XHTML jobb - lediga jobb

XHTML jobb XHTML jobb - alla lediga jobb

Nedan listar vi alla lediga jobb som matchar: XHTML. På Jobblediga.se kan du enkelt söka fler liknande jobb via datorn eller mobilen. Här hittar du också jobbtips när du söker jobb eller vill klättra i karriären.

Hittade inga lediga jobb på sökning: XHTML. Sök vidare
Några andra slumpade jobb:

  1. Produktspecifikationer för arbetskläder- Danderyd

  2. Personlig assistent- Botkyrka

  3. Smed sökes till ett företag i Duvbo- Sundbyberg

  4. Barnkär barnflicka till Lidingö- Lidingö

  5. Business Relationship Manager - Telecom- Stockholm

  6. Arbetsledare till Återvinningscentral- Stockholm

  7. Driftstekniker återvinningsanläggning- Stockholm

  8. Medarbetare återvinning skiftarbete/ej skift- Stockholm

  9. Servitör/servitris- Stockholm

  10. Transportplanerare varuleverans Rosersberg- Sigtuna


Mer beskrivning

Produktspecifikationer för arbetskläder
Vill du arbeta med produktspecifikationer för arbetskläder? Beskrivning av tjänsten Snickers Workwear är ett välkänt varumärke och vi utvecklar arbetskläder som står för kvalitet, funktion och design. Sortimentet är under konstant utveckling och för att vi ska kunna producera enligt rätt kvalitet och design krävs detaljerade produktspecifikationer. Vår textilproduktion sker till största delen via partners i Asien, men vi har också en egen produktionsenhet i Lettland som är en viktig partner i vår produktutveckling. Tjänsten innebär ett nära samarbete med designer, mönsterkonstruktör, sortimentschef och produktionsansvariga i Europa och Asien. Arbetet sker i projektform och enligt vår produktutvecklingsprocess. Visst designarbete kan också ingå i arbetsuppgifterna. Tjänsten är ett föräldraledighetsvikariat med önskvärd start under september månad och fram till någon gång i mars 2014. Vem är du? Vi söker dig med högskoleexamen som Designtekniker eller från Industridesignlinjen. Du har arbetat med produktspecifikationer i några år för ett varumärke eller större detaljhandelsföretag, gärna inom Workwear eller Outdoor. Du har mycket goda kunskaper i Adobe Illustrator, har du dessutom kunskaper i Solid Works är detta meriterande. Du har goda kunskaper i Officepaketet. Eftersom arbetet innebär mycket kontakter är det viktigt att du kan kommunicera obehindrat på engelska både i tal och i skrift. I tjänsten kan det ingå upp till 30 dagars resande per år. Som person är du noggrann och du trivs med administrativa uppgifter. Du är kreativ och har intresse för ergonomi och funktion. Du gillar att arbeta i team och skapar positiva relationer. Ansökan Vi ser fram emot din ansökan senast 6:e augusti. Vi kommer att bearbeta ansökningarna först efter semesterperioden. Om du har några frågor om tjänsten, vänligen kontakta Henry Lundberg på 08-92 51 28 som är rekryterande chef. Ansökan sker till jobb@hultaforsgroup.com Du kan också maila dina eventuella frågor dit. Samtal angående rekryteringstjänster eller annonsplatser undanbedes vänligen men bestämt. Hultafors Group AB är ett helägt företag inom Investment AB Latour. Hultafors Group AB erbjuder premiumvarumärken att lita på; Snickers Workwear, Wibe Ladders och Hultafors verktyg. Tillsammans ett kraftfullt erbjudande för distributörer och hantverkare som vill ha innovativa och pålitliga produkter med maximal funktion, säkerhet och ergonomi. Hultafors Group har 650 anställda, en årlig omsättning på 1,1 miljarder kronor och våra produkter finns representerade på mer än 40 marknader över hela världen. Läs mer på: www.hultaforsgroup.com.
Företag: HULTAFORS GROUP SVERIGE AB
Ort: Danderyd
Publicerad : 07-08
Sök fler jobb liknande: lediga Produktspecifikationer för arbetskläder jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Produktspecifikationer för arbetskläder

Personlig assistent
ELFA Assistans i Sverige AB bedriver personlig assistans och vänder sig till personer med funktionsnedsättning som vill leva ett aktivt och utvecklande liv. All verksamhet bedrivs med utgångspunkt i LSS intentioner om individens rätt till delaktighet, självbestämmande, integritet och inflytande. Vår vision är att företaget ska betraktas som ett kompetent och personligt assistansbolag som genom samverkan uppnår höga resultat vad gäller nöjdhet hos brukare, anhöriga och medarbetare. Vi söker nu en assistent som vill jobba heltid ifrån mitten av augusti och eventuellt även 2 arbetpass/vecka under sommaren hos en av våra brukare. Brukaren är en flicka i 10-årsåldern som bor tillsammans med sin familj i Botkyrka söder om Stockholm. Flickan har aspergers syndrom och svår epilepsi och kräver på grund av sin funktionsnedsättning ständig tillsyn och stöd i vardagen. I ditt arbete kommer det framför allt att ingå att stödja flickan i skolan. De dagar det är lov eller när flickan är hemma från skolan av annan anledning så kommer du dock att arbeta med henne i hemmet. Flickan är mycket fysiskt aktiv och behöver en assistent som tycker om aktivitet och rörelse. För att vara rätt person för uppdraget krävs också att du är van vid och kan arbeta på ett strukturerat sätt, är lyhörd, pedagogisk och har stort tålamod. Din arbetstid kommer att vara förlagd till vardagar. På brukarens begäran söker vi i första hand kvinnliga assistenter i åldern 25-40 år. Det är mycket meriterande om du sedan tidigare har kunskap och/eller erfarenhet av aspergers syndrom och epilepsi, samt om du tidigare har arbetat med barn- och ungdomar. Om du blir aktuell för jobbet kommer du att behöva uppvisa ett utdrag ur belastningsregistret LSS, utdraget beställer du på polisens hemsida. Observera att tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstidens slut så skicka in din ansökan omgående.
Företag: ELFA Assistans i Sverige AB
Ort: Botkyrka
Publicerad : 07-08
Sök fler jobb liknande: lediga Personlig assistent jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Personlig assistent

Smed sökes till ett företag i Duvbo
Vi är ett företag som gör svetsning, metall konstruktioner av olika slag (Balkar, Pelare) där metall dekorationer, grind, galler, räcken, dörrar, balkonger, trappor, rost fritt material m.m. ingår i jobbet. Vi är belägna i närheten av Duvbo tunnelbanestation. Vi söker just nu en medarbetare till vårt team. Dessa är dem krav vi ställer på dig: * 5 års erfarenhet som smed * B körkort * Engelsk- och svensktalande person Skicka ditt CV redan idag till info@elissa.se Vi tar endast emot CV via mejl Elissa Smide - Import & Export Adress: Fredsgatan 31 17233 Sundbyberg, Stockholm Orgnr: 590629-4011 www.elissa.se | info@elissa.se
Företag: Ahmed Abouhellwa, Elissa Smide - Import & Export
Ort: Sundbyberg
Publicerad : 07-08
Sök fler jobb liknande: lediga Smed sökes till ett företag i Duvbo jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Smed sökes till ett företag i Duvbo

Barnkär barnflicka till Lidingö
Vi söker en glad, varm och ansvarstagande barnflicka till våra pojkar, som är 5 år och 7 år. De går på förskola och skola. De har aktiviteter och tycker om att vara ute i naturen. Vi söker dig som kan arbeta ca 20 -25 tim/vecka och vissa kvällar. Framförallt hämtning varje dag och ibland även lämning. Du skall ha körkort och bil står till förfogande. Ersättning diskuteras individuellt. Anställning sker kan ske omgående med start efter sommaren i samband med skolstart. Vi söker någon som har långsiktighet och vill arbeta hos oss minst i ett år gärna längre. Vi bor på Lidingö och ev. finns boende
Företag: MEDIN HANSEN, KAJSA
Ort: Lidingö
Publicerad : 07-08
Sök fler jobb liknande: lediga Barnkär barnflicka till Lidingö jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Barnkär barnflicka till Lidingö

Business Relationship Manager - Telecom
Tata Consultancy Services (TCS) is an IT services, consulting and business solutions organization that delivers real results to global business, ensuring a level of certainty no other firm can match. TCS offers a consulting-led, integrated portfolio of IT, BPO, infrastructure, engineering and assurance services. This is delivered through its unique Global Network Delivery Model, recognized as the benchmark of excellence in software development. A part of the Tata group, India's largest industrial conglomerate, TCS has over 276,000 of the world's best-trained consultants in 44 countries. TCS has been servicing the Swedish market for more than 22 years. We have grown rapidly across the whole Nordic region over the past five years and today we have over 5500 consultants servicing Nordic clients. We offer a full scale of consulting, applications, infrastructure and BPO solutions, and during the past three years, TCS has been awarded the No1 customer satisfaction rating for IT servcies firms across NORDIC (KPMG Nordic Service Provider Performance & Satisfaction Study). We would like to hire a Business Relationship Manager (BRM) to take on part of the client responsibility for a large telecom client of TCS, headquartered in the region. The role will report to the Global Relationship Manager for this specific client whom also is based out of Stockholm. Depending on actual business requirements travel within Sweden and/or abroad (incl India) will be required from time to time. KEY RESPONSIBILITIES - Identify and create relevant IT services solutions, offerings, suitable value propositions and prepare high quality presentation material in proactive/reactive business pursuits. - Bid management for RFXs - perform bid manager role to liaison with other internal groups in driving the completion of our response. - Participate in planning sessions, strategy and account/opportunity qualification discussions along with the sales team. - Identify new opportunities in market and convert into GTM initiatives. - Contribute in presentations, solution workshops, etc which could be a part of bid process as and when required. - Perform solution and pricing validation according to the competency area as and when required. MINIMUM REQUIREMENTS: - At least 10 years experience in IT outsourcing industry, specifically in Banking & Financial Service Vertical, whereof significant part of the experience from a firm using a Global Delivery Model (TCS experience is a plus). - Fluent in English (written/spoken). If the candidate also has basic knowledge of at least one of the Nordic languages it will be considered an advantage. - Extensive background from the Telecom Industry - Experience working with multiple service horizontals like BPO, IS, etc a definite plus. - Previous Relationship Management experience. - Experience of delivery management in an Onsite/ Offshore model.
Företag: TATA CONSULTANCY SERVICES SVERIGE AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-08
Sök fler jobb liknande: lediga Business Relationship Manager - Telecom jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Business Relationship Manager - Telecom

Arbetsledare till Återvinningscentral
Svensk Freonåtervinning och dess varumärke SuperSopTunna utför service kring och behandling av avfall. Vi är ett ungt företag med ca 30 anställda och nya visioner inom återvinning. Företaget ingår i en utländsk koncern som finns representerad i 18 länder. Koncernen som har funnits i Sverige sedan 1992 gör just nu en långsiktig satsning inom insamling och sortering av avfallsmaterial. Vi är en ung, hårt satsande organisation som lever för att utveckla oss själva. Hos oss är det viktigt att man arbetar piggt och motiverat och alltid gör sitt bästa. Vi söker nu 2 arbetsledare till återvinningscentral i Hässelby och Hässelbys närområde i Stockholm. Återvinningscentralen tar emot grovavfall, farligt avfall och el-avfall från hushåll och företag. Vi har öppet 359 dagar om året och har ca 172 000 besökare som lämnar ca 24.000 ton material årligen. Detta ställer stora krav på vår planering och strategi. Arbetsuppgifterna Består av att vara en av medarbetarna på återvinningscentralen samtidigt som du planerar, övervakar och leder arbetet på återvinningscentralen. Du kommer att vara ansvarig arbetsledare för en egen personalgrupp. Du rapporterar direkt till driftledaren som även deltar i planeringen. Vi söker dig som Har ett genuint miljöintresse med inriktning mot miljöverksamhet och logistik. Du har gott ordningssinne, servicekänsla och samarbetsförmåga. Du är utåtriktad och kommunikativ för att hantera medarbetare, kunder och entreprenörer på ett bra sätt. Du har minst 1 års erfarenhet av arbetsledning inom återvinning, transport eller liknande branscher, vilket är ett krav. Du har grundläggande dataerfarenhet. Vi tror att du Har en bakgrund från avfall-, bygg-, industri- eller transportsektorn eller någon annan verksamhet med arbetsledande ställning. Är en kvinna eller man som inte är rädd för att lösa det oväntade som dyker upp. Det är meriterande men inget krav att ha lastbilserfarenhet, arbetat med egenkontroll tidigare eller att ha genomfört praktisk arbetsmiljöutbildning.
Företag: SVENSK FREONÅTERVINNING AKTIEBOLAG
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-08
Sök fler jobb liknande: lediga Arbetsledare till Återvinningscentral jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Arbetsledare till Återvinningscentral

Driftstekniker återvinningsanläggning
Svensk Freonåtervinning AB är verksamt inom återvinning av kylskåp och byggmaterial samt annan typ av återvinningsverksamhet. Vi etablerades 1992 och har sedan dess utfört högkvalitativ återvinning av material som innehåller freon (CFC). Vi är idag ca 30 medarbetare som bemannar våra verksamheter inom återvinning. Vi är en ung, hårt satsande organisation som lever för att utveckla oss själva. Hos oss är det viktigt att man arbetar piggt och motiverat och alltid gör sitt bästa. Vi söker nu 2 drifttekniker till vår verksamhet i Hässelby. Du som har jobbat med eller är duktig på styr- och reglerteknik och/eller hydraulik. Du skall bemanna och ansvara för vår fragmenteringsanläggning som vi driftsatte under hösten 2013. Du hanterar material, utför kontinuerlig service och reparationer samt mycket annat. Vi är en liten organisation vilket betyder att man har mycket ansvar och och många olika uppgifter. Goda kunskaper i engelska är ett krav. Kunskaper i tyska är starkt meriterande. Meriterande är även kunskap om återvinning, materialhantering, logistik, svetskunskaper, elkunskaper och allmän kunskap om motorer. Du kommer att ingå i ett arbetslag som arbetar med andra delar av vår återvinningsprocess vid sidan om, och tillsammans med dig. Det är även meriterande att ha utbildning inom heta arbeten, truck och/eller hjullastare. Arbetet sker med ISO9001 och ISO14001 i bakgrunden. Det är därför också meriterande att ha arbetat med egenkontrollprogram tidigare. Vi arbetar i skift; heldagar 7 dagar i sträck och är sedan ledig 7 dagar. Vi ser långsiktigt på våra medarbetare och söker dig som vill satsa på framtiden hos oss. Tillsättning sker löpande.
Företag: SVENSK FREONÅTERVINNING AKTIEBOLAG
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-08
Sök fler jobb liknande: lediga Driftstekniker återvinningsanläggning jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Driftstekniker återvinningsanläggning

Medarbetare återvinning skiftarbete/ej skift
Svensk Freonåtervinning AB är verksamt inom återvinning av kylskåp och byggmaterial samt annan typ av återvinningsverksamhet. Vi etablerades 1992 och har sedan dess utfört högkvalitativ återvinning av material som innehåller freon (CFC). Vi är idag ca 30 medarbetare som bemannar våra verksamheter inom återvinning. Vi är en ung, hårt satsande organisation som lever för att utveckla oss själva. Hos oss är det viktigt att man arbetar piggt och motiverat och alltid gör sitt bästa. Vi söker dig som har jobbat med återvinning, materialhantering eller logistik tidigare alternativt . Mycket arbete sker manuellt, men lastmaskiner och truckar används. Arbetet är till stor del fysiskt och sker till stor del utomhus, så god kondition är viktigt. Vi ser långsiktigt på våra medarbetare och söker dig som vill satsa på framtiden hos oss. Det är meriterande att ha utbildning inom heta arbeten, truck och/eller hjullastare. Arbetet sker med ISO9001 och ISO14001 i bakgrunden och god svenska i tal och skrift är därför en förutsättning för tjänsten. Det är också meriterande att ha arbetat med återvinningsverksamhet och/eller egenkontrollprogram tidigare. Tillsättning sker löpande.
Företag: SVENSK FREONÅTERVINNING AKTIEBOLAG
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-08
Sök fler jobb liknande: lediga Medarbetare återvinning skiftarbete/ej skift jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Medarbetare återvinning skiftarbete/ej skift

Servitör/servitris
Tobbes Kök i Bromma söker nu efter en glad och trevlig servitör eller servitris med minst några års erfarenhet som gillar när det är mycket att göra och har ett stort intresse för mat och vin för en heltidstjänst. Titta in hemsidan tobbeskok.se för mer information med öppettider och menyer.
Företag: Tobbes Kök
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-08
Sök fler jobb liknande: lediga Servitör/servitris jobb, Servitör/servitris Stockholm, Servitör/servitris Tobbes Kök
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Servitör/servitris

Transportplanerare varuleverans Rosersberg
Om Lidl Vi är en av de största kedjorna inom dagligvaruhandeln med tusentals butiker runt om i Europa. Vi öppnade våra första butiker i Sverige under 2003 och sedan dess har vi ständigt utmanat de etablerade kedjorna och sänkt matpriserna. Varje vecka väljer hundratusentals svenskar att handla smart när de går till någon av våra närmare 160 butiker runt om i Sverige. Dina arbetsuppgifter Vi söker nu en transportplanerare för en heltidstjänst till vårt centrallager i Rosersberg, Stockholm. I din roll kommer du att planera transporter från centrallagret i Rosersberg ut till Lidls 94 butiker i den norra delen av Sverige. Du kommer att förbereda lastdokument och övervaka utleveranser samt även skapa transportplanering för våra externa åkerier. Dessutom kommer du att ansvara för att chaufförer får med sig rätt pallar och dokument. Din profil Du har en avslutat utbildning inom logistik och vi ser gärna att du har tidigare erfarenhet av liknande arbete. Det är meriterande om du har truckkörkort. Som person är du flexibel och gillar att arbeta i högt tempo och att ha ett antal varierande uppgifter. Du har förmågan att förstå helheten och kunna göra rätt prioriteringar i en stressig situation. Det är viktigt att du har en hög social kompetens eftersom du kommer att ha mycket kontakt med externa parter. Du har en bra analytisk förmåga och inte rädd för att hugga i när det behövs. Du kan kommunicera via tal och skrift på svenska och det är meriterande om du har kunskaper i tyska samt en god datorvana och hanterar officeprogrammen. Vi erbjuder Tjänsten är en tillsvidareanställning på 40 timmar i veckan med tillträde enligt överenskommelse. Tjänsten innebär delvis helg- och kvällsarbete. Inarbetningen sker på centrallagret i Eskilstuna och efter flytten till Rosersberg, Stockholm i oktober 2013, är placeringen av tjänsten där. Som anställd på Lidl omfattas du av kollektivavtalet för lagermedarbetare i partihandeln. Vi erbjuder ett dynamiskt samt utmanande men samtidigt krävande arbete. Du som kan omsätta ambitioner och engagemang till handfasta resultat har goda utvecklingsmöjligheter inom Lidl-gruppen, både i Sverige och internationellt. Vi eftersträvar en blandad ålders- och könsfördelning samt etnisk och kulturell mångfald. Är du vår nästa transportplanerare? Vi hoppas det! Gå in på vår hemsida www.lidl.se och klicka på "Jobb" och på önskad tjänst. Sök via länken "Sök jobb online" som du hittar längst ner i annonsen. Där fyller du i formuläret och kan bifoga ditt CV och ditt personliga brev i pdf- eller word-format. Du får gärna även bifoga ett foto. Kopior på betyg och liknande tar du med till en eventuell intervju. Sista ansökningsdag är den 19 juli 2013. Har du frågor om tjänsten eller ansökningsprocessen, vänligen kontakta vår centrala rekryteringsfunktion på tfn 08-5555 7000. Välkommen med din ansökan!
Företag: Lidl Sverige KB
Ort: Sigtuna
Publicerad : 07-08
Sök fler jobb liknande: lediga Transportplanerare varuleverans Rosersberg jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Transportplanerare varuleverans Rosersberg


Sök lediga jobb XHTML

Skriv in ort, yrke eller relaterade ord till det jobb du söker:


Visa


Söka jobb tips
© Jobblediga.se