LÖNECHEF Sigtuna kommun HR_lön jobb - lediga jobb

LÖNECHEF Sigtuna kommun HR_lön jobb LÖNECHEF Sigtuna kommun HR_lön jobb - alla lediga jobb

Nedan listar vi alla lediga jobb som matchar: LÖNECHEF Sigtuna kommun HR_lön. På Jobblediga.se kan du enkelt söka fler liknande jobb via datorn eller mobilen. Här hittar du också jobbtips när du söker jobb eller vill klättra i karriären.

Hittade inga lediga jobb på sökning: LÖNECHEF Sigtuna kommun HR_lön. Sök vidare
Några andra slumpade jobb:

  1. Affärsområde Brandskydd söker en Servicetekniker- Stockholm

  2. Sjuksköterskor- Stockholm

  3. Mediesäljare till AdSales Group- Stockholm

  4. Bostadsförvaltare till Järfälla kommun- Stockholm

  5. Tjänstedomänförvaltare- Stockholm

  6. Läkarsekreterare- Stockholm

  7. Personal Direkt söker SFI-lärare till kund i Kista- Stockholm

  8. Avdelningschef för Barn-och utbildningskontorets myndighets-och administrat- Norrtälje

  9. Rektor Frötuna skola, Norrtälje- Norrtälje

  10. Granngården i Värmdö söker säljare - deltid- Värmdö


Mer beskrivning

Affärsområde Brandskydd söker en Servicetekniker
Niscayah har gått samman med Stanley Security Solutions och är nu den största elektroniska säkerhetsleverantören i Europa som erbjuder innovativa helhetslösningar inom säkerhet och brandskydd. Stanley Security Solutions finns i 14 europeiska länder med över 6000 medarbetare och 200 000 kunder och ingår i Stanley Black & Decker koncernen. Vårt erbjudande omfattar hela säkerhetskedjan, från riskanalys och design, via installation och driftsättning till underhåll och daglig hantering av säkerhet. Besök oss på www.stanleysecuritysolutions.se   I dina arbetsuppgifter ingår driftsättning, service och underhåll av våra brandlarmsanläggningar samt managementsystem. Våra säkerhetslösningar är ofta baserade på dator- och nätverkslösningar vilket kräver att du är kunnig inom detta område. Du kommer att arbeta självständigt men är del av ett team bestående av projektledare, säljare samt andra servicetekniker. Arbetet passar dig som tycker om utmanande arbete och för rätt person kommer det att innebära möjlighet att ytterligare utveckla sitt yrkeskunnande. Som servicetekniker kommer du bland annat: Utföra service och avprova brandlarmsanläggningarVara tekniskt säljstöd till våra säljareUndervisa kund i handhavande och skötsel av kundens brandlarmssystem. Bakgrund och kompetenser: El-tele eller IT-utbildning på gymnasienivå eller högreErfarenhet av säkerhetsbranschen och/eller kundvårdande försäljning är meriterande.DatorvanaKund- och resultatfokuserad med en positiv attityd samtidigt som du är stresstålig och noggrann. Bra kommunikativ förmåga, du uttrycker dig väl på svenska i tal och skrift. B-Körkort är ett krav då företaget tillhandahåller firmabil som används vid serviceuppdrag.   Det är viktigt att du är social och har lätt att få kontakt med andra människor eftersom du kommer att ha mycket kundkontakt och arbeta nära våra säljare, har du dessutom erfarenhet från säkerhetsbranschen är det en extra merit. Ansökan Tjänsten tillsätts snarast enligt ök. En förutsättning för anställning inom Niscayah är att du som sökande får ett godkännande via kontroll hos Länsstyrelsen Vi tar gärna emot din ansökan så snart som möjligt dock senast den 11 augusti. I denna rekrytering samarbetar Stanley Security Solutions/Niscayah med Adecco Rekrytering. Har Du frågor är Du välkommen att kontakta vår rekryteringskonsult Christian Mattsson på telefon 0736-84 74 84 eller via mail christian.mattsson@adecco.se
Företag: Adecco Sweden AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-03
Sök fler jobb liknande: lediga Affärsområde Brandskydd söker en Servicetekniker jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Affärsområde Brandskydd söker en Servicetekniker

Sjuksköterskor
avdelning 62 Stockholmsgeriatriken är en akutgeriatrisk klinik på Sabbatsbergs sjukhus. Vi bedriver akutgeriatrisk sjukvård vid 6 vårdavdelningar med intag dygnet runt. Vi har bred verksamhet med minnesmottagning och ASIH. Arbetsuppgifter: Vi söker sjuksköterskor till avd 62. Avdelningen är en allmängeriatrisk vårdavdelning med stroke-inriktning. Du kommer att arbeta i team med undersköterska och paramedicinsk personal. Arbetstiden är schemalagd två helger av fem. Kvalifikationer: Utbildad sjuksköterska med erfarenhet från somatisk vård och av äldre. Har du vidareutbildning i geriatrik eller annan vidareutbildning om äldre ser vi detta som en fördel. Kunskap om att dokumentera enligt Vips-modellen. Det är också en fördel om du har erfarenhet av att ha arbetat med Take Care. Personliga egenskaper: Vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper, ett trevligt bemötande och att du trivs med att arbeta i grupp. Övrig information: Tillträde snarast eller efter överenskommelse. Vi tar endast emot ansökningar via detta system. Ansök genom att klicka på knappen ”Ansök här”. Ansökningar per brev eller e-post beaktas inte.
Företag: Stockholms Läns Sjukvårdsområde
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-03
Sök fler jobb liknande: lediga Sjuksköterskor jobb, Sjuksköterskor Stockholm, Sjuksköterskor Stockholms Läns Sjukvårdsområde
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Sjuksköterskor

Mediesäljare till AdSales Group
AdSales Group AB är ett säljbolag med rötter i Bonnier Tidskrifter. Vår verksamhet är inriktad mot annonsförsäljning, både inom magasin & kvällspress. Vår ambition, målsättning är att skapa framgångsrika, utvecklande och långsiktiga affärsrelationer med våra kunder samt uppdragsgivare. Det kan handla om traditionell annonsförsäljning i befintliga, nystartade tidningar och såväl som webbförsäljning.   Vi är i ett expansivt skede och behöver nu tillsätta fler säljare som vill jobba med magasin & bilagor inom Bonnier Tidskrifter och Expressen mm.   Egenskaper vi söker: - Högt driv och energi. Självgående och bra attityd gentemot kunder och kollegor - Meriterande ifall du har mediesäljerfarenhet inom annonsmedia eller liknande.   - Vana/gilla att jobba mot snabba mål och hantera deadlines. Älska att göra affärer och prata med kunder på telefon och i möten. - Gilla att jobba i ett starkt säljteam, men med eget ansvar för säljuppdrag (magasin) samt egen kundportfölj - Förmåga att tänka proaktivt, hitta nya kreativa annonslösningar, optimera affären samt se kundnyttan i olika annonslösningar  - Karriärdriven och gilla utveckling - Förmåga att växla mellan kvantitativ och kvalitativ bearbetning - Mogen att "ta ansvar" och vara vår ambassadör gentemot vår uppdragsgivare (Bonnier Tidskrifter) - Kunna hantera försäljning i flera olika magasin parallellt samt jobba med flera fokus    Arbetsbekrivning (light):  - Driva försäljning i en av våra magasin (inom segmenten trädgård och fritid), via telefon och kundbesök - Arbeta strukturerat för att nå uppsatta säljmål - Ta det yttersta stängningsansvaret, dvs kunna slutföra projekt - Förstå och ta ansvar för budget/prognos och egen försäljning - Ansvarig för att ta fram nya prospekt inom ovan segment - Underhålla befintliga kunder på ett professionellt sätt - Ansvara för att alla mjuka värden läggs in i vårt CRM system mm   Vi erbjuder: - Trivsam arbetsplats i centrala sthlm med högt tempo - En stark företagsstruktur med "ordning och reda" - Jobba med starka varumärken i Bonnier Tidskrifter och Expressen - Chans att tjäna bra pengar  - Utmanande säljtävlingar och bonusprogram, både i grupp och individuellt - Löpande externa säljutbildningar - Senaste utrustningen i Mac, iPhone och trådlösa nätverk mm   Vårt mål är att du skall vara/bli en högpresterande och framgångsrik säljare. Vi jobbar med några av marknadens starkaste varumärken inom magasin och kvällspress samt att du skulle komma till ett gäng som jobbar hårt för att nå våra högt uppsatta mål. Men vi glömmer inte bort att ha roligt under resans gång.   Anställningsvillkor: Heltid: 6 månaders provanställning Grundlön: Förhandlingsbar beroende på erfarenhet och kompetens Provision: utbetalas månadsvis Semesterrätt: 25 dagar  Årsbonus:  vid uppnåd årsbudget  Tillträdelsedatum: Omgående   Ansökan: I den här rekryteringsprocessen samarbetar AdSales med Aoex Closers. Klicka på ansök eller om du har några frågor är du varmt välkommen att kontakta rekryteringsansvarige nedan.   Om oss: Aoex Closers rekryterar kvalificerade säljare. Vi är ett nischat bemannings- och rekryteringsföretag som är specialiserade på att förmedla nyckelroller inom försäljning. Vi vet hur otroligt viktigt det är att ha människor med rätt kompetens, inställning och personligt driv i sin säljorganisation för att upprätthålla och öka företagets framgång. Vi säkerhetsställer alltid att våra rekryteringuppdrag är väl anpassade utifrån våra kunders behov genom en professionell och gedigen rekryteringsprocess där vi använder oss av olika tester och case. Att anlita oss som bemannings- eller rekryteringsföretag är ett kostnadseffektivt sätt för er att spara dyrbar tid samtidigt som ni får hjälp med att hitta rätt kompetens.  Closers är företaget av säljare för säljare.   Ansvarig Rekryterare: Pontus Gustavsson Tel: 0735 – 07 67 36 Mail: pontus.gustavsson@aoex.se  Hemsida: www.aoex.se
Företag: Aoex AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-03
Sök fler jobb liknande: lediga Mediesäljare till AdSales Group jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Mediesäljare till AdSales Group

Bostadsförvaltare till Järfälla kommun
Bostadsförvaltare med erfarenhet och god servicekänsla sökes! Trivs du med ett arbete där du får ha daglig kontakt med människor, koordinera och strukturera service och lösa problem? Har du några års erfarenhet av rollen? Då är tjänsten som bostadsförvaltare i Järfälla kommun något för dig. Bygg- och miljöförvaltningen ansvarar för att utveckla och förvalta kommunens fastigheter, grönytor, gator och VA-försörjning. Förvaltningen planerar och genomför byggnadsprojekt för alla kommunala förvaltningar samt infrastrukturprojekt inom gator, parker och torg. Förvaltningen svarar också för kommunens miljö- och hälsoskydd samt kartframställning och geografiska informationssystem. Bygg- och miljöförvaltningen har som mål att blir bästa förvaltning i Sverige år 2015, avseende kvalitet, service och professionalitet. Fastighetsavdelningen, med ca 46 medarbetare, ansvarar för lokalanskaffning, uthyrning, ny- och ombyggnader samt förvaltning av de kommunala fastigheterna; skolor, förskolor, äldreboenden, sport- och fritidsanläggningar samt kulturfastigheter i Järfälla kommun. Avdelningen tillhandahåller ändamålsenliga lokaler till de kommunala verksamheterna med målet att hyresgästerna ska vara nöjda. Vi arbetar med kunden i fokus och genomför mätningar över nöjda kunder. Kommunens lokalbestånd ska vara miljödeklarerat och tillgängligt för personer med olika funktionshinder samt dimensionerat och utformat efter verksamheternas olika behov. Tjänsten som bostadsförvaltare är placerad på fastighetsavdelningen inom bygg- och miljöförvaltningen. Hur ser din arbetsdag ut? Som bostadsförvaltare kommer du att arbeta med förvaltningen av kommunens fastighetsbestånd. Detta innebär att du prioriterar, fördelar och genomför planerat underhåll för att bibehålla eller utveckla fastigheternas funktion och värde inom ramen för fastställd budget gällande skötsel och underhåll. I arbetsuppgifterna ingår bland annat att: • beställa enklare avrop från ramavtal gällande entreprenörstjänster (LOU) • samarbeta med uthyraren gällande skötsel och underhåll • sammankalla, hålla i möten och föra protokoll gällande fastigheter och förvaltning med; fastighetsägare, förvaltningsbolag, uppdragsgivare samt driftsentreprenörer. • ansvara för akuta ärenden och daglig hantering och uppföljning av ärenden gällande underhåll, skötsel och drift samt in- och utflyttning i lägenheterna. • daglig kontakt med kollegor, hyresgäster, myndigheter och entreprenörer Vem trivs här? Vi vill att du har arbetat med fastighetsförvaltning i minst tre till fem år, gärna inom fastighet och bygg. Du har goda kunskaper av fastighetsförvaltning med tillhörande miljö- och energifrågor. Har du fastighetsteknisk kompetens, erfarenhet av fastighetsekonomi och juridik eller en eftergymnasial utbildning med inriktning på förvaltning och ekonomi är det meriterande. Körkort och tillgång till bil är ett krav. Vad erbjuder vi? Vi erbjuder dig en spännande tjänst där du får möjlighet att ta ansvar, vara med och påverka och utveckla förvaltningsarbetet av kommunens fastighetsbestånd. Du får arbeta i en väl fungerande organisation där vi värdesätter gott samarbete och resultat. Personliga egenskaper Som person är du trygg och stabil och trivs med att i arbetet vara en koordinerande person med många dagliga kontakter. Du är ansvarsfull, strukturerad och bra på att arbeta självständigt och driva arbetsprojekt till avslut. För att uppnå ett gott resultat som bostadsförvaltare är det viktigt att du tycker om att lösa problem och utveckla saker/ processer. Vidare har du en god servicekänsla, är bra på att bemöta människor och kommunicera med andra i både tal och skrift. Du har goda It-kunskaper.   Kontaktperson och ansökan I denna rekrytering samarbetar vi med Adecco. Ansök via angiven länk. Vi ser fram mot din ansökan, dock senast den 5 augusti. För mer information om tjänsten och rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta rekryteringskonsult Marie-Louise Bååth eller Linda Josephson via 08-100 500 from v.32
Företag: Adecco Sweden AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-03
Sök fler jobb liknande: lediga Bostadsförvaltare till Järfälla kommun jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Bostadsförvaltare till Järfälla kommun

Tjänstedomänförvaltare
1177 Vårdguiden Hälso- och sjukvårdsförvaltningen i Stockholms läns landsting ansvarar för att länets invånare erbjuds en god hälso- och sjukvård. Hälso- och sjukvården står inför stora utmaningar med fokus på bland annat stärkt valfrihet för patienterna och ökad mångfald bland vårdleverantörerna. Utifrån befolkningens behov beslutar förvaltningen om hälso- och sjukvårdsuppdrag, sluter avtal med vårdleverantörerna och följer upp vårdens kvalitet och resultat. Förvaltningen har en budget på drygt 48 miljarder kronor. SLL har fr.o.m. årsskiftet ansvaret för att driva det nationella konceptet för invånartjänster på uppdrag av CeHis (Center för eHälsa i samverkan). Till följd av det nationella uppdraget har en ny ny organisation, 1177 Vårdguiden, skapats inom avdelningen e-hälsa och strategisk IT. Det nationella uppdraget omfattar utveckling och förvaltning av innehåll, tjänster och kanaler och de varumärken som ingår i konceptet 1177 Vårdguiden, t.ex. 1177.se, Umo.se, 1177 Sjukvårdsrådgivningen och Mina vårdkontakter. Enheten Förvaltning och support är en av fyra enheter i den nya organisationen 1177 Vårdguiden. Enheten har i uppdrag att förvalta och supporta alla eHälsotjänster som 1177 Vårdguiden erbjuder invånarna. På enheten finns den kompetens som krävs för att ta ansvar för hela kedjan från arkitektur och infrastruktur till utbildning av användare i form av vårdpersonal och invånare. Arbetet på enheten sker i nära samverkan med övriga enheter inom 1177 vårdguiden. Vid enheten arbetar 15 personer. Arbetsuppgifter: För att hålla samman alla tjänstekontrakt, det vill säga de tekniska specifikationer som möjliggör informationsutbyte mellan olika system, samordnas tjänstekontrakten i s.k. tjänstedomäner. Inom varje tjänstedomän samordnas också verksamhetsbehov och anslutningar mellan producerande och konsumerande system. I dagsläget finns bl.a. domäner för tidbokningstjänster och vårdvalstjänster. Under 2013 planeras ytterligare tjänstedomäner att tas emot i förvaltning, t.ex. domäner för ”Provsvar” och ”Remisstatus. Som domänförvaltare ansvarar du för en eller flera tjänstedomäner inom 1177 Vårdguiden. Syftet med din roll är att främja utveckling och användning av tjänstedomänerna för ett effektivt informationsutbyte mellan olika verksamhetssystem men även att säkerställa effektiva processer och rutiner kring domänsförvaltning generellt på enheten. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter innebär att: • förvalta och vidareutveckla tjänstedomäner • säkerställa ett effektivt anslutningsstöd till samtliga intressenter • stödja landsting/regioner/andra vid breddinförande • resursplanera, budgetera och följa upp kostnader För att kunna genomföra arbetet kommer du att ha stöd av en Anslutningskoordinator. Kvalifikationer: Vi vill att du har en högskoleutbildning i data/ -systemvetenskap eller liknande utbildning. Som tjänstedomänförvaltare behöver du kompetens om hur verksamheten som tjänstedomänerna ska stödja fungerar. Du har lätt att sätta dig in i och förstå vårdprocesser och kan tidigt identifiera konsekvenser för användare, system och arkitektur. Du har erfarenhet av integrationslösningar och att översätta verksamhetskrav till IT-lösningar. Du har några års erfarenhet av projektledning. Det är en fördel om du har kunskap om CeHis nationella arkitektur, den s.k. VITS-boken. Du är en affärsmässig person med hög integritet. Självklart är du en social person som tycker om att arbeta i grupp och som kan föra kreativa diskussioner tillsammans med både kollegor och beställare. Du har god förmåga att yttrycka dig i tal och skrift, både på svenska och engelska. Du har erfarenhet från hälso- sjukvårdsområdet och är van att arbeta i komplexa organisationer. Personliga egenskaper: Övrig information: Hälso- och sjukvårdsförvaltningen erbjuder en attraktiv arbetsplats och strävar efter att vara fri från diskriminering och ge lika möjligheter för alla. Vi tar endast emot ansökningar via detta system. Ansök genom att klicka på knappen "Ansök här". Ansökningar per brev eller e-post beaktas inte.
Företag: Hälso- och sjukvårdsförvaltningen
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-03
Sök fler jobb liknande: lediga Tjänstedomänförvaltare jobb, Tjänstedomänförvaltare Stockholm, Tjänstedomänförvaltare Hälso- och sjukvårdsförvaltningen
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Tjänstedomänförvaltare

Läkarsekreterare
Om Praktikertjänst Psykiatri AB Praktikertjänst psykiatri AB är ett dotterbolag till Praktikertjänst AB. Om PTJ Psykiatri AB Kistamottagningen Medicinsk sekreterare till psykiatrin, tillsvidareanställning med provanställning. Vi söker även en medicinsk sekreterare för ett gravvik på sex månader med eventuell förlängning. Järvapsykiatrin består av tre öppenvårdsmottagningar, var och en med sin speciella profil. Du är anställd inom Järvapsykiatrin och dessa tjänster har sin placering på Kista. Vid behov kan du få rycka in på någon av de två andra mottagningarna, då oftast för en kortare tid. Alla tre mottagningarna har en stabil och kompetent personal. På mottagningen i Kista finns två multidisciplinära psykiatriska öppenvårdsteam varav det ena teamet är specialiserad på bedömning och behandling av unga vuxna mellan 18-25 år. På mottagningen arbetar ytterligare två läkarsekreterare. Mottagningen är inrymd i ljus, nyrenoverade lokaler och ligger ett stenkast från Kista centrum med goda kommunikationer. Vi erbjuder flextid, generöst friskvårdsbidrag samt en god stämning i arbetsgruppen. Arbetsuppgifter Arbetet som medicinsk sekreterare innefattar sedvanliga arbetsuppgifter för sekreterare, såsom journalskrivning, kassa- och receptionsarbete samt att ge administrativ service åt medarbetarna på enheten. Vi arbetar i datajournalsystemet Take Care. Som sekreterare på Järvapsykiatrin får man också en del andra administrativa uppgifter vilket gör att arbetet blir omväxlande och stimulerande. Vi har flextid och friskvårdsbidrag. Kvalifikationer Du ska ha utbildning som medicinsk sekreterare och gärna erfarenhet av arbete inom psykiatri. Du måste kunna uttrycka dig väl i både tal och skrift i det svenska språket. Personliga egenskaper Stor vikt läggs vid personlig lämplighet, flexibilitet och samarbetsförmåga.
Företag: PTJ Psykiatri AB Kistamottagningen
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-03
Sök fler jobb liknande: lediga Läkarsekreterare jobb, Läkarsekreterare Stockholm, Läkarsekreterare PTJ Psykiatri AB Kistamottagningen
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Läkarsekreterare

Personal Direkt söker SFI-lärare till kund i Kista
Personal Direkt söker för kundsräkning SFI-lärare För vår kunds räkning söker vi en behörig och erfaren SFI-lärare. Du tycker om flexibelt arbete och har ett helhetsperspektiv. Du kommer att ingå i arbetslag och du tycker att det är spännande att med en variation och lyhördhet bidra till att verksamheten utvecklas för att deltagarna skall nå sina mål. På skolan har vi en god stämning och kunniga medarbetare Kravprofil   * Du ska ha lärarexamen och minst 30hp (20p ) i svenska som andraspråk. * Du har en ödmjuk inställning till ditt arbete och dina kollegor och har lätt att samarbeta med andra * Du duktig på att organisera och planera din tid samt motiveras av att stödja och leda människor * Du har ett mycket bra tålamod, ett starkt engagemang och en god människokännedom. Vi ser gärna att du är utåtriktad, mycket flexibel, förändringsbenägen, lösningsinriktad och innehar en helhetssyn samtidigt som du har ett öga för detaljer. Intervjuer sker löpande, vi förbehåller oss rätten att avsluta annonsen då vi hittat en lämplig kandidat. Ansökan sker endast på www.personaldirekt.se Välkommen med din ansökan! Heltid
Företag: Personal Direkt AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-03
Sök fler jobb liknande: lediga Personal Direkt söker SFI-lärare till kund i Kista jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Personal Direkt söker SFI-lärare till kund i Kista

Avdelningschef för Barn-och utbildningskontorets myndighets-och administrat
Norrtälje kommun är hjärtat i Roslagen. Här hittar du en idyllisk stadskärna, öppet landskap och en fantastisk skärgård. I Norrtälje finns 10 000 öar, 56 000 invånare och på sommaren blir vi dubbelt så många. Norrtälje ligger bara en timme från Stockholm City och det är nära till både Uppsala och Arlanda. Möjligheter, tillväxt och framtidstro hittar du hos oss. Läs gärna mer om oss på www.norrtalje.se. Barn- och utbildningskontorets ansvarsområde utgörs av förskoleverksamhet, grundskola, gymnasieskola, vuxenutbildning, särskola, kulturskola och skolbarnomsorg. För mer information om aktuell avdelning, se www.norrtalje.se ARBETSUPPGIFTER Som avdelningschef leder du Barn-och utbildningskontorets myndighets- och administrativa enhet och ingår i förvaltningens ledningsgrupp. Du har personalansvar för en grupp som idag består av ca 20 medarbetare med olika bakgrund och profession. Gruppen består av både specialister och personer med traditionellt administrativa uppgifter. Du utgör stöd till medarbetarna i deras yrkesutövning inom områden som registratur, nämndadministration, barn-och elevadministration, skolskjutsar, tillsyn samt samordning av frågor som rör ekonomi, personal, lokaler och IT m.m. I denna roll har du också ansvar för att driva utveckling av de administrativa stödprocesserna och arbetsformerna på förvaltningskontoret. Du kommer även vara beslutsfattare i vissa myndighetsärenden. KVALIFIKATIONER Vi söker dig med lämplig akademisk utbildning och erfarenhet som ledare inom offentlig förvaltning. Du har bred erfarenhet av arbetsledning av såväl specialister som av personal med administrativa funktioner.Du har goda kunskaper om den lagstiftning som reglerar offentlig verksamhet och vet vad det innebär att arbeta i en politiskt styrd organisation. Du är van att fatta egna beslut och självständigt planera, organisera och prioritera arbetet på ett effektivt sätt.
Företag: Norrtälje kommun, Barn- och utbildningskontoret
Ort: Norrtälje
Publicerad : 07-03
Sök fler jobb liknande: lediga Avdelningschef för Barn-och utbildningskontorets myndighets-och administrat jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Avdelningschef för Barn-och utbildningskontorets myndighets-och administrat

Rektor Frötuna skola, Norrtälje
Norrtälje kommun är hjärtat i Roslagen. Här hittar du en idyllisk stadskärna, öppet landskap och en fantastisk skärgård. I Norrtälje finns 10 000 öar, 56 000 invånare och på sommaren blir vi dubbelt så många. Norrtälje ligger bara en timme från Stockholm City och det är nära till både Uppsala och Arlanda. Möjligheter, tillväxt och framtidstro hittar du hos oss. Läs gärna mer om oss på www.norrtalje.se. Barn- och utbildningskontorets ansvarsområde utgörs av förskoleverksamhet, grundskola, gymnasieskola, vuxenutbildning, särskola, kulturskola och skolbarnomsorg. För mer information om aktuell avdelning, se www.norrtalje.se Just nu satsas det mycket på "Digitalt lärande" i Norrtälje kommunen och för de som har börjat sin digitala resa har nya möjligheter öppnats. En förskola och en skola har dessutom lyckats vinna pris i en rikstäckande tävling där det gäller att dela IKTtips. I Norrtäljes skolor har de spelats in filmer om den digitala satsningen och om de nya möjligheter som uppstått tack vare de digitala verktygen. Dessa filmer speglar den utvecklingen som sker i ALLA skolor/Förskolor i vår kommun. Det går fort framåt och vi växer hela tiden. Kolla in filmen från en av våra duktiga grundskolor, Bålbroskolan: http://vimeo.com/64302551 Vi är också en kommun med fokus på kvalitet i lärandet genom att tidigt införa förstelärartjänster med fokus på god utbildning för våra elever. ARBETSUPPGIFTER Som en av Sveriges viktigaste chefer ansvarar du för skolans strategiska arbete och leder den dagliga operativa verksamheten i skolan. Du har kraft och förmåga att tillsammans med medarbetarna vidareutveckla skolan. Du tillämpar lagstiftning och skolans dokument och uppmuntrar till en pedagogisk dialog och utveckling. KVALIFIKATIONER Vi vill att du -har ledarerfarenhet och är resultatinriktad. -är väl förtrogen med grundskolans uppdrag. -har relevant pedagogisk utbildning. -har förmåga att entusiasmera medarbetare, elever och föräldrar till aktiv delaktighet i verksamheterna. -är tydlig och strukturerad med personlig mognad och med förmåga att arbeta operativt. -har tidigare erfarenhet att arbeta som ledare och rektor. Stor vikt läggs vid personliga egenskaper. *** Som ny Verksamhetschef för Norrtäljes Grundskolor har jag ambitionen att skapa goda förutsättningar för en skola med ”bredd och spets”. Jag leder detta arbete på uppdrag av förvaltningschefen genom er rektorer. Som rektor äger man sin inre organisation och beslutar om vad som är ”bäst” för sin skola och som samtidigt går i linje med koncernen Norrtälje. Delar du synen på kvalitet i lärandet med mig och Norrtälje kommun, sök då omgående denna tjänst. /Magnus Persson Verksamhetschef Grundskola Norrtälje kommun
Företag: Norrtälje kommun, Barn- och utbildningskontoret
Ort: Norrtälje
Publicerad : 07-03
Sök fler jobb liknande: lediga Rektor Frötuna skola, Norrtälje jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Rektor Frötuna skola, Norrtälje

Granngården i Värmdö söker säljare - deltid
Granngården är en rikstäckande butikskedja med ca 110 egna butiker i Sverige. Våra kunder kan även handla dygnet runt på granngården.se. Under varumärket Nordpost bedriver vi postorder mot företag. Vi är drygt 800 anställda som omsätter ca 2 miljarder kr. Granngården vill underlätta vardagen, ge kunskap och inspirera människor som privat eller professionellt har lantbruk & skog, djur och trädgård. Vi erbjuder kunderna hög kompetens och ett attraktivt sortiment till konkurrenskraftiga priser. För dig som älskar kundservice och ser utmaningen i att på alla vis bidra till nöjdare kunder är detta en ypperlig chans till ett kvalitativt arbete  Arbetsuppgifter: * Arbeta aktivt med försäljning och rådgivning av vårt breda sortiment inom Lantbruk & Skog, Hus & Hem samt Djur och Trädgård. * Kassaarbete och uppackning av varor. * Planering och uppföljning av kundaktiviteter, exponering och varupåfyllnad. * Ansvara för verksamhet och personal vid ordinarie butikschefs frånvaro. * Tunga lyft förekommer Kvalifikationer: Vi söker dig som har flerårig säljerfarenhet från detaljhandeln och gärna även kunskap och vana från någon av våra produktområden eller dokumenterad yrkeserfarenhet inom branschen. Har du truckkort är detta mycket meriterande. Personliga egenskaper såsom hög servicekänsla, drivkraft, god samarbetsförmåga och ett genuint intresse för våra kunder är några av de egenskaper som vi värdesätter högt.     Vi erbjuder: Ett varierande arbete i en stimulerande miljö där du får friheten att utveckla kompetenserna inom försäljningsbranschen. Du får dessutom trevliga och inspirerande arbetskollegor! Tjänsten och ansökan: Vi söker två personer till vår butik i Värmdö. Tjänsterna är deltidstjänster för arbete under eftermiddagar/kvällar samt varannan helg. Start: v. 32 respektive v. 36 Tjänsten: Allmän visstidsanställning. Du är välkommen med din ansökan så fort som möjligt, då vi arbetar löpande med urvalsprocessen Sista ansökningsdag är 2012-07-21  Vi tar endast emot ansökningar via "Ansökningslänken" nedan. Har du frågor kring tjänsten kontakta gärna butikschef Kathy Adenlöf 08-574 101 31 Läs gärna mer om rollen som säljare i Granngården under våra medarbetare berättar.
Företag: Granngården AB Värmdö
Ort: Värmdö
Publicerad : 07-03
Sök fler jobb liknande: lediga Granngården i Värmdö söker säljare - deltid jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Granngården i Värmdö söker säljare - deltid


Sök lediga jobb LÖNECHEF Sigtuna kommun HR_lön

Skriv in ort, yrke eller relaterade ord till det jobb du söker:


Visa


Söka jobb tips
© Jobblediga.se