Vårdlärare Ljusdals kommun jobb - lediga jobb

Vårdlärare Ljusdals kommun jobb Vårdlärare Ljusdals kommun jobb - alla lediga jobb

Nedan listar vi alla lediga jobb som matchar: Vårdlärare Ljusdals kommun. På Jobblediga.se kan du enkelt söka fler liknande jobb via datorn eller mobilen. Här hittar du också jobbtips när du söker jobb eller vill klättra i karriären.

Hittade inga lediga jobb på sökning: Vårdlärare Ljusdals kommun. Sök vidare
Några andra slumpade jobb:

  1. söker du ett roligt och socialt jobb inom kundtjänst?- Stockholm

  2. Kvalificerad HR konsult vik 1 år ev längre- Stockholm

  3. Installationselektriker till kortare projekt- Södertälje

  4. Skadeverkstadschef- Sundbyberg

  5. Country Manager Sweden- Stockholm

  6. Vittra Östertälje söker lärare för att undervisa i ma/no- Södertälje

  7. Instore & Retail Manager - Husqvarna Group- Stockholm

  8. Vi söker en kranbilschaufför!- Stockholm

  9. Gårdsarbetare till stor travanläggning- Sigtuna

  10. SOLUTIONS ENGINEER (TEKNISK PRODUKTSPECIALIST)- Stockholm


Mer beskrivning

söker du ett roligt och socialt jobb inom kundtjänst?
Uniflex Sverige AB Uniflex är ett auktoriserat bemanningsföretag som arbetar med uthyrning, rekrytering och omställning av personal. Vi finns på drygt 50 orter i hela Sverige och har över 5000 anställda. Uniflex har kollektivavtal med LO, Unionen och Akademikerförbunden. Uniflex är kvalitets-, miljö- och arbetsmiljöcertifierat. Som anställd hos Uniflex knyter du värdefulla kontakter och får bred erfarenhet av arbetslivet. Uniflex kan också vara början på en karriär hos någon av våra kunder. Uniflex ser sin personal som sin viktigaste tillgång och därför erbjuder vi friskvårdsbidrag och andra förmåner till våra anställda. Jobbeskrivning Är du en social och service inriktad person med ett intresse för smartphones, mediaspelare, läsplattor och datorer? Då har vi jobbet för dig. Vi söker nu duktiga kundtjänstmedarbetare för teknisk support till ett av världens mest kända varumärken. Vi söker dig som vill kombinera ditt intresse för teknik och dina förmågor att lösa problem för att hjälpa oss leverera service i toppklass. Du kommer att jobba med att ta emot inkommande samtal från privatparsoner där du kommer få hjälpa kunderna med olika frågor om tekniska produkter, vilket innebär felsökning samt att hitta en lösning till kunden problem. Kundernas frågor kommer att handla om smartphones, mediaspelare, läsplattor eller datorer. Uppdraget kommer att vara på heltid tillsvidare och inleds med utbildning som startar den 13/8 . Därefter kommer du att arbeta enligt schema med varierande arbetstider alla dagar i veckan. Personliga egenskaper Vi söker dig som: - Skriver och talar svenska flytande - Har goda kunskaper i engelska - tycker det är mycket intressant med tekniska produkter och har datavana - Är effektiv och satsar 100% på ditt arbete - Är en serviceinriktad, social och positiv person - Är en driven problemlösare som inte ger upp i första taget Tidigare erfarenhet av service och kundtjänst är meriterande men inget krav, störst vikt kommer att läggas vid personliga egenskaper. Är du personen vi söker? Ansök då redan i dag, och vi ger dig chansen till ett spännande och roligt arbete!
Företag: Uniflex Sverige AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-12
Sök fler jobb liknande: lediga söker du ett roligt och socialt jobb inom kundtjänst? jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: söker du ett roligt och socialt jobb inom kundtjänst?

Kvalificerad HR konsult vik 1 år ev längre
Danderyds Sjukhus AB HR avdelningen vid Danderyd Sjukhus AB är organiserad i tre enheter. Inom enheterna Arbetsrätt och löner samt Personal och utveckling är vi 30 medarbetare som utifrån sjukhusets övergripande mål utarbetar, samordnar och vidareutvecklar sjukhusets HR arbete. Clinicum, vår tredje enhet, ansvarar för att samordna och underlätta för studenter som gör sin verksamhetsförlagda utbildning på Danderyd sjukhus. Arbetsuppgifter: Uppdraget som HR konsult innebär att du både operativt och strategiskt samarbetar med verksamhetschef och linjechefer inom ett verksamhetsområde. Arbetsuppgifterna innebär att driva och arbeta med frågor inom hela HR området, bl a kompetensförsörjning, organisationsutveckling, arbetsmiljöfrågor, arbetsrätt och fackliga relationer. Organisatoriskt är tjänsten förlagd till HR avdelningen, vilket bl a innebär kontinuerligt erfarenhetsutbyte med andra HR konsulter och övriga experter inom HR området. Nu söker vi vikarie för föräldraledighet. Tycker du att detta låter intressant? Då är du välkommen att kontakta oss! Kvalifikationer: Vi är intresserade av dig som har utbildning inom HR området på högskolenivå. Vi ser gärna att du har erfarenhet av arbete med team och organisationsutveckling samt minst 3 års erfarenhet av kvalificerat HR arbete. Personliga egenskaper: Du är utvecklingsorienterad och har ett konsultativt arbetssätt. Arbetet är mycket varierande med många olika arbetsuppgifter och personkontakter. Detta ställer stora krav på din förmåga att prioritera, ta egna initiativ, vara flexibel och att du är öppen och utåtriktad. Du skall ha lätt för att samarbeta och kommunicera samt driva och avsluta ärenden. Övrig information: Sänd gärna in din ansökan så snart som möjligt, då vi intervjuar allteftersom. Du gör din ansökan via ansökningsformuläret i anslutning till annonsen på vår hemsida www.ds.se/jobb. Danderyds Sjukhus AB är norra Stockholms akutsjukhus. Sjukhuset drivs i bolagsform där drygt 3 700 medarbetare tillsammans bedriver en sjukvård som präglas av kvalitet och omtanke. Sjukhuset anordnar vårdutbildning för samtliga yrkeskategorier och bedriver klinisk forskning, undervisning och utveckling (FoUU) i samarbete med Karolinska Institutet. Som anställd på Danderyds sjukhus erbjuds du en individuell introduktion och kompetensutveckling samt goda möjligheter till friskvård. Du når oss på bara 13 minuter från T-centralen.
Företag: Danderyds Sjukhus AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-12
Sök fler jobb liknande: lediga Kvalificerad HR konsult vik 1 år ev längre jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Kvalificerad HR konsult vik 1 år ev längre

Installationselektriker till kortare projekt
Uniflex Sverige AB Uniflex är ett auktoriserat bemanningsföretag som arbetar med uthyrning, rekrytering och omställning av personal. Vi finns på drygt 50 orter i hela Sverige och har över 5000 anställda. Uniflex har kollektivavtal med LO, Unionen och Akademikerförbunden. Uniflex är kvalitets-, miljö- och arbetsmiljöcertifierat. Som anställd hos Uniflex knyter du värdefulla kontakter och får bred erfarenhet av arbetslivet. Uniflex kan också vara början på en karriär hos någon av våra kunder. Uniflex ser sin personal som sin viktigaste tillgång och därför erbjuder vi friskvårdsbidrag och andra förmåner till våra anställda. Jobbeskrivning Vi söker just nu 1 elektriker för arbete med elinstallation i ett tillfälligt projekt. Vår kund är ett stort och välrenommerat företag i installationsbranschen och är en attraktiv arbetsgivare. Arbetet kommer att pågå i 2 veckor, med eventuell förlängning. Start omgående. Det här är ett ypperligt tillfälle att visa framfötterna hos ett av de största installationsbolagen i Sverige. Tjänsten kommer innebära goda lönevillkor. Personliga egenskaper Vi söker dig som har fullgjort din lärlingstid och har arbetat med starkström & data. Kabeldragning, i lister, på stege och i rör, uppsättning av kabelstegar, samt installationer i elcentraler är vanligt förekommande arbetsuppgifter. Det krävs för tjänsten att du har Skyliftutbildning. Har du SSG är det en merit. Projektet är tidspressat så det gäller att du kan arbeta snabbt utan att för den delen tumma på säkerhet eller kvalité. Som person är du en lagspelare och är inte rädd att hugga i extra när det behövs. Du tar egna initiativ och är mycket noggrann i ditt arbete. Tjänsten är belagd i Södertälje. Bor du inte i den regionen ber vi dig som sökande specificera hur du tänkt lösa boendefrågan, det kommer inte finnas möjlighet till rotationslösningar i detta arbete utan arbetet sker måndag-fredag. Låter det här som ett jobb för dig? Sök tjänsten direkt då vi vill tillsätta tjänsten inom kort. Observera att tjänsten kan komma att tillsättas innan sista datum för ansökan löpt ut. Alternativ ansökan: Skicka ett SMS med ordet "IE0712" (ej telefonsamtal) till 0736006825 så kontaktar vi dig.
Företag: Uniflex Sverige AB
Ort: Södertälje
Publicerad : 07-12
Sök fler jobb liknande: lediga Installationselektriker till kortare projekt jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Installationselektriker till kortare projekt

Skadeverkstadschef
Svensk Autorekrytering AB Om företaget Europeiska Motorbolagen firade under 2010 sitt 50-årsjubileum och är idag Sveriges största återförsäljare av Toyota. Vi är belägna i norra Stockholm där vi har anläggningar i Rissne, Vällingby, Täby, Östermalm och Arlandastad. Vi omsätter ca 800 miljoner kronor och bedriver även en fastighetsverksamhet i Stockholmsområdet. Till vår fullserviceanläggning i Rissne behöver vi nu anställa en duktig skadeverkstadschef. Söker du en arbetsplats där din insats syns och gör skillnad? Vill du arbeta i ett glatt gäng hos en trygg och stabil arbetsgivare? – Då har vi tjänsten för dig! Dina arbetsuppgifter Vår skadeavdelning består idag av nio skadereparatörer och tre administratörer. Som skadeverkstadschef hos oss får du en nyckelroll i vår organisation, där du kontinuerligt arbetar för att effektivisera och optimera arbetet i skadeverkstaden. I rollen har du fullt personal- och driftsansvar för verkstaden och du leder och fördelar det dagliga arbetet med allt vad det innebär av schemaläggning, bemanning och planering. Du har också daglig kontakt med kunder och försäkringsbolag och verkar för en allt högre kundnöjdhet och ett gott samarbete. Din profil Vi tror att du har en fordonsteknisk utbildning och ca tre till fem års erfarenhet från skadeverkstad. Du har arbetat i en administrativ och ledande roll, där kundkontakter och Cabaskalkyler har förekommit. Har du dessutom erfarenhet av att ha jobbat i CabPlan är det meriterande. Vidare behärskar du svenska och engelska i tal och skrift samt har god allmän datavana. Som person är du driven samt ambitiös och trygg i dig själv. Ditt naturliga ledarskap medför trygghet och pondus samtidigt som du har förmågan att vara både ödmjuk och smidig i ditt sätt att leda. Viktigt är också att du är rutinerad och har ett strukturerat arbetssätt. Sist men inte minst är du en social och glad person med ett starkt intresse för bilbranschen. Vi erbjuder… • Trygg och stabil AAA-registrerad arbetsgivare • Kontinuerlig utbildning • Goda utvecklingsmöjligheter i expansivt företag I denna rekrytering samarbetar vi med Autorekrytering och frågor om tjänsten och processen besvaras av rekryteringskonsult Susanna Haglund på 08 - 555 362 57. Intervjuer kommer att ske löpande så skicka in din ansökan så snart som möjligt. Välkommen med din ansökan!
Företag: Svensk Autorekrytering AB
Ort: Sundbyberg
Publicerad : 07-12
Sök fler jobb liknande: lediga Skadeverkstadschef jobb, Skadeverkstadschef Sundbyberg, Skadeverkstadschef Svensk Autorekrytering AB
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Skadeverkstadschef

Country Manager Sweden
LVMH (Moët Hennessy – Louis Vuitton) är ett världsledande bolag inom exklusiva varumärken och har en unik portfölj bestående av över 60 prestigefyllda varumärken. Moët Hennessy förenar alla LVMHs viner och spritdrycker som säljs genom ett omfattande internationellt detaljhandelsnät. Bolagsgruppens starka och världsledande varumärken, som alla står för exklusivitet och lyx, gör Moët Hennessy världsledande inom champagne och konjak. Bolagsgruppen utvecklar också högkvalitativa viner och mousserande viner från världens mest kända vindistrikt. Moët Hennessy söker nu till kontoret i Stockholm en ny Country Manager. Moët Hennessy marknadsför några av världens mest välkända varumärken såsom Moët & Chandon, Veuve Clicquot, Dom Pérignon, Krug, Ruinart, Mercier, Hennessy, Belvedere, Ten Cane, Estates & Wines, Glenmorangie and Ardbeg. Nu söker vi en ny chef till bolagets svenska sälj- och marknads­organisation. I rollen som Country Manager ansvarar du för försäljningsresultat och marknadsföring av företagets produkter i Sverige. Du kommer att bidra med såväl strategiska som mer operativa insatser i försäljningsarbetet mot kunder inom såväl retail- som HORECA-segmenten. Till din hjälp har du en försäljningschef och ytterligare sju medarbetare inom funktionerna account management, brand management och administration. Du rapporterar till General Manager Nordic som sitter i Köpenhamn. Vidare ingår inom ramen för rollen: •         Fullt P&L-ansvar för den svenska verksamheten •         Att förvalta och utveckla Systembolaget och andra strategiskt viktiga konton i Sverige •         Att arbeta fram och implementera affärsplanen för den svenska verksamheten •         Arbete med positioneringsarbetet gentemot företagskunder, opinionsbildare och           konsumenter •         Att bidra i den strategiska utvecklingen av respektive varumärke •         Ansvara för PR- och marknadsförings­insatser såsom events, sponsring och liknande •         Leda och utveckla det svenska teamet Vi söker dig som har en akademisk utbildning inom ekonomi, helst med inriktning mot marknad/försäljning. Vidare har du några års erfarenhet av en ledande befattning inom försäljning och marknadsföring inom exempelvis Luxury Goods, FMCG och/eller kapitalvaror med dokumenterat mycket goda resultat. Vi ser gärna att du har internationell erfarenhet och självklart kommunicerar du obehindrat på engelska samt något skandinaviskt språk. Du är kommunikativ, har en hög energinivå och brinner för att leda och motivera dina medarbetare till lysande resultat. Vi söker dig med potential att göra internationell karriär inom organisationen och som brinner för att utveckla Moët Hennessys position på den svenska marknaden. Vi erbjuder en utmanande roll i en internationell organisation med högt i tak och några av världens absolut främsta varumärken! Ansök med ditt CV och personligt brev på engelska snarast, dock senast den 12e augusti, via http://www.mercuriurval.se/www.mercuriurval.se (ref.nr. SE-07085). Frågor besvaras av Amanda Pusa-Edwall, Mercuri Urval, 08-50645030 eller Ida Lundgren, Mercuri Urval, 08-50645018. Ansökan sker endast via nedanstående länk!
Företag: Moët Hennessy Sverige AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-12
Sök fler jobb liknande: lediga Country Manager Sweden jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Country Manager Sweden

Vittra Östertälje söker lärare för att undervisa i ma/no
Detta söker vi: Lärare behörig för att undervisa i ma/no åk 7-9 Vi erbjuder: Vittraskolan i Östertälje so¨ker en pedagog som tillsammans med annan pedagog kommer att vara ansvarig fo¨r ma/no undervisning i åk 7-9. Som pedagog i Vittra arbetar du i na¨ra pedagogisk relation med eleverna vilket inneba¨r att du bo¨r ha en fo¨rma°ga och kompetens att kunna arbeta med olika barn och kunna hitta strategier och fo¨rha°llningssa¨tt fo¨r hur du bemo¨ter varje individ och de olika grupper du arbetar med. Vi so¨ker dig som a¨r beho¨rig att undervisa i ma/no ga¨rna med tidigare erfarenhet. Vi tycker om olikheter och stra¨var efter ma°ngfald i va°r personalgrupp. Du erbjuds en tja¨nst i ett mycket dynamiskt och framåtsyftande arbetslag med ho¨g pedagogisk kompetens och stort engagemang fo¨r elevernas utveckling såväl mot kunskapsma°len som den personliga utvecklingen. Du har ett nära samarbete med dina kollegor och ni möts regelbundet för pedagogiska samtal och utvärdering. Du har din egen individuella utvecklingsplan för att du ständigt ska utvecklas och ta nya kliv i din professionella roll.Din arbetslagsledare är din närmaste chef, du möter även din rektor i olika dagliga sammanhang. Vill du veta mer om oss? Om du vill veta mer om Vittra Östertälje kan du gå in på vår hemsida, www.vittra.se. Vi har också en rekryteringsfilm ”Att jobba för Vittraskolorna” som du hittar på www.youtube.com/vittrakanalen. Låter detta intressant? Du söker tjänsten genom att klicka på nedanstående länk. Vi tar ej emot ansökningar via post eller mail. Sista ansökningsdag är 20-07-2013 Tjänsten är en tillsvidaretjänst 100%, ferieanställning och inleds med 6 månaders provanställning. Var vänlig ansök snarast då tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden går ut. Om du har frågor angående tjänsten är du välkommen att kontakta rektor maria.skogqvist@vittra.se Välkommen med din ansökan! Vittra grundades 1993 och är idag ett av Sveriges ledande friskoleföretag med drygt 30 förskolor, grundskolor och gymnasieskolor runt om i landet. Vittra är ett värderingsstyrt företag med en bärande idé om att bidra till ökade livschanser genom utbildning och lärande. Vår pedagogiska riktning utgår från samspelet mellan individ och gemenskap. Vittra ingår i Academedia. Vittra är en del av AcadeMedia, Sveriges största utbildningsföretag. Se www.academedia.se
Företag: Vittra för- och grundskolor
Ort: Södertälje
Publicerad : 07-12
Sök fler jobb liknande: lediga Vittra Östertälje söker lärare för att undervisa i ma/no jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Vittra Östertälje söker lärare för att undervisa i ma/no

Instore & Retail Manager - Husqvarna Group
Propell Propell Husqvarna Group is the world’s largest producer of outdoor power products including robotic lawn mowers, garden tractors, chainsaws and trimmers. The Group is also the European leader in consumer watering products and one of the world leaders in cutting equipment and diamond tools for the construction and stone industries. The Group’s products and solutions are sold via dealers and retailers to both consumers and professional users in more than 100 countries. Net sales in 2012 amounted to SEK 31 billion, and the Group had 15,400 employees on average in more than 40 countries. Head office is located in Stockholm, Sweden, and the share is listed on NASDAQ OMX Stockholm Exchange. Instore & Retail Manager – Husqvarna Group The Instore & Retail Manager is expected to increase Husqvarna’s attendance in all kinds of stores where the Husqvarna Group brands are represented. The purpose of this position is to develop and implement the activity plan for instore presence for the brands within the Husqvarna Group Portfolio based on the brand strategy and strategic priorities of the company. The instore presence and activities shall support the end consumer buying experience in close cooperation with the online communication as well as offline marketing activities for the brand. You will also work closely with three sales business units within the Husqvarna Group (EMEA, APAC, Americas). The goal is to be “best in class” compared to competitors when it comes to visibility in the stores! You will report directly to VP Marketing and take a key position in the Husqvarna Group global marketing team. The global marketing team within the Husqvarna Group is responsible for the strategic Global marketing activities for all brands. The position can be based at Husqvarna’s Stockholm office, Husqvarna´s Huskvarna office, or in the Ulm office (Germany). Initially the role requires at least 50 days of traveling per year. Summary of Responsibilities: - Secure leading edge instore presence and activation for the Husqvarna Group Brand portfolio - Optimize the instore buying behaviour for each of the brands based on the consumer decision process - In cooperation with the three sales areas, define and execute the instore presence and activation plan Example of work tasks: - Develop store concepts for retailers in Europe, America and Asia - Upgrade the existing instore activities with specialised dealers and globalize the initiatives - Define the Point of Sales concept for each brand and channel - Manage the Instore/Retail budget in an effective way and improve the ROI for instore activities and install KPI's for better monitoring Ideal profile - + 5 years Retail and Merchandising experience for a Global Consumer brand - High degree of knowledge about the retail process including category management - Well defined and verified experience from a consumer goods company with strong instore visibility - Fluent in English and preferably German, other languages are a merit - University degree within marketing We believe that you are a hands-on doer with a can do attitude. You have excellent communication and presentation skills, both orally and written, for different levels of employees, from the board of directors to colleagues in sales positions. You are a results orientated team player with strong visionary skills. The Husqvarna Group offers a challenging role in an international company where you have the opportunity to be part of building up a new global function! This recruitment process is a collaboration between the Husqvarna Group and Novare Propell. Please note that all candidates, internal and external, shall apply via the Novare Propell homepage. If you have any questions regarding the role or the recruitment process you are welcome to contact Viktor Karlsson at email viktor.karlsson@propell.se. Please note that due to vacation schedules correspondence will be limited during the summer. Please submit your application in the form of a CV and cover letter no later than August 31th. Interviews will start earliest in mid August.
Företag: Propell
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-12
Sök fler jobb liknande: lediga Instore & Retail Manager - Husqvarna Group jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Instore & Retail Manager - Husqvarna Group

Vi söker en kranbilschaufför!
Rent A Worker Sweden AB Tjänsten Vi söker för kunds räkning en kranbilschaufför. Vår kund är etablerade inom mark & anläggning sedan 1999 och utför även tjänster inom fastighetsskötsel. I dina arbetsuppgifter vårdar du ditt fordon med omsorg. Du kommer utföra lösviktsuppgifter samt uppdrag inom mark & anläggning. Kvalifikationer Har du utbildning inom bygg, mark eller fordonsteknisklinje är det meriterande. Du har några års erfarenhet som kranbilschaufför. Är du även kunnig inom mark & anläggning är det en fördel. Du innehar lägst C-kort och kranförarbevis. För att kunna utföra arbetet är det viktigt att du har stor precision och är tekniskt kunnig med kranarbetet. Egenskaper Som person har du lätt för att samarbeta och är muntligt kommunikativ. Din problemlösningsförmåga och flexibilitet är av stor vikt för arbetet. Vi erbjuder Ett omväxlande arbete under eget ansvar. Trevliga kollegor och chefer. Om Rent A Worker Rent A Worker är ett auktoriserat rekrytering och bemanningsföretag. Vi erbjuder kvalitativa, kundanpassade rekryteringar och bemanningslösningar. Vi arbetar med att ta fram rätt spetskompetenser till våra kunder med hjälp av våra professionella rekryterare, kandidatsökverktyg, analysverktyg, goda rykte samt genom våra genomtänkta rekryteringsprocesser.
Företag: Rent A Worker Sweden AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-12
Sök fler jobb liknande: lediga Vi söker en kranbilschaufför! jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Vi söker en kranbilschaufför!

Gårdsarbetare till stor travanläggning
Sisyfos Söderby gård, en travhästanläggning och gård i Odensala utanför Märsta. Vi har ca 200 hästar på anläggningen, 80 hektar bete, 30 hektar skog och övrigt banor byggnader och grusvägar. Tjänsten innebär ban och vägskötsel, markarbeten som betesputning , plogning och övriga mindre gårdsreparationer. Vi söker nu en arbetsvillig person med erfarenhet från gårdsbruk eller banskötsel och traktorhantering på del eller heltid. Maskinkunskaper är ett stort plus. B Körkort krävs. Välkommen med din arbetsansökan och CV till jenny@sisyfos.se
Företag: Hänvisning till Arbetsförmedlingen
Ort: Sigtuna
Publicerad : 07-12
Sök fler jobb liknande: lediga Gårdsarbetare till stor travanläggning jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Gårdsarbetare till stor travanläggning

SOLUTIONS ENGINEER (TEKNISK PRODUKTSPECIALIST)
FormPipe Software AB (publ) är ett programvarubolag inom ECM (Enterprise Content Management). Vi utvecklar och levererar ECM-produkter för att strukturera information i större företag, myndigheter och organisationer. Våra programvaror hjälper organisationer att fånga, hantera, distribuera och sätta information i ett sammanhang. Sänkta kostnader, minimerad riskexponering och strukturerad information är vinster av att använda våra ECM-produkter. FormPipe Software etablerades 2004 och har kontor i Stockholm, Uppsala, Linköping och Köpenhamn. FormPipe Softwares aktie är noterad på NASDAQ OMX Nordic, Small Cap. SOLUTIONS ENGINEER (TEKNISK PRODUKTSPECIALIST) Vi behöver nu förstärka vår organisation och vi söker en Solutions Engineer som ska vara drivkraften för proaktivt förbättringsarbete och aktivt utveckla bolagets produkter för befintliga kunder och partners. Befattningsbeskrivning . Du arbetar med att producera produktdemonstrationer . Du arbetar som tekniskt säljstöd . Du arbetar med att ta fram svar på upphandlingar . Du arbetar med design och utveckling av nya lösningar på befintliga produkter Utbildningskrav Akademisk examen, t.ex. Civilingenjör eller motsvarande Kunskapskrav . God IT-kunskap och dokumenterad erfarenhet av Microsofts produkter och plattformar (exempelvis Windows Server, SQL Server) . Erfarenhet av Microsoft .Net, SQL Server (Entity Framework eller NHibernate, LINQ) och Visual Studio (C#, Silverlight, ASP.Net eller MVC), samt Reporting Services Erfarenhetskrav . Det är viktigt med dokumenterad erfarenhet av programmering, företrädelsevis i Microsoft .NET miljö Språk Svenska och engelska, flytande i tal och skrift Övriga krav . Stationerad i Stockholm Organisatorisk placering och rapportering Tjänsten är placerad i Solutions-gruppen som består av 5 medarbetare och rapporterar till Solutions Manager. Ansökan Via mail till rekrytering@formpipe.com. Bifoga CV och personligt brev.
Företag: FormPipe Software AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-12
Sök fler jobb liknande: lediga SOLUTIONS ENGINEER (TEKNISK PRODUKTSPECIALIST) jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: SOLUTIONS ENGINEER (TEKNISK PRODUKTSPECIALIST)


Sök lediga jobb Vårdlärare Ljusdals kommun

Skriv in ort, yrke eller relaterade ord till det jobb du söker:


Visa


Söka jobb tips
© Jobblediga.se