kock Opal Bar & Bistro jobb - alla lediga jobb
Nedan listar vi alla lediga jobb som matchar: kock Opal Bar & Bistro. På Jobblediga.se kan du enkelt söka fler liknande jobb via datorn eller mobilen. Här hittar du också jobbtips när du söker jobb eller vill klättra i karriären.Hittade inga lediga jobb på sökning: kock Opal Bar & Bistro. Sök vidare
Några andra slumpade jobb:
- Controller med goda redovisningskunskaper- Stockholm
- Utbildningschef- Upplands-Bro
- Projektledare rekryteras till Einar Mattsson Projekt AB- Stockholm
- Enhetschef till hemtjänsten i Huddinge kommun- Huddinge
- Office Coordinator - Stockholm- Stockholm
- Operativ Inköpare FM- Stockholm
- Platschef rekryteras till Einar Mattsson Byggnads AB- Stockholm
- Personlig assistent sökes till man på Värmdö- Värmdö
- Nannynu! Barnvakt Bromma 1em/v- Stockholm
- System Developer - Stockholm- Stockholm
Mer beskrivning
Controller med goda redovisningskunskaperBluestep Finans AB (BFAB) är en del av Bluestep-gruppen, vilken består av finansiella bolag specialiserade på in- och utlåning till allmänheten. BFAB är den största utlånaren av nischade bostadslån i Sverige och ett av de största och snabbast växande kreditmarknadsbolagen i Sverige. Bolaget har även en filial i Norge där såväl in -och utlåning till allmänheten bedrivs. Bluestep-koncernen finansieras med en kombination av lån, internationell bankfinansiering samt inlåning från allmänheten, och står under tillsyn av Finansinspektionen. Controller med redovisningskunskaper Nu söker vi i sammarbete med Bluestep en Controller med mycket goda redovisningskunskaper. De sitter i ljusa och fina lokaler centralt i Stockholm. Gruppen består av 13 personer. Tjänstebeskrivning I rollen som Controller kommer du b. la att göra -     Årsredovisning för flera företag(moderbolag såsom dotterbolag) -     Ansvarig för att företagets verksamhet följer aktuella lagar och ha kontakter med tillsynsmyndigheter -     Vara stöttande i redovisning/rapportering både månads och årsbokslut. -     Rapportering och budgetering -     Konsolidering, balansräkningar och avstämningar -     Vara med och utveckla verksamheten -     Säkerhetsställa att redovisningen och rapporteringen följer uppsatta riktlinjer och regelverk -     Lösa Ad-hoc saker i organisationen. Du kommer jobba som en stöttande medarbetare samtidigt som du jobbar självständigt. Då kunden har en platt organisation så finns stora möjligheter till att vara med att påverka och komma med förbättringsåtgärder. Du kommer att rapportera till Financial Controller. Lämplig bakgrund Vi söker dig med minst 3 års erfarenhet från redovisning och/eller finans. Du ska ha god analytisk förmåga och stor förståelse för nyckeltal. Du ska även ha erfarenhet av att förbereda årsredovisning/delårsbokslut och mycket goda kunskaper i Excel. Du är flytande i tal och skrift i både svenska och engelska. Som person drivs du av att ta egna initiativ, är lösningsfokuserad och blir motiverad av att jobba i en förändlig miljö. Du är en social lagspelare som har ett stort engagemang och bidrar med positiv stämning i gruppen. Du är flexibel och ödmjuk och tycker om att jobba i ett ungt företag med ett högt tempo. Viktig information Ovanstående är en rekrytering med start omgående.  Anmäl ditt intresse för tjänsten snarast då urval och intervjuer kommer att ske löpande. Om du har frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult Anette Nordin, 08-407 55 66
Företag: SJR AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-02
Sök fler jobb liknande: lediga Controller med goda redovisningskunskaper jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Controller med goda redovisningskunskaper
Utbildningschef
Om uppdraget: Utbildningschefen har det viktiga uppdraget att leda, driva och ansvara för Upplands-Bro kommuns samtliga skolverksamheter. Det politiskt uppsatta målet är att kommunen ska driva bland de bästa skolorna i Sverige, vilket ställer krav på att arbeta långsiktigt med att utveckla och upprätthålla en god kvalitet i skolorna. Då kommunen är under kraftig expansion har utbildningschefen det positiva uppdraget att ansvara för hanteringen av de stora volymförändringarna med allt vad det innebär. En viktig arbetsuppgift blir vidare att hitta lösningar på hur de nya utmaningarna som skolan ställs inför ska mötas och tillvaratas. Utbildningschefen har det övergripande personalansvaret för Utbildningskontorets ca 800 medarbetare och förväntas bidra till fortsatt utveckling i kommundirektörens ledningsgrupp. Kvalifikationer: Vi söker en utvecklingsinriktad person som sätter kvalitet i första rummet. Du har akademisk utbildning med pedagogisk inriktning och god erfarenhet av att leda andra mot ett tydligt mål på ett framgångsrikt sätt. Meriterande är erfarenhet av att ha arbetat i en politiskt styrd organisation. För att lyckas i rollen behöver du ha ett flexibelt och tydligt arbetssätt med ett ledarskap som bidrar till engagemang och delaktighet bland medarbetarna. Om Utbildningskontoret: Inom Utbildningskontoret finns verksamheter som arbetar med barn- och utbildningsfrågor. Vi ser förskolan, grundskolan och gymnasiet som länkar i en och samma utbildningskedja som ska ge alla ungdomar bra kunskaper för fortsatta studier och för arbetslivet. Utbildningskontoret ansvarar även för kommunens vuxenutbildning och kostverksamhet. Välkommen till det spännande uppdraget att bygga skolor i toppklass! Urval och intervjuer sker löpande. Eventuella frågor besvaras av Boardtalks konsulter Lovisa Jerdéus, 070 790 01 17 eller Josefin Johansson, 070 790 05 75. Visa intresse snarast via www.boardtalk.se. Bifoga CV och ett kortare brev. Denna rekrytering görs i samarbete med Boardtalk och ansökan sker via dem.
Företag: Upplands-Bro kommun
Ort: Upplands-Bro
Publicerad : 07-02
Sök fler jobb liknande: lediga Utbildningschef jobb, Utbildningschef Upplands-Bro, Utbildningschef Upplands-Bro kommun
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Utbildningschef
Projektledare rekryteras till Einar Mattsson Projekt AB
Einar Mattsson koncernen är ett familjeföretag som varit verksamt på Storstockholms bostadsmarknad sedan 1935. Koncernens verksamhet är indelad i fyra områden: Egna fastigheter, Bostadsprojekt, Övriga investeringar samt Bygg och förvaltningstjänster. Einar Mattsson har 350 anställda och omsätter ca 1 miljard. Bostadsprojekten bedrivs i dotterbolaget Einar Mattsson Projekt AB. Bolaget nyproducerar äganderätter och bostadsrätter för försäljning samt hyresfastigheter för egen förvaltning. Vår ambition är att färdigställa 300 lägenheter per år. Arbetsbeskrivning Vi söker dig som vill arbeta med projektutveckling av bostäder. Som projektledare driver du bostadsprojekt genom alla dess skeden, från idé till färdig produkt. Du leder, samordnar och administrerar projektets genomförande. Du tar fram affärsplan, budget och tidplan och styr projektet därefter. I arbetet ingår utredning i inledningsskede, detaljplansarbete, framtagning av bygglovsansökan samt förfrågningsunderlag, upphandling av entreprenör, kontakter med myndigheter och kunder mm. Einar Mattsson Projekt AB består idag av 11 medarbetare men planerar för framtida expansion Vem är du? Vi söker dig som är utbildad civilingenjör väg och vatten/samhällsbyggnad eller motsvarande. Du har några års arbetslivserfarenhet och motiveras av att självständigt driva såväl större som mindre bostadsprojekt. Vi deltar i utbyggnaden av Stockholm och dess närförorter, bland annat genom samverkans-projekt med andra exploatörer i Norra Djurgårdsstaden, Hagastaden, Årstafältet, m.fl. Du kommer ingå i ett engagerat projektledarteam som brinner för att göra sitt bästa i alla lägen. För att trivas hos oss är det viktigt att vara målmedveten, positiv, lyhörd, serviceinriktad, analytisk och kommunikativ. Kontaktperson I denna rekrytering samarbetar Einar Mattsson Projket med Experis Engineering. För frågor kring tjänsten kontakta ansvarig rekryteringskonsult Mattias Sahlström, 08 736 1113. Urval och intervjuer sker i början av augusti, ansök trots detta gärna så snart som möjligt. Välkommen in med din ansökan!
Företag: Experis Engineering
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-02
Sök fler jobb liknande: lediga Projektledare rekryteras till Einar Mattsson Projekt AB jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Projektledare rekryteras till Einar Mattsson Projekt AB
Enhetschef till hemtjänsten i Huddinge kommun
Huddinge har en ung befolkning och växer snabbt - med 100 000 invånare är vi den största kommunen i länet efter Stockholms stad. Huddinge ligger bara 15 minuter från Stockholm C och kännetecknas av stark utveckling, unika naturmiljöer och ett mångsidigt näringsliv. Tillsvidareanställning, heltid. Tillträde enligt överenskommelse. Förutsatt att erforderliga beslut fattas. Enhetsbeskrivning Vi söker en enhetschef till den kommunala hemtjänsten i Huddinge kommun. Hemtjänsten består i dagsläget av tre områden med tre enhetschefer vilka även har ansvar för annan form av verksamhet till viss del. Äldreomsorgsförvaltningen arbetar med att renodla och minska chefsområden, som ett led i det arbetet tillsätts nu ytterligare en enhetschef till hemtjänsten. Om arbetet För att klara uppdraget som enhetschef krävs det att du är trygg i din ledarroll. Du ska leda och motivera men även skapa engagemang och delaktighet hos dina medarbetare. Din kommunikativa förmåga är god i både tal och skrift, du är tydlig och engagerad både enskilt och i små/stora grupper. Att du säkerställer att ditt budskap nått fram samt följer upp samtal och ärenden. Du är en aktiv lyssnare som sätter värde på din omgivnings åsikter och synpunkter. Din profil I dina arbetsuppgifter ingår att leda, organisera och utveckla verksamheten utifrån äldreomsorgensnämndens mål. Du har ett personal-, ekonomi- och arbetsmiljöansvar. Likaså ansvarar du för kvalitetsutveckling, utvärdering och uppföljning. Du är underställd sektionschef och ingår i ledningsgrupp för hemtjänst och särskilt boende. Tjänsten kräver att du har mycket goda ledaregenskaper och ledarutbildning på högskolenivå samt en tydlighet i ditt sätt att komunicera verksamhetens mål. Tidigare erfarenhet från chefsuppdrag inom offentlig förvaltning med inriktning mot hemtjänst är meriterande. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Körkort är ett krav. Vi undanber oss alla erbjudanden om annonsering och rekryteringshjälp i samband med denna annons.
Företag: Huddinge kommun
Ort: Huddinge
Publicerad : 07-02
Sök fler jobb liknande: lediga Enhetschef till hemtjänsten i Huddinge kommun jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Enhetschef till hemtjänsten i Huddinge kommun
Office Coordinator - Stockholm
Qbrick is the leading provider of Web and Mobile TV in Europe. The company was established in 1999 and has since then confirmed its position as a provider of turnkey online video solutions for the companyâs customers which operate mainly within segments such as TV channels, radio stations, media, advertising agencies and production companies as well as major companies, municipalities and government departments. Qbrick has about 100 employees with offices in Stockholm, Gothenburg, Oslo, Copenhagen, Aarhus, Turku, Paris and Madrid. The company is a whole owned subsidiary of TDF group and part of the TDF Media Services Business Unit. For more information please visit www.qbrick.com Qbrick is looking for an Office Coordinator/assistant - Could you be our next star? Qbrick builds and operates solutions for Web TV and Mobile TV. We have solutions to transcode media from one format to another for live and on-demand. Our CDN (content distribution network) delivers content to all end users and we are the supplier with most video capabilities in Scandinavia. For this, we also provide solutions to manage and publish content. Together, our services complete end-to-end solutions for Web TV and Mobile TV. The key words that characterize our development are SAAS, distributed solutions, redundancy, high availability, quality, cost and speed. Â Are you the one who corrects the paintings hanging awry, that water before the flowers droop and do you know when to celebrate Kanelbullens day? Do you enjoy making others feel comfortable, do you think it's a fun challenge to assemble a desk or negotiate affordable contracts with suppliers? Do you excel at finding the best and cheapest flight for colleagues going to Paris and at arranging fun summer parties? Do you have a pleasant telephone voice, a welcoming way and can you empty the dishwasher while you call the courier at the same time? We miss you! We are looking for a responsible, committed self-starter with a passion to provide quality service, both internally and externally. You will independently coordinate our Stockholm office, which means that no two days are ever the same. Phone, visitors, mail and courier, travel bookings, purchasing, office management, archiving - the list goes on and we hope you come up with creative suggestions on what other office related projects you will manage according to budget and deadline. You will also assist our CEO and CTO with various administrative tasks - sometimes given a very short deadline. You possess some experience in similar work (service and administration) and you are fluent in speech and writing in Swedish and English (if you have additional language experiences that match Qbrick international operations, it is a plus). Experience of Microsoft Office is required - additional computer skills are a strong plus. Preferably you are also familiar with basic financial administration, such as for example travel reimbursement, basic accounting principles and invoice administration. To thrive, you are very independent, structured and can quickly prioritize among the variety of tasks you face and successfully establish your own routines. It is important that you are punctual and that you really enjoy administrative tasks as well as service management. You are also social, outgoing and fearless. Most importantly, you are resourceful with a good eye for what needs to be done, so you are constantly one step ahead. We currently have about 50 employees at our Stockholm office who look forward to welcoming you, as soon as possible! Please send you application letter and CV (in English) by using the application form below. Due to summer vacation screening and interviews will most likely take place during the end of August.
Företag: Qbrick AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-02
Sök fler jobb liknande: lediga Office Coordinator - Stockholm jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Office Coordinator - Stockholm
Operativ Inköpare FM
Sodexo i Norden är ledande inom Service Management med 11 000 medarbetare och en omsättning på 7,5 miljarder kronor. Vi ingår i den internationella Sodexokoncernen som finns representerad i 80 länder med sina 420 000 medarbetare. Koncernen omsätter 18,2 miljarder ⬠och har sitt säte i Frankrike samt är noterat på börsen i Paris. Beskrivning av uppdraget Du kommer arbeta på Inköpsavdelningen för driftområdet Large Accounts där vårt uppdrag är att säkerställa lägsta möjliga totalkostnad för inköp av varor och tjänster samt bidra till en god lönsamhet. Detta gör vi genom effektiv samordning, bidra till förbättrat kassaflöde och upphandlingar med en stark, professionell och oberoende urvalsprocess. Vårt arbete ska präglas av god affärsmoral och etik. Du har din fasta arbetsplats på huvudkontoret i Västberga, Stockholm och rapporterar till Inköpschef FM. Du kommer att ingå i ett team bestående av 4 medarbetare som är en del av Sodexos inköpsfunktion. Arbetet kommer att utföras en hel del utanför huvudkontoret vid förberedelse och uppstart av våra uppdrag runt om i landet. Tjänsten är en självständig roll med ett stort ansvarsområde och brett kontaktnät. Att arbeta hos oss är varierande och utmanande i en stimulerande grupp av kollegor. Beskrivning av tjänsten Som Operativ Inköpare kommer du att bistå sälj, drift och supportfunktioner med din kompetens vid upphandlingar, tecknande av avtal samt implementering av dessa. I första hand gäller det underleverantörer till Sodexos uppdrag i Sverige. Tjänsten innebär resor inom landet. Vi uppskattar det till c:a 75 resdagar/år, där du medverkar vid möten, deltar i interna projekt, förhandlar och sluter avtal med underleverantörer för våra uppdrag. Kvalifikationer / krav Formell utbildning: ⢠Gymnasiekompetens ⢠Ekonomikunskaper på minst gymnasienivå ⢠Eftergymnasial utbildning inom inköp samt teknisk förståelse/intresse är meriterande ⢠Goda kunskaper i engelska i såväl tal som skrift ⢠God datorvana ⢠Goda kunskaper i Office-paketet, i synnerhet Excel. Yrkeserfarenhet: ⢠Erfarenhet av kund- alt leverantörskontakter ⢠Förhandlingsvana ⢠Produktkunskap inom de FM-relaterade produktkategorier Sodexo är verksam inom är ett krav Egenskaper ⢠God kommunikationsförmåga ⢠Målinriktad ⢠Affärsmässigt drivande ⢠Handlingskraftig ⢠Vana att jobba i projekt Kontaktperson Mikael Windahl, Inköpschef mikael.windahl@sodexo.com 08-57885742  Din ansökan vill vi ha senast den 9 augusti 2013. Med stor flexibilitet, kompetens och omtanke tar vi över, utvecklar och effektiviserar servicefunktioner i företag, institutioner och offentlig sektor. Vi lagar mat och städar, underhåller fastigheter, bemannar växel och receptioner, verkar inom hotell och konferens - och mycket mer. Sodexo är världens tredje största serviceföretag med 75 miljoner människor som tar del av vår service - varje dag.
Företag: Sodexo AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-02
Sök fler jobb liknande: lediga Operativ Inköpare FM jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Operativ Inköpare FM
Platschef rekryteras till Einar Mattsson Byggnads AB
Einar Mattsson koncernen är ett familjeföretag som varit verksamt på Storstockholms bostadsmarknad sedan 1935. Koncernens verksamhet är indelad i fyra områden: Egna fastigheter, Bostadsprojekt, Övriga investeringar samt Bygg och förvaltningstjänster. Einar Mattsson har 350 anställda och omsätter ca 1 miljard. Bygg- och förvaltningsverksamheten bedrivs av dotterbolaget Einar Mattsson Byggnads AB och organiseras i två affärsområden: Byggproduktion och fastighetsförvaltning. Einar Mattsson koncernen värnar om god kvalité i såväl relationer som produkter, företagskulturen präglas av omtanke, engagemang och framåtanda. Arbetsbeskrivning Vi erbjuder ett spännande jobb som platschef inom Einar Mattson Byggnads AB. Denna tjänst är placerad inom enheten för Stamrenovering. Rekryteringen sker i första hand till ett större projekt i Bagarmossen där 90 st lägenheter i två evakuerade fastigheter skall stambytas, renoveras och förses med nya energilösningar. Du har som platschef en mycket viktig funktion i att leda, samordna, strukturera och administrera byggprojektet. Du ansvarar för att skapa en arbetsplats för entreprenadens genomförande, tidsplanering samt driva och kontinuerligt följa upp projektets status såväl ekonomiskt som säkerhetsmässigt. Du leder och fördelar arbetet i produktionen. Du har ett projektteam omkring dig bestående av arbetsledare, entreprenadingenjörer och inköpare. Du ansvarar för kvalitetssäkringen av våra processer och slutprodukt. Du deltar i projektmöten tillsammans med arbetschef och har kontinuerlig kontakt med beställaren. Vem är du? Tidigare erfarenhet av byggarbetsledning som platschef inom stamrenovering är meriterande, men kanske är du idag arbetsledare och redo att ta nästa steg i karriären. Byggnadsingenjörsutbildning är meriterande och du är en van dataanvändare. Förutom ett byggtekniskt kunnande är du en mycket god ledare och är bra på att dagligen leda och fördela arbetet. Du gillar ordning och reda. Som person är du driftig, strukturerad, kommunikativ och stresstålig. Du är även lyhörd och lösningsorienterad. Kontaktperson Einar Mattson samarbetar med Experis Engineering i denna rekrytering. Ansök gärna omgående, då vi hanterar ansökningar löpande För mer frågor angående tjänsten kontakta ansvarig rekryteringskonsult Li Cederblad 08 7642531 eller Mattias Sahlström, tel 08 7361113 Välkommen in med din ansökan!
Företag: Experis Engineering
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-02
Sök fler jobb liknande: lediga Platschef rekryteras till Einar Mattsson Byggnads AB jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Platschef rekryteras till Einar Mattsson Byggnads AB
Personlig assistent sökes till man på Värmdö
Vi söker nu en personlig assistent till en av våra kunder som bor på Värmdö. Kunden är en 32- årig man med epilepsi som behöver hjälp med vardagliga göromål. Du som söker ska vara man och får gärna vara mellan 25- 45 år. Du ska vara lugn, initiativtagande och strukturerad samt vara lyhörd för kundens behov. Då jobbet ibland kan vara tungt är det en fördel om du har en god fysik. Du kommer att arbeta som assistent i ett arbetslag och arbetstiderna kan vara dagtid såväl som kvällar och helger så det är viktigt att du kan vara flexibel med arbetstiderna. Om du delar mannens intressen för historia, musik och foto och kan behärska olika bildbehandlingsprogram är det ett plus men viktigast är att du har ett genuint intresse och känner engagemang för yrket som personlig assistent. För att hjälpa mannen i dennes kommunikation är det viktigt att du pratar och skriver på svenska. Mannen tycker om att hitta på saker både innanför och utanför hemmet och har några aktiviteter som är återkommande varje vecka som du kommer att följa med på.Det är en fördel om du har erfarenhet och kunskap om epilepsi.Du ska vara rökfri och eftersom mannens anhöriga har hund som hälsar på ibland är det viktigt att du inte är allergisk mot pälsdjur.Om du känner att du har det som krävs och att det här låter som ett arbete för dig hoppas vi att du söker. Arbetstid/Varaktighet: Arbetstiden varierar mellan 75 % -100% . Vi tillämpar tidsbegränsad anställningsform "så längre uppdraget varar" samt timanställning. Lön: Fast timlön enligt överenskommelse. Övriga ersättningar enligt kollektivavtal. Tillsättning: Enligt överenskommelse Kontaktperson: Emma Bjurbäck Att kompetensutveckla vår personal är ett led i att säkerställa kvaliteten i den personliga assistansen. Om du är den som erbjuds tjänsten förväntas du genomföra en webbaserad introduktionsutbildning för personliga assistenter före ditt första arbetspass, eller som senast inom tre veckor från det att anställningen påbörjades. Utbildningen syftar till att skapa trygghet för både personliga assistent och kund. Humana är Sveriges största företag inom personlig assistans. Våra övriga verksamheter är LSS-boenden, äldreomsorg, individ- och familjeomsorg samt skola för elever med funktionsnedsättning. Vi är 8 000 medarbetare över hela landet som arbetar efter samma vision. Alla har rätt till ett bra liv. Humana Assistans har som policy att som en del i anställningsprocessen kontrollera nyanställda mot polisens belastningsregister. Vi på Humana värnar om våra kunders säkerhet och trygghet och har som rutin att ta detta utdrag på samtliga personer som anställs i företaget. Detta innebär att vi vid en anställning kommer begära ett registerutdrag från dig innan du får börja arbeta. Du beställer själv registerutdraget enligt LSS från polisen. Blanketten hittar du på följande webbadress: http://www.polisen.se/sv/Service/Registerutdrag/ Blanketten du ska välja heter LSS - utföra vissa insatser åt barn med funktionshinder (442.9), oavsett vilken tjänst du sökt hos oss. Polisens handläggningstid kan vara upp till två veckor - beställ ditt registerutdrag så snart som möjligt. De ansökningshandlingar som du skickar till oss läses av personal på Humana samt av kunden och dennes anhöriga. Humana söker personliga assistenter över hela landet och har därför många annonser ute. På grund av det stora intresset för våra utannonserade tjänster har vi inte möjlighet att svara på dina frågor via telefon.
Företag: Humana Assistans AB
Ort: Värmdö
Publicerad : 07-02
Sök fler jobb liknande: lediga Personlig assistent sökes till man på Värmdö jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Personlig assistent sökes till man på Värmdö
Nannynu! Barnvakt Bromma 1em/v
2007 NannyNu AB Om Nannynu! Nannynu! hjälper familjer som behöver en extra hand med deras barn och söker nu trygga, erfarna och lekfulla barnvakter. Som barnvakt hos oss blir du väl omhändertagen, vi har mycket personlig och tät kontakt med våra barnvakter och värdesätter dig högt. Du bestämmer själv hur mycket du vill arbeta och familjen kommer bo nära dig eller din skola. Våra uppdrag Nu söker vi många barnvakter till familjer som önskar hitta en barnvakt med start så snart som möjligt. Om uppdraget Familjen söker hjälp med barnpassning 1em/v. De har två barn på 4 och 6 år. Din profil Vi söker dig som: -Är student/har annat deltidsarbete och kan arbeta eftermiddagar från kl.15:00. -Har erfarenhet och ett genuint intresse för barn -Är ordningsam och lekfull -Söker ett långsiktigt uppdrag hos våra familjer Vi erbjuder -Ett roligt och meningsfullt extraarbete -Nannycertifieringskurs -Hjärt-och lungräddningskurs -Försäkring -En egen handledare -100-140 kr i lön per timme (inkl semesterersättning) -OB-tillägg samt storhelgstillägg Vid anställning hos nannynu! begär vi utdrag ur brottsregistret. Vi intervjuar löpande och tipsar dig att vara snabb in med din ansökan, följ länk nedan.
Företag: 2007 NannyNu AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-02
Sök fler jobb liknande: lediga Nannynu! Barnvakt Bromma 1em/v jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Nannynu! Barnvakt Bromma 1em/v
System Developer - Stockholm
Qbrick is the leading provider of Web and Mobile TV in Europe. The company was established in 1999 and has since then confirmed its position as a provider of turnkey online video solutions for the companyâs customers which operate mainly within segments such as TV channels, radio stations, media, advertising agencies and production companies as well as major companies, municipalities and government departments. Qbrick has about 100 employees with offices in Stockholm, Gothenburg, Oslo, Copenhagen, Aarhus, Turku, Paris and Madrid. The company is a whole owned subsidiary of TDF group and part of the TDF Media Services Business Unit. For more information please visit www.qbrick.com Qbrick builds and operates solutions for Web TV and Mobile TV. We have solutions to transcode media from one format to another for live and on-demand. Our CDN (content distribution network) delivers content to all end users and we are the supplier with most video capabilities in Scandinavia. For this, we also provide solutions to manage and publish content. Together, our services complete end-to-end solutions for Web TV and Mobile TV. The key words that characterize our development are SAAS, distributed solutions, redundancy, high availability, quality, cost and speed.  ABOUT YOUR TEAM You will work in a group responsible for the development of our distribution platform. We are working with a combination of components from big platform suppliers such as Adobe and Microsoft. Together with 3rd party components we build our own components solutions. Qbrick offers good general terms, social and dedicated colleagues based around Europe and a market space in which you can gain unique competence and knowledge. ABOUT YOUR DAILY JOB Our work pace is high and we constantly try our best to succeed expectations. With system development we mean development of software as well as development of distributed systems where architecture, hardware design, infrastructure, integration and configuration of system components are all equally important. ABOUT YOUR QUALIFICATIONS To enjoy life at Qbrick you need to master the mix of working within a team and also being a self-starter when needed. Weâre a fast growing company with an entrepreneurial culture which means you need be pragmatic and creative. For this position you also need at least 1-3 yearsâ experience within some of the following skills: * Knowledge about design patterns within C/C++/Java in UNIX and Windows environments * System integration and configuration of system components * IT-architecture * Design of infrastructure * Development of high performing redundant and distributed solutions * Development with open source * Development of solutions within data communication Fluency in English is necessary, good understanding of Swedish beneficial but not a pre-requisite.  Please send in your application by filling in the form below. Due to summer vacation screening and interviews will most likely take place during the end of August.
Företag: Qbrick AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-02
Sök fler jobb liknande: lediga System Developer - Stockholm jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: System Developer - Stockholm
Söka jobb tips