Vård och omsorgschef jobb - lediga jobb

Vård  och omsorgschef jobb Vård och omsorgschef jobb - alla lediga jobb

Nedan listar vi alla lediga jobb som matchar: Vård och omsorgschef. På Jobblediga.se kan du enkelt söka fler liknande jobb via datorn eller mobilen. Här hittar du också jobbtips när du söker jobb eller vill klättra i karriären.

Hittade inga lediga jobb på sökning: Vård och omsorgschef. Sök vidare
Några andra slumpade jobb:

  1. Lagspelande kock eller kallskänka?- Stockholm

  2. IP Tekniker, IP Access Operations, Networks- Stockholm

  3. Konsultchef till Poolia- Stockholm

  4. Projektledare Infrastruktur- Stockholm

  5. Rådgivare sökes till etablerat finansbolag i centrala Stockholm- Stockholm

  6. Anestesisjuksköterska för timanställning- Haninge

  7. Fritidspedagog/Barnskötare- Ekerö

  8. Självständig lunchkock med bil?- Stockholm

  9. Registrator för bygglovenheten- Vallentuna

  10. Redovisningsansvarig till Stockholms Studentbostäder- Stockholm


Mer beskrivning

Lagspelande kock eller kallskänka?
Vi söker en lagspelande kock eller kallskänka som fortfarande vill utvecklas i sitt yrke.... För att klara detta jobb så krävs det att du är självständig lika mycket som att du kan jobba i ett team med flera i ett kök. Du har jobbat dig runt men känner att nu vill du gärna ha en fast tjänst med fast månads lön. Du kommer att bli fast anställd hos oss med en fast månadslön. Du bör ha minst 10 års arbetslivserfarenhet inom olika slags kök.. catering/kurs&konferens/ ala carte... Vi kommer att satsa på dig om du är intresserad av att utvecklas inom ditt yrke ....  Det är varierande arbetstider, främst dagtid men ibland mer en heltid och ibland mindre. Det är säsongerna som styr. Körkort är ett stort plus!! Vi på Four Service hyr ut och rekryterar våra duktiga medarbetare till Hotell & Restauranger i Sverige, det har vi gjort sedan starten 1989. Vi har mycket att erbjuda dig. Vi håller tät kontakt med alla medarbetare genom telefon, personalbrev och interna sidor på nätet www.fourservice.se.  Varmt välkommen med din ansökan!
Företag: Four Service AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 06-27
Sök fler jobb liknande: lediga Lagspelande kock eller kallskänka? jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Lagspelande kock eller kallskänka?

IP Tekniker, IP Access Operations, Networks
Telenor Sverige är en helhetsleverantör av telekommunikationstjänster vars nät täcker 99 procent av landets befolkning. I Telenor Sverige ingår även Bredbandsbolaget och Glocalnet. Tillsammans har de över 2 miljoner abonnenter, en årsomsättning på 11,7 Mdr SEK (2011) och cirka 2100 anställda. IP/SDH-tekniker med driv Du blir en del av: Gruppen IP Access Operations som är en grupp inom Network Operations på Telenor. IP Access Operations har ett brett ansvarsområde med ansvar för både leverans och 2:nd line support av både Telenors och Bredbandsbolagets företagstjänster. Det innebär typiskt konfigurering, aktivering av kundroutrar samt felsökning på våra olika plattformar. Du får:  Möjlighet att arbeta med aktivering och konfigurering av Telenors och Bredbandsbolagets företagstjänster i det fasta nätet vilket bland annat innebär konfigurering, aktivering och driftsättning av CPE-utrustning. Gruppen har även en viktig roll som 2nd line Support till Telenors företagssupport, TCC. Arbetet förutsätter många kontaktytor, både inom och utom bolaget där din förmåga att kommunicera och lösa komplexa problem effektivt värdesätts högt. Andra saker som ingår i rollen: –         Felsökning/felavhjälpning på IP-nät, tjänstesystem, transmissionsnät med mera –         Tätt samarbete med tekniker, våra olika affärsområden/divisioner, entreprenörer, leverantörer och våra kunder –         Koordinera/driva problemutredningar tillsammans med Kundservice, 3rd line inom egen nätorganisation, leverantörer samt i många fall även kund. –         Koordinera, lösa och följa upp kundärenden –         Utskick, koordinering och uppföljning av tekniker från fältservice –         Ständigt utveckla våra arbetssätt, processer och avdelningens prestationer Du kan: –         Du har erfarenhet från arbete med nätverksteknik, switching/routing, gärna från telekom med god förståelse för system och nätverksuppbyggnad. –         Kunskap om Checkpoint FW1, DHCP, V-Lan, LAN/WAN –         God erfarenhet från felsökning i IP-baserade nät –         God kunskap om TCP/IP och SDH –         God teknisk förståelse för stödsystem och dess användning –         Är van att arbeta med förändrings- och förbättringsarbete –         Vana att hantera kunder på ett affärsmässigt sätt –         Du har god förmåga att uttrycka dig i tal och skrift på svenska och engelska –         Det är meriterande om du har certifiering inom Cisco CCNA/CCIP –         Erfarenhet från telekom-/operatörsvärlden är meriterande –         Kunskaper inom Telenors tjänsteplattformar är meriterande Du är: Som person är du drivande, serviceinriktad och initiativrik. För att nå framgång i rollen krävs att du har god samarbetsförmåga och att du kan arbeta självständigt med egna initiativ för att lösa problem och åstadkomma resultat. Hög arbetskapacitet och förmåga att hantera stress är också viktig för att lyckas i rollen. Hos oss mäts du lika mycket på vad du gör som hur du gör det. Därför är det viktigt att dina personliga värderingar överensstämmer med våra; Be Inspiring, Keep Promises, Be Respectful, Make it Easy. Placeringsort: Stockholm Anställningsform:Tillsvidare Sök:   Vill du veta mer om tjänsten, kontakta Patrik Rohdin, rekryterande ledare, 0734-417092, patrik.rohdin@telenor.com. Vill du veta mer om rekryteringsprocessen, kontakta Lena Hjalmarström, HR Business Partner, 0734-417102. Sök tjänsten via länken nedan. Välkommen med din ansökan! Sista ansökningsdag: Vi arbetar löpande med denna rekrytering och vill därför ha din ansökan så snart som möjligt, dock senast 2013-07-19.
Företag: Telenor Sverige AB Telenor Sverige AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 06-27
Sök fler jobb liknande: lediga IP Tekniker, IP Access Operations, Networks jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: IP Tekniker, IP Access Operations, Networks

Konsultchef till Poolia
Poolia Presentation Drivs du av försäljning och människor? Är du dessutom engagerad, driven och vill arbeta tillsammans med ambitiösa kollegor? Vi söker nu en affärsorienterad och resultatdriven konsultchef till ett av Poolias branschteam, med huvudansvar för att behålla och utveckla affärerna med våra kunder inom bl.a. industri, energi, läkemedel och sjukvård. Varmt välkommen med din ansökan. Urval sker löpande under sommaren och intervjuarbetet kommer att påbörjas i mitten av augusti. Arbetsuppgifter Din roll som konsultchef spänner över ett brett område och innehåller många olika arbetsuppgifter, och du har personalansvar för i dagsläget ca 60 konsulter. Bland annat ingår det i ditt jobb att: - ha personalansvar och fungera som chef på distans åt de anställda konsulterna - kontakta, etablera och vårda utvalda kundrelationer - självständigt vårda och utveckla affärer samt kunna förhandla med kunderna - ansvara för och ta hand om uppföljning av uppdrag, både med kunder och konsulter Utbildning/erfarenhet Du som söker har minst tre års erfarenhet av affärsskapande kundarbete och av att sälja kvalificerade tjänster, där rollen gärna även inneburit personalledning och HR -relaterade frågor. Du har en akademisk utbildning i botten. Erfarenhet från bemanningsbranschen är mycket meriterande. För att trivas i rollen bör du vara resultatinriktad, driftig och kommunikativ samt känna dig trygg i att jobba såväl på svenska som engelska. Du klarar av att jobba strukturerat i en vardag som ofta blir ostrukturerad. Du är van vid att arbeta självständigt, är orädd och söker alltid nya affärsmöjligheter. Sist men inte minst är du prestigelös och bidrar till en positiv stämning i gruppen. Du drivs och motiveras av att leverera det lilla extra och att vara en tillgång för teamet. Företagsbeskrivning Hos oss hittar du de bästa medarbetarna och de bästa jobben - och vi hjälper dem att hitta varandra genom att matcha rätt kandidat mot rätt uppdrag. Genom mer än 20 års erfarenhet, specialisering, arbetsmetodik och vårt engagemang har vi lärt oss vad rekrytering och uthyrning av kvalificerade tjänstemän innebär. Som bemannings- och rekryteringsföretag förser vi företag och organisationer med den kompetens som - tillfälligt eller permanent - tillgodoser deras behov av kvalificerade tjänstemän. 2012 har Poolia för femte året i rad utsetts till en av Sveriges bästa arbetsgivare enligt Universums undersökning. Poolia presenterar ”Tidernas rekrytering”. Besök tidernasrekrytering.se.
Företag: Poolia
Ort: Stockholm
Publicerad : 06-27
Sök fler jobb liknande: lediga Konsultchef till Poolia jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Konsultchef till Poolia

Projektledare Infrastruktur
Ramböll är ett ledande ingenjörs- design- och konsultbolag som ständigt strävar efter att skapa innovativa och inspirerande lösningar som gör verklig skillnad för våra kunder, slutanvändare och samhället i stort. Vi vet att våra lösningar är beroende av medarbetarnas kreativitet, kunskap och integritet. Därför stöttar vi våra medarbetare, välkomnar individuella skillnader och skapar allsidigt sammansatta team som producerar inspirerande lösningar. Ramböll är i dag nordens starkaste teknikkonsultföretag. Du erbjuds en arbetsgivare med stor bredd av spetskompetens i sitt erbjudande, starka marknadskontakter och hög tillväxt. Du blir en del av en välmående koncern som månar om att vara en attraktiv arbetsgivare för sina medarbetare. Vi sitter i moderna lokaler vid Mariatorget i Stockholm.Ramböll Projektledning är en division inom Ramböll Sverige. Vi erbjuder kvalificerade projektledningstjänster inom bygg-, infrastruktur-, fastighets-, och anläggningssektorerna. I ett brett perspektiv bistår vi med kompetens inom t ex strategi, management och organisation, samt projektutveckling, genomförande och förvaltning. Vi är verksamma inom flera olika segment, bl. a. hälso- och sjukvård, kultur, undervisning, handel, bostad, infrastruktur, industri och andra projekt helt utanför byggsektorn. För att kunna möta upp våra kunders förfrågningar på projektledning av infrastrukturprojekt behöver vi fler duktiga, seniora projektledare. Vi jobbar i dag med bland annat ny bussdepå i Charlottendal Hagastaden stadsutveckling samt Brista kraftvärmeverk. I din roll som projektledare har du ansvar för att utveckla affärer och driva projekt inom segmentet Infrastruktur. Du får god insikt i vilken kunskap som finns inom Ramböll Projektledning och du är den som samordnar grupper av kompetenser utifrån kundens önskemål. Som projektledare hos oss ansvarar du också för: * Kommunikationen med kunden/beställaren * Leverans enligt uppsatta mål * Kostnadsstyrning * Tidsstyrning * Upphandlingar * Att leda projektgruppen mot uppsatta mål * Du kan arbeta i olika faser i projektet – från idé och analys, till projektering och produktion, för att i slutfasen arbeta med drift och underhåll. Du har en övergripande ansvarsroll och leder projektet med avseende på funktion, tid och budget. I denna roll rapporterar du till enhetschef för Industri och Infrastruktur. Du har också nära samarbete med divisionsledning i utvecklande av segmentet. I Stockholm är vi i dag ca 55 medarbetare inom byggprojektledning. Dina kvalifikationer Vi söker dig som är en etablerad projektledare alt. projekteringsledare, gärna med goda marknadskontakter och mångårig erfarenhet från branschen. För att lyckas som projektledare hos oss har du ett strukturerat arbetssätt med fokus på tid, kostnad och kvalitet samt är van att fatta beslut och att prioritera. Du är affärsmässig och handlingskraftig och trivs med att arbeta i team. Om du vill vara med och utveckla såväl vår egen som våra kunders verksamhet, kommer du att trivas hos oss! Din akademiska utbildningsnivå är Civilingenjör/högskoleingenjör eller motsvarande, med kompletterande yrkeserfarenhet. Om Ramböll På Ramböll vet vi att nya idéer föds och utvecklas när människor med olika bakgrunder, kompetenser och personligheter möts och interagerar över professionella och nationella gränser. Det är våra medarbetares kunskaper och erfarenheter som ligger till grund för verksamheten. Därför är vi måna om att ge möjligheter till utveckling i sina respektive yrkesroller. Vi har tydliga utvecklingsvägar och via Ramboll Academy erbjuds kompetensutveckling i ett brett kursutbud. Du ställer tillsammans med din chef upp en utbildnings- och utvecklingsplan som stödjer vägen mot ditt karriärsmässiga mål. Det är viktigt för oss att våra medarbetare känner att de har en bra balans mellan arbete och privatliv. Vi vet dessutom att i en platt organisation som vår ges individen stora möjligheter till initiativ och kreativitet. Vi kombinerar rikstäckande kännedom med global kunskap genom samarbeten mellan våra ca 200 kontor i 21 länder runt om i världen. I Sverige är vi omkring 1 500 medarbetare ett 30-tal kontor från Kiruna till Malmö. Ramböll ägs av en stiftelse, Ramboll Foundation, vilket ger förutsättningar för att bedriva ett långsiktigt arbete. Delar av vinsten återinvesteras i företaget i form av teknikutveckling. Vi avsätter varje år stora summor till välgörenhet. Ramböll är ett företag med stabil värdegrund som kan erbjuda sina medarbetare en långsiktig trygghet. Så här söker du Du söker jobbet genom att klicka på länken nedan/följa instruktioner här på sidan. Har du några frågor är du välkommen att kontakta Karin Tarre Olthoff, enhetschef Projektledning Infrastruktur Stockholm på 010-615 60 00. Urval och intervjuer kommer att ske löpande så skicka din ansökan så snart som möjligt. Vi ser fram emot din ansökan! I denna rekrytering har vi redan gjort våra val gällande annonskanaler och rekryteringspartner. Vi undanber oss därför samtal rörande detta. Tack!
Företag: Ramböll Sverige
Ort: Stockholm
Publicerad : 06-27
Sök fler jobb liknande: lediga Projektledare Infrastruktur jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Projektledare Infrastruktur

Rådgivare sökes till etablerat finansbolag i centrala Stockholm
AddMan Bemanning AB grundades 2008. Sedan vår start har vi etablerat långsiktiga relationer med kunder och personal med fokus på bemanning och rekrytering. Som anställd hos AddMan tillhör du en bred och växande organisation där vi gemensamt uppnår dina mål i karriären! Vår vision är att verka som en förlängd arm till våra kunder vid rekrytering och bemanning där vi är flexibla och kostnadseffektiva utan att tumma på slutresultatet! Vår uppdragsgivare är en oberoende aktör med säte i centrala Stockholm. Bolaget erbjuder kapitalförvaltning och rådgivning till förmögna privat personer. Under de senaste 2 åren har bolaget haft en god tillväxt och är nu 5-6 rådgivare. Tack vare fortsatt expansion söker man nu 1st rådgivare som skall ansluta sig och arbeta mot befintliga samt potentiella kunder med placering i bolagets kontor i centrala Stockholm.  Vi söker dig som.. * Har minimum 2 års erfarenhet av liknande arbete, gärna från bank eller fondkommissionär * Är Swedsec licensierad * Har förmåga att etablera relationer och inge förtroende * Kan förklara komplexa lösningar på ett enkelt och pedagogiskt sätt * Är representativ och social Är du rätt person erbjuds du.. * Ett fritt och stimulerande arbete med likasinnade kollegor * En bred produktportfölj från ledande leverantörer och produktbolag * Förbokade kundmöten såsom direkt möten och seminarie möten * A-conto lön under uppstarts period samt marknadsledande provisions system * Goda utvecklingsmöjligheter inom bolaget. Stämmer du in på ovansteånde? Skicka oss då din ansökan innehållandes CV, personligt brev samt foto. Då intervjuer kommer att ske löpande kan tjänsten tillsättas innan sista ansökningsdag.
Företag: Addman Bemanning AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 06-27
Sök fler jobb liknande: lediga Rådgivare sökes till etablerat finansbolag i centrala Stockholm jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Rådgivare sökes till etablerat finansbolag i centrala Stockholm

Anestesisjuksköterska för timanställning
FÖRETAGSPRESENTATION Aleris är ett av nordens största vårdföretag. Vi finns i Sverige, Norge och Danmark och har ca 5 000 medarbetare. Aleris erbjuder tjänster inom hälso- och sjukvård, medicinsk diagnostik, äldreomsorg, psykiatri och psykosocial behandling. ALERIS SPECIALISTVÅRD Aleris Specialistvård erbjuder lättillgänglig specialistvård på ett flertal enheter i Sverige med specialistläkarmottagningar, diagnostik och operationsverksamhet. Samtliga läkare har specialistkompetens med mångårig klinisk erfarenhet. Aleris Specialistvård finns i Stockholmsområdet på Europakliniken, Sabbatsberg Närsjukhus, Täby Närsjukhus, Järva Närsjukhus, Aleris specialistvård i Handen samt i Uppsala på Elisabethsjukhuset. Anestesisjuksköterska för timanställning på Aleris Specialistvård Handen Verksamheten vid Aleris Specialistvård Handen omfattar specialistmottagningar och operationsverksamhet. Mottagningarna är modernt utrustade för undersökningar och behandlingar. Här finns specialister med mångårig erfarenhet inom allmänkirurgi, gynekologi, hud, kardiologi, mage och tarm, ortopedi, urologi och öron-näsa-hals. Aleris bedriver specialistvård på uppdrag av Stockholms läns landsting Operationsavdelningen/ Endoskopimottagningen Operationsavdelningen har två operationssalar, en uppvakningsenhet och en sterilcentral. Vi arbetar med dagkirurgi inom allmänkirurgi, ortopedi, ÖNH och gynekologi. Endoskopimottagningen har två undersökningsrum och ett mindre uppvakningsrum. Arbetsuppgifter Främst tjänstgöring på uppvakningsavdelningen samt sedering på operationssalar och endoskopimottagning. Kvalifikationer Legitimerad sjuksköterska inom anestesisjukvård. Vi ser gärna att du har några års erfarenhet av anestesisjukvård. Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet. Egenskaper Vi söker dig är lyhörd, flexibel och har god samarbetsförmåga, har intresse av utvecklingsfrågor med fokus på kvalitet och patientsäkerhet. För oss är det viktigt att du delar Aleris värderingar vilket innebär att vi är: Omtänksamma, Vi bemöter alla med respekt och värdighet Professionella, Vi gör saker på rätt sätt Engagerade, Vi har stort engagemang och gör det lilla extra för individen Nytänkande, Vi är nyfikna, hittar lösningar och gör ständiga förbättringar I denna rekryteringsprocess läggs stor vikt vid personlig lämplighet. Vi erbjuder Tjänsten är en timanställning, dagtid och efter behov. Har du frågor och vill du veta mer om tjänsten? Kontakta gärna: Enhetschef Maria Belin Larsson Tel.: 070 484 63 91 Tillgänglig från v 31. Välkommen med din ansökan senast 14 augustivi arbetar med löpande urval. Besök gärna vår hemsida www.aleris.se, där du kan läsa mer om vårt företag och dess verksamheter. –-------------------------------------------------------- Säljsamtal undanbedes
Företag: Aleris Specialistvård Handen
Ort: Haninge
Publicerad : 06-27
Sök fler jobb liknande: lediga Anestesisjuksköterska för timanställning jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Anestesisjuksköterska för timanställning

Fritidspedagog/Barnskötare
EKERÖ är en växande kommun med 26 000 invånare i en fantastisk naturmiljö i Mälaren 1 mil från Stockholms city. Här bor och hit flyttar människor tack vare lugnet i kombination med närheten till storstaden. Två av Sveriges 15 världsarv finns i Ekerö kommun: Drottningholms slott med dess fantastiska slottspark och vikingastaden Birka-Hovgården. NÄRLUNDA FÖRSKOLEKLASS, SKOLA & FRITIDS har ca 300 elever i år F-5 och ligger i ett naturskönt område i Ekerö tätort. Vårt kännetecken är ÄPPLET – symbolen för kunskap, kultur och hälsa. Vårt valspråk är alla ”Alla våra barn är våra gemensamma barn”. Vi erbjuder en trevlig skola med kompetenta kollegor och positiva elever. ARBETSUPPGIFTER Du kommer att arbeta eftermiddagar i förskoleklassens fritidshem. Genom ett nära samarbete med övrig personal ska du planera, genomföra, utvärdera och dokumentera det pedagogiska arbetet i verksamheten. KVALIFIKATIONER Vi ser gärna att du är utbildad fritidspedagog eller barnskötare. Vi söker dig som tar egna initiativ, är positiv och engagerad och har lätt för att samarbeta. Du ska ha förmågan att väcka elevers nyfikenhet och lust att lära.
Företag: Närlundaskolan - Ekerö kommun
Ort: Ekerö
Publicerad : 06-27
Sök fler jobb liknande: lediga Fritidspedagog/Barnskötare jobb, Fritidspedagog/Barnskötare Ekerö, Fritidspedagog/Barnskötare Närlundaskolan - Ekerö kommun
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Fritidspedagog/Barnskötare

Självständig lunchkock med bil?
Vill du jobba heltid from 1 Augusti och 3 månader framåt? Vi söker efter en självständig kock/kallskänka som vill jobba på en mindre lunchrestaurang norr om Stockholm Restaurangen serverar ca:50-70 lunch/dag Som kock lagar du frukost, lunch och diskar efter behov, det finns köksbiträde som portionerar och tar kassan. Maten är husman och köksmästaren förbereder menyer och  beställer maten. Arbetstider 07.00-15.00 Bil och körkort är ett krav. Vi på Four Service hyr ut och rekryterar våra duktiga medarbetare till Hotell & Restauranger i Sverige, det har vi gjort sedan starten 1989. Vi har mycket att erbjuda dig! Varmt välkommen med din ansökan!!
Företag: Four Service AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 06-27
Sök fler jobb liknande: lediga Självständig lunchkock med bil? jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Självständig lunchkock med bil?

Registrator för bygglovenheten
Vallentuna kommun är naturskönt beläget i nordöstra Storstockholm och har ca 31 000 invånare. I ett levande kulturlandskap erbjuder vi en attraktiv boende- och livsmiljö nära Stockholm, Arlanda och skärgården. Inflyttningstakten är hög och kommunen utvecklas snabbt. På samhällsbyggnadsförvaltningen finns fyra avdelningar: planering, exploatering,  fastighet och en bygg- och miljöavdelning. Totalt är vi ca 100 medarbetare.  Bygglovenheten tillhör bygg- och miljöavdelningen och vi arbetar med myndighetsutövning inom plan- och bygglagens verksamhetsområde. Nu söker vi en registrator vars huvudsakliga ansvar kommer att vara registrering, expediering och arkivering av handlingar och ärenden inom enhetens område. I tjänsten ingår att ha kontakt med allmänhet, företag och politiker. Arbetsuppgifter Du fyller en viktig och efterlängtad funktion på enheten med arbetsuppgifter som att  • registrera inkommande handlingar, arkivering och expediering av bland annat miljö- och samhällsbyggnadsnämndens beslut  • lämna ut handlingar från bygglovarkivet • vara kontaktperson i fakturafrågor som en länk till ekonomifunktionen • dokumentera enhetens statistik och skicka till berörda myndigheter I tjänsten kommer också att ingå viss service åt hela samhällsbyggnadsförvaltningen, såsom beställning av kontorsmaterial och support kring våra kopieringsmaskiner. Din bakgrund Du har registratorsutbildning eller motsvarande erfarenhet som kan bedömas som likvärdigt. Kunskaper i arkiv, juridik (kommunallagen, förvaltningslagen) är önskvärt. Du har några års arbetslivserfarenhet inom området. Erfarenhet av myndighetsarbete och ärendehantering är meriterande. Datorvana är ett krav liksom god svenska i tal och skrift Du är noggrann, ordningssam och har ett strukturerat arbetssätt men har förmågan att vara flexibel då arbetsuppgifterna kan skifta snabbt. Du är stresstålig och kan prioritera ”rätt” saker för stunden.  Du har förmåga att arbeta självständigt men en god samarbetsförmåga är också viktigt. Vi söker dig som är serviceinriktad och har god social förmåga. Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet. Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid. Tillträde snarast. Vi tillämpar individuell lönesättning. Välkommen med din ansökan Registrera din ansökan längst ner på sidan, senast 2013-08-30. Intervjuer kan komma att hållas fortlöpande. OBS! Vi tar inte emot ansökningar/intresseanmälningar via e-post. Vill du veta mer om tjänsten Yvonne Fredriksson, tf chef för Bygg- och miljöavdelningen, tfn 08-587 851 64. Mer information och fackliga representanter hittar du på http://vallentuna.se/sv/om-vallentuna/Lediga-jobb/. Annonssäljare och bemanningsföretag undanbedes bestämt! VALLENTUNA KOMMUN SOM ARBETSGIVARE I Vallentuna kommun har vi en professionell verksamhet, som präglas av kvalitet och kundfokus. Engagemang, allas lika värde och utveckling genomsyrar vår organisation. Du som söker bör självklart dela vår gemensamma värdegrund. Som arbetsgivare vill vi ta till vara de kvaliteter som en jämn könsfördelning och etnisk och kulturell mångfald tillför verksamheten. Vallentuna kommun satsar på kompetensutveckling och friskvård för personalen.
Företag: Vallentuna kommun
Ort: Vallentuna
Publicerad : 06-27
Sök fler jobb liknande: lediga Registrator för bygglovenheten jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Registrator för bygglovenheten

Redovisningsansvarig till Stockholms Studentbostäder
Stiftelsen Stockholms Studentbostäder, SSSB, erbjuder Stockholms studenter ett trivsamt och prisvärt studentboende. Vi är störst på studentbostäder med nästan 8000 rum och lägenheter över hela Stockholm. Vi har en dynamisk, ung målgrupp bestående av både svenska och internationella högskolestudenter. Vi satsar mycket på att utveckla våra medarbetare, vilket har gett oss ett mycket gott betyg på vår senaste medarbetarundersökning. Nu står vi inför en kraftig expansion där målet är att bygga 2000 nya studentbostäder fram till år 2020. Vår vision är: Vi vill mer – fler bostäder och nöjdare kunder. I samarbete med Experis, ManpowerGroup, rekryterar SSSB en redovisningsansvarig. Tjänsten är på heltid. Arbetsbeskrivning Som redovisningsansvarig på SSSB får du ett betydande ansvar avseende redovisning, skatter, rapportering och bokslutsarbete. Tillsammans med ekonomichef och verksamhetscontroller tar du fram budget, prognos och nyckeltal samt följer upp. Du förväntas driva utvecklingen inom ditt område samt stötta och utbilda övriga medarbetare i ekonomiska frågor och system. Vem är du? Du som söker tjänsten är civilekonom och har ca 3-5 års erfarenhet av kvalificerat redovisnings- och bokslutsarbete. Vidare har du erfarenhet av rapportering, budget- och analysarbete. Vi ser gärna att du kommer från fastighetsbranschen och har erfarenhet av projektredovisning samt moms och övrig skattehantering. Du har mycket goda kunskaper i MS Excel och det är meriterande om du tidigare arbetat i Visma Control. Vidare har du goda kunskaper i svenska, muntliga såväl som skriftliga. Som person har du hög social kompetens, är prestigelös och analytisk. Du är självgående, driven och tar egna initiativ. Vidare är du noggrann, strukturerad och tar stort ansvar för ditt arbete. Du är serviceinriktad, trivs med kontakter och är pedagogiskt lagd. Kontaktperson Du söker ovan nämnda tjänst via länken nedan. Då urvalsprocessen sker löpande är det viktigt att du skickar in din ansökan så snart som möjligt, dock senast 23/8. För mer information om tjänsten är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult Lisa Lundeberg telefon 08-452 33 67 eller mail: Lisa.Lundeberg@se.experis.com Vi ser fram emot att få ta del av din ansökan.
Företag: Experis Finance
Ort: Stockholm
Publicerad : 06-27
Sök fler jobb liknande: lediga Redovisningsansvarig till Stockholms Studentbostäder jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Redovisningsansvarig till Stockholms Studentbostäder


Sök lediga jobb Vård och omsorgschef

Skriv in ort, yrke eller relaterade ord till det jobb du söker:


Visa


Söka jobb tips
© Jobblediga.se