Vi söker en Systemägare till Com Hem! jobb - alla lediga jobb
Nedan listar vi alla lediga jobb som matchar: Vi söker en Systemägare till Com Hem!. På Jobblediga.se kan du enkelt söka fler liknande jobb via datorn eller mobilen. Här hittar du också jobbtips när du söker jobb eller vill klättra i karriären.Hittade inga lediga jobb på sökning: Vi söker en Systemägare till Com Hem. Sök vidare
Några andra slumpade jobb:
- Grundskolelärare- Stockholm
- Orderplockare med erfarenhet av kötthantering!- Stockholm
- jobba deltid som eventsäljare- Stockholm
- Mediasäljare söks omgående, Generös provision!- Stockholm
- Glatt supportgäng söker finsktalande medarbetare- Stockholm
- Glatt supportgäng söker ny kollega- Stockholm
- Lånehandläggare till Creditfinder- Stockholm
- Projektkoordinator och VD-assistent- Stockholm
- Software Engineer Lead/ Genium-INET Backend Dev.- Stockholm
- Självgående projektassistent- Stockholm
Mer beskrivning
GrundskolelärareVasa byskola, den lilla skolan med det stora hjärtat, växer och behöver nu en ny medarbetare. Vi söker nu en grundskollärare med behörighet att undervisa mot åk F-6 alternativt F-3. På Vasa byskola känner alla vuxna ett stort ansvar för alla barn. Samarbetsförmåga och ansvarskänsla värderas högt bland vår personal. Vi söker därför en person som är van att ta egna initiativ och fatta beslut tillsammans med övriga i personalgruppen. Vi eftersträvar ett individanpassat arbetssätt. Vi har valt att fokusera på hållbar utveckling och ett naturvetenskapligt arbetssätt. För att få en helhetsyn på våra elevers dag på Vasa byskola arbetar även våra lärare med aktiviteter på vårt fritidshem ca två dagar i veckan. Då skolan är i ett uppbyggnadsskede ser vi gärna att du som söker har ett par års erfarenhet. Vasa byskola startade sin verksamhet ht-11 och har till ht-13 förskoleklass till åk 3. Skolan växer varje år med nya förskoleklasselever och kommer fullt utbyggd vara en F-6 skola. I samma byggnad finns även Vasa förskola som startade sin verksamhet under vt-13. Skolan ligger mitt i stan men med en lummig grönska utanför då Observatorielunden finns utanför knuten och Vasaparken ett par kvarter bort. Låter det som något för dig? Tveka inte utan skicka in din ansökan. Vi kommer att hålla fortlöpande intervjuer.
Företag: VASA BYSKOLA
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-11
Sök fler jobb liknande: lediga Grundskolelärare jobb, Grundskolelärare Stockholm, Grundskolelärare VASA BYSKOLA
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Grundskolelärare
Orderplockare med erfarenhet av kötthantering!
Logent är en snabbväxande logistikkoncern med ett heltäckande tjänsteerbjudande åt logistikintensiva företag. Vi är verksamma inom fem affärsområden och erbjuder tjänster så som konsulttjänster inom tredjepartslogistik, logistik och tull samt bemanningslösningar, entreprenad- och sitelösningar, hamn- och terminalutveckling samt utbildning. Logent finns representerade på ett flertal orter i Sverige och Norge med ca 2 000 anställda. Under 2013 beräknas Logent omsätta ca 1,5 miljarder SEK. Logent AB är auktoriserade genom Almega och ISO-certifierade enligt ISO9001 och ISO14001. Då Logent AB arbetar för en jämställd arbetsmiljö så ser vi gärna sökande från båda könen. För kunds räkning söker vi nu en orderplockare som har erfarenhet från kötthantering. Kunden är belägen i Högdalen och du kommer att arbeta heltid. Arbetstiderna är 2 veckor natt, 00.00-08.00 samt 2 veckor dag 06.00-15.00. Arbetsuppgifterna kommer både innehålla orderplock samt jobb på charkavdelningen på lagret, Krav: Erfarenhet från kötthantering och orderplock. Körkort Ett stort plus är om du även har tillgång till egen bil. Intresserad? Skicka din ansökan redan i dag, då rekryteringen kommer att ske löpande.
Företag: Logent AB STH
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-11
Sök fler jobb liknande: lediga Orderplockare med erfarenhet av kötthantering! jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Orderplockare med erfarenhet av kötthantering!
jobba deltid som eventsäljare
Om företaget Face2face AB är ett av Nordens största företag inom Field Marketing. Ett företag som grundades i Norge 1999. Face2face kom till Sverige 2003 och vi expanderar för varje år. vi har kontor både i Stockholm och i Göteborg. Kontor finns även i Oslo, Bergen, Trondheim, Stavanger, Kristiansand och i New York. Vi har idag drygt 200 medarbetare och omsätter över 100 miljoner kronor per år. Vi driver många olika projekt och genomför en rad olika typer av kampanjer för olika företag som vi promotar. Vi jobbar med några av världens starkaste varumärken och det är många olika projekt som är rullande samtidigt. Om tjänsten Just nu utökar vi verksamheten och söker därför nya talanger till vårt huvudkontor i Stockholm. Vi söker just nu säljare som vill jobba deltid. Behovet är torsdagar till söndagar och då är det varje vecka. Eventsäljare i Face2face jobbar dagligen med flera av världens starkaste varumärken. Som eventsäljare i Nordens ledande byrå vill du möta kunder, ansikte mot ansikte, på utvalda marknadsplatser som mässor, butiker, köpcenter, flygplatser, events med mera. Ni får en fullständig säljutbildning när ni börjar jobba hos oss och ni får även all individuell uppföljning och coachning ni behöver av våra duktiga ledare och medarbetare. Det finns även mycket goda möjligheter att avancera och växa inom företaget med rätt inställning och med rätt driv. Du blir en del av ett engagerat team där sammanhållning är bland det viktigaste och att ha kul på jobbet. På face2face är det en ung och energisk arbetsmiljö vilket gör att det är alltid full fart på jobbet och där kollegorna alltid har mycket energi och positiv inställning. Med rätt driv och inställning kan man nå hur långt som helst. Det är bara upp till dig hur långt du väljer att gå.
Företag: FACE2FACE AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-11
Sök fler jobb liknande: lediga jobba deltid som eventsäljare jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: jobba deltid som eventsäljare
Mediasäljare söks omgående, Generös provision!
Vi söker Mediasäljare för uthyrning till ett Mediabolag med säte i centrala Stockholm. CO-WORKER är ett företag med fokus på att arbeta med duktiga personer för bemanningsbehov inom olika tjänsteområden. Bl.a. genom vår arbetar vi på att kunna möta behov av duktiga medarbetare både för omgående och mer planerade behov i hela Sverige. Vi har idag ca 70 anställda konsulter runt om hela Sverige och CO-WORKER koncernen total omsättning för 2012 uppgick till SEK 22 miljoner. Arbetsbeskrivning: - Leta upp, kontakta och sälja in produkten, - Skapa förtroende och göra en bra behovsanalys, - Vända likgiltiga och skeptiska leads till köpande kunder, Det finns tre grundläggande krav på en mediasäljare hos oss: 1. Kan sälja och bearbeta nya kunder! 2. Har dokumenterad erfarenhet av försäljning B2B/B2C! 3. Har erfarenhet av annonsförsäljning/företagsförsäljning (minst 1år!) Du ska kunna behärska svenska och engelska i tal och skrift. För att lyckas ser vi att du är resultatfokuserad, inte rädd för att jobba hårt mot uppsatta mål, en framåt, positiv personlighet tillsammans med en stark social förmåga att integrera med människor.. Merit: God datorvana och datorintresse Google SEO, marknadsföring på sociala medier Skicka snarast ett CV, meriter/dokumentationer, personligt brev och gärna en bild till oss för att ansöka om tjänsten. Generös provision! Hungriga, drivna säljare ansök redan idag. Märk din ansökan med REF#554468 i ämnesrader!
Företag: CO-WORKER BEMANNING Sverige AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-11
Sök fler jobb liknande: lediga Mediasäljare söks omgående, Generös provision! jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Mediasäljare söks omgående, Generös provision!
Glatt supportgäng söker finsktalande medarbetare
Talar du finska och vill bli en del av Flexpays fantastiska kundsupport? Vi växer och söker nya, glada medarbetare! Flexpay är sedan många år i toppen på listan av Sveriges snabbast växande och samtidigt lönsamma bolag. Flexpay hjälper många av Sveriges största företag, exempelvis IKEA, Ericsson, Volvokoncernen, H&M, Nordea, Scania, Skanska och Sandvik, att via vår skräddarsydda webbportal effektivisera kommunikationen med deras medarbetare. Främst handlar det om att på ett smartare sätt synliggöra medarbetarens totala belöning, lön, förmåner, personalrabatter samt pension och försäkringsrådgivning. Idag erbjuder vårt system flexibla förmåner till ca 450 000 personer. Flexpay utgörs av 150 fantastiska medarbetare i Stockholm, Göteborg, Köpenhamn, Helsingfors och Amsterdam. Vi arbetar i en ung miljö med trevliga medarbetare, korta beslutsvägar och riktigt högt i tak. Tråkmånsar gör sig inte besvär - detta är ett absolut anställningskriterium oavsett roll på vårt företag. Som supportmedarbetare på Flexpay består dina arbetsuppgifter av att svara på frågor gällande förmåner och belöning. Du kommer främst att vara ansvarig för våra finska kunder, men då vi finns representerade i fler länder sker mycket av arbetet även på svenska och engelska. Din kunskaper i de tre språken behöver vara flytande i både tal och skrift. Personen vi söker får gärna ha erfarenhet från supportarbete via mail och telefon och ha fötterna i myllan. Vi tror att du är positiv, noggrann och ansvarsfull. Du är inte rädd för att ta egna initiativ och vill vara med och bidra till vårt företags framtida utveckling. Sist men inte minst: Du brinner för att ge service i världsklass!
Företag: FLEXPAY AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-11
Sök fler jobb liknande: lediga Glatt supportgäng söker finsktalande medarbetare jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Glatt supportgäng söker finsktalande medarbetare
Glatt supportgäng söker ny kollega
Vill du bli en del av Flexpays fantastiska kundsupport? Vi växer och söker nya, proffsiga medarbetare! Flexpay är sedan många år i toppen på listan av Sveriges snabbast växande och samtidigt lönsamma bolag. Flexpay hjälper många av Sveriges största företag, exempelvis IKEA, Ericsson, Volvokoncernen, H&M, Nordea, Scania, Skanska och Sandvik, att via vår skräddarsydda webbportal effektivisera kommunikationen med deras medarbetare. Främst handlar det om att på ett smartare sätt synliggöra medarbetarens totala belöning, lön, förmåner, personalrabatter samt pension och försäkringsrådgivning. Idag erbjuder vårt system flexibla förmåner till ca 450 000 personer. Flexpay utgörs av 150 fantastiska medarbetare i Stockholm, Göteborg, Köpenhamn, Helsingfors och Amsterdam. Vi arbetar i en ung miljö med trevliga medarbetare, korta beslutsvägar och riktigt högt i tak. Tråkmånsar gör sig inte besvär - detta är ett absolut anställningskriterium oavsett roll på vårt företag. Som supportmedarbetare på Flexpay består dina arbetsuppgifter av att svara på frågor gällande förmåner och belöning, via telefon och mail. Då vi har kunder med olika nationaliteter, krävs att du talar och skriver flytande på både svenska och engelska. Meriterande om du kan tala och skriva något annat nordiskt språk. Personen vi söker får gärna ha erfarenhet från supportarbete och ha fötterna i myllan. Vi tror att du är positiv, noggrann och ansvarsfull. Du är inte rädd för att ta egna initiativ och vill vara med och bidra till vårt företags framtida utveckling. Sist men inte minst: Du brinner för att ge service i världsklass!
Företag: FLEXPAY AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-11
Sök fler jobb liknande: lediga Glatt supportgäng söker ny kollega jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Glatt supportgäng söker ny kollega
Lånehandläggare till Creditfinder
Creditfinder är en av Sveriges ledande jämförelsetjänster för privatlån. Vi hjälper lånesökande konsumenter att på ett snabbt och smidigt sätt hitta bästa möjliga privatlån för det aktuella ändamålet. Vi är ett ungt och expansivt bolag som ständigt växer och alltid blickar framåt. Om jobbet Creditfinder har expanderat kraftigt sedan starten och står nu inför ytterligare expansion. Vi är en av Sveriges ledande låneförmedlare och har nyligen etablerat ett nytt affärsområde inom försäljning. Vi söker nu nya lånehandläggare till vårt säljkontor i Vasastan, Stockholm. Som lånehandläggare kommer du vara med och bygga upp försäljningsteamet och ständigt utvecklas i din roll. Var erbjuder vi? På Creditfinder kommer du att arbeta i en resultatfokuserad och energifylld miljö med engagerade kollegor som alla arbetar tillsammans för att utvecklas och nå sina mål. Du får löpande utbildningar inom försäljning för att du enklare ska kunna öka dina resultat. Hårt arbete belönas alltid, du jobbar mot en tydlig och generös lönemodell där du enkelt kan planera hur mycket du vill tjäna. Vi ger dig alla verktyg för att lyckas, du arbetar mot tydliga mål vilka kombineras med tävlingar i olika former. Dina arbetsuppgifter I rollen som lånehandläggare så jobbar du med att hjälpa privatpersoner med sina privatlån. Du kommer att kontakta kunder som visat intresse för att samla sina befintliga privatlån, du har sedan till uppgift att hitta bästa möjliga lånelösning till kunden. Det är en helt kostnadsfri tjänst som gör det möjligt för konsumenter att sänka sina lånekostnader och spara tusentals kronor. I din roll som lånehandläggare kommer du att arbeta med några av landets ledande aktörer inom privatlån. Vem är du? Vi söker dig som är social, envis och älskar att arbeta hårt för att uppnå dina mål. Du trivs i en miljö som präglas av högt tempo och vinnaranda och du är redo att göra allt för att ständigt utveckla dina kunskaper och resultat. Tidigare telefonvana och försäljningserfarenhet är meriterande men inget avgörande, vi värdesätter främst dina personliga egenskaper och din drivkraft. Arbetstider: Måndag-torsdag 09.00-18.00, Fredagar: 09.00-17.00 Vi sitter i nyrenoverade lokaler i Vasastaden med gym och bastu i fastigheten. Ansök redan idag Urval och intervjuer sker löpande och tjänsterna kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Din ansökan skickar du till cv@creditfinder.se
Företag: CREDITFINDER GROUP SWEDEN AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-11
Sök fler jobb liknande: lediga Lånehandläggare till Creditfinder jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Lånehandläggare till Creditfinder
Projektkoordinator och VD-assistent
Projektkoordinator med koll på läget. Vi vill att du ska vara positiv, är bra på att lösa problem och öppen för att lära dig nya saker. Vi söker en person som ska vara "spindeln i nätet". Du ska gilla att ha många bollar i luften men ändå hålla ordning och reda. Vi arbetar i ett högt tempo och utökar just nu vår verksamhet. Då det är en ny tjänst hos oss kommer du vara med att påverka hur rollen utformas. I din roll som VD-assistent ansvarar du för delar av företagets marknadsföring samt att hantera diverse administrativa uppgifter. Vårt bolag heter AnsvarBygg Stockholm AB. Vi utför renoveringsarbeten och nybyggen åt privatpersoner och företag i Stockholm. Tack vare vår breda kompetens har vi möjlighet att erbjuda våra kunder en skräddarsydd helhetslösning. Vi sitter i fina lokaler i Stockholm City vid Hötorget. Dina uppgifter: Koordinera och planera våra projekt både internt men också mot kund. Medverka vid möten av olika slag. Marknadsföra företaget via olika kanaler, såsom sociala medier, websida, pressmeddelanden mm. Vara spindeln i nätet vid framställandet av Diverse administrativa uppgifter Du kommer att driva dina egna små projekt och stämma av med din chef. Krav: Du har bra generell IT-kunskap och lätt att lära dig då flera olika program kommer att användas, bl.a Mindjet, Word, Excel, Google Drive, CRM system, Videokameror och olika webbbaserade program. Du tar stort eget ansvar och tycker om att ta egna initiativ och har god problemlösningsförmåga. Om du pratar Polska är det en fördel men inget krav. Bygg erfarenhet är en fördel men inget krav. Vi vill ha ditt CV samt personligt brev.
Företag: ANSVAR BYGG STOCKHOLM AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-11
Sök fler jobb liknande: lediga Projektkoordinator och VD-assistent jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Projektkoordinator och VD-assistent
Software Engineer Lead/ Genium-INET Backend Dev.
For our customer we are looking for a (consultant-) Software Engineer Lead/ Genium-INET Trading Back-End Developer. - NOTE: use .doc or docx-format for your application, not pdf! - Short recruitment time on this assignment, apply ASAP! Job Skills Required: - JAVA, Exchange Systems Development (preferably Back-end Trading Systems), 3-5 years experience. - Subversion, 1-3 years experience. - Major advantage to those with knowledge of Genium-INET, FIX 5.0 protocol. Will be expected to join the development team on a major external customer delivery project Is an off-hour work schedule expected? Occassional Explain: As this is an external delivery project with hard deadlines and penalties for late deliveries of some critical milestones, extra work may be required in case of unforeseen schedule delays. Is travel expected? Yes To where? Depending on the project being assigned to, but likely within Europe (whether travel will be relevant depends a lot on the position the consultant will take within the project) Start: TBD (probably aug-sept 2013) Duration: 12/31/2014, may renew Location: Stockholm Work load: 100% Working language: Swedish & English Please, apply directly via mail with: - Your updated CV in .doc format - 2 references (people) Remember that a well written CV and application is the only way to make an interview! Also note that we will terminate this job-ad as soon as we find the right candidate, apply ASAP.
Företag: Vasa Consulting AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-11
Sök fler jobb liknande: lediga Software Engineer Lead/ Genium-INET Backend Dev. jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Software Engineer Lead/ Genium-INET Backend Dev.
Självgående projektassistent
Har du erfarenhet av administration/reception och är ute efter ett nytt och spännande uppdrag? Har du dessutom intresse för landskapsarkitektur och vill vara med och påverka Stockholm framtid? Då har vi jobbet för dig! Beskrivning Perido söker en projektassistent till en organisation som jobbar med utveckling och förvaltning av Stockholm stads fysiska miljö. Här kommer du att vara en del av och få inblick i några av Sveriges mest intressanta stadsutvecklingsprojekt. Denna tjänst är placerad i Stockholm. I tjänsten som assistent kommer du ansvara för ett alldeles särskilt miljöområde - nämligen kontorets! Här blir din uppgift att hålla ordning och reda och se till så att de dagliga rutinerna på kontoret blir översedda. Du kommer att sköta allting ifrån välkomnande av besökare till avtal rörande kaffemaskiner och allting däremellan. Det kan röra sig om posthantering, den fysiska kontorsmiljön, administration av dokument, larmkoder och mycket mer! Vi tror att du som söker är en strukturerad och organiserad problemlösare som är självgående i ditt arbete. Den här tjänsten är för dig som gillar omväxlande dagar och trivs i en assisterande roll. Vidare är du en social och utåtriktad person som trivs när du får arbeta och umgås nära andra människor. Som Projektadministratör är ordning och service ledorden! Du ser vad som behöver göras och tar initiativ till att få det gjort och där ingen arbetsuppgift är för stor eller för liten. Varmt välkommen med din ansökan! Kravprofil -Gymnasial utbildning -Arbetslivserfarenhet från administration/reception, gärna projekt. -God datorvana -Du uttrycker dig väl i tal och skrift, både på svenska även på engelska Omfattning och tillträde Heltid. Uppdragstid 3 månader med stor möjlighet till förlängning. Timlön. Ansökan Skicka din ansökan med bifogat CV via e-post till rekrytering@perido.se snarast då urvalet kommer att ske löpande. Ange referensnummer 9028DB i ärenderaden. På intervju hos oss avslöjar vi namnet på kundföretaget och berättar mer om tjänsten. Om du har annan akut fråga kan du mejla vår frågemejl (fraga@perido.se), du får svar vardagar inom 24 timmar. Så länge annonsen finns på vår hemsida är tjänsten sökbar. Referensnummer 9028DB Kontakt E-post ansökan: rekrytering@perido.se Övriga frågor: fraga@perido.se
Företag: Perido Skills AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-11
Sök fler jobb liknande: lediga Självgående projektassistent jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Självgående projektassistent
Söka jobb tips