Vi söker en junior projektledare till Avesta jobb - lediga jobb

Vi söker en junior projektledare till Avesta jobb Vi söker en junior projektledare till Avesta jobb - alla lediga jobb

Nedan listar vi alla lediga jobb som matchar: Vi söker en junior projektledare till Avesta. På Jobblediga.se kan du enkelt söka fler liknande jobb via datorn eller mobilen. Här hittar du också jobbtips när du söker jobb eller vill klättra i karriären.

Hittade inga lediga jobb på sökning: Vi söker en junior projektledare till Avesta. Sök vidare
Några andra slumpade jobb:

  1. Glad tjej i Nacka söker personlig assistent- Stockholm

  2. Bartender till Gröna Lund- Stockholm

  3. Assistent sökes till matlagningsintresserad 26-åring med muskelsjukdom- Stockholm

  4. Lärare för yngre åldrar- Täby

  5. Media Planner- Stockholm

  6. Barnskötare- Täby

  7. Spontansökan till ditt drömjobb i Storstockholm- Stockholm

  8. Applikationssupport / 2nd line support till globalt IT-företag- Stockholm

  9. Diabetessköterska till Abrahamsberg och Brommaplans vårdcentral- Stockholm

  10. Area Sales Manager with country responsibility to EGGER- Stockholm


Mer beskrivning

Glad tjej i Nacka söker personlig assistent
Hej! Jag är en tjej på snart 9 år som gillar ridning, sång och musik. Jag behöver en trygg och lojal tjej som vill bli min personliga assistent. Du är lyhörd och tålmodig då det tar ett tag att lära känna mina behov. Om du har erfarenhet av AKK är det meriterande. Du behärskar svenska,  är rökfri och har ingen allergie mot hästar. Din arbetsplats är där jag är, det kan vara hemma, träning eller att vi hittar på något tillsammans. Givetvis vill jag gärna att du ska bli kvar länge i min assistans. Mina assistenter är anställda av Assistans i Balans vilket garanterar att du får kontinuerligt stöd i ditt uppdrag, t.ex. en god introduktion, personlig arbetsledning, handledning, ut- och fortbildning. Arbetstid/varaktighet Jag söker dig som kan hoppa in vid behov  på varjerande arbetstider dag/kväll/helg eller natt (vaken) . Lön Kollektivavtal KFO- Kommunal Individuell lönesättning Ansökan Kom ihåg att berätta lite om dig själv och bifoga meriter. Eftersom jag är ett barn så måste du ha utdrag ur polisregistret, detta beställ redan idag på www.polisen.se. Hoppas vi ses!
Företag: ASSISTANS I BALANS I SVERIGE AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 05-31
Sök fler jobb liknande: lediga Glad tjej i Nacka söker personlig assistent jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Glad tjej i Nacka söker personlig assistent

Bartender till Gröna Lund
Gröna Lund är en hel värld av mat och dryck. Här får du inte bara en restaurang, utan tio, alla med olika koncept och inriktning. På våra restauranger möter du familjer, 5-kampare, konsertgäster som alla har det gemensamt att de vill äta och dricka något riktigt gott. Vår uppgift är att bjuda dem på en minst lika härlig upplevelse som den i parken. Läs mer om våra restauranger och de olika koncept vi har här: https://www.gronalund.com/sv/mat-dryck/. Vi söker dig som har ett intresse för mat och dryck, som vill ha roligt på jobbet och som också drivs av viljan att ge bästa möjliga service till våra gäster. Du har tidigare arbetat som bartender och känner dig bekväm med svenska och engelska i både tal och skrift. Som bartender på Gröna Lund jobbar du i en föränderlig miljö då vår målgrupp är varierande. Ofta är tempot högt, tex vid konserter och femkampskvällar. Du gillar att vara i centrum och som person är du snabb och stresstålig. Du är flexibel, ansvarstagande, och lösningsfokuserad i ditt sätt att arbeta. Du gillar att arbeta i team som kännetecknas av ett professionellt och glatt samarbete där du själv tar ett eget ansvar för att skapa detta. Det är meriterande om du genomgått en bartenderutbildning, STAD-utbildning och har erfarenhet av kassasystemet TRIVEC. Du är minst 18 år fyllda. Alla som arbetar på Gröna Lund genomgår värdefulla utbildningar inom service och de system vi använder oss av. Tjänsten är en säsongsanställning som sträcker sig från april till början av oktober. Vi har vissa tjänster som arbetar en kortare period, dvs delar av säsongen. Arbetstider varierar beroende på låg- eller högsäsong. Vi har inget sista ansökningsdatum utan tjänster tillsätts löpande, så skicka in din ansökan redan idag! Vi tar endast emot ansökningar via vår hemsida, www.magisksommar.se Vi ser fram emot att läsa din ansökan! Om Gröna Lund Gröna Lund är Sveriges äldsta tivoli och omfattar 31 attraktioner, tio restauranger samt ett varierat utbud av lotterier, 5-kampsspel och mat- och snackskiosker. Tivolit bjuder även på en mängd underhållning i form av konserter, dans och barnunderhållning. 2017 hade Gröna Lund ca 1500 anställda under säsong och besöktes av nästan 1,7 miljoner gäster, vilket gör tivolit till en av landets ledande besöksattraktioner. Gröna Lund är en del av Parks and Resorts, Nordens ledande aktör inom upplevelseindustrin. I gruppen ingår några av Sveriges mest populära resmål; Gröna Lund, Kolmården, Aquaria, Furuvik och Skara Sommarland. Parks and Resorts är ett långsiktigt familjeföretag som investerar allt överskott i verksamhetens fortsatta utveckling.
Företag: Gröna Lund
Ort: Stockholm
Publicerad : 05-31
Sök fler jobb liknande: lediga Bartender till Gröna Lund jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Bartender till Gröna Lund

Assistent sökes till matlagningsintresserad 26-åring med muskelsjukdom
Jag bor i en lägenhet norr om Stockholm. Jag gillar heminredning, film, matlagning och vin. På grund av en muskelsjukdom använder jag mig av personlig assistans dygnet runt och jag söker nu en assistent som kan arbeta dygnspass förlagda 07-07, cirka sju dygn i månaden. Jag läser ett kandidatprogram i engelska och planerar i framtiden att arbeta som översättare. Jag är även utbildad sommelier och har ett stort intresse för vin och smaker. Du kommer att assistera mig både i skolan och hemma. Jag ser helst att du är kvinna och ungefär i min ålder. Vid förflyttningar använder jag mig av en manuell förflyttningsteknik som du kommer få lära dig på plats, det är dock viktigt att du inte har problem med ryggen och nacken eller liknande. Jag tror arbetet som assistent hos mig bäst passar dig som är lyhörd, trygg i dig själv och som trivs med att vara en bakgrundsperson. Jag ser gärna att du söker ett långsiktigt arbete och har för avsikt att stanna hos mig ett tag ifall du blir aktuell för tjänsten. Skicka din ansökan till personligassistentjobb@gmail.com. Ange texten "Personlig assistent hos Amanda" i ämnesraden för ditt mejl.
Företag: ASSISTANS I BALANS I SVERIGE AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 05-31
Sök fler jobb liknande: lediga Assistent sökes till matlagningsintresserad 26-åring med muskelsjukdom jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Assistent sökes till matlagningsintresserad 26-åring med muskelsjukdom

Lärare för yngre åldrar
Täby kommun är en av Stockholmregionens snabbast växande kommuner, nära både centrala Stockholm och Arlanda. Inom tio år har Täby vuxit från dagens drygt 70 000 invånare till 90 000 och år 2040 beräknas finnas 20 000 nya arbetstillfällen. Just nu förbättras kollektivtrafiken och vägarna, på sikt kommer Roslagsbanan att förlängas till city via Odenplan. Hög kvalité i välfärden och möjlighet för invånare att välja bland annat skola och omsorg är en del av kommunens signum. Tycker du att det låter spännande att vara en del av utvecklingen? Viggbyskolan i Täby är en kommunal skola med förskoleklass, grundskola 1-5 och fritidshem. Skolan har cirka 300 elever. Hos oss får du ett roligt och utvecklande arbete tillsammans med engagerade kollegor på en skola där vi arbetar för hög måluppfyllelse och trygghet genom tillgängligt lärande. ARBETSUPPGIFTER Vi söker behöriga lärare till läsåret 18/19. Utifrån din utbildning och behörighet kommer du att arbeta i lågstadiet eller mellanstadiet. Oavsett kommer du att samarbeta med parallellärare och i tillsammans med personal från fritids. Du ingår också i ett arbetslag med kollegor från den årskurs du undervisar i. KVALIFIKATIONER Du är behörig lärare för aktuell årskurs. Vi tror att du är engagerad, lyhörd och kreativ och du möter varje elev utifrån deras förutsättningar. Du är en trygg person, är lösningsorienterad och har ett positivt förhållningssätt. Vi vill att du är en van IT-användare där IT är en naturlig del i undervisningen. Du är även en god organisatör och leder arbetet mot verksamhetens mål. ÖVRIGT Vi undanber oss erbjudanden om annonserings- och rekryteringshjälp i samband med denna annons.
Företag: Täby Kommun, Viggbyskolan
Ort: Täby
Publicerad : 05-31
Sök fler jobb liknande: lediga Lärare för yngre åldrar jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Lärare för yngre åldrar

Media Planner
Join us as a Media Planner and be part of theConsumer Marketing Department. The Media Planner will be key in developing Natural Cycles’ paid media initiatives and relationships across channels, globally. You will shape and implement advertising campaigns that effectively reach target audiences and meet business objectives, while demonstrating measurable success. What you will be doing - Develop and execute strategic media plans across markets for both consumers and healthcare professionals - Determine the best media mix that most efficiently and effectively reaches target audiences by market - Work with internal stakeholders to gather and analyze appropriate market research to provide sound media recommendations - Continuously monitor emerging trends across consumer media landscape and health related verticals (both digital and offline channels) - Collaborate with internal digital performance team to identify new channels and opportunities - Liaise and cooperate with internal medical team to help plan campaigns towards healthcare professionals - Develop and manage external relationships with agencies, publishers, etc. - Project manage delivery of assets and elements to ensure proper execution of media recommendation - Optimize media campaigns to increase brand awareness and help achieve business goals - Create budgets and monitor costs What skills & experience you should have - 3 to 5 years of experience working in similar position (agency or client side), across markets - Degree in Marketing, Advertising, Communications or related field - Display concrete overview of media fundamentals, including experience in planning and buying of both digital and offline media - Solid written and verbal communication skills - Confidence in relationship building and negotiation skills - Proficiency in: Excel/Google Sheets, PowerPoint/Keynote - Highly self-motivated with strong organisational skills and ability to manage projects independently - Able to adapt quickly in a dynamic, fast-paced organization - Passion for women’s health and technology - Enthusiasm, good sense of humor - A major plus: experience working in the health industry About Natural Cycles Natural Cycles is a revolutionary approach to birth control and family planning, empowering women to make informed decisions. Developed initially by two former physicists, our algorithm and app is clinically tested, used to date by more than 600 000 women and we are backed by several international VC firms. Natural Cycles is located in the center of Stockholm, have a great familiar atmosphere and we are a truly diverse workplace with more than 25 nationalities and 60/40 in gender diversity. Only applications in english andsent through the website will be considered.
Företag: Natural Cycles
Ort: Stockholm
Publicerad : 05-31
Sök fler jobb liknande: lediga Media Planner jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Media Planner

Barnskötare
Täby kommun är en av Stockholmregionens snabbast växande kommuner, nära både centrala Stockholm och Arlanda. Inom tio år har Täby vuxit från dagens drygt 70 000 invånare till 90 000 och år 2040 beräknas finnas 20 000 nya arbetstillfällen. Just nu förbättras kollektivtrafiken och vägarna, på sikt kommer Roslagsbanan att förlängas till city via Odenplan. Hög kvalité i välfärden och möjlighet för invånare att välja bland annat skola och omsorg är en del av kommunens signum. Tycker du att det låter spännande att vara en del av utvecklingen? Vi bedriver sedan augusti 2017 vår verksamhet i tillfälliga lokaler i Hägerneholm i nordöstra Täby, den nya kommundelen där det byggs och utvecklas för fullt. Bra, anpassade, ljusa lokaler med tillgång till en stor går. Närhet till natursköna områden. En förskola med många möjligheter. Förskolan flyttar hösten 2019 till den då helt nybyggda skolan Hägerneholm. Det är alltså en unik chans att få vara med och bygga upp en verksamhet nu som sedan flyttar till helt nya lokaler nästa höst. En värdegrund där allas absolut lika värde är självskrivet liksom det faktum att vi ska stödja varje individs utveckling maximalt på alla sätt och vis. Kreativitet, motorik, miljö, språkutveckling, socialt samspel och miljömedvetenhet är viktigt för oss. Du, vi, barnen ska LÄNGTA, TRIVAS, UTMANAS och LYCKAS hela tiden, varje dag, alltid! Förskolan tillhör än så länge Löttingelundsskolans rektorsområde. Vi behöver nu komplettera med barnskötare. Vi vill att du ska vara en person som antar utmaningen att flytta till något nytt för att du vill vara delaktig i kunskapsvecklingen för de yngsta. Positiv, kreativ, fingertoppspedagog, lagspelare av rang … , ja så självklart så vi skriver inget mer om det. Sök så att vi kan mötas och prata istället. Välkommen med din ansökan. Vi längtar efter dig! Hälsningar Petter Zingmark bitr. förskolechef ARBETSUPPGIFTER Barnskötare i förskola KVALIFIKATIONER Helst utbildning och erfarenhet av att arbeta i förskola ÖVRIGT Vi kommer att ta stor hänsyn till personlig läggning. Tjänsten kan komma att tillsättas med redan anställd person i Täby kommun. Vi undanber oss erbjudanden om annonserings- och rekryteringshjälp i samband med denna annons.
Företag: Täby Kommun, Ullna Strands förskola
Ort: Täby
Publicerad : 05-31
Sök fler jobb liknande: lediga Barnskötare jobb, Barnskötare Täby, Barnskötare Täby Kommun, Ullna Strands förskola
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Barnskötare

Spontansökan till ditt drömjobb i Storstockholm
Söker du dig bort men vet inte riktigt vart, med vem och vilket företag? Men det känns inte helt rätt att byta just nu. Låt möjligheten komma till dig.  Allt du behöver göra är att lagga upp ditt CV och genomföra vårt kundservice-test så hörs vi snart! Vi kräver ingen tidigare erfarenhet utan bryr oss mer om att du är rätt person med rätt inställning. Vi söker dig som är en problemlösare och tycker om att lära dig nya saker och nya angreppssätt. Vi tror att du är stresstålig och tycker om när det är ett högt tempo på arbetsplatsen.  • Du känner dig trygg i att använda både dator och telefon som arbetsredskap. • Du tycker om kundkontakten och får energi av att hjälpa kunden. • Du är en lagspelare som bidrar till en positiv stämning på arbetsplatsen. Om Workz Workz är specialister på kundservice. Som anställd hos oss får du en rejäl grundutbildning inom därefter löpande träning och utbildning inom olika delar av kundservice som kommunikation, kundhantering och affärsmässighet. Du har även möjlighet att bli certifierad i kundservice, något som uppfattas som värdefullt på arbetsmarknaden. Bli certifierad kundservicekonsult Vi vill att du ska vara den bästa möjliga kundservicemedarbetaren. Därför investerar vi både tid och pengar på att certifiera dig. Det gör vi för både din, Workz och våra uppdragsgivares skull. Certifieringen bygger på en rejäl grundutbildning följd av olika träningspass och löpande coachning och utvärdering, allt med fokus på dina egna utvecklingsbehov. Det kommer göra dig mer effektiv, trygg och glad på jobbet. Dessutom ser det bra ut i ditt CV.   Jobba med några som inte bryr sig Det finns en del saker vi inte bryr oss om. Ditt namn och dina betyg från skolan, till exempel. Istället ser vi till den du är på insidan. Hur du talar med andra, hur du löser problem och dina värderingar är viktigare för oss. För att säkerställa att du har rätt kvaliteter för att jobba inom kundservice får du genomgå personlighets- och begåvningstest, som sedan ligger till grund för en individanpassad utbildning och de uppdrag du får.    Frågor? Kontakta mig direkt på Amy.gudjonsson@workz.se
Företag: Workz Sweden AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 05-31
Sök fler jobb liknande: lediga Spontansökan till ditt drömjobb i Storstockholm jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Spontansökan till ditt drömjobb i Storstockholm

Applikationssupport / 2nd line support till globalt IT-företag
Om Bravura: Bravura är experter på rekrytering inom tjänstemannaområdet och hjälper företag i hela Sverige att tillsätta allt från nyckelpositioner och andra permanenta tjänster till kortare deltidsuppdrag. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter och vi förmedlar jobb både till dig med erfarenhet och till dig i början av karriären. På Bravura brukar vi säga att vi stärker företag genom människor och människor genom jobb. Vår roll är att erbjuda dig jobbmöjligheter och att förenkla för dig som söker jobb via oss. Vi drivs av ett personligt engagemang i varje rekrytering, där dialog, snabbhet och återkoppling är nyckeln till ett lyckat resultat. Om kunden: Företaget är en del av en internationell koncern och finns representerade i ett flertal länder världen över. Företaget arbetar inom trafikinformationssystem för kollektivtrafik och de står bakom ett flertal av de största elektroniska biljetthanteringssystemen i världen. Denna tjänst är placerad i Stockholm, där du tillsammans med tre andra kollegor arbetar i en utmanande och varierande miljö, med den senaste tekniken inom området. Även om man arbetar mot den svenska marknaden så får man vara en del av ett större globalt företag där man får ta del av vad som händer i andra länder. Arbetsuppgifter: Du arbetar i en bred roll där den ena dagen inte är den andra lik, huvudsakligen agerar du teknisk support, gör felsökningar och testar ny mjukvara. Du förser kontorets största kund med second-line support via ett ärendehanteringssystem. I denna roll kommer du även att ansvara för databaser vid utrullning av nya versioner av den egenutvecklade applikationen. Dessa utrullningar sker fyra gånger per år. Företaget har en egen testmiljö med en kopia av det biljettsystem som kunden har där nya versioner och uppgraderingar testas. Kundkontakten är det framförallt first line support som har och det är de som eskalerar svårare och mer komplexa ärenden till second line support. Den enda externa kontakten du har är mot leverantörer. Du arbetar främst i Oracle, SQL-server och egenutvecklade applikationer, men främst i textbaserad OS (Linux och Solaris) Det här är en tjänst där du initialt arbetar som konsult via Bravura under 6 månader för att sedan bli anställd hos företaget. Arbetstiderna är 08.00-16.30 med flextid. Profil: • Utbildning inom IT eller motsvarande arbetslivserfarenhet • God kunskap i SQL eller med fördel Oracle • Meriterande med erfarenhet som DBA • Meriterande med erfarenhet av textbaserad OS (Linux eller Solaris) • Flytande svenska och engelska såväl tal som skrift Vi ser att du som söker har ett stort tekniskt intresse och drivet för att utvecklas och lära dig nya saker. Du tar ansvar för dina uppgifter och arbetar för att finna lösningar för både utveckling och felsökning i databaserna. Det är ofta unika ärenden vilket gör att du behöver tänka utan för boxen då alla svar inte finns dokumenterat. Då teamet arbetar tätt tillsammans och har tät kontakt med andra avdelningar ser vi att du trivs att arbeta i grupp för att leverera en bra produkt och tjänst för deras kund. Övrig information: Start: Omgående, med hänsyn till uppsägningstid Plats: Globen, Stockholm Lön: Enligt överenskommelse Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här Har du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att mejla info@bravura.se så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! Sökord: Second line support, 2nd line, support, IT, databas, DBA, It-tekniker, teknik, server, SQL, Oracle, MS office, Solaris, Unix, Linux, heltid, Stockholm
Företag: Bravura
Ort: Stockholm
Publicerad : 05-31
Sök fler jobb liknande: lediga Applikationssupport / 2nd line support till globalt IT-företag jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Applikationssupport / 2nd line support till globalt IT-företag

Diabetessköterska till Abrahamsberg och Brommaplans vårdcentral
Vi bygger upp ett nytt diabetesteam, vill du vara med?  Till hösten kommer diabetesteamet på våra enheter att utökas och förstärkas. Vårt mål är att skapa ett framgångsrikt team som kan erbjuda våra patienter den bästa diabetesvården.    Våra verksamheter:  Abrahamsberg och Brommaplans vårdcentraler samarbetar genom gemensamma ledningsmöten, samverkansmöten och personalbefrämjande aktiviteter. Båda vårdcentralerna ligger längs gröna tunnelbanelinjen, ca 20 min från T-centralen i Bromma.    Abrahamsbergs vårdcentral är en mindre vårdcentral med ca 7000 listade patienter och ca 25 medarbetare. Brommaplans vårdcentral, belägen vid Brommaplan, har ca 20 000 listade patienter och här är det ca 50 medarbetare som arbetar. Tillsammans finns det hos oss specialistläkare i allmänmedicin, ST-läkare, distriktssköterskor/sjuksköterskor, undersköterskor och medicinska sekreterare.     På Abrahamsbergs och Brommaplans vårdcentral arbetar vi med att utveckla, driva och göra oss till ledande i Framtidens Primärvård. Vi vill vara det självklara valet för såväl patienter som medarbetare.     Dina arbetsuppgifter:  Som diabetessköterska hos oss kommer du att vara med och starta upp och driva ett helt nytt team på båda enheterna. Du kommer arbeta tillsammans med en diabetesansvarig läkare och få möjlighet utveckla vårdcentralens diabetesvård. Du kommer till största del att arbete med våra diabetespatienter men även annat mottagningsarbete kommer ingå.    Kvalifikationer:  Vi söker dig som är legitimerad sjuksköterska med vidareutbildning inom diabetes. Önskvärt med erfarenhet av journalsystemet TakeCare. Svenskkunskaper motsvarande C1 är ett krav inom SLL. Tidigare erfarenhet av primärvård samt journalsystemet TakeCare är meriterande.    Personliga egenskaper:  Som person är du noggrann och ser ett gott bemötande mot patienter och kollegor som en självklarhet. Vi tror att du är självgående och har kunskapen och viljan att starta upp en diabetesmottagning. Du tycker om ansvar och ser möjligheter istället för hinder. Vidare har du god samarbets- och organisationsförmåga. Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet.   Anställningsform:  Tillsvidareanställning på heltid eller deltid. Arbetstid, måndag-fredag. Tillträde enligt överenskommelse.       Upplysningar om tjänsten lämnas av:  Rekryterande chef:   Johanna Högberg, Enhetschef Brommaplans vårdcentral. Tel 070 – 484 19 51.  Caroline Magnusson, Enhetschef Abrahamsbergs vårdcentral. Tel 073 – 914 54 02.    Fackliga företrädare:   Elisabeth Lindgren, Vårdförbundet  08-123 404 88  elisabeth.lindgren@sll.se    Övrig information:  För att motverka spridning av MRSA tillämpar Stockholms läns sjukvårdsområde (SLSO) friskhetsintyg innan nyanställning och reglerar möjligheterna för vårdpersonal att bära piercing. Stockholms läns landsting tillämpar registerkontroll före beslut om anställning.    Vi kommer löpande att gå igenom ansökningar och kan kalla till intervju innan sista ansökningsdag.     Sista ansökningsdag: 180619
Företag: Stockholms läns sjukvårdsområde SLSO
Ort: Stockholm
Publicerad : 05-31
Sök fler jobb liknande: lediga Diabetessköterska till Abrahamsberg och Brommaplans vårdcentral jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Diabetessköterska till Abrahamsberg och Brommaplans vårdcentral

Area Sales Manager with country responsibility to EGGER
Om tjänsten We are looking for an Area Sales Manager with country responsibility to one of Europe's leading flooring company, Egger. Do you have experience of retail sales within construction? Do you like to work independently with a lot of responsibility in a role includes some travel? Then this is the job for you! Om företaget EGGER is a successful producer and supplier of wood based materials worldwide. The teamwork of 9,000 employees makes us one of the leading companies in the industry. Our business areas include Furniture and Interior Design, Building Products and Flooring. The worktop in the kitchen, the load-bearing OSB-board in the apartment house or the non-slip laminate floor in the children ‘s room -every day, we make more from wood in our 18 locations worldwide. Egger is currently active in 18 locations in 8 countries and have more than 9,000 employees. Egger is an internationally oriented family company, which offer its employees a stable and social working environment providing them with attractive career possibilities. Egger and is dedicated and highly qualified employees play a key role in making Egger to one of the leading European companies in the wood-based material industry. Arbetsuppgifter As Area Sales Manager for Sweden, you are working towards Egger's customer segments primarily through various retailers, which are construction stores and chains throughout the country. You further develop existing customer relationships but identify and seek up potential new customers within Egger's product segments. You act as Egger's representative in all customer or consumer related cases. Together with the marketing department in Germany, you will create campaigns and market material for the Swedish customers and the Swedish market. In addition to all sales and marketing in Sweden, in this role you will have responsibility for solving logistical problems and advising on how logistics and distribution are carried out. Together with the Sales Director, you set the pricing for the Swedish market, but also budget and forecasts for sales. You are responsible for a sales plan and are active in the execution of this plan. - Actively seeking new potential customers - Build and maintain relationships with current customers - Making Sure Egger's products have the right placement and POS martial at all retailers - Prepare, plan and execute sales and marking campaigns - Inform and educate customers regarding Eggers products Kvalifikationer We are looking for you who have the experienced within sales and customer care. Preferably you have experience in sales towards retailers within construction. You like being out in the field and being close to the customers. If you have knowledge of flooring and especially laminate flooring it is merit. You are fluent in Swedish and day to day operation is cunducted in Swedish. But we require you to express yourself unobtrusively in English, both in spoken and written terms, as the company language is English. If you also speek German, it is a big plus. Driving license is a requirement and since the customers are located all over the country, you can live anywhere in Sweden. You will run our office from home. Extensive traveling in this role is expected, mainly in Sweden but also to fairs and deferent kind of meetings abroad. Övrigt This position is recruited by KFX, a HR partner in staffing and recruitment, where we, through our long experience and clear processes, help our customers with their staffing needs no matter how big or small they are. Welcome your application in Swedish today! We do not accept applications thru e-mail. For questions about the position, please contact Kevin Brandt Leander at KFX HR Partner, tel. 040-12 02 00.
Företag: KFX HR-partner Syd AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 05-31
Sök fler jobb liknande: lediga Area Sales Manager with country responsibility to EGGER jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Area Sales Manager with country responsibility to EGGER


Sök lediga jobb Vi söker en junior projektledare till Avesta

Skriv in ort, yrke eller relaterade ord till det jobb du söker:


Visa


Söka jobb tips
© Jobblediga.se