm Värmdö 4 eftermiddagar varannan vecka

Biträdande projektör inom anläggning sökes!
Vi söker efter dig som är ansvarsfull och brinner för samhällsplanering! Tekniskt intresse är också bra att ha för denna tjänst och vi hoppas på att du söker denna tjänsten om du känner dig träffad! Dina arbetsuppgifter Vill du in i ett team som beskriver sig själva som ” Stockholms bästa” och ”vi har roligast på jobbet”? För det krävs att du är intresserad att arbeta som projektör och utveckla det smarta samhället. I rollen som biträdande projektör kommer du att arbeta med att rita och utforma i CAD, där fokus ligger på väg och mark. Projekten varierar och du kommer få lära sig en hel del om stads och trafikplanering! Har du goda kunskaper i CAD är detta en fördel för att du lätt ska kunna sätta dig in i olika uppdrag. Du kommer att få handledning men snabbt ta dig an egna uppgifter. Om företaget Vår kund är ett mångkulturellt företag som arbetar inom mark och anläggning med projektering och konstruktion i såväl stora som små infrastrukturprojekt. Det finns samlad kompetens inom väg-, gatu- och markprojektering, anläggningskonstruktion, geoteknik, berg och mätningsteknik. – Vem vill inte jobba med att påverka människor och infrastruktur? Mer information om företaget ges vid en intervju. Din profil Krav: -Relevant teknisk utbildning, högskole- eller civilingenjör, exempel på utbildning är projektör, maskinteknik, ekonomi, väg & vatten eller byggteknik. -Svenska och engelska i tal och skrift. Meriterande: -CAD kunskaper För att trivas i rollen som projektör krävs det att du är en person som vill leda ditt eget arbete, du är kommunikativ och framåt, har ett intresse för samhällsbyggnad och är engagerad och inte rädd för att fråga. Vi ser att du är social, nyfiken och är flexibel i ditt arbetssätt. Om oss Framtiden AB är ett rekryterings- och bemanningsföretag och vår specialitet är Unga Talanger. Det innebär att vi hjälper våra kunder att hitta de bästa medarbetarna som fortfarande är i början av sin karriär. Just nu har vi hundratals lediga jobb. Framtiden AB arbetar med både bemanning och rekrytering och vår idé är att minska avståndet mellan utbildningen och arbetslivet. Vi gör vad vi heter – hjälper våra kunder till en bättre framtid genom den personal som vi förmedlar. För denna tjänst kommer du vara anställd av oss på Framtiden AB och arbeta som konsult hos ett av våra kundföretag. Villkor Start: September Arbetstider: 8–17 Vi behandlar ansökningar löpande, skicka in din redan idag!
Företag: Framtiden AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 05-30
Sök fler jobb liknande: lediga Biträdande projektör inom anläggning sökes! jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Biträdande projektör inom anläggning sökes!

Mjukvaruutvecklare - fokus på C++
På Saab blickar vi ständigt framåt och utmanar gränserna för vad som är tekniskt möjligt. Vi samarbetar med kollegor runt om i världen som alla delar vår utmaning – att göra världen till en säkrare plats. Vad du blir en del av Affärsområde Surveillance erbjuder effektiva lösningar för övervakning och beslutsstöd, och system för att upptäcka och skydda mot olika typer av hot. Produktportföljen omfattar flygburna, landbaserade och marina radarsystem, system för signalspaning och självskydd samt ledningssystem. Du kommer att omges av kunniga, ambitiösa och hjälpsamma kollegor. Vi har ett modernt arbetssätt och genom vår DevOps-satsning skall vi lyckas implementera Continuous Delivery, både kulturellt och infrastrukturmässigt. Din framtida utmaning Vi utvecklar nästa generations självskyddssystem till flygplan (bl.a. Gripen), komplexa inbyggda system som kräver specifik kompetens i bl.a. hårdvarunära programmering, nätverk (ex. Ethernet) och operativsystem (främst Linux/Yocto byggmiljö). Vårt ansvar sträcker sig upp på applikationsnivå där vi väver ihop distribuerade systemfunktioner i ett komplett mjukvarusystem. Gripen är revolutionerande tack vare kombinationen av avancerad teknik och operativ effektivitet i ett prisvärt paket. Systemförståelse och smarta designlösningar som drar nytta av synergier är recept för att lyckas. Grunden till vår framgång och vårt bidrag till Saab ligger därför helt i alla medarbetares engagemang och vår innovativa arbetskultur. Just nu behöver vi stärka upp med mjukvaruutvecklare till våra team. Den du är idag Vi tror att du är nyfiken, noggrann och positiv – men viktigast av allt att du är en lagspelare. För oss är det självklart att leverera komplexa mjukvarusystem med hög kvalitet och vi tror att du delar våra höga mål inom mjukvaruutveckling. Du har några års erfarenhet av utveckling efter examen och har C++ som disciplin och fokusområde. Tjänsten innebär arbete som omfattas av försvarssekretess. Därför krävs att du genomför och godkänns i en säkerhetsprövning gjord av myndighet. Vänligen observera att vi arbetar med löpande urval och att tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum har gått ut. Om Saab Saab är ett globalt försvars- och säkerhetsföretag verksamt inom flyg-, land- och marinförsvar, civil säkerhet och kommersiell flygteknik. Vi är 15 500 medarbetare och har verksamhet på alla kontinenter. Tekniskt är vi ledande inom många områden och en femtedel av våra intäkter går till forskning och utveckling. Saab är också ett möjligheternas företag. Ett företag där vi ser mångfald som en tillgång och där du som medarbetare får stort ansvar och goda utvecklingsmöjligheter. Men också ett företag som respekterar varje människas behov av ett liv utanför arbetet.
Företag: Saab AB
Ort: Järfälla
Publicerad : 05-30
Sök fler jobb liknande: lediga Mjukvaruutvecklare - fokus på C++ jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Mjukvaruutvecklare - fokus på C++

Uppdragsledare för kvalitetsprojekt inom Bussutveckling
Scania genomgår nu en transformation från att vara en leverantör av lastbilar, bussar och motorer till en leverantör av kompletta och hållbara transportlösningar. Är du nyfiken, vill lära dig mer om Scanias bussprodukter och samtidigt utveckla dina ledaregenskaper? Då har vi jobbet för dig! Inom produktuppföljning där du som uppdragsledare (projektledare) verkar har vi ansvar för att ta hand om dagens bussprogram, dvs. förbättra produkten och hantera uppkomna avvikelser. Vi har även en viktig roll som kunskapskälla vid utvecklingen av nästa bussgeneration. Gruppen Gruppen består av åtta stycken uppdragsledare som arbetar med att leda tvärfunktionella team mot lösningar på kvalitetsavvikelser rapporterade från våra kunder på fältet. De ärenden vi leder kan gälla att förbättra busschassiet såväl som karossen på någon av våra fyra helbyggda bussar. För närvarande har vi tillverkning i Polen, Indien, Kina, Finland, Sverige och Brasilien vilket ger rollen en internationell prägel samtidigt som det skapar både utmaningar och möjligheter. Dina arbetsuppgifter Du arbetar som uppdragsledare med ärenden rörande förbättringar på både chassi och kaross. I din roll samverkar du med fältkvalitet, inköp, utveckling, produktion, leverantörer m fl. och det är din uppgift att hålla samman och driva den tvärfunktionellt sammansatta arbetsgruppen mot målet att finna en lösning. Vid behov görs även åtgärder ute hos våra kunder, detta sker då i samarbete med fältkvalitetsavdelningen. Rollen ställer krav på samt utvecklar starkt din ledarförmåga, ger en bred kompetens, ett stort kontaktnätverk, och bra kunskap om hur våra bussar används hos slutkund. Utöver rollen som uppdragsledare förväntas du aktivt delta i gruppens gemensamma förbättringsarbete av processer och verktyg, därigenom effektiviserar vi vårt arbete kontinuerligt och säkrar kvalité och kort ledtid i våra lösningar till slutkund. Din profil Du är utbildad civil- eller högskoleingenjör, gärna med erfarenhet av utvecklingsarbete. Goda kunskaper i engelska, vårt koncernspråk, är ett krav och ytterligare språk är meriterande. Körkort för lastbil eller buss är även meriterande. Som person är du driven och strukturerad samt tycker om att leda andra och ta initiativet. Du har god samarbetsförmåga samtidigt som du tycker om att arbeta självständigt. Du är bra på att kommunicera på såväl svenska som engelska och vågar ställa krav. Vidare är du flexibel och har ett prestigelöst förhållningssätt. Du tilltalas av den breda kunskap och helhetskunnande som rollen möjliggör. Passar du in på ovanstående och känner dig lockad av att arbeta i en spännande miljö där slutkunden är i fokus är du välkommen att höra av dig. För mer information Kontakta gärna Niklas Gram, gruppchef, +46 8 55352066 niklas.gram@scania.com Ansökan ska innehålla personligt brev, CV och betygskopior. Vi ser fram emot dina frågor och din ansökan! Scania är en världsledande leverantör av transportlösningar. Tillsammans med våra partners och kunder leder vi övergången till ett hållbart transportsystem. Under 2016 levererade vi 73 100 lastbilar, 8 300 bussar samt 7 800 industri- och marinmotorer till våra kunder. Vi omsatte närmare 104 miljarder kronor, varav 20 procent utgjordes av servicerelaterade tjänster. Scania grundades 1891 och finns idag representerat i mer än 100 länder, och har drygt 46 000 medarbetare. Forskning och utveckling är koncentrerad till Sverige, med filialer i Brasilien och Indien. Produktion sker i Europa, Latinamerika och Asien, med regionala produktcentra i Afrika, Asien och Eurasien. Scania ingår i Volkswagen Truck & Bus. För ytterligare information, besök www.scania.com.
Företag: Scania
Ort: Södertälje
Publicerad : 05-30
Sök fler jobb liknande: lediga Uppdragsledare för kvalitetsprojekt inom Bussutveckling jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Uppdragsledare för kvalitetsprojekt inom Bussutveckling

Hem & Konsumentkunskapslärare till Källtorpskolan
Järfälla har norra Stockholms mest spännande geografiska läge och växer snabbt. Vi erbjuder en arbetsplats med stor variation, goda utvecklingsmöjligheter och arbetar efter visionen ”Järfälla för alla framåt”. Läs mer om hur det är att jobba hos oss på www.jarfalla.se/ledigajobb ARBETSUPPGIFTER På Källtorpskolan arbetar du med drivande, ansvarstagande, samarbetande kollegor och det finns ett engagerat ledarskap på alla nivåer, som är präglat av höga förväntningar och stor tilltro. Du kommer att arbeta i en organisation som innebär att du får en tillhörighet i ett arbetslag samt ett ämneslag som består av kollegialt lärande kring utveckling av undervisning. Som HKK-lärare är du ansvarig för planering, genomförande och utvärdering av undervisningen i ditt ämne utifrån den fastställda läroplanen, samt planerar i samverkan med andra lärare på skolan för att skapa likvärdighet. Du ansvarar för bedömning av elevers lärande och dokumentationen av den samma. Det är viktigt att du följer upp elevernas resultat, analyserar dem och vidtar åtgärder för att resultaten ska förbättras. Vidare driver du tillsammans med övrig personal en verksamhet som hjälper barnen att bli trygga, kreativa och nyfikna. Har du en annan ämneskombination tillsammans med HKK är det också av intresse. KVALIFIKATIONER Vi vill att du har lärarlegitimation samt lärarbehörighet för att undervisa elever i ditt ämne (ev ämneskombination) på högstadiet. Det är meriterande om du har tidigare erfarenhet av att arbeta som lärare i aktuella årskurser och ämnen, gärna från en mångkulturell skola. Du är engagerad och flexibel och har lätt att anpassa dig till olika situationer. Du kan ta initiativ och är idérik. Du kan arbeta självständig men är samtidigt samarbetsinriktad, såväl mot barn, som föräldrar och kollegor. Det är viktigt att du är lyhörd och har hög social kompetens. Du tar ansvar för din del samtidigt som du ser helheten. Du behärskar det svenska språket i båda tal och skrift, och det är meriterande om du har kunskaper i andra språk. I tjänsten ingår att vara handledare till en grupp. Du har förmåga att kommunicera på ett tydligt och positivt sätt samt kunna skapa förtroende och goda relationer, såväl internt som externt. Du har ledarskapsförmågan med pedagogisk insikt och har förmåga att kunna motivera eleverna. Vi hoppas att du vill berika oss med just dina kunskaper, tankar och idéer! ÖVRIGT Vi undanber oss alla erbjudanden om annonserings- och rekryteringshjälp i samband med denna annons.
Företag: Järfälla kommun, Källtorpskolan
Ort: Järfälla
Publicerad : 05-30
Sök fler jobb liknande: lediga Hem & Konsumentkunskapslärare till Källtorpskolan jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Hem & Konsumentkunskapslärare till Källtorpskolan

Servicetekniker till AstraZeneca
Servicetekniker Avdelning Drift & Media söker servicetekniker till filtergruppen inom driftteknik. Hos oss får du bidra till att utveckla läkemedel som förändrar liv. Vi är verksamma i mer än 100 länder världen över och ett av Sveriges viktigaste exportföretag. I Södertälje finns vår största globala produktions- och distributionsanläggning som är en av världens största tillverkningsenheter för läkemedel. Totalt sysselsätter vi här cirka 4 100 personer, varav 3 500 arbetar i våra tillverkningsanläggningar. Våra två stora produktionsanläggningar kan hantera hela processen, från den kemiska produktionen av aktiva farmaceutiska substanser till formulering, fyllning/tablett-tillverkning, packning och distribution till våra kunder. Vi investerar också cirka 285 miljoner dollar i en ny högteknologisk anläggning för tillverkning av biomedicin, vilken gör det möjligt för oss att kombinera vår expertis inom biomedicin och vår väletablerade, förstklassiga tillverkningskultur. Södertälje är också huvudkontoret för AstraZenecas nordisk-baltiska marknadsorganisation samt här finns också ett antal globala stödfunktioner. Din spelplan: Som servicetekniker kommer du att ha en nyckelroll i underhållsarbetet av ventilationssystem och filterteknik. Din roll: Servicetekniker ansvarar för att underhåll av produktions- och mediacentraler inklusive filtersystem upprätthålls. Medverka i planering och uppläggning av underhållets struktur och utförande. Medverka och föreslå optimeringar, förbättringar och harmoniseringar av arbetssätt, underhållsutförande och systemlösningar. Vara teknisk expert i underhållsplanering, underhållsutförande och underhållssystem. Medverka som teknisk expert i utredningar avseende avvikelser, störningar m.m relaterade till ventilation och filter. Verka för att gällande lagar, myndighetskrav och föreskrifter och AZs föreskriftsystem samt gällande branschpraxis följs i alla avseenden. Verka för att AZs mediainstallationer upprätthåller en bra, säker och modern teknisk standard för att minimera skador på person och/eller egendom samt hålla en anpassad tillgänglighet på systemet. Vi förutsätter: För att passa i rollen har du ett intresse för teknik, gärna mediasystem eller HVAC. Du har en teknisk utbildning alternativt har förvärvat motsvarande kompetens genom mångårigt arbete inom ventilation filterteknik. Att du har arbetat inom läkemedelsindustrin eller liknande står naturligtvis högt på vår kravspecifikation. Kunskap att uttrycka dig i tal och skrift på engelska är ett krav. Framgångsfaktorer: Som person tycker du om att arbeta självständigt men ändå i team där snabbhet och förändring är nyckelord. Du är strukturerad och har lätt att kommunicera med andra. Då bortfall av media ofta orsakar problem för produktion är det viktigt att du har förmågan att få saker gjorda i ett högt tempo. AstraZenecas mediasystem är omfattande. Om Randstad Hösten 2016 bytte Proffice namn till Randstad. Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världens näst största företag inom rekrytering och bemanning. Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar som hos en traditionell arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Utöver det får du även en mängd karriärmöjligheter, möter olika företagskulturer och får erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett spännande, välfyllt CV. Söker du en arbetsgivare som erbjuder spännande uppdrag och nya kontaktnät kommer du trivas hos oss. Sista ansökningsdag: Urval och intervjuer kommer att ske löpande, ansök därför så snart som möjligt.
Företag: Randstad Solutions AB
Ort: Södertälje
Publicerad : 05-30
Sök fler jobb liknande: lediga Servicetekniker till AstraZeneca jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Servicetekniker till AstraZeneca

Service Center-Agent till Danderyd
Till välkänt företag i Danderyd söker vi nu en erfaren Service Center-Agent. Uppdraget förväntas starta omgående för att pågå till årsskiftet. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdatum, skicka därför din ansökan redan idag! Arbetsuppgifter I rollen kommer du att ingå i ett Service Center Team där du via telefon och mail kommer att ha tät kontakt med våra serviceingenjörer och kunder för att hantera inkommande serviceförfrågningar gällande medicinteknisk utrustning. Som Service Center-Agent har du ett stort ansvar som företagets ansikte utåt mot kunderna och kommer att äga serviceärende från början till slut. Exempel på arbetsuppgifter: • Ta emot inkommande kundsamtal och serviceförfrågningar. • Analysera kundärenden, fördela ut resurser och vidta rätt åtgärder. • Samarbeta med tekniker för att svara på enklare servicefrågor. • Samarbeta med tekniker för att leverera fjärrsupport. • Lägga in beställningar av reservdelar, följa upp ärenden och eskalera i organisationen vid behov. • Ansvara för att lägga in nya servicekontrakt i vårt servicesystem, inklusive tillägg, raderingar och ändringar av befintliga kontrakt. • Ansvara för fakturering och kontrakt av servicejobb. • Följa upp på eventuella kundfaktureringstvister. • Effektivt hantera och prioritera olika projekt med minimal tillsyn. • Viss försäljning. Vem är du? Vi söker dig med: • Några års erfarenhet av liknande arbete i direktkontakt med kunder. • Förmågan att lösa problem samt tycker om att arbeta självständigt. • Stark social kompetens och god samarbetsförmåga. • God kommunikativ förmåga i svenska, i såväl tal som skrift. • Goda kunskaper i norska. • God vana av Office-paketet, främst Excel och Outlook. • Förmågan att prioritera ditt arbete i stressade situationer utan att tappa fokus. Mycket meriterande för rollen är erfarenhet i- och kunskap om arbete i Oracle. Förmåner Konsultrollen passar dig som på kort tid vill skaffa dig bred erfarenhet. Vi erbjuder dig chansen att arbeta på populära arbetsplatser med välkända varumärken där du kan utveckla din kompetens och bredda ditt CV. Du kommer att trivas som konsult om du söker en värld av spännande uppdrag och nya kontaktnät. Vid din sida har du din konsultchef som agerar bollplank och stöttar dig i att lyckas på dina uppdrag. Vi vill att du ska må bra och trivas med oss på Poolia. Därför erbjuder vi dig friskvårdsbidrag, rabatter på olika träningsanläggningar och ordnar regelbundet sociala aktiviteter. Självklart omfattas din anställning på Poolia av kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension samt företagshälsovård.
Företag: Poolia Örebro AB
Ort: Danderyd
Publicerad : 05-30
Sök fler jobb liknande: lediga Service Center-Agent till Danderyd jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Service Center-Agent till Danderyd

Kund på Kungsholmen söker avtalsadministratör
Manpower är Sveriges ledande rekryterings- och bemanningsföretag med tiotusentals attraktiva arbetsgivare över hela landet som våra kunder. Med vårt omfattande nätverk, lokalt såväl som globalt, kan vi erbjuda mängder av spännande lediga jobb som hjälper dig att bygga din karriär, både på kort och lång sikt. Hos oss kan du söka heltidsjobb eller extrajobb vid sidan av studierna. Kanske är det via oss som du hittar ditt drömjobb Nu har du chansen att bli en del av ett globalt bolag som bidrar med smarta tekniska lösningar och tjänster för byggnader, industriprocesser och infrastruktur. Till kundens fina lokaler vid Lindhagen söker vi en duktig administratör till inköpsavdelningen. Uppdraget är tänkt att starta omgående och löper sedan på under minst sex månader. För rätt person kan det finnas goda chanser till en anställning hos kunden om ni trivs med varandra. Det här är ett konsultuppdrag där du blir anställd av Manpower och uthyrd till kund. I rollen som inköpsassistent kommer du ha en viktig roll, ett administrativt stöd till inköpsverksamheten där du bland annat… …administrerar och hanterar hyresavtal …hanterar och bevakar funktionsbrevlådor …sköter administration av avtal och övrig dokumentation avseende fysiska och elektroniska arkiv. Vem är du? En noggrann, serviceinriktad, självgående, systematisk person, en duktig administratör, gärna med tidigare erfarenhet från arbete på en inköpsavdelning. Excel är ett naturligt arbetsverktyg du är van vid och har du dessutom jobbat i SAP tidigare är det en merit. Vad kan Manpower erbjuda dig? Vi på Manpower hjälper dig att forma din framtid utifrån din kompetens samt dina behov och önskemål. Vi samarbetar med många attraktiva företag och kan öppna dörren till intressanta och spännande uppdrag. Som resurskonsult hos oss får du en anställning med allt vad det innebär i form av marknadsmässig lön, övertidsersättning, semester, tjänstepension och försäkringar enligt kollektivavtal. Friskvårdsbidrag och företagshälsovård ingår också. Hur söker jag tjänsten? Du söker tjänsten via ansök länken nedan. Vi tar inte emot ansökningar på annat sätt. Urval och intervjuer kommer att ske löpande, tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Har du frågor så är du välkommen att kontakta Maria Fant, 08-452 33 77
Företag: Manpower AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 05-30
Sök fler jobb liknande: lediga Kund på Kungsholmen söker avtalsadministratör jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Kund på Kungsholmen söker avtalsadministratör


Sök lediga jobb Utvecklingsingenjör hårdvara EUC

Skriv in ort, yrke eller relaterade ord till det jobb du söker:


Visa


Söka jobb tips
© Jobblediga.se