WyWallet söker en Key Account Manager jobb - lediga jobb

WyWallet söker en Key Account Manager jobb WyWallet söker en Key Account Manager jobb - alla lediga jobb

Nedan listar vi alla lediga jobb som matchar: WyWallet söker en Key Account Manager. På Jobblediga.se kan du enkelt söka fler liknande jobb via datorn eller mobilen. Här hittar du också jobbtips när du söker jobb eller vill klättra i karriären.

Hittade inga lediga jobb på sökning: WyWallet söker en Key Account Manager. Sök vidare
Några andra slumpade jobb:

  1. Specialistsjuksköterska- Stockholm

  2. Lärare i gymnasiet - italienska- Stockholm

  3. Engagerad och driven ekonom till kundreskontra- Täby

  4. Löneadministratör med kunskap inom nordiska löner sökes- Täby

  5. Vi söker en DBA till en komplex och spännande miljö!- Stockholm

  6. Anläggningstekniker till Crucell i Solna- Solna

  7. Sjuksköterska- Stockholm

  8. Barnskötare- Stockholm

  9. Norsk och dansktalade stjärnor inom kundtjänst sökes omgående!- Stockholm

  10. Marknadskoordinator till Ikano Bostad- Stockholm


Mer beskrivning

Specialistsjuksköterska
City ambulansstation AISAB- Ambulanssjukvården i Storstockholm AB är ett bolag som bedriver ambulanssjukvård och som ägs av Stockholms läns landsting. Från våra sju ambulansstationer bemannar 250 medarbetare 25 akutambulanser, varav en utomlänsambulans och en intensivvårdsambulans. AISAB bedriver även transport av avlidna på uppdrag av Stockholms Läns Landsting. AISAB utför ca 74 000 ambulansuppdrag per år. AISAB söker nu en specialistsjuksköterska till en tillsvidareanställning samt en specialistsjuksköterska till ett vikariat till City ambulansstation. Arbetsuppgifter: Kvalifikationer: -Du ska vara specialistutbildad sjuksköterska med minst sex månaders yrkeserfarenhet från akutsjukvård eller sluten vård - Meriterande är erfarenhet från arbete i ambulanssjukvård - Körkort med behörighet B. Personliga egenskaper: AISAB erbjuder en spännande arbetsplats med stor delaktighet och möjligheter att vara med att utveckla framtidens ambulanssjukvård. Att arbeta i ambulans innebär att möta människor i alla livets skeden. Det ställer stora krav på personlig mognad och gott omdöme. Övrig information: Inom AISAB försöker vi att skapa arbetsförhållanden där frihet under ansvar, delaktighet och personligt engagemang är viktiga delar. Besöksadress: Lindetorpsvägen 11 121 18 Johanneshov
Företag: Ambulanssjukvården i Storstockholm AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-03
Sök fler jobb liknande: lediga Specialistsjuksköterska jobb, Specialistsjuksköterska Stockholm, Specialistsjuksköterska Ambulanssjukvården i Storstockholm AB
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Specialistsjuksköterska

Lärare i gymnasiet - italienska
Stockholms Stad Utbildningsförvaltningen Gymnasieområde 03 Stockholms stad är en av Sveriges största arbetsgivare. Stockholm kommer att växa till en miljonstad till år 2030. Det ställer höga krav på oss som arbetar i Stockholms stad att bli ännu bättre. Därför behöver vi dig som vill utveckla verksamheten för stockholmarna och ett Stockholm i världsklass. Stockholms stad erbjuder spännande och utmanande arbeten med ett öppet arbetsklimat som präglas av respekt för allas lika värde. Till våra engagerade och motiverade elever vid Norra Real söker vi nu till ett vikariat en gymnasielärare i italienska. Norra Real är en attraktiv gymnasieskola i centrala Stockholm som präglas av motiverade elever i en trygg och inspirerande lärmiljö. Utbildningarna ska ge varje elev bästa möjliga förutsättningar för framgångsrika högskolestudier och ett aktivt deltagande i samhällslivet. I tjänsten ingår undervisning i italienska steg 1 och 2 samt en liten grupp i italienska steg 3. Tjänsten är schemalagd i språkblock tre dagar per vecka (mån, ons, fre). 1 plats(er).Gymnasieundervisning i italienska. Behörig och/eller legitimerad gymnasielärare. Löneform: Månadslön. Anställningsform: Tidsbegränsad. Krav på arbetslivserfarenhet: Erfarenhet krävs. Varaktighet: 6 månader eller längre. Arbetstid: Dagtid. Ferietjänst. Tjänsten kommer att tillsättas under förutsättning att den inte behöver tas i anspråk av övertalig personal. För mer information om tjänsten, tag kontakt med: Rektor Maria Sellberg,0709- 10 59 29 Hedvig Åberg, Ämnesansvarig It, hedvig.aberg@stockholm.se Karin Ekholm-Brandén, LR-ombud, karin.ekholm-branden@stockholm.se (facklig) Tillträde: 2013-08-12.
Företag: Stockholms stad; Gymnasieområde 03
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-03
Sök fler jobb liknande: lediga Lärare i gymnasiet - italienska jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Lärare i gymnasiet - italienska

Engagerad och driven ekonom till kundreskontra
Manpower erbjuder ett komplett utbud av bemanningstjänster. Vi rekryterar och hyr ut personal, driver entreprenader samt erbjuder konsulttjänster inom HR. Manpower har över 50 års erfarenhet av att placera rätt person på rätt plats. I dag finns vi på över 50 orter i hela landet och är Sveriges ledande bemanningsföretag. Arbetsbeskrivning Nu söker vi en ekonomiassistent för uppdrag hos en av våra kunder i Täby. Arbetet är på heltid med start omgående eller senast v 31. Du kommer arbeta med kundreskontra och arbetsuppgifterna kommer bestå av inkassohantering, påminnelser, avstämningar samt att registrera inkommande kundinbetalningar. En annan del av arbetet är att göra kreditbedömningar av kunder enligt färdiga bestämmelser. Vidare kommer du att vara behjälplig vid bokslut samt hantera avstämningar av kassan från företagets verkstäder. Detta är ett uppdrag inom vår uthyrningsverksamhet och du anställs som konsult hos Manpower. För rätt person kan det finnas möjlighet till anställning direkt hos kunden. Vem är du? Nu söker vi dig som är lägst gymnasieekonom samt med några års erfarenhet från reskontra. Det är meriterande om du har erfarenhet av Navision sedan tidigare eller annat stort affärssystem. Du har goda kunskaper i Excel samt övriga Office-paketet. Har du tidigare varit med om att byta tex inkassoleverantör eller införa e-fakturor ses det som positivt i tjänsten. Som person är du driven och trivs med att arbeta i grupp. Du har lätt för att se förbättringsområden och kommer med egna idéer. Eftersom tjänsten innebär mycket kontakter både internt och extern är du kommunikativ och serviceminded. Vad kan vi erbjuda dig? Vi på Manpower hjälper dig att forma din framtid utifrån din kompetens samt dina behov och önskemål. Vi samarbetar med många attraktiva företag och kan öppna dörren till intressanta och spännande uppdrag. Som resurskonsult hos oss får du en anställning med allt vad det innebär i form av marknadsmässig lön, övertidsersättning, semester, tjänstepension och försäkringar enligt kollektivavtal. Friskvårdsbidrag och företagshälsovård ingår också. Manpower eftersträvar mångfald Vi värdesätter de kvaliteter som en jämn ålders- och könsfördelning samt etnisk och kulturell mångfald tillför verksamheten. Kontaktperson Är du personen vi söker är du välkommen att söka tjänsten via länken nedan. Då urvalsprocessen sker löpande är det viktigt att du skickar in din ansökan så snart som möjligt. Vid eventuella frågor är du välkommen att kontakta Cecilia Nisser på telefon 08-452 33 62.
Företag: Manpower Ekonomi
Ort: Täby
Publicerad : 07-03
Sök fler jobb liknande: lediga Engagerad och driven ekonom till kundreskontra jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Engagerad och driven ekonom till kundreskontra

Löneadministratör med kunskap inom nordiska löner sökes
Manpower erbjuder ett komplett utbud av bemanningstjänster. Vi rekryterar och hyr ut personal, driver entreprenader samt erbjuder konsulttjänster inom HR. Manpower har över 50 års erfarenhet av att placera rätt person på rätt plats. I dag finns vi på över 50 orter i hela landet och är Sveriges ledande bemanningsföretag. Arbetsbeskrivning Till vår uthyrningsverksamhet söker vi omgående en driftig löneadministratör med erfarenhet av nordiska löner. Dina huvudsakliga uppgifter innebär självständigt ansvar för all löneadministration från A till Ö. Du ansvarar för periodavstämningar till skattemyndigheten, statistik, samt kontrolluppgifter. Du får en bred och ansvarsfull roll med många kontaktytor i organisationen. Uppdraget är till årsskiftet och beräknas starta i augusti/september. Vem är du? För att passa i rollen har du ett par års erfarenhet av löneadministration minst i ett medelstort bolag och erfarenhet av något av de vanligaste lönesystemen. Meriterande är om du tidigare har arbetat i SAP. Har du sedan tidigare arbetat med nordiska löner är det positivt för tjänsten. Arbetet innebär många kontakter och ställer stora krav på servicekänsla. Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper och tror att du karaktäriseras av din positiva framtoning i kombination med ditt ödmjuka och prestigelösa sätt. Vidare ser vi dig som en ansvarsfull och noggrann person med en stor egen drivkraft och initiativförmåga. Du har ett flexibelt arbetssätt och drivs av att ha mycket att göra. Vad kan vi erbjuda dig? Vi hjälper dig att forma din framtid utifrån din kompetens, dina behov och önskemål. En av de många fördelar med att arbeta som konsult är möjligheten att knyta nya kontakter, att få komma ut och känna hur det är att arbeta i olika branscher och på olika företag. Konsultrollen kan med andra ord vara en bra språngbräda för din karriär. Manpower eftersträvar mångfald Vi värdesätter de kvaliteter som en jämn ålders- och könsfördelning samt etnisk och kulturell mångfald tillför verksamheten. Kontaktperson Du söker tjänsten via ansök länken nedan. Vi tar inte emot ansökningar på annat sätt. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. För mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta Cecilia Åkerlind Nisser på 08-452 33 62. Välkommen med din ansökan!
Företag: Manpower Personal/Lön
Ort: Täby
Publicerad : 07-03
Sök fler jobb liknande: lediga Löneadministratör med kunskap inom nordiska löner sökes jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Löneadministratör med kunskap inom nordiska löner sökes

Vi söker en DBA till en komplex och spännande miljö!
FörsäkringsGirot är specialiserade på riskhantering, administrativa processer och analys inom tjänste-pensionsområdet. Sedan 15 år tillbaka levererar vi IT-system och konsulttjänster för samordning och kontroll av tjänsteförsäkringar och förmåner till flera av Sveriges ledande företag. Våra kundsamarbeten bygger på att vi verkar oberoende av vilka andra aktörer kunderna samarbetar med i övrigt. Kärnan i vår verksamhet är COINS - Marknadens bredaste försäkringsadministrativa system för företag som värderar säkerhet, kontroll och effektiva rutiner för de anställdas tjänsteförsäkringar och förmåner. I COINS samordnas information om alla anställdas försäkringsförmåner från flera olika källor till ett och samma system för försäkringsrapportering, fakturakontroll, bevakning och bokföring. Informationen redovisas på ett enkelt, strukturerat och lättillgängligt sätt såväl online som i rapporter och digitalt. För oss och våra kunder är det lika självklart att datorisera administrationen av försäkringar och förmåner som att välja ett IT-system för bolagets lönehantering. Rollen Som DBA/databasutvecklare hos oss kommer du att delta i COINS utvecklingsprocess genom databasmodellering och utveckling av procedurer. Du kommer även att jobba med löpande förvaltning av systemet genom att framställa, redigera och förvalta databasscript, framställa och underhålla dokumentation, optimering av T-SQL kod, förvalta databasövervakningen och agera på larm. Du kommer även att ansvara för att underhålla infrastrukturen kring MS SQL-Server och även tredjepartsverktyg för versionshantering, monitorering m.m. Du kommer också att delta och bidra i vår systemarkitektgrupp. COINS är navet i vår verksamhet och databasen är navet i COINS. Databasen är relativt stor och komplex, vilket gör att du kommer ställas inför svåra, men roliga utmaningar varje dag. Vår tekniska miljö: . Ett flertal dedikerade testmiljöer . Vår primära tjänst byggs i JAVA . SQL Server 2005/2008 R2 med målsättning att uppgradera till 2012 alt. 2014 . Redgates 3:e partsprodukter för SQL-server (versionshantering, övervakning, jämförelser, sql-prompt etc) . OS Microsoft 2003 R2/ 2008 R2 / 2012 . Vår analystjänst byggs med QlikView och .NET/ASPX Erfarenet och bakgrund Vi söker någon som jobbat i en liknande bred roll i minst 2 år. Du ska ha jobbat som just SQL-utvecklare men även tagit ett förvaltningsansvar, även om du inte haft just "DBA" titeln. Vi vill att du har goda kunskaper/erfarenheter inom: . MS SQL-Server 2000/2005/2008R2, T-SQL, SSIS . Förvaltning av databaser i MS SQL-Server och tillhörande infrastruktur . Test och dokumentation Det är även meriterande om du har: . Tidigare erfarenhet från försäkrings- eller finansbranschen . Javakunskap . Jobbat med Redgates produkter . Jobbat med övervakning . SQL Server 2012 . Jobbat inom BI med Qlikview . Jobbat med datalager i MS SQL Server Analysis Services (SSAS) . Jobbat med nätverk och serverdrift . Relevant högskoleutbildning . MCP SQL Server 2005/2008 Som person ser vi att du är noggrann, ordningssam och självgående. Vår verksamhet är komplex och speciell och det tar ett tag att sätta sig in i allting, både tekniskt och affärsmässigt, vilket kräver att du har ett bra tålamod och ett intresse för vår verksamhet. Det är ofta högt arbetstempo och många bollar i luften, vilket gör att du måste trivas i en sådan miljö och vara bra på att fokusera och prioritera. Det är viktigt att du tycker om ordning och reda och att du förstår vikten av att framställa och underhålla dokumentation. Flytande svenska i tal och skrift är ett krav. Uppdragsgivare: Dfind IT Ort: Stockholm I denna konsultrekrytering jobbar FörsäkringsGirot med Dfind IT, där du kommer vara anställd det första halvåret, för att sedan i samtyckte med FörsäkringsGirot övergå i anställning hos dem. Vi tar emot ansökningar löpande. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta linn.adlerz@dfinds.se [ mailto:linn.adlerz@dfinds.se ] Dfind IT är ett rekryterings- och konsultföretag specialiserat på IT. Vi jobbar för att andra ska lyckas. Vår målsättning är att våra kandidater hittar det perfekta uppdraget och att våra kunder hittar just den kompetens de behöver. Alla som arbetar hos oss är specialister på IT-kompetens. Vi anställer enbart engagerade människor med rätt attityd som stöder våra värderingar: Passion & Simplicity. Vi tror att engagemang och enkelhet är vägen till en bra framtid för våra kandidater och våra kunder - en framtid där vi kan hjälpa fler att lyckas. Keep Improving!
Företag: Dfind AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-03
Sök fler jobb liknande: lediga Vi söker en DBA till en komplex och spännande miljö! jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Vi söker en DBA till en komplex och spännande miljö!

Anläggningstekniker till Crucell i Solna
Vill du arbeta med underhåll, reparation och installation av fasta och lösa installationer hos ett producerande företag? Söker du ett mångsidigt och varierande jobb där du kan utvecklas inom flera teknikområden tillsammans med erfarna kollegor? Är du dessutom serviceinriktad och trivs med andra människor kan tjänsten som anläggningstekniker på Crucell vara något för dig! Som tekniker ansvarar du och dina kollegor för allt i från t.ex. elinstallationer, VVS och glödlampor till avancerad produktionsutrustning, hissar och utrymningsvägar. Kort och gott ska anläggningens utrustning fungera! I arbetet ingår eget arbete med reparation, underhåll och installation, men också beställning och utvärdering av produkter och tjänster från leverantörer & entreprenörer. Tempot är stundtals högt och ingen dag är den andra lik! Den unika fastigheten är K-märkt och alla större arbeten sker i samråd med fastighetsägaren. Crucell producerar läkemedel, vilket gör att arbetet i produktionsdelen måste dokumenteras noggrant. Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid med Crucell som arbetsgivare. Startdatum: augusti/september 2013. Jour/beredskap delas med de andra kollegorna enligt ett rullande schema. Kvalifikationer: Du är en händig och mångsidig tekniker eller fastighetsskötare med flerårig arbetslivserfarenhet från underhåll av större fastigheter eller produktionsutrustning. Du har vana av att arbeta med allt ifrån stort till smått, med enklare och mer avancerad teknisk utrustning. Det är meriterande om du har arbetat med givare och kalibrerad utrustning. Erfarenhet från livsmedelsindustri, medicintekniks produktion eller läkemedelsindustri är meriterande. Du behärskar svenska i tal och skrift och kan läsa engelska instruktioner. Du har kunskap i Microsoft Word och Excel. Körkort är ett krav, truckkörkort är meriterande. Som person tror vi att du är resultatorienterad, flexibel och har en god samarbetsförmåga och framåtanda. Känner du igen dig? Välkommen med din ansökan! Organisations-/företagsbeskrivning: Crucell Sweden AB marknadsför och tillverkar resevaccinet Dukoral samt marknadsför och distribuerar även andra vacciner. Företaget ingår sedan hösten 2006 i Crucell, ett vaccinbolag som sedan mars 2011 ingår i Johnson & Johnson-koncernen. Crucell har sitt huvudkontor i Leiden, Holland. Läs mer om företaget på sblvaccin.se [ http://www.sblvaccin.se/ ] och på www.crucell.com [ http://www.crucell.com/ ]. Uppdragsgivare: Crucell Ort: Solna Omfattning: Heltid Sista ansökningsdag: 2013-08-01
Företag: Proffice Life Science AB
Ort: Solna
Publicerad : 07-03
Sök fler jobb liknande: lediga Anläggningstekniker till Crucell i Solna jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Anläggningstekniker till Crucell i Solna

Sjuksköterska
Hjärtkliniken, Coronar/PCI-enheten Hjärtkliniken bedriver högspecialiserad hjärtsjukvård, främst mot kranskärl, arytmiutredningar och behandling, hjärtsvikt, hjärtklaffsjukdom med utredning och behandling av vuxna med medfödda hjärtfel. Coronar/PCI-enheten är en dynamisk sektion inom Hjärtkliniken med verksam-het både i Huddinge och Solna. Vi arbetar med elektiv, subakut och akut vård. I den elektiva verksamheten bedrivs förutom kranskärlsröntgen och PCI, högspecialiserade behandlingar såsom TAVI, Mitraclip, GUCH, alkoholablationer, rotablation och CTO. Den akuta delen består av hjärtinfarkter i akut skede som ofta kommer direkt till oss. Vår verksamhet är spännande och kontinuerlig utveckling av metoder och material sker. Arbetsuppgifter: Som sjuksköterska i teamet kommer du att assistera sterilt vid ingrepp. Du har patientomvårdnadsansvar, vilket innebär kontroll av EKG och MIDA samt hantering av läkemedel. I arbetet kommer du att lära dig mycket om material, teknik och metoder. Du kommer att arbeta både i Huddinge och Solna dagtid. Jouren är förlagd i Solna, där vi har jourrum och befinner oss på sjukhuset hela passet. Man är schemalagd i jouren var fjärde vecka och arbetar då varannan natt och är ledig dagen efter passet. Kvalifikationer: Legitimerad sjuksköterska med inriktning hjärtsjukvård, helst erfarenhet från HIA-vård. Alternativt är du röntgensjuksköterska, gärna med erfarenhet från coronar/PCI eller annan intervention. Personliga egenskaper: För att lyckas i den här rollen tror vi att det är bra om du trivs med att jobba i team, där man delar med sig av kunskap och erfarenheter. Det är även viktigt att vara nytänkande, flexibel och kunna ställa om till nya förutsättningar. Vi tar endast emot ansökningar via detta system. Ansök genom att klicka på knappen ”Ansök här”. Ansökningar per brev eller e-post beaktas inte.
Företag: Karolinska Universitetssjukhuset
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-03
Sök fler jobb liknande: lediga Sjuksköterska jobb, Sjuksköterska Stockholm, Sjuksköterska Karolinska Universitetssjukhuset
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Sjuksköterska

Barnskötare
Stockholms Stad Östermalms SDF Engelbrekts förskolor Stockholms stad är en av Sveriges största arbetsgivare. Stockholm kommer att växa till en miljonstad till år 2030. Det ställer höga krav på oss som arbetar i Stockholms stad att bli ännu bättre. Därför behöver vi dig som vill utveckla verksamheten för stockholmarna och ett Stockholm i världsklass. Stockholms stad erbjuder spännande och utmanande arbeten med ett öppet arbetsklimat som präglas av respekt för allas lika värde. Körsbäret är en liten kreativ förskola med närhet till natur och stadsmiljö. Ute och innemiljö är inspirerande och lockar till lärande. Arbetslaget är öppet för förändringar och nya förslag. 1 plats(er).Du ska arbeta i en 3-5 årsavdelning med 18 barn. Du bör vara väl insatt i Lpfö, kunna pedagogisk dokumentation och arbeta temainriktat. Du ska vara utbildad barnskötare med några års erfarenhet av arbete i förskolan. Arbetskläder, subventionerad lunch, pedagogisk handledning m.m. Löneform: Månadslön. Månadslön Anställningsform: Tidsbegränsad. Krav på arbetslivserfarenhet: Erfarenhet krävs. Varaktighet: 3-6 månader. Vikariat fram till årsskiftet och troligen längre Arbetstid: Dagtid. Fasta tider måndag-torsdag, rullande på fredagar. Öppettider i förskolan är 7-17.30. För mer information om tjänsten, tag kontakt med: Förskolechef Kerstin Ramsgård,08-205237 eller 08-240784 Kommunal, Kommunal, 08-50848810, skarholmen.team.ostermalm.stockholm@kommunal.se (facklig) Tillträde: 2013-08-05. Tillträde 130805
Företag: Stockholms stad; Engelbrekts förskolor
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-03
Sök fler jobb liknande: lediga Barnskötare jobb, Barnskötare Stockholm, Barnskötare Stockholms stad; Engelbrekts förskolor
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Barnskötare

Norsk och dansktalade stjärnor inom kundtjänst sökes omgående!
Aoex är ett lösningsorienterat rekryteringsbolag med affärsområdena IT, Closers, Finance och Engineering. Aoex arbetar med att hitta de bästa jobben åt dig som kandidat och de bästa kandidaterna till våra kunder. Vi tror på att service och kommunikation är de viktigaste beståndsdelarna för att lyckas och göra ett bra jobb för både dig som kandidat och dig som kund. Besök gärna vår hemsida för att läsa mer om bolaget, hur vi arbetar och våra tjänster på www.aoex.se Tjänstebeskrivning Vi söker dig som är en serviceinriktad norsk och/eller dansktalande kundtjänstmedarbetare som kommer att sitta hos vår kund i centrala Stockholm. Tjänsten är 100% och dina arbetsuppgifter är att ta emot inkommande samtal, mail från kunder och besvara frågor. Lättare ekonomiuppgifter såsom fakturering kan även förekomma men även att kunna besvara frågor kring fakturor. Egenskaper Du bör vara serviceinriktad, duktig på att bygga relationer, ha god telefonvana och arbeta strukturerat och effektivt. Som kundtjänstmedarbetare har du bra social kompetens och har lätt att arbeta i mindre grupper där arbetsuppgifterna kan variera. Kompetens - Officepaketet - Har tidigare erfarenhet från service, gärna telemarketing - Har arbetat i en teamledarposition är meriterade samt kunskap inom telefoni/bredband - Andra språk utöver norska/danska är också HÖGT meriterande! Ansökan Du ansöker genom att klicka på länken nedan och då behovet är högt, kommer vi löpande att träffa kandidater! Tycker du att det här är något som passar dig, sök nu, för vi ser fram emot att träffa dig! Varmt välkommen med din ansökan!
Företag: Aoex AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-03
Sök fler jobb liknande: lediga Norsk och dansktalade stjärnor inom kundtjänst sökes omgående! jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Norsk och dansktalade stjärnor inom kundtjänst sökes omgående!

Marknadskoordinator till Ikano Bostad
Nu söker vi en Marknadskoordinator till Ikano Bostad som huvudsakligen kommer att ansvara för att planera och genomföra operativ marknadsföring. Ikano Bostad äger, utvecklar och bygger hyres- och bostadsrätter i Stockholm, Mälardalen och Öresundsområdet. Ikano Bostad är en del av Ikano Fastigheter som är en långsiktig fastighetsägare och projektutvecklare med affärssegmenten Ikano Retail Centres och Ikano Bostad. Ikano Fastigheter ingår i Ikano som ägs av familjen Kamprad. Ikano är en internationell företagsgrupp med verksamheter inom finans, fastighet, försäkring och detaljhandel. Företaget bildades år 2005 och har ca 230 anställda. Huvudkontoret är beläget i ljusa, fina lokaler i Sundbyberg. Huvudsakliga ansvarsområden Som Marknadskoordinator ansvarar du för planering och koordinering av kampanjer och marknadsföringsinsatser samt att ta fram marknadsmaterial för bostadsrättsprojekt och förvaltning. Du sköter planering och genomförande av kundevenemang samt följer upp samtliga marknadsaktiviteter. I din roll som Marknadskoordinator ansvarar du även för beställningar, korrekturläsning och säkerställande av leverans av annonser. Du arbetar som bollplank till försäljning vid olika marknadsföringsaktiviteter och arbetar kontinuerligt med att marknadsföra och stärka Ikano Bostads varumärke. Du har ett nära samarbete med kolleger inom marknad- och säljavdelningen. Kvalifikationer Tjänsten kräver minst tre års erfarenhet från liknande tjänst. Det är viktigt att du har ett affärsnära tänk med fokus på kund samt att du har en god kommunikativ förmåga och goda kunskaper i svenska och engelska språket. Du är noggrann, organiserad och utvecklingsorienterad samt har en god social förmåga med gott om energi, är prestigelös och vill arbeta i ett företag i stark tillväxt och med höga ambitioner. Utbildning Vi ser gärna att du har en högre utbildning inom Kommunikation/Marknadsföring. Tjänsten är ett tidsbegränsat uppdrag via Sense Talents om 100% med tillträde 1 september 2013 till 31 maj 2014. Det kan finnas möjligheter till eventuell förlängning och fast anställning på sikt. Stämmer ovanstående beskrivning in på dig? Välkommen att skicka in din CV och ett personligt brev så snart som möjligt. Urvalsprocess och intervjuer kommer att ske löpande. För mer information om tjänsten kontakta Sense Talents, Susanne Waering eller Lotta Köhler via mejl eller telefon.
Företag: Sense Talents AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-03
Sök fler jobb liknande: lediga Marknadskoordinator till Ikano Bostad jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Marknadskoordinator till Ikano Bostad


Sök lediga jobb WyWallet söker en Key Account Manager

Skriv in ort, yrke eller relaterade ord till det jobb du söker:


Visa


Söka jobb tips
© Jobblediga.se