Varbergs kommun, Serviceförvaltningen jobb - lediga jobb

Varbergs kommun, Serviceförvaltningen jobb Varbergs kommun, Serviceförvaltningen jobb - alla lediga jobb

Nedan listar vi alla lediga jobb som matchar: Varbergs kommun, Serviceförvaltningen. På Jobblediga.se kan du enkelt söka fler liknande jobb via datorn eller mobilen. Här hittar du också jobbtips när du söker jobb eller vill klättra i karriären.

Hittade inga lediga jobb på sökning: Varbergs kommun, Serviceförvaltningen. Sök vidare
Några andra slumpade jobb:

  1. Kock- Sollentuna

  2. Lärare till bygg och anläggningsprogrammet- Täby

  3. Lärare till Bygg och anläggningsprogrammet- Täby

  4. Lärare till El och energiprogrammet- Täby

  5. Två drivna Account Manager till iZettle- Stockholm

  6. Affärsinriktad projektör med projektledaregenska- Stockholm

  7. Sjuksköterska Natt Nockebyhöjden SVPH- Stockholm

  8. Snickare 2 st- Stockholm

  9. HR-administratör till myndighet- Stockholm

  10. Administratör - planera och samordna!- Stockholm


Mer beskrivning

Kock
Ambitiös kock sökes till Edsbacka Wärdshus ! Vill du jobba med ett glatt gäng med utvecklings möjligheter så slå en signal ..
Företag: EDSBACKA WÄRDSHUS AB
Ort: Sollentuna
Publicerad : 07-10
Sök fler jobb liknande: lediga Kock jobb, Kock Sollentuna, Kock EDSBACKA WÄRDSHUS AB
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Kock

Lärare till bygg och anläggningsprogrammet
Praktiska är skolan mitt i arbetslivet. Vi är störst i Sverige inom gymnasial lärlingsutbildning, och finns för de elever som vill ta en yrkesexamen för att kunna arbeta, starta eget eller läsa vidare efter gymnasiet. Vi driver idag gymnasieskolor på ett 40-tal orter med närmare 6000 elever. Praktiska har sedan 1999 utvecklat en modell för lärlingsutbildningar och har som ambition att fortsätta leda utvecklingen av yrkesutbildningar som möter arbetsmarknadens krav. Vi är totalt ca 800 anställda inom Praktiska. I Täby startade vi vår skola hösten 2010 och har idag 12 anställda som utbildar jobbsugna talanger! Vi är en liten skola med stor gemenskap. Majoriteten av våra elever på Praktiska får jobb direkt efter examen! Vi söker nu en talangodlande Bygg och anläggningslärare med inriktning husbyggnad till vår skola i Täby. Tjänsten innebär: Att sköta undervisningen i karaktärsämnet Bygg och anläggning, inriktning husbyggnad trä. Att vara en mentor med eleven i fokus. Att bidra till skolans utveckling. Vi söker dig som är hungrig på att odla jobbsugna talanger! Våra elever längtar ut i arbetslivet och din största uppgift är att leda varje elev för att de ska komma dit de vill! Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper och vi kan erbjuda en stimulerande och utmanande arbetsplats för rätt person. Vi ser gärna att du har: Lärarbehörighet, alt erfarenhet av att jobba med ungdomar inom föreningsliv eller liknande. Är lösningsorienterad. Goda kontakter inom byggbranschen. Har du några frågor om tjänsten? Ta gärna kontakt med Rektor, Stefan Säll Läs mer om Praktiska på praktiska.se Vi tillämpar individuell lönesättning och har kollektivavtal. VI UNDANBER OSS ALLA ERBJUDANDEN OM ANNONSERINGS- OCH REKRYTERINGSHJÄLP I SAMBAND MED DENNA ANNONS
Företag: Praktiska (Täby)
Ort: Täby
Publicerad : 07-10
Sök fler jobb liknande: lediga Lärare till bygg och anläggningsprogrammet jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Lärare till bygg och anläggningsprogrammet

Lärare till Bygg och anläggningsprogrammet
Praktiska är skolan mitt i arbetslivet. Vi är störst i Sverige inom gymnasial lärlingsutbildning, och finns för de elever som vill ta en yrkesexamen för att kunna arbeta, starta eget eller läsa vidare efter gymnasiet. Vi driver idag gymnasieskolor på ett 40-tal orter med närmare 6000 elever. Praktiska har sedan 1999 utvecklat en modell för lärlingsutbildningar och har som ambition att fortsätta leda utvecklingen av yrkesutbildningar som möter arbetsmarknadens krav. Vi är totalt ca 800 anställda inom Praktiska. I Täby startade vi vår skola hösten 2010 och har idag 12 anställda som utbildar jobbsugna talanger! Vi är en liten skola med stor gemenskap. Majoriteten av våra elever på Praktiska får jobb direkt efter examen! Vi söker nu en talangodlande Bygg och anläggningslärare med inriktning husbyggnad till vår skola i Täby. Tjänsten innebär: Att sköta undervisningen i karaktärsämnet Bygg och anläggning, inriktning husbyggnad trä. Att vara en mentor med eleven i fokus. Att bidra till skolans utveckling. Vi söker dig som är hungrig på att odla jobbsugna talanger! Våra elever längtar ut i arbetslivet och din största uppgift är att leda varje elev för att de ska komma dit de vill! Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper och vi kan erbjuda en stimulerande och utmanande arbetsplats för rätt person. Vi ser gärna att du har: Lärarbehörighet, alt erfarenhet av att jobba med ungdomar inom föreningsliv eller liknande. Är lösningsorienterad. Goda kontakter inom byggbranschen. Har du några frågor om tjänsten? Ta gärna kontakt med Rektor, Stefan Säll Läs mer om Praktiska på praktiska.se Vi tillämpar individuell lönesättning och har kollektivavtal. VI UNDANBER OSS ALLA ERBJUDANDEN OM ANNONSERINGS- OCH REKRYTERINGSHJÄLP I SAMBAND MED DENNA ANNONS
Företag: Praktiska (Täby)
Ort: Täby
Publicerad : 07-10
Sök fler jobb liknande: lediga Lärare till Bygg och anläggningsprogrammet jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Lärare till Bygg och anläggningsprogrammet

Lärare till El och energiprogrammet
Praktiska är skolan mitt i arbetslivet. Vi är störst i Sverige inom gymnasial lärlingsutbildning, och finns för de elever som vill ta en yrkesexamen för att kunna arbeta, starta eget eller läsa vidare efter gymnasiet. Vi driver idag gymnasieskolor på ett 40-tal orter med närmare 6000 elever. Praktiska har sedan 1999 utvecklat en modell för lärlingsutbildningar och har som ambition att fortsätta leda utvecklingen av yrkesutbildningar som möter arbetsmarknadens krav. Vi är totalt ca 800 anställda inom Praktiska. I Täby startade vi vår skola hösten 2010 och har idag 12 anställda som utbildar jobbsugna talanger! Vi är en liten skola med stor gemenskap. Majoriteten av våra elever på Praktiska får jobb direkt efter examen! Vi söker nu en lärare till vårt El och energiprogram med inriktning elinstallation till vår skola i Täby. Tjänsten innebär: Att sköta undervisningen i karaktärsämnet Elinstallation Att vara en mentor med eleven i fokus. Att bidra till programmets och skolans utveckling. Vi söker dig som är hungrig på att odla jobbsugna talanger! Våra elever längtar ut i arbetslivet och din största uppgift är att leda varje elev för att de ska komma dit de vill! Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper och vi kan erbjuda en stimulerande och utmanande arbetsplats för rätt person. Vi ser gärna att du har: Lärarbehörighet, alt erfarenhet av att jobba med ungdomar inom föreningsliv eller liknande. Är lösningsorienterad. Goda kontakter inom elbranschen Har du några frågor om tjänsten? Ta gärna kontakt med Rektor, Stefan Säll Läs mer om Praktiska på praktiska.se Vi tillämpar individuell lönesättning och har kollektivavtal. VI UNDANBER OSS ALLA ERBJUDANDEN OM ANNONSERINGS- OCH REKRYTERINGSHJÄLP I SAMBAND MED DENNA ANNONS
Företag: Praktiska (Täby)
Ort: Täby
Publicerad : 07-10
Sök fler jobb liknande: lediga Lärare till El och energiprogrammet jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Lärare till El och energiprogrammet

Två drivna Account Manager till iZettle
Academic Work söker för iZettle´s räkning två account managers. IZettle är ett svenskt företag som har utvecklat en tjänst som gör det möjligt för företagare och privatpersoner att ta betalt med kort i sin smartphone eller tablet. Företaget expanderar och är nu i behov av förstärkning i Stockholm. För att läsa mer om företaget, se hemsidan: www.izettle.com/se Uppdraget är en del av vår personaluthyrning vilket innebär att du kommer att vara anställd av Academic Work men arbeta som konsult hos iZettle. iZettle´s intention är att du på sikt ska kunna bli anställd direkt hos dem, förutsatt att alla parter är nöjda med samarbetet. ARBETSUPPGIFTER Som Account Manager är du iZettle´s ansikte utåt när du säljer deras produkter till små och stora företag. Du arbetar självständigt med att bygga upp din egna kundstock och skapar långsiktiga kundrelationer med din hängivna kundvård. Ditt engagemang och drivkraft hjälper dig prospektera och ta dig ut på nykundsmöten. Vidare kommer du att få administrera dina ordrar men den största delen av tjänsten är nykundsförsäljning. Utvecklingsmöjligheter: Detta är tjänsten för dig som söker ett utmanade jobb på ett företag i expansionsfas. Det finns goda möjligheter att ta egna initiativ och påverka företagets utveckling. Har gått en säljutbildning eller som har erfarenhet av sälj sedan tidigare. Det är viktigt att du vet vad försäljning innebär och vikten av kundrelationer. Efterfrågade specifika kompetenser: - Goda kunskaper i engelska - Mycket god datavana Som person är du självgående och prestationsorienterad. Du är orädd för nya situationer och trivs med högt tempo, vi ser också positivt på att du tar initiativ till att göra din och dina kollegors dagliga arbete bättre. START: Omgående UPPDRAGETS OMFATTNING: Heltid med chans till överrekrytering PLATS: Stockholm KONTAKT: Charlotta Nihlén 08- 562 467 53 URVAL: Sker löpande Genom att ansöka till tjänsten via mail godkänner du registrering av dina personuppgifter i vårt affärssystem. Mer information om lagring av dina personuppgifter hittar du här. Academic Work är Home of the Young Professionals. Vi vänder oss till dig som är akademiker och har några års arbetslivserfarenhet, är nyutexaminerad eller fortfarande studerar på högskola/universitet. Hos oss kan du arbeta som uthyrd konsult på specifika kunduppdrag eller bli anställd direkt hos ett kundföretag via vår rekryteringsverksamhet. Läs mer på www.academicwork.se.
Företag: Academic Work Sweden AB-Stockholm-N
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-10
Sök fler jobb liknande: lediga Två drivna Account Manager till iZettle jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Två drivna Account Manager till iZettle

Affärsinriktad projektör med projektledaregenska
Nu är det en mycket spännande och expansiv tid i branschen - Vill du vara med i utvecklingen? Som projektör på Empower är du operativt ansvarig för genomförandet av nätbyggnadsprojekt. Ditt ansvarsområde innefattar bland annat projektering, projekt-ekonomi, leveranstider, resursoptimering, kvalitet och arbetsmiljö. Vidare ansvarar du också för planerings- och uppföljningsmöten med medarbetare och underentreprenörer. Du har en nyckelroll, där du fungerar som en länk mellan företaget och kunden. Ditt fokus ligger ständigt på att utveckla affärer och skapa goda relationer. Du är direkt underställd distriktchefen. Du kommer till exempel att - Upprätta arbetshandlingar, ritningsunderlag och relationsritningar - Sätta upp kostnadskalkyler för ingående arbeten och material - Söker tillstånd hos markägare och kommuner för planerade arbeten - Du får ett eget resultatansvar för enskilda projekt Givetvis medverkar du aktivt i vidareutveckling av Empowers arbetssätt, rutiner och tillhörande stödsystem. VI SÖKER DIG SOM - Har gymnasie- och projektledarutbildning med några års branscherfarenhet eller annan utbildning/erfarenhet - Har tidigare erfarenheter av teletekniska anläggnings- och installationsentreprenader. - Har kunskaper i entreprenadjuridik (AB04 och ABT06) - Har tidigare erfarenhet av personalledning samt av inhyrda entreprenörer Det är meriterande om du har goda kunskaper i Telia och Skanovas nätuppbyggnad. Empower arbetar med ARP i Microstation miljö som Cad system. Kunskaper om planering, projektering och dokumentation av fiber- och kopparnät är extra meriterande. Du talar flytande svenska och engelska. Som person är du en god relationsbyggare och en engagerad lagspelare. Du är proaktiv i din dialog, är van att hantera kunder och har ett gott helhetsperspektiv för att hålla alla bitar på plats. OM EMPOWER Empower är ett multinationellt serviceföretag som erbjuder byggnations-, underhålls- och experttjänster åt kunder inom el- och telekombranschen samt åt industrin. Empower har verksamhet i Finland, Sverige och Baltikum. Omsättning för koncernen 2012 var 366 miljoner euro och tillsammans är det omkring 3000 medarbetare totalt, i Sverige finns det 600 medarbetare placerade över hela landet från Luleå i norr till Svedala i söder. Läs mer på: www.empower.eu START: Omgående, med hänsyn till ev. uppsägningstid OMFATTNING: Heltid, tillsvidare PLATS: Stockholm ANNONS ID: 14925357 SISTA ANSÖKNINGSDATUM: 31/8 KONTAKT: Rekryteringskonsult Jenny Almark För att söka tjänsten, klicka på, Sök jobbet. Har du frågor kring tjänsten besvaras dessa på mail recruitmentwest@academicwork.se under kontorstid. Ange gärna annonsid i ditt mail. ANSÖKAN Har du vad som krävs? Skicka in din ansökan via vår hemsida omgående då vi går igenom urvalet löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen. Ansök och läs mer på www.academicwork.se Academic Work är Home of the Young Professionals. Vi vänder oss till dig som är akademiker och har några års arbetslivserfarenhet, är nyutexaminerad eller fortfarande studerar på högskola/universitet. Hos oss kan du bli anställd direkt hos ett kundföretag eller arbeta som uthyrd konsult på specifika kunduppdrag. SKYDD FÖR DEN PERSONLIGA INTEGRITETEN När du skickar in din ansökan till Academic Work godkänner du att Academic Work behandlar dina uppgifter enligt PUL. Det är endast medarbetare inom Academic Work som kan ta del av dina uppgifter. Ingen information lämnas till extern part.
Företag: Academic Work - Stockholm Väst
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-10
Sök fler jobb liknande: lediga Affärsinriktad projektör med projektledaregenska jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Affärsinriktad projektör med projektledaregenska

Sjuksköterska Natt Nockebyhöjden SVPH
Sjuksköterska, nattjänst, på särskilt boende för äldre. Anställning: Tillsvidare (inkl. provanställning). Deltid 71%, tjänstgöring 7 nätter / 3 veckor Anställningsstart: 1/10-13 Arbetsuppgifter: Arbetsledare för ett team av 7 undersköterskor.Omvårdnadsansvarig sjuksköterska för 87 boenden nattetid. Tillsammans med ditt team jobbar du för att de boende ska få bästa livskvalitet under natten. Krav: Sjuksköterskeexamen, gärna vidarutbildad i geriatrik,helst erfarenhet av äldrevård. Erfarenhet och intresse för att arbeta utifrån salutogent förhållningssätt är önskvärt.
Företag: Nockebyhöjden Äldreboende, SVPH
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-10
Sök fler jobb liknande: lediga Sjuksköterska Natt Nockebyhöjden SVPH jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Sjuksköterska Natt Nockebyhöjden SVPH

Snickare 2 st
EGH Bygg & Förvaltning AB grundades år 2001. Vår vision sedan starten har varit att samla så många yrkeskategorier under ett och samma tak, detta innebär att vi idag har anställda såsom snickare, anläggare, grävmaskinister, grovarbetare, elektriker, rörmokare, svetsare och möbelsnickare. Vi vet att denna sammansättning gör oss unika och framför allt i större utsträckning oberoende av underentreprenörer. EGH Bygg expanderar och vi behöver utökas med ytterligare två snickare. Vi söker dig som är positiv och har lätt för att samarbeta och kommunicera med andra människor samtidigt som du är drivande och självständig. Du är utvecklingsinriktad, analytisk och noggrann och har lätt för att anpassa dig till nya arbetsuppgifter och situationer. Du trivs med att arbeta i ett företag som ställer höga krav på ansvarstagande, flexibilitet, handlingskraft och social kompetens främst. Utbildning och erfarenhet: Minst 10 års erfarenhet. B-körkort är ett krav EGH Bygg är anslutna till Sveriges Byggindustrier. Välkommen att skicka in din ansökan Vi tar emot ansökan via e-post, sänd er ansökan till personalchef Christoffer Lans på e-postadress christoffer@eghbygg.se VI TAR EJ EMOT ANSÖKNINGAR VIA TELEFON Postadress: EGH Bygg och Förvaltning AB Vretensborgsvägen 15 126 30 Hägersten
Företag: EGH BYGG & FÖRVALTNING AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-10
Sök fler jobb liknande: lediga Snickare 2 st jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Snickare 2 st

HR-administratör till myndighet
Academic Work söker för kunds räkning en HR-administratör. Vår kund är en statlig myndighet som bedriver kulturell verksamhet och sitter i trevliga lokaler mitt i centrala Stockholm. Myndigheten genomför i dagsläget en omorganisation och är därför i behov av en ytterligare person till HR-avdelningen fram till årsskiftet. Uppdraget är en del av vår personaluthyrning vilket innebär att du kommer att vara anställd av Academic Work men arbeta som konsult hos vårt kundföretag. ARBETSUPPGIFTER Som HR-administratör kommer du att arbeta med administration i personalsystemet Palasso. Framförallt kommer du att arbeta med att administration av myndighetens nya organisationsträd i systemet. VI SÖKER DIG SOM Har erfarenhet av HR-arbete på en statlig myndighet. Därtill har du tidigare arbetat i Palasso och har goda kunskaper i detta system. Som person är du noggrann och strukturerad eftersom dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer att vara personaladministration med höga krav på att korrekta uppgifter registreras in i systemet. Du är en driven och ansvarstagande person som är initiativtagande och van vid självständigt arbete. START: Omgående UPPDRAGETS OMFATTNING: Heltid fram till årsskiftet PLATS: Centrala Stockholm KONTAKT: Jenny Rydberg, 08-562 467 39 URVAL: Sker löpande Academic Work är Home of the Young Professionals. Vi vänder oss till dig som är akademiker och har några års arbetslivserfarenhet, är nyutexaminerad eller fortfarande studerar på högskola/universitet. Hos oss kan du arbeta som uthyrd konsult på specifika kunduppdrag eller bli anställd direkt hos ett kundföretag via vår rekryteringsverksamhet. Läs mer på www.academicwork.se. SKYDD FÖR DEN PERSONLIGA INTEGRITETEN När du skickar in din ansökan till Academic Work godkänner du att Academic Work behandlar dina uppgifter enligt PUL. Det är endast medarbetare inom Academic Work som kan ta del av dina uppgifter. Ingen information lämnas till extern part (kunder) utan ditt medgivande. Läs mer på http://www.academicwork.se/pul-information.aspx
Företag: Academic Work Sweden AB -Stockholm
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-10
Sök fler jobb liknande: lediga HR-administratör till myndighet jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: HR-administratör till myndighet

Administratör - planera och samordna!
Är du en strukturerad och social person med förmåga att ta för dig och ligga steget före? Har du dessutom tidigare erfarenhet av administrativt arbete? Vill du jobba på en arbetsplats där du får utlopp för ditt driv och engagemang? Då ska du läsa vidare! Beskrivning Perido söker en administratör till en dynamisk statlig myndighet vars lokaler är placerade i Stockholm. Du kommer att arbeta för en myndighet som har mer än 1500 medarbetare fördelade på 15 orter runt om i Sverige. I rollen som administratör verkar du i en bred roll med varierande arbetsuppgifter. Du fungerar bland annat som ett operativt stöd för verksamheten och sköter flera olika administrativa rutiner. Din förmåga att ligga steget före och ha ordning och reda kommer väl till användning då du även arbetar med att planera och samordna olika resurser på myndigheten, samt formulera brev och protokoll i samband med möten eller presentationer. I ditt arbete har du även nytta av dina kunskaper i vanliga dataprogram för kontoret, exempelvis Word och Powerpoint. Vidare tror vi att du som söker det här uppdraget är prestigelös och strukturerad i ditt arbete. Dessutom kan en del tynga lyft förekomma, så du får inte vara rädd för att hugga i! Välkommen med din ansökan! Kravprofil -Gymnasiekompetens -Flera års erfarenhet av liknande arbete -Datorvana -Du uttrycker dig väl i tal och skrift, även på engelska Omfattning och tillträde Uppdragstid 2013-08-15 till 2013-12-30 med möjlighet till tre månaders förlängning. Heltid, timlön. Ansökan Skicka din ansökan med bifogat CV via e-post till rekrytering@perido.se snarast då urvalet kommer att ske löpande. Ange referensnumret i ärenderaden. På intervju hos oss avslöjar vi namnet på kundföretaget och berättar mer om tjänsten. Om du har annan akut fråga kan du mejla vår frågemejl (fraga@perido.se), du får svar vardagar inom 24 timmar. Så länge annonsen finns på vår hemsida är tjänsten sökbar. Referensnummer 9017DB Kontakt E-post ansökan: rekrytering@perido.se Övriga frågor: fraga@perido.se
Företag: Perido Skills AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-10
Sök fler jobb liknande: lediga Administratör - planera och samordna! jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Administratör - planera och samordna!


Sök lediga jobb Varbergs kommun, Serviceförvaltningen

Skriv in ort, yrke eller relaterade ord till det jobb du söker:


Visa


Söka jobb tips
© Jobblediga.se