kock Spice sweden AB jobb - lediga jobb

kock Spice sweden AB jobb kock Spice sweden AB jobb - alla lediga jobb

Nedan listar vi alla lediga jobb som matchar: kock Spice sweden AB. På Jobblediga.se kan du enkelt söka fler liknande jobb via datorn eller mobilen. Här hittar du också jobbtips när du söker jobb eller vill klättra i karriären.

Hittade inga lediga jobb på sökning: kock Spice sweden AB. Sök vidare
Några andra slumpade jobb:

  1. Ajilon söker linuxutvecklare- Stockholm

  2. Business controller till stort bolag- Stockholm

  3. Projektadministratör sökes till stort bolag inom dagligvaruhandeln!- Stockholm

  4. Ekonomiassistent med kunskap inom lön- Stockholm

  5. Medicinsk sekreterare- Stockholm

  6. Bussförare till Mölnvik med start i höst. Trafikområde Nacka/Värmdö.- Nacka

  7. Redovisningsekonom till Akalla- Stockholm

  8. Regional Försäljningschef till Kontorsvaruhuset Gullbergs Sthlm/Uppsala- Stockholm

  9. Skolvärd- Stockholm

  10. Sommarbemanning Reception- Stockholm


Mer beskrivning

Ajilon söker linuxutvecklare
Ajilon Consultants bygger Sveriges smidigaste konsultbolag från grunden. Vårt fokus ligger på enkelhet, snabbhet och kvalitét i allt vi gör samt att behålla en platt organisation med tyngden på expertkompetens. Vi söker dig som är specialist med fokus på lösningar och som gillar utmaningar och att utvecklas. Din profil Vi bygger en bred grupp av erfarna utvecklare och just nu har vi ett ökat behov av specialister inom Linux. Du kommer jobba med flera olika kunder och vi ser dig som en social och nyfiken person som snabbt kan sätta sig in i nya uppdrag. Vi söker dig som kan kryssa för åtminstone ett gäng av följande: • Linux SuSe • NTP • SMT • DNS • TCPIP • DHCP • LDAP • Kiwi migration • Open Build Services • Encryptions • PXE Integrations Du är... Som person är du kommunikativ och har god förmåga att interagera med slutkunden. Teamkänsla och flexibilitet är viktigt och du kan hugga i där det behövs. Då arten av dina uppdrag kan variera över tiden så är det även viktigt att du har lätt för att sätta dig in i nya miljöer och förutsättningar. Vi vill ha din hjälp att fortsätta stärka bilden av oss som kundfokuserade och professionella i våra arbetsmetoder. Därför lägger vi stor vikt vid personlig lämplighet och uppskattar ett gott humör och glimten i ögat. Känner du att detta passar in på dig så hoppas vi att vi får möjlighet att hälsa dig välkommen till Ajilon Consultants. Du får... • Utvecklas genom kurser, certifieringar, internutbildningar mm, vilket är ett givet inslag i vår företagskultur. Vi deltar aktivt i forum som OWASP, DataFöreningen och Javaforum. • Tillgång till uppdrag som inte annonseras offentligt på attraktiva bolag • En social och drivande arbetsmiljö där egna initiativ uppmuntras och ofta ligger som grund för vår utveckling. Ser du en utmaning som skulle passa dig perfekt i ovanstående så vill vi gärna träffa dig! Vi ser gärna att du börjar igår, idag eller så snart som möjligt! Tjänsten avser en anställning i Ajilon Consultants konsultverksamhet. Urvalsprocessen påbörjas omgående och intervjuer sker fortlöpande.
Företag: Adecco Sweden AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-15
Sök fler jobb liknande: lediga Ajilon söker linuxutvecklare jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Ajilon söker linuxutvecklare

Business controller till stort bolag
Poolia Ekonomi Presentation Har du controllingbakgrund och kan börja arbeta i mitten av augusti och sex månader framåt? Vi söker, för kunds räkning, en business controller till ett uppdrag beläget på kundens kontor i Värtahamnen. Tjänsten är på konsultbasis och på heltid. Om du känner att profil vi söker passar in på dig så tveka inte att söka tjänsten redan idag då vi intervjuar löpande. Arbetsuppgifter Dina arbetsuppgifter innefattar: - budgetering - uppföljning - kvalitetssäkring av inkommande uppgifter - månadsrapportering - analysarbete Du kommer även ansvara för ett mindre antal boksultsbokningar samt andra ad hoc uppgifter. Utbildning/erfarenhet Vi söker efter en erfaren person med minst 7 års erfarenhet av liknande arbetsuppgifter. Som person är du social och utåtriktad då du kommer ha mycket kontakt med de andra avdelningarna inom företaget. Rollen som sådan är också mycket självständigt och kräver ett hög grad av initiativförmåga och eget arbete. Förmåner Konsultrollen passar dig som på kort tid vill skaffa dig bred erfarenhet. Vi erbjuder dig chansen att arbeta på populära arbetsplatser med välkända varumärken där du kan utveckla din kompetens och bredda ditt CV. Du kommer att trivas som konsult om du söker en värld av spännande uppdrag och nya kontaktnät. Vid din sida har du din konsultchef som agerar bollplank och stöttar dig i att lyckas på dina uppdrag. Vi vill att du ska må bra och trivas med oss på Poolia. Därför erbjuder vi dig friskvårdsbidrag, rabatter på olika träningsanläggningar och ordnar regelbundet sociala aktiviteter. Självklart omfattas din anställning på Poolia av kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension samt företagshälsovård. Företagsbeskrivning Vi tillhör de företag i Sverige som har absolut längst erfarenhet av rekrytering och personaluthyrning inom ekonomi. Detta gör att vi kan erbjuda dig unika möjligheter oavsett om du är CFO, redovisningschef, controller eller löneadministratör - inom ekonomins hela spektra - såväl till privat som till offentlig sektor. 2012 har Poolia för femte året i rad utsetts till en av Sveriges bästa arbetsgivare enligt Universums undersökning. Poolia presenterar ”Tidernas rekrytering”. Besök tidernasrekrytering.se. Sluttext Varmt välkommen med din ansökan. Urval sker löpande, ansök därför redan idag genom att klicka på ansök på poolia.se.
Företag: Poolia Ekonomi
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-15
Sök fler jobb liknande: lediga Business controller till stort bolag jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Business controller till stort bolag

Projektadministratör sökes till stort bolag inom dagligvaruhandeln!
Professional Consulting Har du erfarenhet av att arbeta i projekt? Är du driven och har lätt för att ta egna initiativ och hugga in där det behövs? Då kan det vara dig vi söker! Just nu söker Professional Consulting en duktig projektadministratör för kund räkning. Vår kund är ledande inom dagligvaruhandeln med huvudkontor i Solna. Som projektadministratör fungerar du i en assisterande roll gentemot projektledaren inom både huvud och delprojekt. Din roll innebär att administrera, dokumentera och driva i mål olika projektdelar. Du kommer även ansvara för informationshantering, kalla in till möten och föra mötesanteckningar. Tjänsten är med start 18 augusti och löper fram till 31 december 2014. Du kommer vara anställd av Professional Consulting, men uthyrd till vår kund i Solna. Tjänsten är på heltid måndag-fredag kl. 08.00-17.00. Vi söker dig som är prestigelös, är van att arbeta självständigt och som har ett brinnande intresse för projektarbete. Som person ser vi att du är: -Positiv -Driven -Social Du bör vara handlingskraftig och inte rädd för att ta initiativ. Du ska ha tidigare erfarenhet av projektarbete. Utbildning inom området är en merit, men inget krav. Är det dig vi söker? Skicka då in ansökan till Professional Consulting redan idag! Professional Consulting är ett rekryteringsföretag för unga akademiker och tjänstemän. Tack vare ett stort nätverk och lång erfarenhet kan vi erbjuda intressanta och utmanande tjänster inom områden som IT, ekonomi, administration, HR, marknadsföring och kvalificerad kundtjänst. Professional Consulting är en del av Meet your future Group. Hitta din framtid på www.professionalconsulting.se redan idag!
Företag: Professional Consulting
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-15
Sök fler jobb liknande: lediga Projektadministratör sökes till stort bolag inom dagligvaruhandeln! jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Projektadministratör sökes till stort bolag inom dagligvaruhandeln!

Ekonomiassistent med kunskap inom lön
Manpower erbjuder ett komplett utbud av bemanningstjänster. Vi rekryterar och hyr ut personal, driver entreprenader samt erbjuder konsulttjänster inom HR. Manpower har över 50 års erfarenhet av att placera rätt person på rätt plats. I dag finns vi på över 50 orter i hela landet och är Sveriges ledande bemanningsföretag. Arbetsbeskrivning Nu söker vi en ekonomiassistent med kunskap inom lön till en av våra kunder. Du kommer att arbeta med kund – och leverantörsreskontra, avstämningar samt momsredovisning. Vidare utgör du en supportfunktion för löneavdelningen vilket kan komma att innebära; att utföra lönekontroller tillsammans med HR avdelningen, förbereda lönejournaler samt vara kontaktperson för lönerelaterade frågor. Detta är ett uppdrag inom vår uthyrningsverksamhet och du anställs som konsult hos Manpower med start omgående. Uppdraget förväntas pågå till tillsvidare. Vem är du? Vi söker dig som har en utbildning inom ekonomi, du har tidigare arbetat med en liknande tjänst och har minst 2 års erfarenhet. Vidare är det mycket meriterande om du har erfarenhet inom lön. Som person är du flexibel, driven och organiserad. Då företaget arbetar i lönesystemet Visma är det meriterande om du gjort det tidigare. Då det kan förekomma att kommunicera med icke svensktalande kollegor/kunder behärskar du såväl svenska som engelska obehindrat i tal och skrift. Vad kan vi erbjuda dig? Vi på Manpower hjälper dig att forma din framtid utifrån din kompetens samt dina behov och önskemål. Vi samarbetar med många attraktiva företag och kan öppna dörren till intressanta och spännande uppdrag. Som resurskonsult hos oss får du en anställning med allt vad det innebär i form av marknadsmässig lön, övertidsersättning, semester, tjänstepension och försäkringar enligt kollektivavtal. Friskvårdsbidrag och företagshälsovård ingår också. Manpower eftersträvar mångfald Vi värdesätter de kvaliteter som en jämn ålders- och könsfördelning samt etnisk och kulturell mångfald tillför verksamheten. Kontaktperson Är du personen vi söker är du välkommen att söka tjänsten via länken nedan. Då urvalsprocessen sker löpande är det viktigt att du skickar in din ansökan så snart som möjligt. Vid eventuella frågor är du välkommen att kontakta Sofie Westerberg på telefon 08-736 11 12.
Företag: Manpower
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-15
Sök fler jobb liknande: lediga Ekonomiassistent med kunskap inom lön jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Ekonomiassistent med kunskap inom lön

Medicinsk sekreterare
Urologiska kliniken Urologiska kliniken på Karolinska Universitetssjukhuset bedriver högspecialiserad och basal sjukvård, forskning och undervisning. Vi finns både i Huddinge och i Solna. Våra profilområden är huvudsakligen prostatacancer, blåscancer, njurstensbehandling, endourologi och neurourologi, men vi arbetar även med utveckling inom njurcancerkirurgi och uretrakirurgi. Administrativa enheten består av 15 medicinska sekreterare och två assistenter, fördelade på Huddinge och Solna, som servar klinikens personal administrativt. Vår enhet söker nu en medicinsk sekreterare med placering på mottagningen i Solna. Arbetsuppgifter: Arbetsuppgifterna består i huvudsak av journaldokumentation, utskrift av brev och intyg i TakeCare, diagnos- och åtgärdsregistrering, registrering i kvalitetsregister samt i övrigt förekommande uppgifter för en medicinsk sekreterare med placering på mottagning. Arbetet är stimulerande och omväxlande. Du har ett nära samarbete i arbetsgruppen och samarbetar också med övriga yrkeskategorier. Sekreterargruppen är även involverad i klinikövergripande flödesarbeten. Du ansvarar för att det administrativa stödet fungerar på ett smidigt sätt. Kvalifikationer: Medicinsk sekreterarutbildning är ett krav. Mycket goda kunskaper i svenska språket och medicinsk terminologi. Utbildning i eller erfarenhet av DRG är meriterande. Erfarenhet av förbättrings- och flödesarbete är en fördel. Personliga egenskaper: Du har mycket god samarbetsförmåga. Du trivs att arbeta i grupp och kan se möjligheter att utveckla arbetet i gruppen. Du är social och positiv, tar gärna egna initiativ. Du kan prioritera och organisera ditt arbete på ett effektivt sätt. Du är noggrann och tar stort ansvar för ditt uppdrag. Då vi arbetar med förbättringstavlor (enligt Lean) är detta ett arbetssätt du ställer dig positiv till. Du delar Karolinska Universitetssjukhusets värderingar: Ansvar - Medmänsklighet - Helhetssyn. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Övrig information: Du erbjuds möjlighet till en friskvårdstimme i veckan alternativt friskvårdsbidrag. Som anställd har du också fri tillgång till personalgym. Karolinska är ett rökfritt sjukhus. Vi tar endast emot ansökningar via detta system. Ansök genom att klicka på knappen ”Ansök här”. Ansökningar per brev eller e-post beaktas inte.
Företag: Karolinska Universitetssjukhuset
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-15
Sök fler jobb liknande: lediga Medicinsk sekreterare jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Medicinsk sekreterare

Bussförare till Mölnvik med start i höst. Trafikområde Nacka/Värmdö.
Trafikområde Nacka-Värmdö består av fem depåer: Björknäs, Mölnvik, Grisslinge, Ramsmora samt Älvsby. Inom trafikområdet finns det totalt ca 220 bussar och ca 650 medarbetare. Vi söker dig som har busskörkort och vill arbeta heltid. Till depå Mölnvik i trafikområde Nacka-Värmdö söker vi förare med D-körkort som har erfarenheter av att framföra kollektivtrafik på ett lugnt och säkert sätt. I Keolis uniform kommer du vara vårt ansikte utåt och ansvara för resenärernas säkerhet och trygghet ombord. Vidare kommer du rapportera trafikhändelser, incidenter och avvikelser.Tycker du dessutom om att ge service, gillar att möta många människor samt arbeta på oregelbundna tider är du varmt välkommen med din ansökan. Kvalifikationerna för tjänsten är: • Svenska i tal och skrift • D-körkort Det är en stor fördel om du bor i Nacka-Värmdö och/eller har god lokalkännedom om trafikområdet. Vi söker dig som vill köra buss tillsvidare på heltid. Vi tillämpar 6 månaders provanställning. Anställningen startar i höst med en veckas utbildning i taxa, konflikthantering, LABC, mm, samt linjeutbildning. Utbildningen är betald. Vill du vara med på vår resa? Välkommen med din ansökan på keolis.se! Sista ansökningsdag är 30 september. Urval sker löpande. Lär mer på keolis.se. Gilla oss på facebook.com/keolis.se Keolis Sverige är ett helägt dotterbolag till den internationella kollektivtrafikkoncernen Keolis Group. Keolis Sveriges affärsidé är att erbjuda en så attraktiv, lokalt anpassad och miljövänlig stadstrafik att det kollektiva resandet ökar. Vi är 6 500 medarbetare och omsätter 4 miljarder kr. Keolis är ett av Europas ledande kollektivtrafikföretag med verksamhet i 12 länder på tre kontinenter. Keolis erbjuder ett komplett utbud av lokalt anpassade och hållbara lösningar för kollektivtrafik.
Företag: Keolis Sverige AB
Ort: Nacka
Publicerad : 07-15
Sök fler jobb liknande: lediga Bussförare till Mölnvik med start i höst. Trafikområde Nacka/Värmdö. jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Bussförare till Mölnvik med start i höst. Trafikområde Nacka/Värmdö.

Redovisningsekonom till Akalla
Vill du arbeta med starka varumärken och i ett framgångsrikt bolag? Är bra villkor och marknadsmässig löner viktigt, och värderar du personligt engagemang och tillgänglighet högt? Då är Wise Professionals den perfekta arbetsgivaren för dig! Wise Professionals konsultverksamhet fortsätter att växa och vi söker därför för kunds räkning en Redovisningsekonom. Detta är ett konsultuppdrag via Wise Professionals på heltid med start den 1 september. Detta är ett så kallat hyr-köp där anställningen börjar som konsult hos Wise Professionals och sedan för rätt person går över till en anställning hos kunden efter cirka 6 månader.   Ditt uppdrag Vår kund sitter i Akalla och söker nu en Redovisningsekonom till ekonomiavdelningen som i dag består av 5 personer. Dina arbetsuppgifter kommer bland annat innebära: • Kontoavstämningar, månadsvis • Upprätta periodiseringar mm. i månadsbokslut • Momsredovisning • Skattedeklaration • Viss rapportering • Delaktig i månads- kvartals- och årsbokslut Vår kund arbetar idag i ekonomisystemet XOR/Visma. De har flera dotterbolag och du kommer att delta i bokföringen för alla bolag. Din bakgrund Vi söker dig som har en civilekonomutbildning med inriktning mot redovisning och gärna erfarenhet från arbete med ekonomi sen innan. Du bör ha goda kunskaper i Excel samt en bra systemförståelse. Som person är du ansvarstagande, flexibel och tycka om att arbeta i grupp. Du skapar god energi kring dig och ser möjligheter. Wise Professionals erbjuder Ett spännande uppdrag hos en välkänd uppdragsgivare med möjlighet för dig som konsult att vara med att påverka och utvecklas inom organisationen. Wise Professionals erbjuder marknadsmässiga löner och generösa villkor så som friskvårdsbidrag för alla våra konsulter och utvecklingsmöjligheter för dig som vill utvecklas vidare i din konsultroll. Som konsult kommer du ha nära kontakt med din konsultchef med möjlighet att delta på våra inspirerande konsultträffar. Mer om tjänsten Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta kandidatansvarig Anna Nordkvist på anna.nordkvist@wise.se. Urval sker löpande. Varmt välkommen med din ansökan! Wise Professionals är ett helägt dotterbolag inom Wise Group. Vår ambition är att med personlig service och hög kvalitet erbjuda företag och organisationer kompletta tjänster inom rekrytering och bemanning av kvalificerad personal. Vi arbetar inom de flesta branscher och tillhandahåller kompetent stöd oavsett man söker en chef, säljare eller specialist.
Företag: Wise Professionals AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-15
Sök fler jobb liknande: lediga Redovisningsekonom till Akalla jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Redovisningsekonom till Akalla

Regional Försäljningschef till Kontorsvaruhuset Gullbergs Sthlm/Uppsala
Dreamwork Kort om tjänsten Vi söker en säljorienterad Regional Försäljningschef till Kontorsvaruhuset Gullbergs med ansvar för att utveckla verksamheten och öka marknadsandelen i Stockholmsområdet. Som Regional Försäljningschef kommer du in i ett expansivt skede av bolagets historia och har möjlighet att bygga en stark närvaro tillsammans med ditt team i företagets hetaste region med de största tillväxtmöjligheterna. För att vara framgångsrik i rollen ser vi att du har minst 5 års erfarenhet av företagsförsäljning i någon typ av ledande funktion, från branschen eller närliggande bransch och besitter ett starkt resultatfokus. Om företaget Kontorsvaruhuset Gullbergs består av Gullbergs Kontorscenter AB och Kontorsvaruhuset I Sverige AB. Bolagen ägs av Scandinavian Office Group AB och är Sveriges ledande kontorsvaruföretag. Kontorsvaruhuset Gullbergs har en omsättning på ca 1,1 miljarder kr och ca 500 anställda. Försäljningen riktas huvudsakligen mot företagskunder och baseras på en multikanalstrategi bestående av ca 130 säljare, 39 butiker, e-handel, innesälj, kundsupport och kataloger. Kontorsvaruhuset Gullbergs styrka ligger i storleken kopplat till det lokala engagemanget med butiker och hög servicegrad, i kombination med ett mycket brett sortiment. Försäljningsorganisationen är uppdelad i 14 olika regioner med butiker/säljkontor från Luleå i norr till Trelleborg i söder. Kunderna inkluderar allt från det lilla företaget till koncernföretag, kommuner och landsting. Mer om tjänsten Som Regional Försäljningschef har du resultatansvar för din verksamhet med tydliga mål och rapporterar direkt till Försäljningsdirektören. Du ansvarar för ett team med utesäljare, butikschefer och butikssäljare. Det innebär att du aktivt coachar ditt team och deltar i deras säljaktiviteter på regelbunden basis. Du driver och utvecklar dina egna nätverk och jobbar strategiskt för att expandera verksamheten i regionen. Du kommer att ha ett stort eget mandat, goda utvecklingsmöjligheter och blir en del av ett vinnande team som har roligt tillsammans. Tjänsten är placerad i Stockholm och tjänstebil ingår. Din profil Vi söker Regional Försäljningschef som är inspirerad av att få vara med och utveckla Kontorsvaruhuset Gullbergs och att få bygga en ny kultur från grunden i och med sammanslagningen. Vi förutsätter att du har dokumenterat goda försäljningsresultat (B2B) från branschen eller närliggande bransch, goda ledarerfarenheter samt att du besitter förmågan att utveckla verksamheter, affärer och nå uppsatta mål. Du är skicklig på att fatta beslut och är en stark genomförare. Du har jobbat med människor och tycker om att inspirera, motivera och bygga framgångsrika team. Som person är du kommunikativ och relationsskapande. Du har en relevant utbildning, gärna på högskolenivå och/eller med utbildningar inom ledarskap, marknad, ekonomi etc. Etablerade kundnätverk är meriterande. Ansökan Du är välkommen att söka tjänsten via Dreamworks hemsida, www.dremwork.com, med bifogat CV och personligt brev. Vi bearbetar inkomna ansökningar löpande och sista ansökningsdatum är 9 augusti. Tillträde 1:a oktober eller enligt överenskommelse. Har du frågor är du välkommen att kontakta Anna Malmqvist på Dreamwork på 08 446 47 14, eller anna.malmqvist@dreamwork.com Om Dreamwork Dreamwork har sedan 2006 etablerat sig som en förnyare inom personallösningar där vi arbetar utifrån en vision att leverera de bästa lösningarna på våra kunders utmaningar. Våra konsulter är seniora med lång erfarenhet från rekryteringsbranschen och med operativa chefsbakgrunder från många andra branscher. Dreamwork arbetar med Rekrytering, Chef-att-Hyra, Bemanning, Omställning och Coachning.
Företag: Stockholm
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-15
Sök fler jobb liknande: lediga Regional Försäljningschef till Kontorsvaruhuset Gullbergs Sthlm/Uppsala jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Regional Försäljningschef till Kontorsvaruhuset Gullbergs Sthlm/Uppsala

Skolvärd
Stockholms Stad Utbildningsförvaltningen Enbacksskolan Stockholms stad är en av Sveriges största arbetsgivare. Stockholm kommer att växa till en miljonstad till år 2030. Det ställer höga krav på oss som arbetar i Stockholms stad att bli ännu bättre. Därför behöver vi dig som vill utveckla verksamheten för stockholmarna och ett Stockholm i världsklass. Stockholms stad erbjuder spännande och utmanande arbeten med ett öppet arbetsklimat som präglas av respekt för allas lika värde. Enbacksskolan ligger vid utkanten av Tensta inom Spånga-tensta stadsdel. Skolan har ca 400 elever i åldrarna av 6 till 15 år. Personalstyrkan är ca 70 personer. 1 plats(er).Skolvärd på Enbacksskolan ansvarar för: - de olika entréerna i skolan - skolans depå inkl. beställning och distribuering av skolmaterial - den fysiska funktionen för skolans datapark - säkerhets- och larmfrågor inom skolan - kontroll av månadsraportering av elevfrånvaro på nätet Skolvärd på skolan deltar i arbetet: - vid bemanning av skolbiblioteket/datasal/mediateket - vid bemanning av skolexpeditionen - som rastvärd inom skolan - som värd i matsalen vid frukost o lunch - med skolans elevutflykter vid behov - med skolans högtider Skolvärden ska ha: - hög social kompetens för att umgås med med skolans elever i åldrarna av 6 - 15 år - hög kompetens inom data/it - hög noggranhet inom administrativa rutiner Löneform: Månadslön. Anställningsform: Tillsvidare. Krav på arbetslivserfarenhet: Erfarenhet krävs. För skolvärdsarbetet krävs: - dokumenterat erfarenhet av arbetet med ungdomar inom multikulturell miljö - erfarenhet av arbete inom data/it - erfarenhet av arbete med ansvar för lokaler och inredningar inom offentlig miljö Varaktighet: Tillsvidare. Arbetstid: Dagtid. För mer information om tjänsten, tag kontakt med: Adm.chef Kari-Pekka Santala,08-50803928 Tillträde: 2013-08-15.
Företag: Stockholms stad; Enbacksskolan
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-15
Sök fler jobb liknande: lediga Skolvärd jobb, Skolvärd Stockholm, Skolvärd Stockholms stad; Enbacksskolan
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Skolvärd

Sommarbemanning Reception
Uniflex Sverige AB Uniflex är ett auktoriserat bemanningsföretag som arbetar med uthyrning, rekrytering och omställning av personal. Vi finns på drygt 50 orter i hela Sverige och har över 5000 anställda. Uniflex har kollektivavtal med LO, Unionen och Akademikerförbunden. Uniflex är kvalitets-, miljö- och arbetsmiljöcertifierat. Som anställd hos Uniflex knyter du värdefulla kontakter och får bred erfarenhet av arbetslivet. Uniflex kan också vara början på en karriär hos någon av våra kunder. Uniflex ser sin personal som sin viktigaste tillgång och därför erbjuder vi friskvårdsbidrag och andra förmåner till våra anställda. Jobbeskrivning Sommarjobb som receptionist Jobbeskrivning: Vill du knyta många kontakter och inte minst vara en god representant för Uniflex hos våra kunder? Just nu söker vi personer som vill jobba med fasta samt ambulerande uppdrag ute hos våra kunder inom Stockholmsområdet under sommaren. Uppdragen är till största del heltid, men det finns även deltid. Som ambulerande receptionist får du möjlighet att arbeta hos en mängd olika företag där nya spännande utmaningar väntar dagligen. Du kommer till största del att arbeta med sedvanliga receptionsuppgifter som att ta emot besökare och samtal via växelsystem. Dessutom kan administrativa uppgifter förekomma och i vissa fall även samordning och förberedelse av konferenser. Du bör vara tillgänglig minst vecka 26-32. Personliga egenskaper Personliga egenskaper: Vi söker dig som är flexibel, driven och framåt. Du har en känsla för god service, är social och snabb på att ta dig an nya arbetsuppgifter. För att lyckas i rollen krävs dessutom att du är stresstålig och kan hålla många bollar i luften samtidigt. Tidigare erfarenhet inom reception och service är meriterande. Då vi arbetar med såväl svenska som internationella företag är det viktigt att du behärskar både svenska och engelska i tal och skrift, samt att du behärskar officepaketet. Vill du bredda din karriär inom reception och service samt knyta värdefulla kontakter inför framtiden är det här rätt tjänst för dig. Stämmer ovan beskrivning in på dig vänligen skicka din ansökan till oss på www.uniflex.se
Företag: Uniflex Sverige AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-15
Sök fler jobb liknande: lediga Sommarbemanning Reception jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Sommarbemanning Reception


Sök lediga jobb kock Spice sweden AB

Skriv in ort, yrke eller relaterade ord till det jobb du söker:


Visa


Söka jobb tips
© Jobblediga.se