kock Mother indiaHB jobb - lediga jobb

kock Mother indiaHB jobb kock Mother indiaHB jobb - alla lediga jobb

Nedan listar vi alla lediga jobb som matchar: kock Mother indiaHB. På Jobblediga.se kan du enkelt söka fler liknande jobb via datorn eller mobilen. Här hittar du också jobbtips när du söker jobb eller vill klättra i karriären.

Hittade inga lediga jobb på sökning: kock Mother indiaHB. Sök vidare
Några andra slumpade jobb:

  1. Administratör- Stockholm

  2. Personlig assistent till 60-årig kvinna med mycket humor, i Enebyberg!- Danderyd

  3. Laboratorieingenjör med mikrobiologisk erfarenhet- Södertälje

  4. Apotekschef Liljeholmen- Stockholm

  5. Product Owner Test- Sundbyberg

  6. Product Owner, SCADA and Cloud Solutions- Sundbyberg

  7. Product Owner, Controllers- Sundbyberg

  8. Personlig assistent- Danderyd

  9. Plattsättare- Stockholm

  10. Ekonomiassistent- Stockholm


Mer beskrivning

Administratör
Placera Personal AB är ett rekryterings- och bemanningsföretag som hjälper företag med att förenkla och effektivisera sin personalförsörjning. Vi rekryterar och hyr ut kompetens inom kontor, ekonomi, lön, bank/finans, HR, inköp, sälj/marknad och teknik/IT. Varje år tillsätter vi hundratals tjänster hos våra kunder i många olika branscher. Vi har funnits sedan 1988 och är idag ca 120 medarbetare. Vi är auktoriserade och medlemmar i Bemanningsföretagen. För rekrytering hos vår kund i Hammarby Sjöstad söker vi nu 3 nya medarbetare inom handläggning och administration. Är du en självständig och noggrann administratör med god datorvana och ett klanderfritt förflutet? Då kan vi ha rätt tjänst för dig.  Vår kund är ett auktoriserat och rikstäckande företag som nu behöver stärka upp med tre nya administratörer. Tjänsten Tjänsten som administratör är på heltid med tillträde i augusti. Du kommer ingå i ett drivet team som alltid har kunden i fokus. Arbetsuppgifter I tjänsten som administratör har du följande huvudsakliga arbetsuppgifter: • Handlägga inkommande uppdrag • Skriftliga och muntliga kontakter med kunder, myndigheter och fältpersonal • Övrig administration Kvalifikationer För att passa i rollen som administratör ser vi att du har följande bakgrund: • Minst gymnasieutbildning • God datorvana • Goda kunskaper i svenska i både tal och skrift • Ekonomisk och/eller juridisk erfarenhet/kunskap är meriterande men inget krav Vi söker självgående personer som drivs av att ge god service till sina kunder. Viktiga egenskaper är noggrann, stresstålig, ordningssam och uppmärksam. Tjänsten ställer krav på att du har en mycket god förmåga att uttrycka dig i tal och skrift. Du är social och har lätt att anpassa dig till olika kunder och myndigheter. Genom ett kunnigt och förtroendeingivande sätt byggs långsiktiga kundrelationer. Om du är intresserad av tjänsten så tveka inte att skicka in din ansökan redan idag. Urval och intervjuer kommer ske löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Varmt välkommen med din ansökan!
Företag: Placera Personal AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-16
Sök fler jobb liknande: lediga Administratör jobb, Administratör Stockholm, Administratör Placera Personal AB
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Administratör

Personlig assistent till 60-årig kvinna med mycket humor, i Enebyberg!
Humana är Sveriges största företag inom personlig assistans. Våra övriga verksamheter är LSS-boenden, äldreomsorg, individ- och familjeomsorg samt skola för elever med funktionsnedsättning. Vi är 8 000 medarbetare över hela landet som arbetar efter samma vision. Alla har rätt till ett bra liv. Vår kund bor i lägenhet i Enebyberg tillsammans med sambo och en son. Hon ser till att ta tillvara på de glädjeämnen som livet erbjuder. Intresset för konst och aktier är stort. Hon har nära till skratt och har ett varmt hjärta. Helgerna spenderas på lantstället. Hon har ALS och behöver din hjälp med det mesta som hör vardagen till, men kommunicerar utan problem. De 3 första veckorna i september åker hennes sambo bort och det är viktigt att du är tillgänglig då. Hon söker dig som kan jobba dagar och kvällar, främst måndag-fredag. Du har tidigare erfarenhet av yrket som personlig assistent och kan lyftteknik. Som person är du prestigelös, flexibel och har ett varmt hjärta. Att kompetensutveckla vår personal är ett led i att säkerställa kvaliteten i den personliga assistansen. Om du är den som erbjuds tjänsten förväntas du genomföra en webbaserad introduktionsutbildning för personliga assistenter före ditt första arbetspass, eller som senast inom tre veckor från det att anställningen påbörjades. Utbildningen syftar till att skapa trygghet för både personlig assistent och kund. Arbetstid / Varaktighet: Varierande dag och kväll. Vi tillämpar tidsbegränsad anställningsform "så längre uppdraget varar" samt timanställning. Lön: Fast timlön enligt överenskommelse. Övriga ersättningar enligt kollektivavtal. Tillträde: I mitten på augusti. De ansökningshandlingar som du skickar till oss läses av personal på Humana samt av kunden och dennes anhöriga. Humana söker personliga assistenter över hela landet och har därför många annonser ute. På grund av det stora intresset för våra utannonserade tjänster har vi inte möjlighet att svara på dina frågor via telefon.
Företag: Humana Assistans AB
Ort: Danderyd
Publicerad : 07-16
Sök fler jobb liknande: lediga Personlig assistent till 60-årig kvinna med mycket humor, i Enebyberg! jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Personlig assistent till 60-årig kvinna med mycket humor, i Enebyberg!

Laboratorieingenjör med mikrobiologisk erfarenhet
Adecco Life Science är ett affärsområde som arbetar med uthyrning och rekrytering av personal inom alla områden av Life Science t ex så som F&U, Produktion, Kvalité, Kliniska prövningar och Marknad & Försäljning. Våra kunder finns inom hela Läkemedels- MedTech- och BioTech-industrin. Mer information om Adecco finns på www.adecco.se Nu söker vi efter en Laboratorieingenjör med mikrobiologisk erfarenhet till vår kund i Södertälje. Uppdraget är tänkt att starta i slutet av augusti för att initialt pågå till årsskiftet. Hur ser din arbetsdag som Laboratorieingenjör ut? Du kommer att arbeta som Laboratorieingejör med mikrobiologisk kvalitetskontroll. Huvuduppgifterna kommer att utgöras av mikrobiologiska analyser av sterila och icke sterila produkter samt vatten, läsa av växt samt utföra karaktärisering/identifiering av växt. Vem trivs här? Du har en naturvetenskaplig högskole- eller universitetsutbildning med inriktning mot mikrobiologi, 120 p, gärna 160 p. Alternativt har du arbetslivserfarenhet från området mikrobiologisk kvalitetskontroll. Vi ser gärna att du har erfarenhet av arbete på mikrobiologiskt laboratorie inom läkemedelsindustri, livsmedel eller klinisk mikrobiologi. Om du är nyutexaminerad inom mikrobiologi är det fördelaktigt om du har gjort praktik på exempelvis något kliniskt mikrobiologiskt lab. Vidare gillar du att jobba med datasystem och behärskar engelska mycket väl i tal och skrift. Som person ska du kunna ta för dig och gilla att ta dig ann varierande arbetsuppgifter. Du har en god förmåga att arbeta både självständigt och i grupp, du är strukturerad och noggrann. Vad erbjuder vi? Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag och vår viktigaste tillgång är våra kvalificerade medarbetare. Hos oss och på våra kunduppdrag kommer du som konsult att uppskattas för din kompetens som gör skillnad! Din erfarenhetsbank kommer att växa liksom ditt sociala och professionella kontaktnät. Adecco kan erbjuda dig möjligheten till intressanta uppdrag på attraktiva företag, till tjänster som kanske aldrig kommer ut på den öppna marknaden. Vi vill att du ska må bra och ger dig friskvårdsbidrag och rabatter på träningskort. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård. Är du intresserad? Då ska du ansöka så snart som möjligt. Rekryteringsarbetet sker löpande under ansökningstiden. Välkommen med din ansökan!
Företag: Adecco Sweden AB
Ort: Södertälje
Publicerad : 07-16
Sök fler jobb liknande: lediga Laboratorieingenjör med mikrobiologisk erfarenhet jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Laboratorieingenjör med mikrobiologisk erfarenhet

Apotekschef Liljeholmen
Kronans Droghandel är en nationell apotekskedja med ett inspirerande sortiment. Vår spännande verksamhet har sin bas i gedigen kunskap om läkemedelsmarknaden, vilket vår 100-åriga historia vittnar om. Vi tror att vår förmåga till nytänkande och kreativitet, samt att vi bemöter varandra och våra kunder med kunskap, service och glädje, bidrar till vår framgång på den nya marknaden. Läs mer på www.kronansdroghandel.se. Nu är vi intresserade av dig! För att lyckas behöver vi medarbetare som vill vara med och påverka framtidens apoteksmarknad och som vill växa och utvecklas med oss. Apoteken i Liljeholmsgallerian (plan 1 och plan 2) Gert flyttar söderöver och därför söker vi nu hans efterträdare till våra två apotek i Liljeholmens galleria, ett på plan 1 och ett på plan 2. Du ska fortsätta att utveckla medarbetarna, kundbemötandet och försäljningen i Liljeholmen. Vi har tillsammans med Minutkliniken öppnat en mottagning på plan 1 för att ytterligare kunna erbjuda våra kunder snabb hjälp med enklare hälsoärenden (vaccinationer, ögon, näsa, hals mm). Du blir ansvarig för 16 stycken medarbetare och våra öppettider är måndag till fredag 10-20, lördag och söndag 10-18. Arbetsuppgifter Dina huvudsakliga arbetsuppgifter som apotekschef är att leda och utveckla arbetet och medarbetarna på apoteket mot uppsatta mål. Du har det fulla ekonomiska ansvaret för budget och resultatuppföljning samt att du ger dina medarbetare relevant information och skapar delaktighet inom området. Du har en nyckelroll i att positionera apoteket på marknaden samt att initiera och utveckla samarbeten och relationer på orten. Som apotekschef har du även personal- arbetsmiljö-, och kvalitetsansvar. Du leder, motiverar och coachar dina medarbetare till utveckling i det dagliga arbetet. Att apoteket har en optimal bemanning är av stor betydelse för ditt arbete, varför personalplanering och rekrytering blir väsentliga delar i ditt arbete. Vi tror på en platt organisation med ett nära ledarskap, där du som apotekschef till största del är operativ i apoteksdriften. Personliga egenskaper Som ledare på Kronans Droghandels delar du våra värderingar genom att du uppmuntrar dina medarbetare till eget ansvar, inspirerar till att ha roligt på jobbet och skapar en teamkänsla på ert apotek. I ditt ledar- och affärsmannaskap motiverar du dina medarbetare till att fokusera på kundernas behov och att överträffa deras förväntningar. Vidare har du förmåga att anpassa dig till förändringar, du tar ansvar och fattar beslut samt har en affärsmässig inställning. Som apotekschef är du dessutom strukturerad, organiserad och har en väl utvecklad kommunikativ förmåga. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet och vill att du utvecklas tillsammans med oss, både som medarbetare och chef för att bidra till arbetsglädje och ett bra kundbemötande. Kompetenskrav Vi söker dig som har en gedigen ledarerfarenhet gärna från större verksamhet. Du brinner för att hjälpa människor till en bättre hälsa och erfarenhet från apoteksbranschen är meriterande men inget krav. Vi ser gärna att du har erfarenhet av försäljning, marknadsföring och utvecklingsarbete. Sista ansökningsdag: 2013-08-25 Anställningsform:  heltid 40 h/v Tillträde: 2013 10 01 eller enligt överenskommelse. Vill du vara med? Skicka din ansökan via vårt rekryteringssystem. Tillsättning kan ske innan sista ansökningsdag, så skicka din ansökan redan idag! Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta: Nuvarande apotekschef Gert Persson 070-198 31 09 och/eller regionchef Martin Höjlund 070-548 23 32 (från 5:e augusti). Fackliga representanter: Sveriges Farmacevter, Monika Löfberg tfn 070-198 31 98 och Farmaciförbundet, Maritha Simonsson tfn 070-198 76 56. Välkommen med din ansökan! Säljsamtal undanbedes! På Kronans Droghandel är Du som medarbetare vår allra viktigaste förutsättning för att nå våra mål. Därför vill vi vara en attraktiv arbetsgivare som erbjuder förmånliga anställningsvillkor, ett gott ledarskap och goda möjligheter till kompetensutveckling. Men framförallt erbjuder vi en företagskultur där du som medarbetare får ta ansvar och egna initiativ och där vi tror att arbetsglädje är grunden till ett gott kundbemötande!
Företag: Kronans Droghandel
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-16
Sök fler jobb liknande: lediga Apotekschef Liljeholmen jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Apotekschef Liljeholmen

Product Owner Test
We're 12,500 people unified in a common purpose: creating innovative solutions to meet our world's water needs. Developing new technologies that will improve the way water is used, conserved, and re-used in the future is central to our work. We move, treat, analyze, and return water to the environment, and we help people use water efficiently, in their homes, buildings, factories and farms. In more than 150 countries, we have strong, long-standing relationships with customers who know us for our powerful combination of leading product brands and applications expertise, backed by a legacy of innovation. For more information about Xylem, go to www.xyleminc.com. Job description In your role as a Test owner M&C you have overall technical responsibility for the global Xylem Water Solutions test and validation processes as well as for the test development within the area of Monitor and Control systems. Your work will for example include - Plan testing activities and execute testing of different M&C products - Develop efficient methods for testing of hardware and software products and solutions. - Update the general company qualification process for M&C products - Develop tools and systems for testing automation. Qualifications You have 2 to 5 years of experience from test & test development within the embedded systems industry. You have also knowledge and experience from * Embedded systems * Lab View programming * EMC * Directives and standards Work experience with pump systems is an advantage. You have excellent ability to co-operate and manage different cultures. You have also leadership skills and are innovative and visionary. We offer you an exciting career in an international environment, with a global network. We will focus on your personal development, and prepare you on your present and future career path. Apply for this position through www.xyleminc.com and Career. If you are interested in this position and would like to know more, please contact: Jürgen Mökander, Manager M&C Electronics 08-475 6576 or Aliki Anderberg, HR, 08 475 68 86. Location: Sundbyberg. Travel: < 25%. Welcome with your application! Last day to apply: 2013-08-15. The representative for Unionen is Sonja Wiedenhoeft and the representative for the Swedish Association of Graduate Engineers "Sveriges Ingenjörer" is Tore Strandberg, tel: +46 8 475 60 00
Företag: Xylem Water Solutions
Ort: Sundbyberg
Publicerad : 07-16
Sök fler jobb liknande: lediga Product Owner Test jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Product Owner Test

Product Owner, SCADA and Cloud Solutions
We're 12,500 people unified in a common purpose: creating innovative solutions to meet our world's water needs. Developing new technologies that will improve the way water is used, conserved, and re-used in the future is central to our work. We move, treat, analyze, and return water to the environment, and we help people use water efficiently, in their homes, buildings, factories and farms. In more than 150 countries, we have strong, long-standing relationships with customers who know us for our powerful combination of leading product brands and applications expertise, backed by a legacy of innovation. For more information about Xylem, go to www.xyleminc.com. Job Description In your role as a Product owner you have overall technical responsibility for the global Xylem Water Solutions SCADA and Cloud Solutions product assortment. You will sustain and develop the products according to market requirements and actively and systematic lead and perform engineering changes to software, hardware and documentation. You will work with other countries and your work includes -function and technical performance of the product portfolio -continuously improve product quality and product experience -actively assist with technical support in product related issues. Qualifications You have a senior profile with minimum five years of experience from design & development of SCADA software. You have knowledge and experience from -SCADA systems -automation and control systems -system architectures and software standards -writing requirement and design specifications. Work experience with pump systems is an advantage. You have excellent ability to co-operate and have also project management skills. You are structured, innovative and visionary. We offer you an exciting career in an international environment, with a global network. We will focus on your personal development, and prepare you on your present and future career path. Apply for this position through www.xyleminc.com and Career. If you are interested in this position and would like to know more, please contact: Ulf Eripe, Manager, Technical Department, Electrical Products 08-475 6118 or Aliki Anderberg, HR, 08 475 68 86. Location: Sundbyberg. Travel: 25%. Welcome with your application! Last day to apply: 2013-08-15. The representative for Unionen is Sonja Wiedenhoeft and the representative for the Swedish Association of Graduate Engineers "Sveriges Ingenjörer" is Tore Strandberg, tel: +46 8 475 60 00.
Företag: Xylem Water Solutions
Ort: Sundbyberg
Publicerad : 07-16
Sök fler jobb liknande: lediga Product Owner, SCADA and Cloud Solutions jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Product Owner, SCADA and Cloud Solutions

Product Owner, Controllers
We're 12,500 people unified in a common purpose: creating innovative solutions to meet our world's water needs. Developing new technologies that will improve the way water is used, conserved, and re-used in the future is central to our work. We move, treat, analyze, and return water to the environment, and we help people use water efficiently, in their homes, buildings, factories and farms. In more than 150 countries, we have strong, long-standing relationships with customers who know us for our powerful combination of leading product brands and applications expertise, backed by a legacy of innovation. For more information about Xylem, go to www.xyleminc.com. Job description In your role as a Product owner you have overall technical responsibility for the global Xylem Water Solutions Controller (RTU's & Process controllers) product portfolio. You will sustain and develop the products according to market requirements. Actively and systematic lead and perform engineering changes to software and hardware documentation. You will work with other countries and your work includes -function and technical performance of the product portfolio -continuously improve product quality and product experience -actively assist with technical support in product related issues. Qualifications You have 2 to 5 year of experience from design & development within the automation software industry. You probably also have knowledge and experience from * automation control systems and automation software programming * system architectures * hardware architectures * writing requirement and design specifications * project management. Work experience with pump systems is an advantage. You have excellent ability to co-operate and manage different cultures. You have also leadership skills and are innovative and visionary. We offer you an exciting career in an international environment, with a global network. We will focus on your personal development, and prepare you on your present and future career path. Apply for this position through www.xyleminc.com and Career. If you are interested in this position and would like to know more, please contact: Ulf Eripe, Manager, Technical Department, Electrical Products 08-475 61 18 or Aliki Anderberg, HR, 08 475 68 86. Location: Sundbyberg. Welcome with your application! Last day to apply: 2013-08-15. The representative for Unionen is Sonja Wiedenhoeft and the representative for the Swedish Association of Graduate Engineers "Sveriges Ingenjörer" is Tore Strandberg, tel: +46 8 475 60 00.
Företag: Xylem Water Solutions
Ort: Sundbyberg
Publicerad : 07-16
Sök fler jobb liknande: lediga Product Owner, Controllers jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Product Owner, Controllers

Personlig assistent
Vi är ett nära och personligt assistansföretag som kännetecknas av att vi, på våra kunders villkor, ger den bästa service. Genom att vi har engagerade och drivna medarbetare som delar med sig av sina erfarenheter på ett professionellt sätt, är vi ett assistansföretag som ger lite mer. Vi lägger stor vikt vid att erbjuda professionella personliga assistenter. Att vara professionell innebär att assistenten kan skilja på "jag och du", på sitt liv och kundens. En professionell personlig assistent vill göra en skillnad till det bättre för varje individ. Det är en medveten människa med stort hjärta och äkta engagemang. Assistanskompaniet är medlemmar av KFO och har kollektivavtal med Kommunal. Personlig assistent Personlig Assistent till kvinna i Haninge (Stockholm) På uppdrag av kund söker Assistanskompaniet AB kvinnliga personliga assistenter. Är du social, engagerad och har glimten i ögat? Har du lätt för att samarbeta och är lyhörd för andra människors behov? Om du svarat ja på dessa frågor så kanske du är den jag söker! Jag är en kvinna på 66 och bor i Haninge. Jag har haft två strokes som bland annat innebär att jag är halvsidesförlamad och använder mig av rullstol. På grund av detta behöver jag stöd och hjälp med praktiska saker i min vardag. Nu söker jag flera assistenter som kan arbeta både vid behov och på fast rullande schema. Arbetstiden kommer att variera och vara förlagd såväl dagar, kvällar, nätter och helger. Det är en fördel om du har intresse för promenader, korsord, yatzy, filmer och serier. Jag ser också att du har god social förmåga, empati och humor. Var beredd på ett omväxlande arbete där du har en oerhört viktig roll! Välkommen med din ansökan! Det är en fördel om du har intresse för promenader, korsord, yatzy, filmer och serier. Jag ser också att du har god social förmåga, empati och humor. Ett krav är att ... * du talar flytande svenska, pga. mitt funktionshinder * du tål cigarettrök. Försöker sluta genom att använda e-cigarett men i bland förekommer att jag behöver ta en cigarett ibland och det sker inomhus då mina möjligheter att komma ut är begränsade * du klarar tunga lyft
Företag: 1:A ASSISTANSKOMPANIET AB
Ort: Danderyd
Publicerad : 07-16
Sök fler jobb liknande: lediga Personlig assistent jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Personlig assistent

Plattsättare
Platsbeskrivning Företaget söker utbildade plattsättare med yrkesbevis, självgående (ej lärlingar) och med utbildning enligt gällande regler, är noggranna samt har dokumenterad erfarenhet sökes för arbeten i . Stockholm,Västerås, Eskilstuna, Nyköping och Uppsala
Företag: Bergströms Plattsättning i Mälardalen AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-16
Sök fler jobb liknande: lediga Plattsättare jobb, Plattsättare Stockholm, Plattsättare Bergströms Plattsättning i Mälardalen AB
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Plattsättare

Ekonomiassistent
Kort beskrivning av företaget: ASH Bygg & Badrum AB är ett Brommabeläget byggföretag och utför arbete i hela Stor-Stockholm. Företaget har 12 medarbetare och kan erbjuda totala lösningar vid bygg och renoverings projekt. Kvalitet, lyhördhet och flexibilitet är viktiga ledord i vårt verksamhet. Vi har nära kontakt med våra kunder genom hela våra projekt och gör alltid vårt yttersta för att lösa de behov och önskemål våra kunder har. Beskrivning av arbetsuppgifter: Nu söker vi en ekonomiassistent på heltid. Arbetsuppgifter Leverantörsreskontra: Hela processen från ankomstregistrering, matchning av fakturor mot beställning, sända fakturor till attestering fram till slutkontering. Kundreskontra: Skapa fakturor, filöverföring, registrera inbetalningar och skicka ut påminnelser. Du kommer även att vara delaktig i att löpande arbeta fram förbättringsrutiner, samt andra för tjänsten vanligt förekommande arbetsuppgifter. Beskrivning av kvalifikationer: Du som söker har utbildning inom ekonomi samt ett par års erfarenhet av liknande arbetsuppgifter. Som person är du flexibel och kan rycka in där det behövs. Du är noggrann, kommunikativ och en lagspelare.
Företag: ASH Bygg & Badrum AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-16
Sök fler jobb liknande: lediga Ekonomiassistent jobb, Ekonomiassistent Stockholm, Ekonomiassistent ASH Bygg & Badrum AB
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Ekonomiassistent


Sök lediga jobb kock Mother indiaHB

Skriv in ort, yrke eller relaterade ord till det jobb du söker:


Visa


Söka jobb tips
© Jobblediga.se