VVS lärare Praktiska Luleå jobb - lediga jobb

VVS lärare Praktiska Luleå jobb VVS lärare Praktiska Luleå jobb - alla lediga jobb

Nedan listar vi alla lediga jobb som matchar: VVS lärare Praktiska Luleå. På Jobblediga.se kan du enkelt söka fler liknande jobb via datorn eller mobilen. Här hittar du också jobbtips när du söker jobb eller vill klättra i karriären.

Hittade inga lediga jobb på sökning: VVS lärare Praktiska Luleå. Sök vidare
Några andra slumpade jobb:

  1. Sales Director- Stockholm

  2. Erfaren trädgårdsarbetare sökes- Stockholm

  3. SATS söker redovisningsekonom- Sundbyberg

  4. Personlig assistent- Österåker

  5. Kravställande Fordonsspecialist- Stockholm

  6. Service Elektriker drift/undehåll (115)- Stockholm

  7. Vik förskollärare i förskoleklass till Turingeskolan- Nykvarn

  8. Key Account Manager (KAM) till Network Services, Stockholm- Stockholm

  9. Caféansvarig, Solna- Solna

  10. Barnskötare / verksamhetsstöd- Stockholm


Mer beskrivning

Sales Director
Swesale Rekrytering & Bemanning AB Om Företaget SSP Group har verksamhet på fler än 140 flygplatser och 250 järnvägsstationer samt driver över 2 150 enheter i mer än 30 länder över hela världen. SSP har en bred portfölj av över 200 internationella, lokala och franchisade varumärken. Bland dessa återfinns Upper Crust, Starbucks, Caffè Ritazza, Burger King, M&S Simply Food, Bonne Journée, Pizza Hut, Caviar House & Prunier samt det ledande japanska varumärket Ajisen Ramen, liksom attraktiva koncept som till exempel Montreux Jazz Café i Genève och Bambini Wine Room i Sydney. Varumärkesportföljen skräddarsys för varje specifik plats och avgörs av variabler som till exempel passagerarprofil, kundernas behov, läge, storlek och utformning. Läs mer på www.foodtravelexperts.com/sweden Om Tjänsten Vi söker just nu en Sales Director till SSP Sweden som kommer att vara stationerad på huvudkontoret i Sky City på Arlanda. SSP Sweden är experter på mat och dryck i miljöer där många människor möts. Utvalda varumärken och koncept är centrala i SSP:s strävan att erbjuda en unik och tillfredställande måltidsupplevelse. SSP i Sverige planerar, driver, utvecklar och driver restauranger, caféer, barer och butiker från Malmö i söder till Luleå i norr. Som Sales Director blir du huvudansvarig för marknaden och försäljningen i Sverige och kommer att ha ett antal driftchefer som kommer att direktrapportera till dig. Du kommer att ha daglig kontakt med driftcheferna via personliga möten, mail och telefon för att bedriva den dagliga verksamheten. Som Sales Director kommer du att lägga stort fokus på att engagera, motivera och coacha driftcheferna men du är även ansvarig för att hitta rätt bemanningsnivå för varje avdelning och få alla medarbetare att arbeta mer säljfokuserat. Du kommer även till viss del ha kontakt med leverantörer och uppdragsgivare. Vidare innebär tjänsten budgetansvar, ansvar för kampanjer samt genomförande av marknadsanalyser. Som Sales Director kommer du att ingå i ledningsgruppen och du direktrapporterar till VD. Din Profil Vi söker dig som har flerårig dokumenterad erfarenhet av att arbeta operativt och leda chefer/ledare. Du har erfarenhet av försäljning och är van att arbeta mot uppsatta mål och resultat. Det är meriterande om du har en akademisk utbildning med inriktning inom marknad. Som person har du en stor passion och ett stort engagemang för försäljning. Som Sales Director på SSP Sweden krävs det att du är självgående, kreativ, utvecklingsorienterad och har en hög servicenivå. Eftersom du kommer att vara Sales Director för Sverige krävs det att du är flexibel då tjänsten kommer att innebära en del resande. För att lyckas i rollen bör du vara analytisk, affärsmässig samt vara en mycket bra kommunikatör. Du har god förståelse i office-paketet samt mycket goda kunskaper i engelska. Erbjudande Vi erbjuder en utmanande tjänst på ett dynamiskt företag med en mycket god lönsamhet. Det finns goda möjligheter till utveckling inom tjänsten med stor frihet och ett stort mandat att vidareutveckla din personal och verksamhet. För rätt person kan det även framöver finnas möjlighet att arbeta internationellt. Ansökan I den här rekryteringen samarbetar vi med Swesale Rekrytering & Bemanning. Alla ansökningar och kontakter behandlas konfidentiellt. Ansök senast 30 juli. Frågor om tjänsten besvaras av rekryteringskonsult Louise Gardell tel: 0708-383136 Om Oss Swesale är ett nischat specialistvarumärke inom sälj och marknad. Företaget grundades 2005 av Dan Wikström och Robert Klatzkow, båda med mångårig bakgrund från Rekryterings-och Bemanningsbranschen. Swesale arbetar rikstäckande och genomför över 350 uppdrag årligen. Alla våra rekryterings- och konsultchefer har själva gedigen erfarenhet av att arbeta inom sälj och marknadsorganisationer. Tillsammans med vår kvalificerade rekryteringsprocess, våra nätverk och kraftfulla kanaler gör det att vi snabbt och effektivt säkerställer ett urval av marknadens bästa kandidater. www.swesale.se
Företag: Swesale Rekrytering & Bemanning AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-08
Sök fler jobb liknande: lediga Sales Director jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Sales Director

Erfaren trädgårdsarbetare sökes
Uniflex Sverige AB Uniflex är ett auktoriserat bemanningsföretag som arbetar med uthyrning, rekrytering och omställning av personal. Vi finns på drygt 50 orter i hela Sverige och har över 5000 anställda. Uniflex har kollektivavtal med LO, Unionen och Akademikerförbunden. Uniflex är kvalitets-, miljö- och arbetsmiljöcertifierat. Som anställd hos Uniflex knyter du värdefulla kontakter och får bred erfarenhet av arbetslivet. Uniflex kan också vara början på en karriär hos någon av våra kunder. Uniflex ser sin personal som sin viktigaste tillgång och därför erbjuder vi friskvårdsbidrag och andra förmåner till våra anställda. Jobbeskrivning Vi söker omgående personer för trädgårdsarbete, Arbetsuppgifterna innefattar bland annat beskärning av träd och buskar, plantering, skötsel av grönytor, gräsklippning och andra vanligt förekommande arbetsuppgifter inom trädgård. Personliga egenskaper Vi söker dig med en gedigen efarenhet av trädgårdsarbete. Vi ser att att du som söker har minst 2-3 års erfarenhet med löpande anställning inom trädgårdsyrket. Vidare ser vi att du har B-körkort då transport mellan arbetsplatser är en del av den dagliga rutinen. Du tycker om att arbeta i grupp men kan samtidigt ta eget initiativ och ansvar för dina arbetsuppgifter. Vi värdesätter personliga egenskaper och söker dig som är framåt, engagerad och pålitlig.
Företag: Uniflex Sverige AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-08
Sök fler jobb liknande: lediga Erfaren trädgårdsarbetare sökes jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Erfaren trädgårdsarbetare sökes

SATS söker redovisningsekonom
SATS är Nordens ledande träningsföretag med 107 center, varav merparten är helägda och övriga drivs på franchise- och licensbasis. SATS finns i ett trettiotal tätorter i Norge, Sverige och Finland. Företagets vision är att förbättra människors vardag genom att vara drivkraft för bättre hälsa och ökat välbefinnande. SATS träningscenter har närmare 11 miljoner besökare per år som tar del av SATS utbud av träningsprodukter - det största i Norden. SATS omsätter cirka 1,7 miljarder SEK och har cirka 4 700 medarbetare, motsvarande drygt 1 000 heltidstjänster. SATS ägs sedan december 2006 av Tryg i Danmark, ett företag som äger och utvecklar nordiska verksamheter som syftar till att skapa trygghet. Är du intresserad av att ingå i vårt Shared Service Center team? Vi söker nu en duktig och engagerad redovisningsekonom till vårt team. Shared Service Center ansvarar för bokföringen för alla SATS-center och Fresh Fitness-center i Norden och på avdelningen arbetar ca 20 personer. Du blir en del av en avdelning i en ung miljö med entusiastiska och duktiga kolleger. Tjänsten är en tillsvidareanställning som innebär arbete med Fresh Fitness-center i Norge. Ansvarsområden: * Leverantörsreskontra * Kundreskontra * Anläggningsregister * Bokföring av kassor * Övrig löpande bokföring * Bankavstämningar * Avstämning, bokning och rapportering av moms * Månadsavstämningar/revisionsförberedelser * Bidra till en effektiv dialog och vidareutveckling av rutiner för centren och Shared Service Center * Projektdeltagande vid behov Din bakgrund Vi ser att du som söker har några års erfarenhet av liknande arbete och du får gärna ha en högskoleutbildning i grunden. Vi söker dig som trivs med ett högt tempo, är ansvarstagande, flexibel, initiativtagande och glädjespridande. Har du erfarenhet av ekonomiarbete i norska bolag är detta en fördel. Är du i tillägg till detta utåtriktad och älskar träning, är det positivt. Ansökan Tjänsten är lokaliserad i Sundbyberg på SATS Servicekontor. Vi ser fram emot din ansökan och vill ha den senast den 31 juli 2013. Kandidater till tjänsten kommer att intervjuas löpande, även innan ansökningstidens utgång. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Ansökningar tas ej emot via mail och post. Sök tjänsten genom att klicka på länken [Skicka ansökan].
Företag: SATS Sverige Huvudkontoret i Stockholm
Ort: Sundbyberg
Publicerad : 07-08
Sök fler jobb liknande: lediga SATS söker redovisningsekonom jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: SATS söker redovisningsekonom

Personlig assistent
Humana är Sveriges största företag inom personlig assistans. Våra övriga verksamheter är LSS-boenden, äldreomsorg, individ- och familjeomsorg samt skola för elever med funktionsnedsättning. Vi är 8 000 medarbetare över hela landet som arbetar efter samma vision. Alla har rätt till ett bra liv. Till hösten behöver vår son, 8 år gammal, en till assistent som kommer att vara med honom i träningsskolan. Utöver att vara med i skolan varannan vecka är tjänsten förlagd i hemmet övrig tid. Tjänsten är dagsläget 75 % men för rätt person kan tjänsten utökas med nattimmar till en heltidstjänst. Det är av stor vikt att ett ömsesidigt förtroende finns för att nätterna ska fungera. Vår son föddes med en hjärnskada som har gett honom en grav cp-skada med multifunktionshinder. Han har ett stort vårdbehov och kräver tillsyn dygnets alla timmar. Han älskar musik och sång, att bada både utomhus och i bassäng, springa i sin gåstol, och att leka vid datorn. Han kommunicerar med ljud och gester men tränar för fullt på att använda bilder för att göra sig förstådd. Du som söker ska vara ansvarsfull, lyhörd, och kunna ta egna initiativ. Det är viktigt att du som assistent kan baka in så mycket träning som möjligt i lekarna och vardagen. Det är meriterande om du har erfarenhet från att ha jobbat med barn och kan hantera sondmatning med spruta och knapp, men det viktigaste är dock personlig lämplighet. Du bör tala god svenska, vara rökfri och inte allergisk mot djur, då det finns katter i familjen. Introduktion och utbildning kommer att ske under sommaren. Att kompetensutveckla vår personal är ett led i att säkerställa kvaliteten i den personliga assistansen. Om du är den som erbjuds tjänsten förväntas du genomföra en webbaserad introduktionsutbildning för personliga assistenter före ditt första arbetspass, eller som senast inom tre veckor från det att anställningen påbörjades. Utbildningen syftar till att skapa trygghet för både personlig assistent och kund. Arbetstid / Varaktighet: Varierande dag, kväll och helg. Vi tillämpar tidsbegränsad anställningsform "så längre uppdraget varar" samt timanställning. Lön: Fast timlön enligt överenskommelse. Övriga ersättningar enligt kollektivavtal. Tillträde: Enligt överenskommelse Kontaktperson: Jessica Eriksson Humana Assistans har som policy att som en del i anställningsprocessen kontrollera nyanställda mot polisens belastningsregister. Vi på Humana värnar om våra kunders säkerhet och trygghet och har som rutin att ta detta utdrag på samtliga personer som anställs i företaget. Detta innebär att vi vid en anställning kommer begära ett registerutdrag från dig innan du får börja arbeta. Du beställer själv registerutdraget enligt LSS från polisen. Blanketten hittar du på följande webbadress: http://www.polisen.se/sv/Service/Registerutdrag/ Blanketten du ska välja heter LSS - utföra vissa insatser åt barn med funktionshinder (442.9), oavsett vilken tjänst du sökt hos oss. Polisens handläggningstid kan vara upp till två veckor - beställ ditt registerutdrag så snart som möjligt. De ansökningshandlingar som du skickar till oss läses av personal på Humana samt av kunden och dennes anhöriga. Humana söker personliga assistenter över hela landet och har därför många annonser ute. På grund av det stora intresset för våra utannonserade tjänster har vi inte möjlighet att svara på dina frågor via telefon.
Företag: Humana Assistans AB
Ort: Österåker
Publicerad : 07-08
Sök fler jobb liknande: lediga Personlig assistent jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Personlig assistent

Kravställande Fordonsspecialist
Trafikförvaltningen har i uppdrag att förvalta kollektivtrafiken inom Stockholmsregionen på ett effektivt och ändamålsenligt sätt. Det ställer krav till att vi besitter specialistkompetens inom förvaltningen för att kunna fungera som kravställare till avtalen som träffas för de olika kollektivtrafikslagen. I vårt uppdrag ingår även att följa upp och säkerställa att trafikoperatörerna levererar kollektivtrafik i enlighet med vad som specifi cerats i avtalen. Till guppen Teknikkompetens söker vi nu en Fordonsspecialist som kommer att arbeta med våra spårfordonsfrågor! Om tjänsten Som Fordonsspecialist kommer du bidra med övergripande kunskap om fordonens tekniska delsystem, hur dessa interagerar i fordonen och med kringliggande tekniska system. Du kommer att ha en ledande roll i att utforma funktionella, tekniska krav i uppdrag och projekt relaterat till ditt specialistområde och även se till att de är utarbetade i enlighet med Trafikförvaltningens riktlinjer. Du kommer även arbeta med att dokumentera dessa sammanhang. Dina arbetsuppgifter omfattar exempelvis att: - Verka internt som sakkunnig kravställare exempelvis gällande teknisk förmåga, prestanda, driftsäkerhet m.m. i ombyggnads-, upprustnings- och nyanskaffningsprojekt. - Ansvara för utvärdering av kravuppfyllnad när det gäller fordon, inklusive teknisk dokumentation. - Stödja förvaltningen med tekniska utredningar och delta i samarbeten med andra affärsförvaltare och specialister som arbetar med den fordonsburna trafiken. - Ta del av den tekniska utvecklingen inom specialistområdet fordon och samordna teknisk granskning. Din utbildning och erfarenhet Vi söker dig som har högskoleutbildning eller annan relevant utbildning med inriktning på fordonsteknik. Du kan även ha tillägnat dig motsvarande kunskaper genom arbetslivserfarenhet. Utbildning i och/eller erfarenhet av elektriska system relaterat till fordonsteknik ser vi som meriterande. Du har god kännedom om branschen och styrande regelverk, förståelse för trafikoperatörernas förutsättningar samt kunskap om fordonens livscykel och underhållsbehov. Vidare är du kommunikativ, har lätt för att uttrycka dig i tal och skrift och kommunicerar obehindrat både på svenska och på engelska. Som person är du noggrann och strukturerad med ett stort teknikintresse. Vi tror att du är nyfiken på hur maskiner fungerar och på egen hand provat på att skruva isär och sätta ihop de för att förstå hur funktionerna hänger ihop. Du är affärsmässigt lagd, lyhörd för de olika aktörernas intressen, men har samtidigt integritet nog att fatta beslut för att avgöra frågor med lättare motstridigheter. Den här tjänsten passar dig som trivs i en omväxlande roll där du får möjlighet att bidra till att utveckla kollektivtrafiken och på så vis bidra till att göra Stockholm till en av Europas mest attraktiva städer att bo, besöka och arbeta i! Information och ansökan Intervjuer kommer att ske i augusti-september. Vid frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta rekryterande chef Rolf Åkerstedt tfn. 08-6864060 alternativt HR-specialist Susanna Björk tfn. 08-6863645. Fackliga kontaktpersoner för SACO är Richard Björk, tfn: 08-686 3779 och för Vision (SKTF) Mona Tallberg, tfn: 08-686 1665. Välkommen med din ansökan!
Företag: AB Storstockholms Lokaltrafik
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-08
Sök fler jobb liknande: lediga Kravställande Fordonsspecialist jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Kravställande Fordonsspecialist

Service Elektriker drift/undehåll (115)
Bemanningsstyrkan Om Bemanningsstyrkan Bemanningsstyrkan är ett etablerat bemanningsföretag med mångårig erfarenhet och ett gediget kontaktnät i Stor-Stockholm som löser våra kunders personalbehov. Vi ingår i koncernen Veddestagruppen. Bemanningsstyrkan är främst fokuserad på personaluthyrning, hyrköp och rekrytering inom lager, logistik, administration och ekonomi. Det som driver oss är att få rätt människa och kompetens att matchas med rätt företagsklimat och arbetsuppgift. För att lyckas med våra åtaganden är vi mycket lyhörda för våra kunders behov. Vi vet att personal är deras främsta tillgång. Som konsult är du mycket viktig för oss och har du ambitionen att alltid göra ditt bästa så är du en av oss. Om uppdragsgivaren Bemanningsstyrkan söker nu för kunds räkning BEHÖRIG Elektriker. Spännande och utvecklande företag i en växande marknad! Arbetsbeskrivning Arbetet är förlagt i fält och du kommer att spendera mer parten av din tid hos kund. Arbetsuppgifter består av drift och underhåll av det maskiner som företaget både har utvecklat och sålt. Utveckligs möjligheterna är väldigt goda för rätt kandidat. Förutom god månadslön tillkommer även tjänstebil, telefon, dator och bonussystem. Din profil Vi söker drivna, prestigelösa och positiva medarbetare. Vi ser att du är professionell, flexibel, utåtriktad och serviceminded. Att du har förmåga att kunna ta stort eget ansvar är av yttersta vikt. Vi ser gärna sökande i åldrarna 30-50 Krav för denna tjänst: B-körkort, Svenska och Engelska Dokumenterad kunskap i området: Elbehörighet och styr och reglerteknikt. Meriterande bakgrund: Ångpannor, Ångsystem, Olja/Gas brännare, Pelletseldning, Vattenreningsutrustning, Vattenkemikalier och provtagning. Vid ansökan, Ange referensnummer: RF115, viktigt att du anger detta nr! Vi tar emot ansökan via epost(CV + personligt brev är krav): jobb@bemanningsstyrkan.se eller registrera dig på vår hemsida http://www.Veddestagruppen.se Glöm ej att ange referensnummer: RF115 för denna tjänst!
Företag: Bemanningsstyrkan AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-08
Sök fler jobb liknande: lediga Service Elektriker drift/undehåll (115) jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Service Elektriker drift/undehåll (115)

Vik förskollärare i förskoleklass till Turingeskolan
(ref.nr 146424/2013) Arbetsuppgifter: Vi söker dig som vill arbeta hos oss som lärare i förskoleklass och på vårt fritidshem.   Turingeskolan är en F-5 skola med härliga elever och en mycket kompetent personalgrupp. Vi arbetar med ett lösningsinriktat arbetssätt på hela skolan och vill att du ska ha ett positivt synsätt på ditt arbete. Viktigt att du har en god samarbetsförmåga.   Tillsammans med arbetslaget ansvarar du för planering, genomförande och utvärdering av arbetet i förskoleklass och på fritidshemmet. God föräldrakontakt ingår i ditt arbete. Kvalifikationer: Du ska vara behörig att undervisa i förskoleklass. Anställningen: Tjänsterna är vikariat på 100 % med början 130812 -140630 med ev. förlängning. För mer information ring: Rektor           Kristiina Riskula             tfn 08-555 013 00   Bitr. rektor    Staffan Nykvist              tfn 08-555 013 70 Fackliga företrädare Lärarförbundet, Annika Persson           tfn 08-555 013 89/08-555 014 46 LR, Siv Sjödin                                  tfn 08-555 014 40 Vi undanber oss erbjudanden om annonserings- och rekryteringshjälp.
Företag: Nykvarns kommun
Ort: Nykvarn
Publicerad : 07-08
Sök fler jobb liknande: lediga Vik förskollärare i förskoleklass till Turingeskolan jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Vik förskollärare i förskoleklass till Turingeskolan

Key Account Manager (KAM) till Network Services, Stockholm
Network Services är ett specialistföretag inom data- och telekommunikation. Företaget har drygt 110 anställda på kontoren i Stockholm, Göteborg och Malmö. Våra kunder är företag och organisationer med höga krav på säker kommunikation, som t ex internationella företag, operatörer, stadsförvaltningar, kommuner och landsting. Network Services erbjuder en spännande arbetsplats på ett företag med stark tillväxt. Vårt mål är att alla som arbetar hos oss skall må bra och ha kul tillsammans. Du får dessutom arbeta med branschens mest erfarna konsulter, tekniker och säljare. Som tillväxtbolag expanderar vi ständigt och behöver därför utöka vår organisation med en Key Account Manager (KAM) inom konsultförsäljning till vårt kontor i Stockholm. Din roll Som Key Account Manager kommer du att framföra Network Services erbjudande till den svenska och nordiska marknaden och ansvara för försäljning av Network Services tjänster till dina kunder. Din försäljning kommer främst att rikta sig till stora organisationer och du fokuserar på Network Services erbjudande inom konsulttjänster. Du kommer att ha eget kontoansvar och ditt arbete innefattar både nykundsbearbetning och merförsäljning till befintlig kund. Initialt kommer tyngdpunkten att ligga på nykundsbearbetning där säljarbetet omfattar prospektering, bearbetning, offerering, avtalshantering och kundutveckling. Erbjudandet du säljer är främst Network Services konsulttjänster, d v s från enstaka konsultinsatser till hela projekt, funktionsåtagande eller out-tasking, bemannad av konsulter och konsultteam från Network Services organisation. Underkonsulter förekommer. Din profil För att lyckas i rollen ser vi att du har minst 10 års erfarenhet från tjänsteförsäljning, inom data- och telekombranschen. Du förstår dig på den verksamhet som bedrivs hos telekomoperatörer och större IT drift leverantörer och du känner till nätverkstekniska yrkesroller och tillhörande terminologi. Du har i dina tidigare roller sålt konsulter, projekt och/eller outsourcing till nya och befintliga kunder. Vi ser gärna att du har relevanta säljutbildningar Eget budgetansvar och att mätas mot uppsatta mål (omsättning, tb, aktivitetsmål) Att självständigt ansvara för hela säljprocessenAtt representera leverantörer av tjänster riktade till företagAtt arbeta med komplex försäljning – projekt och outsourcingAtt dokumentera och rapportera säljresultatSammanhållande för alla aktiviteter gentemot kund Det är meriterande om du känner till planering, projektering och fältarbeten inom telekomnät. Som person är du bekväm i att föra en dialog med chefer och beslutsfattare hos kund. Du har erfarenhet av självständigt säljarbete där du driver dina processer mot långsiktiga mål. Du har en stark förmåga att prioritera band säljuppgifter, har en entreprenörsanda och är orädd. Du är strukturerad med en administrativ ådra, god säljplanering, lyhördhet och är en god lyssnare. Viktigt är även att du är ambitiös och intresserad av att utvecklas i säljrollen hos oss. Vårt erbjudande Du erbjuds en utmanande tjänst i ett expansivt, stabilt och ekonomiskt välmående företag. Nyckeln till framgång för Network Services ligger i ett fokus på kärnverksamheten i kombination med ett fokus på den enskilde medarbetarens vidareutveckling. Företaget erbjuder stor frihet under ansvar, bra lönevillkor samt förmånsprogram. Konsultsäljteamet består tillsammans med dig av fyra duktiga säljare, vilket gör att det finns ett bra internt stöd för att du snabbt ska kunna axla rollen som Key Account Manager hos oss. Sök tjänsten! Urval och intervjuer sker löpande så skicka in din ansökan redan idag genom att klicka på "Sök jobbet" och lägg in dina kontaktuppgifter samt bifoga cv och personligt brev - det tar bara någon minut! Vid frågor, vänligen kontakta ansvarig rekryterare, Elisabeth Ljungqvist på 0723-73 21 38 alt. elisabeth.ljungqvist@networkservices.se För mer information om Network Services, gå in på: www.networkservices.se. Keywords: KAM, säljare, key account manager, account manager, konsultförsäljning
Företag: Network Services Norden AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-17
Sök fler jobb liknande: lediga Key Account Manager (KAM) till Network Services, Stockholm jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Key Account Manager (KAM) till Network Services, Stockholm

Caféansvarig, Solna
Sodexo i Norden är ledande inom Service Management med 11 000 medarbetare och en omsättning på 7,5 miljarder kronor. Vi ingår i den internationella Sodexokoncernen som finns representerad i 80 länder med sina 420 000 medarbetare. Koncernen omsätter 18,2 miljarder € och har sitt säte i Frankrike samt är noterat på börsen i Paris. Café Entré är beläget på Karolinska Universitetssjukhuset i Solna. Caféet serverar dagligen kaffe, cappuccino, café latte, mackor, sallader men även varm mat. Våra gäster består av personal, patienter och anhöriga. Dina arbetsuppgifter kommer i huvudsak att bestå av: - Sallad- och smörgåsberedning. - Kassahantering. - Portionering av mat Kvalifikationer/Krav: - Du skall ha genomgått grundskola eller motsvarande. - Vana från arbete i restaurang eller café. - Du har goda kunskaper i Svenska i både tal och skrift. - Kassavana. - Datavana, med Excel och Word. - Tidigare arbete eller utbildning som kallskänka är meriterande. Egenskaper: - God servicekänsla och kunna hantera olika möten med människor. - Lyhörd för kundens behov. - Flexibilitet och god samarbetsförmåga. - Självständig och handlingskraftig. - Representativ och vara en god ambassadör för vårt företag. - Noggrann, strukturerad och systematisk. - Förmåga att ibland kunna klara av att arbeta i ett högt tempo. - Positiv attityd Tjänsten är en tillsvidaretjänst, heltid, dagtid. Med stor flexibilitet, kompetens och omtanke tar vi över, utvecklar och effektiviserar servicefunktioner i företag, institutioner och offentlig sektor. Vi lagar mat och städar, underhåller fastigheter, bemannar växel och receptioner, verkar inom hotell och konferens - och mycket mer. Sodexo är världens tredje största serviceföretag med 75 miljoner människor som tar del av vår service - varje dag.
Företag: Sodexo AB
Ort: Solna
Publicerad : 07-08
Sök fler jobb liknande: lediga Caféansvarig, Solna jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Caféansvarig, Solna

Barnskötare / verksamhetsstöd
Stockholms Stad Älvsjö SDF Fsk Baltazar Stockholms stad är en av Sveriges största arbetsgivare. Stockholm kommer att växa till en miljonstad till år 2030. Det ställer höga krav på oss som arbetar i Stockholms stad att bli ännu bättre. Därför behöver vi dig som vill utveckla verksamheten för stockholmarna och ett Stockholm i världsklass. Stockholms stad erbjuder spännande och utmanande arbeten med ett öppet arbetsklimat som präglas av respekt för allas lika värde. Förskolan Baltazar ligger i Långbro villaområde mellan Långbrodalsskolan och Långbro Park i Älvsjö och ingår i Långbros förskoleenhet. Förskolan består av tre åldersindelade avdelningar, 1-2 år, 2-4 år och 4-5 år. Enheten består av tre förskolor som har ett nära samarbete genom gemensamma utbildningsdagar och nätverksträffar. Alla pedagoger ingår i våra nätverksträffar.Vi har under flera år utbildat våra pedagoger i pedagogisk dokumentation.Inom enheten finns en pedagogisk ledare/specialpedagog som stöd för att utveckla det pedagogiska arbetet. 1 plats(er).Vi söker dig som är nyfiken och arbetar utforskande i projekt med barnen.Vi söker en barnskötare på 35 timmar, till en av förskolans hemvister för de äldre barnen.Vi söker dig som med engagemang och kreativitet vill vara med och utveckla en spännande förskola. Vi arbetar i mindre grupper där vi pedagoger är medforskare med barnen utifrån deras frågeställningar och problemlösningar.Miljön och arbetssättet har utformats så att språket och kommunikationen främjas. Pegagogerna arbetar med TAKK, Tecken som alternativ och Kompletterande Kommunikation och utifrån ett språkstimulerande perspektiv. Tecken och bilder finns uppsatta i miljön. Det finns hjälpmedel i barnens miljö som t.ex. symboler och färger som tydliggör rutiner och sammanhang för att förstärka förståelsen av det som sker. Du har fokus på arbetet och är professionell i mötet med barn, föräldrar och kollegor.Du ska ha förmåga att samarbete, vara ansvarsfull och initiativrik, ha humor och en vilja att se hela förskolan som din arbetsplats. Pedagogernas samarbete med föräldrarna är en viktig del i vårt uppdrag Ha kunskap om pedagogisk dokumentation, arbetat i tema/projekt och utforskande arbetssätt. Löneform: Månadslön. Anställningsform: Tidsbegränsad. Krav på arbetslivserfarenhet: Erfarenhet krävs. Varaktighet: 3-6 månader. Arbetstid: Dagtid. För mer information om tjänsten, tag kontakt med: Förskolechef Jeanette Nordh,0850821850 Tillträde: 2013-08-12. Enligt överenskommelse. Vikariatet kan eventuellt komma att förlängas.
Företag: Stockholms stad; Fsk Baltazar
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-08
Sök fler jobb liknande: lediga Barnskötare / verksamhetsstöd jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Barnskötare / verksamhetsstöd


Sök lediga jobb VVS lärare Praktiska Luleå

Skriv in ort, yrke eller relaterade ord till det jobb du söker:


Visa


Söka jobb tips
© Jobblediga.se