dagbarnvårdare_pedagogisk omsorg Göteborg jobb - lediga jobb

dagbarnvårdare_pedagogisk omsorg Göteborg jobb dagbarnvårdare_pedagogisk omsorg Göteborg jobb - alla lediga jobb

Nedan listar vi alla lediga jobb som matchar: dagbarnvårdare_pedagogisk omsorg Göteborg. På Jobblediga.se kan du enkelt söka fler liknande jobb via datorn eller mobilen. Här hittar du också jobbtips när du söker jobb eller vill klättra i karriären.

Hittade inga lediga jobb på sökning: dagbarnvårdare_pedagogisk omsorg Göteborg. Sök vidare
Några andra slumpade jobb:

  1. Assisterande idrottsledare Lidingö HT 13- Lidingö

  2. Service/Försäljning/Ordermottagning- Stockholm

  3. Livsmedelsproduktions ansvarig- Stockholm

  4. Städning- Stockholm

  5. Lastbilsförare CE till M Lab AB- Huddinge

  6. Medarbetare Back Office Inlåning- Stockholm

  7. Finsktalande kundtjänstmedarbetare- Stockholm

  8. Norsktalande kundtjänstmedarbetare- Stockholm

  9. Nordax söker kundtjänstmedarbetare- Stockholm

  10. Energi- och Driftmanager- Stockholm


Mer beskrivning

Assisterande idrottsledare Lidingö HT 13
Är du vår nya ledare? Vill du arbeta med idrott och barn? Då är Knatteskutt rätt plats för dig! Knatteskutt Idrott är en rikstäckande verksamhet för barn i åldern 4-9 år. Varje termin erbjuder vi tusentals barn möjligheten att testa en mängd olika idrotter och lekar och på så vis skapa ett framtida intresse för idrott och rörelseglädje. Hösten 2013 kommer vi att fortsätta med Knatteskutt Idrott som består av 10 tillfällen med blandade idrottsaktiviteter. Verksamheten bedrivs vardagskvällar och på helger. Vi söker nu två assisterande Idrottsledare till Knatteskutt på Lidingö inför höstterminen 2013. Dina arbetsuppgifter består i huvudsak av att vara idrottsledare på träningarna. Att vara en pedagogisk idrottsledare för barnen och förmedla glädje. Du arbetar efter knatteskutts egna koncept. Det perfekta extrajobbet för dig som planerar att arbeta inom barn/idrottssektorn i framtiden och har barn och idrottserfarenhet sedan tidigare. Vi söker dig som: - har ett genuint intresse för idrott - är intresserad av att leda barn - är engagerad och ambitiös Låter det intressant? Maila din ansökan snarast till ansokan.lidingo@knatteskutt.se Rekrytering sker löpande. Förutom CV och personligt brev önskar vi även att du i din ansökan skickar med: * Två bilder på dig själv (gärna där du utövar idrott alternativt leder idrott.). Då vi rekryterar den här tjänsten tar vi kontakten med sökande kandidater som anses lämpliga för jobbet efter vår genomgång av sökandes CV, vi är därför tacksamma om du som sökande inte ringer oss under den här tiden. Läs mer om vår verksamhet på www.knatteskutt.net
Företag: AKTIEBOLAGET SVENSKA IDROTTSFRÄMJANDET
Ort: Lidingö
Publicerad : 07-04
Sök fler jobb liknande: lediga Assisterande idrottsledare Lidingö HT 13 jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Assisterande idrottsledare Lidingö HT 13

Service/Försäljning/Ordermottagning
Försäljning, Service, Ordermottagare Vitvarujouren Stockholm Ab är ett företag med ca 10 anställda. Vi bedriver service och reparationer av vitvaror och kyla i Stockholmsregionen. Vi söker efter en ny medarbetare som ska bemöta vår personal och våra kunder på ett professionellt sätt. Arbetet innebär framför allt att som ordermottagare sälja in våra högkvalitativa tjänster. Ordermottagandet sker främst via telefon och mail. Övrigt kan vara att utföra vanliga kontorssysslor och andra företagsärenden. Du ska som försäljande ordermottagare kunna följa varje kund genom hela ärendets process på en hög servicenivå. Därmed behöver du inneha god kommunikativ och koordinerande förmåga, kunna arbeta metodiskt under stress samt bemöta på ett trevligt sätt i alla lägen. Du behöver kunna arbeta i grupp och självständigt samt kunna stötta och hoppa in på andra avdelningar vid behov. Som navet i vår verksamhet söker vi Dig som är en bestämd säljare med skinn på näsan och som på ett engagerat och aktivt sätt vill arbeta med service hos oss under en längre tid. Du behöver ha fingertoppskänsla, vara effektiv och noggrann. Du behöver tidigare ha arbetat inom uppsökande försäljning, restaurangförsäljning el liknande. Du behöver vara van att hantera olika typer av kunder och ha förmågan att hjälpa dem på ett smart och övertygande sätt. Vi kräver att du innehar grundläggande kunskaper inom ekonomi, PC-användande, telefonvana, goda kunskaper inom det svenska språket både i tal och skrift. Du behöver ha god kännedom om geografi i Stockholm och trafiken i och kring Stockholm. Ekonomi/Bokföring/Redovisning krävs ej men är meriterande. B-körkort krävs ej men är meriterande. Lön: Enligt överenskommelse Anställningens start: Omgående Välkommen! KONTAKT: Din ansökan behandlas alltid konfidentiellt. Vänligen skicka Din ansökan eller frågor till Johanna Hällström, Vitvarujouren Stockholm AB: jobb@vitvarujouren.com Märk mailet med: KONTOR För mer info se vår hemsida: www.vitvarujouren.com
Företag: VITVARUJOUREN STOCKHOLM AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-04
Sök fler jobb liknande: lediga Service/Försäljning/Ordermottagning jobb, Service/Försäljning/Ordermottagning Stockholm, Service/Försäljning/Ordermottagning VITVARUJOUREN STOCKHOLM AB
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Service/Försäljning/Ordermottagning

Livsmedelsproduktions ansvarig
Produktionsansvarig sökes till livsmedelsproduktion. Tillverkning av maträtter/sallader,smörgåsar och sallader. Ansvara för order,inköp,personal,egenkontroll och drift. Erfarenhet av egenkontroll/HACCP krävs. Minst 3 års erfarenhet av liknande arbete.
Företag: MONTE TRADE & GROSSIST AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-04
Sök fler jobb liknande: lediga Livsmedelsproduktions ansvarig jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Livsmedelsproduktions ansvarig

Städning
OlgDan KB är ett serviceföretag som verkar i hela Stockholmsområdet. Vi söker kompetent personal som trivs med att städa i privata hem och har en vilja att alltid göra ditt bästa. Du har erfarenhet inom hushållsnära tjänster dvs. städning, strykning, tvättning, barnpassning. Du kommer att arbeta med hemstädning, kontorsstädning eller flyttstädning. Jag söker dig som är noggrann, punktlig och sätter kundens behov främst. Tjänsten är en hel /deltidstjänst Arbetet kräver att du kan förstå och ta instruktioner på svenska. Meriterande om du behärskar engelska. God datorvana Välkommen med din ansökan, CV snarast via e-post till: olgdan999@hotmail.com
Företag: OLGDAN KOMMANDITBOLAG
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-04
Sök fler jobb liknande: lediga Städning jobb, Städning Stockholm, Städning OLGDAN KOMMANDITBOLAG
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Städning

Lastbilsförare CE till M Lab AB
M Lab är företag som kör i samarbete med Märsta Förenade AB. Syftet är att i takt med de stora bygg- och infrastrukturprojekt som pågår och planeras i stor Stockholms regionen kunna erbjuda beställarna tillräckligt med kostnadseffektiva transporttjänster. Vi söker nu lastbils chaufför med CE körkort för varierande uppdrag på heltid med möjlighet till en tillsvidareanställning efter 6 månader. Du som söker bör ha minst ett par års erfarenhet av lastbilskörning, framförallt inom entreprenad och körning av anläggnings (schakt) lastbilar, kunna uttrycka dig väl i tal och skrift, vara socialt utåtriktad, flexibel, stresstålig och att kunna ta i när det behövs. Vi söker personer som tycker om att arbeta med människor och i övrigt ha ett glatt och positivt tänkande. Viktigt är också att du är noggrann och ansvarsfull och förstår vikten av att hantera andras egendom precis som om den var vår egen. Med andra ord vi söker en seriös person. Har du även ADR bevis är det mycket meriterande men ej något krav. Det kan förekomma arbete i skift samt helger.
Företag: M LAB AB
Ort: Huddinge
Publicerad : 07-04
Sök fler jobb liknande: lediga Lastbilsförare CE till M Lab AB jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Lastbilsförare CE till M Lab AB

Medarbetare Back Office Inlåning
Nordax är ett kreditmarknadsbolag som erbjuder in- och utlåning till privatpersoner och har sedan starten 2003 etablerat sig som en av de ledande aktörerna på den Nordiska marknaden. Verksamheten styrs från huvudkontoret i Stockholm där våra 150 medarbetare hanterar bolagets ca 100 000 kunder i Sverige, Norge, Finland Danmark och Tyskland. Nordax står under Finansinspektionens tillsyn och är anslutet till den statliga insättningsgarantin. Arbetsbeskrivning I takt med företagets expension behöver vi nu förstärka vår Back Office loan avdelning med ytterligare medarbetare. Dina arbetsuppgifter kommer att bestå av ett flertal olika administrativa uppgifter så som att hantera kontoansökningar och öppna konton, handlägga uttag och saldoförfrågningar etc. Vidare kommer du även att ansvara för kontakten med andra banker och institut, samt vara behjälplig i kontakten med kund. Vi söker dig som - Har lägst gymnasieutbildning - Har några års arbetslivserfarenhet och då gärna från liknande arbeten - Har god datorvana och räds inte nya program och system - Är en noggrann och serviceorienterad person - Har en god förmåga att arbeta under eget ansvar - Innehar grundläggande kunskaper i engelska - Kunskaper i finska ses som meriterande Nordax och avdelningen som sådan kännetecknas av ett gott samarbete varför det är viktigt att du är en sann lagspelare, som tillsammans med dina kollegor hittar de bästa lösningarna för våra befintliga och nya kunder. Tempot kan stundtals vara högt vilket kräver en förmåga att hålla sig fokuserad på uppgiften. Då vi är ett växande företag är det viktigt att du är öppen för förändringar och nya arbetssätt. För att passa för tjänsten ser vi även att du har ett starkt engagemang och driv. Vi erbjuder dig På Nordax får du möjligheten att arbeta på ett framgångsrikt kreditmarknadsbolag. I moderna kontorslokaler innanför tullarna arbetar vi i korsfunktionella team med medarbetare från Sverige, Norge, Danmark, Finland och Tyskland. Vi har högt i tak, korta beslutsvägar och en företagskultur som präglas av nytänkande och framåtanda. Tempot är stundtals högt och vi ställer höga krav på våra medarbetare samtidigt som vi är lyhörda för våra medarbetares behov och värnar starkt om vår arbetsmiljö. Om du vill veta mer om oss som företag, går du in på www.nordax.se Ansökan Skickas via e-post till HR-avdelningen på jobba@nordax.se senast den 5 august 2013. Märk din intresseanmälan med "Back Office Inlåning" för att vi ska ha en möjlighet att hantera din ansökan. Observera att urval sker löpande så vänta inte med att skicka in din ansökan!
Företag: NORDAX FINANS AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-04
Sök fler jobb liknande: lediga Medarbetare Back Office Inlåning jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Medarbetare Back Office Inlåning

Finsktalande kundtjänstmedarbetare
Brinner du för sälj och kundservice? Är du en lagspelare som gillar täta kundkontakter och behärskar svenska och finska i tal och skrift? Då är det här tjänsten för dig! Nordax är ett kreditmarknadsbolag som erbjuder in- och utlåning till privatpersoner och har sedan starten 2003 etablerat sig som en av de ledande aktörerna på den Nordiska marknaden. Verksamheten styrs från huvudkontoret i Stockholm där våra 150 medarbetare hanterar bolagets ca 100 000 kunder i Sverige, Norge, Finland Danmark och Tyskland. Nordax står under Finansinspektionens tillsyn och är anslutet till den statliga insättningsgarantin. Arbetsbeskrivning Vi behöver nu utöka vår Front Office avdelning med ytterligare finsktalande medarbetare. Dina arbetsuppgifter kommer att bestå av försäljning och kundservice mot våra svenska och finska kunder genom såväl inkommande- som utgående samtal. Vi söker dig som: - Har lägst gymnasieutbildning - Har tidigare erfarenhet från något serviceyrke - Behärskar både finska och svenska i tal och skrift - Är noggrann och lösningsorienterad och drivs av att skapa resultat - Är van vid att kommunicera över telefon och är både lugn och serviceinriktad i kontakten med kund - Både vill och kan arbeta under eget ansvar - Innehar grundläggande kunskaper i engelska Vi erbjuder dig På Nordax får du möjligheten att arbeta på ett framgångsrikt kreditmarknadsbolag. I moderna kontorslokaler innanför tullarna arbetar vi i korsfunktionella team med medarbetare från Sverige, Norge, Danmark, Finland och Tyskland. Vi har högt i tak, korta beslutsvägar och en företagskultur som präglas av nytänkande och framåtanda. Tempot är stundtals högt och vi ställer höga krav på våra medarbetare samtidigt som vi är lyhörda för våra medarbetares behov och värnar starkt om vår arbetsmiljö. Om du vill veta mer om oss som företag, går du in på www.nordax.se Ansökan Skickas via e-post till HR-avdelningen på jobba@nordax.se senast den 5 augusti 2013. Märk din intresseanmälan med "Finsktalande kundtjänstmedarbetare heltid" för att vi ska ha en möjlighet att hantera din ansökan. Observera att urval sker löpande så vänta inte med att skicka in din ansökan!
Företag: NORDAX FINANS AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-04
Sök fler jobb liknande: lediga Finsktalande kundtjänstmedarbetare jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Finsktalande kundtjänstmedarbetare

Norsktalande kundtjänstmedarbetare
Brinner du för sälj och kundservice? Är du en lagspelare som gillar täta kundkontakter och behärskar norska i tal och skrift? Då är det här tjänsten för dig! Nordax är ett kreditmarknadsbolag som erbjuder in- och utlåning till privatpersoner och har sedan starten 2003 etablerat sig som en av de ledande aktörerna på den Nordiska marknaden. Verksamheten styrs från huvudkontoret i Stockholm där våra 150 medarbetare hanterar bolagets ca 100 000 kunder i Sverige, Norge, Finland Danmark och Tyskland. Nordax står under Finansinspektionens tillsyn och är anslutet till den statliga insättningsgarantin. Arbetsbeskrivning Vi behöver nu utöka vår Front Office med ytterligare norsktalande medarbetare. Dina arbetsuppgifter kommer att bestå av försäljning och kundservice mot våra norska kunder genom såväl inkommande- som utgående samtal. Vi söker dig som: - Har lägst gymnasieutbildning - Har tidigare erfarenhet från något serviceyrke - Behärskar både norska och svenska i tal och skrift - Är noggrann och lösningsorienterad och drivs av att skapa resultat - Är van vid att kommunicera över telefon och är både lugn och serviceinriktad i kontakten med kund - Både vill och kan arbeta under eget ansvar - Innehar grundläggande kunskaper i engelska Vi erbjuder dig På Nordax får du möjligheten att arbeta på ett framgångsrikt kreditmarknadsbolag. I moderna kontorslokaler innanför tullarna arbetar vi i korsfunktionella team med medarbetare från Sverige, Norge, Danmark, Finland och Tyskland. Vi har högt i tak, korta beslutsvägar och en företagskultur som präglas av nytänkande och framåtanda. Tempot är stundtals högt och vi ställer höga krav på våra medarbetare samtidigt som vi är lyhörda för våra medarbetares behov och värnar starkt om vår arbetsmiljö. Om du vill veta mer om oss som företag, gå in på www.nordax.se Ansökan Skickas via e-post till HR-avdelningen på jobba@nordax.se senast den 5 augusti 2013. Märk din intresseanmälan med "Norsktalande kundtjänstmedarbetare heltid" för att vi ska ha en möjlighet att hantera din ansökan. Observera att urval sker löpande så vänta inte med att skicka in din ansökan!
Företag: NORDAX FINANS AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-04
Sök fler jobb liknande: lediga Norsktalande kundtjänstmedarbetare jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Norsktalande kundtjänstmedarbetare

Nordax söker kundtjänstmedarbetare
Brinner du för sälj och kundservice? Är du en lagspelare som gillar täta kundkontakter? Då är det här tjänsten för dig! Nordax är ett kreditmarknadsbolag som erbjuder in- och utlåning till privatpersoner och har sedan starten 2003 etablerat sig som en av de ledande aktörerna på den Nordiska marknaden. Verksamheten styrs från huvudkontoret i Stockholm där våra 150 medarbetare hanterar bolagets ca 100 000 kunder i Sverige, Norge, Finland Danmark och Tyskland. Nordax står under Finansinspektionens tillsyn och är anslutet till den statliga insättningsgarantin. Arbetsbeskrivning Vi behöver nu utöka vår Front Office med ytterligare medarbetare. Dina arbetsuppgifter kommer att bestå av försäljning och kundservice mot våra svenska och norska kunder genom såväl inkommande- som utgående samtal. Vi söker dig som: - Har lägst gymnasieutbildning - Har tidigare erfarenhet från något serviceyrke - Är noggrann och lösningsorienterad och drivs av att skapa resultat - Är van vid att kommunicera över telefon och är både lugn och serviceinriktad i kontakten med kund - Både vill och kan arbeta under eget ansvar - Innehar grundläggande kunskaper i engelska Vi erbjuder dig På Nordax får du möjligheten att arbeta på ett framgångsrikt kreditmarknadsbolag. I moderna kontorslokaler innanför tullarna arbetar vi i korsfunktionella team med medarbetare från Sverige, Norge, Danmark, Finland och Tyskland. Vi har högt i tak, korta beslutsvägar och en företagskultur som präglas av nytänkande och framåtanda. Tempot är stundtals högt och vi ställer höga krav på våra medarbetare samtidigt som vi är lyhörda för våra medarbetares behov och värnar starkt om vår arbetsmiljö. Om du vill veta mer om oss som företag, går du in på www.nordax.se Ansökan Skickas via e-post till HR-avdelningen på jobba@nordax.se senast den 5 augusti 2013. Märk din intresseanmälan med "Kundtjänstmedarbetare heltid" för att vi ska ha en möjlighet att hantera din ansökan. Observera att urval sker löpande så vänta inte med att skicka in din ansökan!
Företag: NORDAX FINANS AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-04
Sök fler jobb liknande: lediga Nordax söker kundtjänstmedarbetare jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Nordax söker kundtjänstmedarbetare

Energi- och Driftmanager
Ebab Installationsteknik AB som ingår i Ebabkoncernen är ett nationellt teknikkonsultföretag som erbjuder kvalificerade konsulttjänster med högt kunskapsinnehåll. Genom vår breda erfarenhet får vi förmånen att vara en resurs i en rad framtidsinriktade uppdrag inom de mest skiftande områden för både stora och små företag. Det kan vara allt från utveckling av plusenergihus till avancerade installationsledningsuppdrag och som ställföreträdande driftchef. För att stärka organisationen ytterligare i vår strävan att bidra till utvecklingen av ett hållbart samhälle så söker vi nu en: Energi & Drift Manager - med utvecklingspotential Vi söker dig som vill ingå i ett större sammanhang, göra skillnad för våra kunder samt medverka i en spännande fortsatt utveckling tillsammans med oss i fastighetsbranschen. Du kommer att genomföra energianalyser ute hos våra kunder med uppföljning över hur kostnader i system utvecklar sig och hänger samman. Du är även med i effektiviserings-projekt och tar fram underlag, analyser, utredningar, investeringsplaner och beslutsunderlag för tilltänkta installationer hos våra uppdragsgivare. Du själv har troligen en teknisk utbildning inom teknik med inriktning energi eller hållbarhet från högskola eller annan eftergymnasial utbildning. Du har minst 3 års praktisk erfarenhet av att arbeta med energifrågor inom fastighetsbranschen. Erfarenhet av konsultativt arbete är meriterande. För att lyckas och bli framgångsrik i din roll som Energi & Drift Manager hos oss är det viktigt att du är driven, serviceinriktad, kommunikativ och duktig på att skapa tydliga budskap utifrån tekniska detaljer. Du har ett stort engagemang och intresse för energifrågor och som person är du ansvarstagande, bra på att samordna och får saker att hända. Är du rätt person erbjuder vi dig ett spännande och utvecklande arbete där du får möjligheten att bygga en bred kompetens inom energiområdet såväl som att arbeta inom teknikens framkant i ett professionellt och framstående företag. För mer information kring tjänsten, kontakta Veronica Warneskog, 08-600 82 73 Vill du ansöka direkt skickar du din ansökan tillsammans med CV till veronica.warneskog@ebab.se Välkommen med din ansökan!
Företag: Ebab Installationsteknik AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-04
Sök fler jobb liknande: lediga Energi- och Driftmanager jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Energi- och Driftmanager


Sök lediga jobb dagbarnvårdare_pedagogisk omsorg Göteborg

Skriv in ort, yrke eller relaterade ord till det jobb du söker:


Visa


Söka jobb tips
© Jobblediga.se