Vi söker en erfaren löneadministratör med omgående start! jobb

Vi söker en erfaren löneadministratör med omgående start! jobb Vi söker en erfaren löneadministratör med omgående start! jobb

Nedan listar vi alla lediga jobb som matchar: Vi söker en erfaren löneadministratör med omgående start!. På Jobblediga.se kan du enkelt söka fler liknande jobb via datorn eller mobilen. Här hittar du också jobbtips när du söker jobb eller vill klättra i karriären.

Hittade inga lediga jobb på sökning: Vi söker en erfaren löneadministratör med omgående start. Sök vidare
Några andra slumpade jobb:

  1. Handläggare inom offentlig verksamhet- Stockholm

  2. Kundansvarig till Framtiden AB- Stockholm

  3. Teknisk dataanalytiker till Systemförvaltningssenheten FMLOG- Stockholm

  4. Enhetschef till vår teknikenhet för kraftlednings- och kabelteknik- Sundbyberg

  5. Personlig assistent till kvinna på Ekerö.- Ekerö

  6. Erfaren försäkringsmäklarassistent sökes till Linder & Partners- Stockholm

  7. Swesale söker Rekryteringsassistent deltid- Stockholm

  8. Serviceinriktad Administratör och Kundvärd till Bostadsbolag- Stockholm

  9. B2B-säljare till Hi3G Access AB- Stockholm

  10. Vi söker en psykologistudent till deltidsuppdrag!- Stockholm


Mer beskrivning

Handläggare inom offentlig verksamhet
Nu söker vi för kunds räkning en handläggare som ska arbeta med att planera och genomföra workshops tillsammans med projektledande kollega. Projektet genomförs i hela Sverige och resor kommer att förekomma i tjänsten. Uppdraget kommer att påbörjas i början av augusti och beräknas pågå fram till årsskiftet. Du kommer att vara anställd av Proffice och uthyrd till kund. Uppdragsgivare: Proffice Ort: Stockholm Omfattning: heltid Kvalifikationer: Vi söker dig med Socionomutbildning eller liknande. Du har erfarenhet av att arbeta socialt eller med psykisk ohälsa, och du har arbetat som handläggare eller utredare tidigare. Du har goda kunskaper i engelska och svenska i tal och i skrift, samt god datavana. Som person är du flexibel, proaktiv och van vid att ta tag i saker. Du är prestigelös och har lätt för att skapa kontakt med människor. Vidare har du en noggrann sida och du har lätt för att arbeta i team. Vi arbetar löpande med urval och tjänsten kan därför komma att tillsättas före sista ansökningsdag. Vi kommer att titta mycket på personlig lämplighet vid tillsättning. Välkommen med din ansökan på www.proffice.se [ http://www.proffice.se/ ] Organisations-/företagsbeskrivning: En människa arbetar i snitt cirka 10 000 dagar under sitt yrkesverksamma liv. På Proffice tycker vi att alla dagar är lika viktiga. Vi är en modern arbetsplats med flera hundra olika yrken. Hos oss finns det många vägar att gå. På Proffice är du en del av något större där du kan bidra till utveckling både hos våra kunder och i samhället. Du har samma fördelar som hos en traditionell arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort - utöver allt detta dessutom fler möjligheter att forma din karriär så som du vill. Keep improving. Sista ansökningsdag: 2013-07-22 För information: Elin Thor
Företag: Proffice Sverige AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-11
Sök fler jobb liknande: lediga Handläggare inom offentlig verksamhet jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Handläggare inom offentlig verksamhet

Kundansvarig till Framtiden AB
Framtiden AB Se Youtubeklipp: http://www.youtube.com/watch?v=BzZN5RhOgiE Dina arbetsuppgifter Med titeln Kundansvarig är du Framtidens ansikte utåt när du säljer våra personaluthyrnings- och rekryteringstjänster till små och stora företag inom olika branschområden. Läs gärna mer om hur en dag som kundansvarig ser ut hos oss http://www.framtiden.com/om-framtiden/jobba-hos-oss/en-kundansvarigs-vardag. Om företaget Bland över 300 000 företag i Sverige blev vi år 2012 utnämnda till Sveriges 5:e snabbast växande företag. Vårt snitt på nästan 70 % tillväxt de senaste sex åren vittnar om att vi gör många saker rätt. Tillsammans når vi nya mål varje dag, vecka, månad och år. ”Vi är glada och stolta över vår fina placering. Det finns många fantastiska företag i Sverige och att vi är nummer fem känns väldigt kul. Evig tillväxt är en av våra ambitioner och det är kul att få ett kvitto på att vi lyckats bra hittills”, säger en av grundarna. Vi vann auktionen då Filip Hammar och Fredrik Wikingsson lade ut sig själva till högsterbjudande för att samla in pengar till Musikhjälpen. Högsta budet landade på 221 000 kronor. Vem vill inte ha komikerduon Filip och Fredrik som receptionister för en dag? ”Lite oförsiktigt har vi lovat att bli Sveriges, genom tiderna, bästa nybörjarreceptionister”, säger Fredrik Wikingsson. Vi vann årets marknadsförare och fick mycket beröm för vårt arbetssätt. Nomineringen beskriver vårt mod att bryta branschlogiken, genom kraftfulla bilder och genomtänkt innehållsmix på webben och i sociala medier sticker de ut visuellt och budskapsmässigt. De beskriver det som en strategi som gjort att företaget inte bara nått de högt ställda målen för kännedom och omsättning utan överträffat dem. Branschen backade med 2 % kvartal tre medan vi gick framåt med 50 %. Omsättningen har de senaste fem åren gått från 10 till 100 miljoner, 10 gånger så mycket. ”Ända från dag ett har vi haft som mål att bli bäst på det vi gör och vi tror att evig tillväxt är en källa till glädje för oss alla på företaget. Våra mål är väldigt tydliga och vi har väldigt roligt tillsammans medan vi uppnår dem”, säger en av grundarna Din profil Vi satsar på dig! För oss är glädje och gemenskap viktigt. Vi börjar varje dag med en frukost där vi bygger på den redan härliga gemenskapen som finns inom företaget. Vi vill trivas med varandra och ha kul. Varje år åker vi på en gemensam målresa, de senaste två åren har vi varit på lyxkryssning i Medelhavet. Vill du också följa med? Vi förväntar oss stort engagemang och ett stort driv, om du är den personen kommer vi göra dig till en fantastisk säljare. Vill du bli en av Sveriges bästa säljare så har vi verktygen för att göra dig till det! Krav: • Du ska behärska svenska (flytande) i både tal och skrift. • Körkort B Start: oktober Omfattning: heltid Placering: Stockholm Lön: månadslön med en fast del samt en rörlig provisionsdel
Företag: Framtiden AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-11
Sök fler jobb liknande: lediga Kundansvarig till Framtiden AB jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Kundansvarig till Framtiden AB

Teknisk dataanalytiker till Systemförvaltningssenheten FMLOG
Försvarsmakten är en av Sveriges största myndigheter med mer än 50000 medarbetare och frivilliga. Försvarsmakten är ständigt beredd att hävda Sveriges territorium, genomföra internationella insatser, samt att stödja samhället vid större kriser. Ytterst är Försvarsmaktens uppgift att värna demokrati och mänskliga rättigheter. Hos oss kan du göra skillnad. Försvarsmakten eftersträvar mångfald eftersom det berikar vår verksamhet. I Försvarsmakten finns en värdegrund där såväl professionell utveckling som personlig hälsa lyfts fram. Försvarsmakten erbjuder många interna karriärmöjligheter, friskvårdsmöjligheter och en rimlig balans mellan arbete, privat- och familjeliv. En fungerande logistik är en förutsättning för att Försvarsmaktens ska lyckas med sina uppdrag. I det har Försvarsmaktens logistik, FMLOG, en viktig roll. Dygnet runt och året runt ger FMLOG ett logistiskt stöd i olika former till all verksamhet i Försvarsmakten. Försvarsmaktens logistik är det enskilt största förbandet i Försvarsmakten och har ca 2 400 anställda och finns på ett 40-tal platser.Försvarsmakten har bildat en systemförvaltningsenhet inom FMLOG för att samla förvaltningen av delar av IT-system och applikationer. Under hösten utökas åtagandet på enheten med hantering av masterdata inom försvarsmaktens SAP system PRIO. Vill Du vara med i fortsatt uppbyggnad av organisationen är du välkommen att söka till oss. Systemförvaltningsenheten söker en teknisk dataanalytiker som ska arbeta med Försvarsmaktens SAP lösning, system PRIO, och de delar som stödjer logistikområdet. Du kommer att arbeta nära medarbetare och chefer inom masterdataområdet med att hantera och analysera data primärt från system PRIO. Även data från andra befintliga FM system kan vara aktuellt. Huvudsakliga arbetsuppgifter: Du genomför tekniska dataanalyser i databaser för att förstå samband i och mellan informationsmängder för att kontrollera informations och datakvaliteten. Du tar självständigt fram rapporter i antingen verktyget MS Access eller genom direkta SQL-frågor mot en databas. Arbetet kräver att du har en grundläggande förståelse för hur data lagras i ett IT-system och relationer mellan databaser (databasarkitektur). Du behöver besitta erfarenhetet och kunskap om databasstrukturer, gränssnitt, mappning, integrationer, migrering, utveckling av tekniska rutiner samt dokumentering av detsamma. Arbetet innebär att du stödjer med tekniska specifikationer och underlag för utveckling av program inom det tekniska området då det handlar om allt ifrån mindre till större datamängder. Arbetet som teknisk dataanalytiker innebär att du aktivt deltar i utvecklingen och vidmakthållandet kring förvaltning inom masterdata och kringliggande processer för PRIO-system för objekt som förvaltas (främst inom logistik och organisation). Din huvudsakliga roll blir att arbeta med masterdataförvaltning av SAP och aktivt delta i arbetet med ärendehantering, analyser, kompetensuppbyggnad, tekniska lösningar samt leda och driva olika projekt och representera enheten vid möten. Du kommer att ha en övergripande/samordnade roll inom enheten för ett visst område och tillsammans med övriga medarbetare arbeta fram IT-lösningar som svarar mot verksamhetens behov och beslutade förändringar.  Kvalifikationer • Adekvat akademisk utbildning inom Data/IT, ekonomi, HR eller logistik eller annan utbildning som bedöms vara likvärdig • Minst 3-5 års arbetslivserfarenhet av dataanalys och informationskvalitet • Minst 3 års arbetslivserfarenhet av verktyg som stödjer området • Erfarenhet som användare eller konsult av ett eller flera områden inom Logistik, Human Resources, Ekonomi, inom SAP R/3 är ett krav • Erfarenhet av felsökning inom dataflöden • Erfarenhet av systemförvaltning är meriterande • Vana vid att hålla i utbildning är meriterande • Gärna erfarenhet av SAPs portal lösning • Kännedom om SAP-DFPS är önskvärt • Framtidsorienterad om SAPs övriga satsningar inom området Övrigt: Placeringsort: Stockholm Resande inom Sverige kan förekomma. Upplysningar om befattningen kan lämnas av: Chef Ledningsavdelningen Sofie Lundkvist 0708-57 37 08 Tillträde:                      2013-10-01 alt snarast efter överenskommelse. Provanställning kan förekomma. Fackliga representanter: Marcus Swenson SACO, Hans Monthan/Jörgen Stehn SEKO, Mikael Wallo OFR/O och Simon Budak OFR/S. Din intresseanmälan med sedvanlig meritförteckning (återsänds ej), 2 referenser på chefsnivå skall vara oss tillhanda senast den 26 augusti 2013. Intervjuer/urval sker löpande.
Företag: Försvarsmakten
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-11
Sök fler jobb liknande: lediga Teknisk dataanalytiker till Systemförvaltningssenheten FMLOG jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Teknisk dataanalytiker till Systemförvaltningssenheten FMLOG

Enhetschef till vår teknikenhet för kraftlednings- och kabelteknik
Är du intresserad av att bygga upp en ny teknisk enhet? Svenska Kraftnät är just nu i en expansiv fas där vi de närmaste åren kommer att bygga ut och förstärka stamnätet för el. Vi ställer höga krav på våra om- och utbyggnadsprojekt och vi står därför inför utmaningen att på ett standardiserat och effektivt sätt kunna kontrollera och följa upp att våra tekniska krav och beställd kvalitet följs av leverantörer och entreprenörer. Enheten ansvarar för kontroll, uppföljning och granskning av kraftlednings- och kabelteknik i kraftlednings- och kabelprojekt. I uppgiften ingår att tillsätta och samordna interna och externa resurser i tekniska förstudier, kraftlednings- och kabelprojekt, bygga nätverk med konsulter, delta vid upphandling av konsulter i projekt, delta vid utformning av ramavtal avseende konsulttjänster, utveckla metoder för ett standardiserat arbetssätt samt svara för utveckling av produktionsmodellen för enhetens ansvarsområden i kraftlednings- och kabelprojekt. I arbetsuppgifterna ingår även att delta i utvecklingen av tekniska riktlinjer. Enheten som idag består av fem medarbetare är under uppbyggnad och kommer att växa under kommande år. Placeringsort är Sundbyberg. Som enhetschef ingår du i avdelningens ledningsgrupp. Din bakgrund Du har en teknisk högskoleexamen eller motsvarande kompetens förvärvad på annat vis. Vi ser också att du har erfarenhet som ledare. Du har erfarenhet av projektstyrning, att driva förändringsarbete och att bygga upp och utveckla grupper. Det är meriterande om du har kunskap om bygg-/entreprenörsbranschen, konsultbranschen inom energiområdet och av olika entreprenadformer. Som person behöver du ha hög strategisk förmåga, engagemang och drivkraft. Du är strukturerad, analytisk och målmedveten och har ett intresse och driv i personal- och verksamhetsutvecklingsfrågor. Du har förmågan att kommunicera väl i både tal och skrift. Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper. Svenska Kraftnät strävar efter en kreativ blandning av medarbetare – miljön ska vara mångkulturell med jämn könsfördelning. Eftersom vi arbetar med viktig infrastruktur i samhället så är våra tjänster säkerhetsklassade. Vill du veta mer, kontakta gärna avdelningschef Per Kvarnefalk 08-475 8139, eller HR-chef Claes Vallin, tel. 08-475 8261. Fackliga representanter är Oskar Engblom (SACO) tel.08-475 82 03 och Lena Kvist (ST) tel. 08-475 81 41. Du når oss också via mail: fornamn.efternamn@svk.se. Välkommen med din ansökan senast den 26 augusti. Vi undanber oss alla erbjudanden om annonserings- och rekryteringshjälp i samband med denna annons. Svenska Kraftnät är ett statligt affärsverk med uppgift att förvalta Sveriges stamnät för elkraft, som omfattar ledningar för 400 kV och 220 kV med stationer och utlandsförbindelser. Vi har också systemansvaret för el. Svenska Kraftnät utvecklar stamnätet och elmarknaden för att möta samhällets behov av en säker, miljövänlig och ekonomisk elförsörjning. Därmed har vi också en viktig roll i klimatpolitiken. Svenska Kraftnät har över 460 anställda, de flesta vid huvudkontoret i Sundbyberg. Vi har även kontor i Sundsvall, Halmstad och Sollefteå. Ytterligare flera hundra personer sysselsätts på entreprenad för drift och underhåll av stamnätet runt om i landet. År 2012 var omsättningen 9 789 miljoner kronor. Svenska Kraftnät har tre dotterbolag och fem intressebolag, bland andra den nordiska elbörsen Nord Pool Spot. Mer information finns på vår webbplats www.svk.se.
Företag: Svenska Kraftnät
Ort: Sundbyberg
Publicerad : 07-11
Sök fler jobb liknande: lediga Enhetschef till vår teknikenhet för kraftlednings- och kabelteknik jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Enhetschef till vår teknikenhet för kraftlednings- och kabelteknik

Personlig assistent till kvinna på Ekerö.
Jag är en glad och pigg kvinna på 60 år som söker en ny assistent som kan jobba 3 dagar i veckan samt varannan lördag. Är rullstolsburen efter en hjärnblödning och behöver hjälp med vardagssysslor (ej intimhygien). Enklare lyft ingår. Jag älskar att shoppa, fika och skratta. Söker efter dig som delar mina intressen och känner energi inför livet. Ser gärna att du är kvinna och över 25 år. Viktiga egenskaper du bör ha är ordningssinne, galghumor och godhet. Samt att du respekterar min integritet. Jag ser gärna att du är flexibel samt talar flytande svenska då jag ibland kan höra dåligt. Lön Timlön. Kollektivavtal KFS-PASS Ansökan Ange referensnummer: 13682 Vänligen ansök via länken nedan Särnmark Assistans är en servicepartner inom personlig assistans. Verksamheten startades 1992 av Mikael Särnmark och Cecilia Ekholm. Vi tror på individuella lösningar och på människans förmåga att göra egna prioriteringar. Vår ambition är att göra det möjligt för människor att bestämma över sina liv.
Företag: Särnmark Assistans AB
Ort: Ekerö
Publicerad : 07-11
Sök fler jobb liknande: lediga Personlig assistent till kvinna på Ekerö. jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Personlig assistent till kvinna på Ekerö.

Erfaren försäkringsmäklarassistent sökes till Linder & Partners
Jurek Bemanning Sverige AB Arbetsbeskrivning Som mäklarassistent hos Linder och Partners får du främst arbeta med tjänstepensioner och du kommer att få en viktig roll som ansvarig för att sköta flera av deras viktigare kunder. Tjänsten innebär administrativa arbetsuppgifter rörande pensioner och försäkringar, så som att exempelvis inhämta information från kunder och försäkringsbolag, sammanställa informationen, göra utredningar och beräkningar. Du kommer även ansvara för att genomföra åtgärder så som att teckna eller ändra försäkringar samt att se till att rätt personer är anmälda till rätt försäkringar. Du kommer att ha kontakt med kunder, försäkringsbolag samt personalansvariga på olika företag. Vem är du? Vi söker dig som har en gymnasieutbildning, gärna med ekonomisk inriktning, men gärna mer, samt erfarenhet från försäkringsmäklarverksamhet. Har du tidigare arbetat som försäkringsmäklar-assistent är det mycket meriterande. Det är viktigt att du har goda kunskaper i Word och Excel och kundvårdssystem. Som person är du kundorienterad och serviceinriktad samt duktig på att samarbeta. Vidare är du stresstålig och prestigelös samt ser långsiktigt på rollen som mäklarassistent även om det finns möjlighet att på sikt bli rådgivare. Du är noggrann och trivs med administrativa arbetsuppgifter. Du erbjuds Som mäklarassistent hos Linder och Partners erbjuds du ett omväxlande arbete i en trevlig miljö på central adress. För rätt person finns goda utvecklingsmöjligheter. För frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta Malin Alexandersson på malin.alexandersson@jurekbemanning.se alt. 0733-33 00 10. Om företaget Linder och Partners arbetar som rådgivare inom pensioner och försäkringar. Till skillnad från många andra i branschen arbetar de mot arvode, ett arbetssätt de även var först med i Sverige. Kunderna är främst både små och stora företag och dess anställda samt egna företagare och vd:ar samt andra nyckelpersoner på alla typer av företag. Just nu befinner sig Linder & Partners i en expansiv fas och söker därför en ny medarbetare till företaget. Start: Enligt ök. Lön: Enligt ök. Sista ansökningsdag Välkommen med din ansökan redan idag!
Företag: Jurek Bemanning Sverige AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-11
Sök fler jobb liknande: lediga Erfaren försäkringsmäklarassistent sökes till Linder & Partners jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Erfaren försäkringsmäklarassistent sökes till Linder & Partners

Swesale söker Rekryteringsassistent deltid
Swesale Rekrytering & Bemanning AB Om Företaget Swesale Rekrytering och Bemanning har sedan starten 2005 arbetat utifrån en tydlig målsättning: att vara specialister inom sälj- och marknad. Vi är ett växande och lönsamt företag som idag består av ett härligt gäng på 15 personer internt. Utvecklingsorientering är en egenskap vi värderar högt då Swesale har en ambition och ett ansvar gentemot våra kunder att alltid ge bästa service. Vi sitter i fräscha lokaler på Kungsholmen. Vi har idag ca 85 anställda konsulter som representerar Swesale ute på marknaden varje dag. Vi arbetar inom områdena rekrytering, bemanning samt organisationsutveckling/säljutbildning och våra kunder finns över hela landet. Vår framgång består till stor del av att alla som jobbar hos oss har egen erfarenhet inom försäljning och/eller marknad. Vi har de rätta nätverken, säljkanalerna och framförallt rätt kompetens för att kunna kalla oss specialister på en konkurrensutsatt marknad. Dina Arbetsuppgifter Som rekryteringsassistent kommer du arbeta tillsammans med våra rekryteringskonsulter och stötta dem i diverse uppgifter. Arbetsuppgifterna består främst av research, referenstagning, publicering av annonser samt övriga administrativa uppgifter i vårt verktyg Intelliplan. Din Profil Vi söker dig som studerar på heltid, och är i början av dina studier på universitet/högskola med inriktning personalvetenskap eller ekonomi. Du trivs att arbeta i en dynamisk och fartfylld miljö. Meriterande är om du har arbetat inom försäljning tidigare. Som person ser vi att du är noggrann och strukturerad, tydlig i din kommunikation och intresserad av andra människor. Vi ser även att du är en duktig administratör och att du har mycket goda kunskaper i tal och skrift, analytisk och en bra människokännare. Vi ser att du ska kunna arbeta minst 1.5-2 dagar i veckan. Erbjudande Swesale är ett växande och lönsamt företag med stor potential. Vi är ett målstyrt företag med stora ambitioner och stark värderingsgrund med ledorden SRA (Service Respekt Ansvar). Vår företagskultur präglas av hög entreprenörsanda, korta beslutsvägar, trevliga och engagerade medarbetare och stora möjligheter till personlig utveckling. Du erbjuds en timlön och schemaläggs veckovis. Ansökan Alla ansökningar och kontakter behandlas konfidentiellt. Urval och intervjuer kommer att ske i slutet av Augusti. Vi behandlar inte ansökningar som inkommer via mail. Frågor om tjänsten besvaras av Adelie Örnhall HR Business/Partner på mail adelie.ornhall@swesale.se. Tjänsten startar i mitten av September.
Företag: Swesale Rekrytering & Bemanning AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-11
Sök fler jobb liknande: lediga Swesale söker Rekryteringsassistent deltid jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Swesale söker Rekryteringsassistent deltid

Serviceinriktad Administratör och Kundvärd till Bostadsbolag
För kunds räkning söker vi nu en serviceinriktad Administratör och Kundvärd till ett av Sveriges största privata bostadsbolag. Kundföretaget är verksamt i hela Sverige men det är till deras kontor på söder i Stockholm de önskar dig. Uppdraget är tidsbegränsat med start i mitten av augusti och det pågår fram till årsskiftet.   Arbetsuppgifter Du kommer att arbeta ungefär halva tiden självständigt som administratör med hantering av annonser och kunduppgifter för olika lägenheter. Du kommer att sammanställa annonsmaterial så som fotografier och lägenhetsuppgifter, skapa annonser på företagets hemsida och sen bevaka och följa upp dessa. Under resterande tid kommer du att genomföra bedömning av hyresgäster, göra klart kontrakt och närvara vid visningar av lägenheter som företagets ansikte utåt.   Utbildning/erfarenhet Vi tror att du minst har en gymnasieexamen. Har du något års arbetserfarenhet som uthyrare eller administratör är det mycket meriterande. Du ska ha mycket god datorvana och snabbt kunna sätta dig in i nya system, erfarenhet av affärssystemet 3L är mycket meriterande. Din svenska ska vara flytande i tal och skrift. B-körkort är ett krav för att kunna ta sig mellan olika visningar.   Personliga egenskaper Vi tror att du är en lättlärd, strukturerad och serviceinriktad person. Du är stresstålig och kan ha många bollar i luften. Det är viktigt att du är flexibel då visningar kan förekomma vissa vardagkvällar. För att bli framgångsrik i rollen krävs det att du är handlingskraftig och mycket duktig på att systematiskt utföra arbetsuppgifter.     Låter det intressant är du välkommen att söka tjänsten via Snille Bemannings hemsida. Vi behandlar ansökningar och tillsättning löpande så vänta inte med din ansökan.   Snille - För Ingenjörer till Ingenjörer av Ingenjörer. Snille Bemanning AB är det tekniska bemanningsbolaget som fokuserar på ”Snillen”. Snille är experter på kompetenstillförsel inom teknikområdet, både när det gäller tekniker och ingenjörer. Vi hjälper individer och ingenjörsföretag att utvecklas och växa!
Företag: Snille Bemanning AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-11
Sök fler jobb liknande: lediga Serviceinriktad Administratör och Kundvärd till Bostadsbolag jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Serviceinriktad Administratör och Kundvärd till Bostadsbolag

B2B-säljare till Hi3G Access AB
Swesale Rekrytering & Bemanning AB Om Företaget 3 vågar vara annorlunda, vi är ett snabbt växande företag som ständigt utmanar marknaden för mobil kommunikation i vår kamp för Sveriges nöjdaste kunder. Nu söker vi engagerade medarbetare som vill bli bäst på det de gör i en energifylld miljö med högt och utmanande målsättningar. 3 är en världsledande mobiloperatör som specialiserat sig på 3G. Vi erbjuder både företag och privatpersoner mobil telefoni, mobilt bredband samt en rad olika mobila tjänster. Efter den svenska lanseringen år 2003 har vi haft en stark tillväxt och idag har vi mer än 1,5 miljoner kunder. Nu söker vi nya företagssäljare till vår Telesalesavdelning på huvudkontoret i Stockholm. Om Tjänsten Som telesäljare på 3Företag arbetar du med nykundsförsäljning mot företag med 0-19 anställda. Du jobbar mot högt uppsatta säljmål och du delar vår syn på värderingsstyrd och relationsskapande försäljning där förmågan att lyssna och möta kunden på kundens nivå är lika viktig som förmågan att ”gå på avslut”. I ditt uppdrag som säljare ingår även viss administration. Du ansvarar för hela säljprocessen, från första kontakt via försäljning till kundvård och merförsäljning under hela kundens bindningstid. Din Profil • Serviceminded och arbetar/har arbetat med kundrelationer i minst 6 månader. • Uthållig och resultatfokuserad • Strukturerad och ordningsam • Driven och orädd i ditt arbetsätt • Mycket kompetent i att både prata och skriva på svenska och engelska Har du erfarenhet från elitidrottande ser vi det som ett extra plus i kanten. Erbjudande Vi erbjuder rätt individer en spännande och utmanande tjänst med enorma möjligheter till utveckling. Du sitter på vårt huvudkontor på Kungsholmen. Förutom tillgång till gym i lokalen ger vi dig förmåner som friskvårdsbidrag, kollektivavtal, förmånliga lunchpriser etc. Som säljare tävlar du återkommande om både berömmelse och fantastiska priser. 3 har blivit utnämnda till en av Sveriges Bästa Arbetsplatser både 2009 och 2010 av GREAT PLACE TO WORK® INSTITUTE. Våra utbildnings- och karriärprogram inom kundservice, försäljning och ledarskap på 3Academy är idag starkt meriterande för den som vill stärka sitt CV och fortsätta klättra i karriärstegen. Ansökan I denna process samarbetar vi med Swesale Rekrytering och Bemanning. Alla ansökningar och kontakter behandlas konfidentiellt. Vi kommer att intervjua fortlöpande för denna tjänst, så skicka din ansökan redan idag! För mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult Li Westman, telefon: 0733-203015. E-post: li.westman@swesale.se Om Oss Swesale är ett nischat specialistvarumärke inom sälj och marknad. Företaget grundades 2005 av Dan Wikström och Robert Klatzkow, båda med mångårig bakgrund från Rekryterings-och Bemanningsbranschen. Swesale arbetar rikstäckande och genomför över 350 uppdrag årligen. Alla våra rekryterings- och konsultchefer har själva gedigen erfarenhet av att arbeta inom sälj och marknadsorganisationer. Tillsammans med vår kvalificerade rekryteringsprocess, våra nätverk och kraftfulla kanaler gör det att vi snabbt och effektivt säkerställer ett urval av marknadens bästa kandidater. (Sökord: Företagssäljare, företags säljare, innesäljare, inne säljare, säljare, B2B, sälj) www.swesale.se
Företag: Swesale Rekrytering & Bemanning AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-11
Sök fler jobb liknande: lediga B2B-säljare till Hi3G Access AB jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: B2B-säljare till Hi3G Access AB

Vi söker en psykologistudent till deltidsuppdrag!
StudentWork Sharper AB Om företaget Vår kund är en mindre konsultgrupp som arbetar med att hjälpa organisationer att bli mer produktiva, lönsamma och mänskliga genom psykologisk specialistkompetens, avancerade vetenskapliga metoder och god förståelse för affärsverksamhet. För kundens räkning söker vi nu en kontorsassistent. Är du psykologistuderande som är intresserad av att arbeta extra några timmar varje vecka? Då är det här en bra möjlighet för dig! I det här uppdraget kommer du ingå i Studentworks konsultverksamhet, vilket innebär att du är anställd av oss men arbetar som konsult ute hos kund. Dina arbetsuppgifter Som administrativ assistent kommer dina arbetsuppgifter bland annat bestå av att sköta allmänna kontorssysslor, hantera fakturering, skriva ut och organisera dokument samt vara allmänt behjälplig på kontoret. Med rätt inställning och ambition finns goda möjligheter att avancera inom bolaget, och kunna avlasta konsulterna i mer kvalificerade arbetsuppgifter. Din profil Till det här uppdraget söker vi dig som studerar psykologi vid universitetet. Du är administrativt stark, strukturerad, självgående och har lätt för att uttrycka sig i skrift. Då du i det dagliga arbetet kommer komma i kontakt med omfattande pappersarbete är det viktigt att du ser vad som behöver göras och är organisatorisk. Du har god vana av Office-paketet, främst Excel. Om oss Vi är pionjärer inom talent relations, vilket kort sagt innebär att vi vet vilka talangerna är. Studentworks mål är att vara en långsiktig partner för både företag och privatpersoner. Genom ett ständigt uppdaterat nätverk av kandidater och spännande kundföretag - i alla storlekar, i alla branscher - kan vi ligga steget före och matcha rätt person med rätt företag. Vi är Studentwork. Vi vet vad talang är. Det är vårt jobb. Kontakta oss redan idag och bli en del av vårt nätverk.
Företag: StudentWork Sharper AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-11
Sök fler jobb liknande: lediga Vi söker en psykologistudent till deltidsuppdrag! jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Vi söker en psykologistudent till deltidsuppdrag!


Sök lediga jobb Vi söker en erfaren löneadministratör med omgående start!

Skriv in ort, yrke eller relaterade ord till det jobb du söker:


Visa


Söka jobb tips
© Jobblediga.se