Mötesbokare_Innesäljare jobb - lediga jobb

Mötesbokare_Innesäljare jobb Mötesbokare_Innesäljare jobb - alla lediga jobb

Nedan listar vi alla lediga jobb som matchar: Mötesbokare_Innesäljare. På Jobblediga.se kan du enkelt söka fler liknande jobb via datorn eller mobilen. Här hittar du också jobbtips när du söker jobb eller vill klättra i karriären.

Hittade inga lediga jobb på sökning: Mötesbokare_Innesäljare. Sök vidare
Några andra slumpade jobb:

  1. Ordningssam HR-administratör- Stockholm

  2. Lagerredovisning- Stockholm

  3. Regional Försäljningschef Stockholm sökes!- Stockholm

  4. Revisionsledare- Stockholm

  5. Pricing Manager till LeasePlan- Stockholm

  6. Traffic Controller sökes till transportföretag i Norrort- Sollentuna

  7. Lärare SV/SO åk 4-6 till Ronnaskolan- Södertälje

  8. Kundtjänstmedarbetare till en bank- Stockholm

  9. Vill du arbeta extra som säkerhetskontrollant av frakt?- Stockholm

  10. Ekonom- Stockholm


Mer beskrivning

Ordningssam HR-administratör
Vi söker idag för kunds räkning en ordningssam HR-administratör. Bolaget verkar som en administrativ enhet för ett antal fackförbund och har ca 50 anställda som är lokaliserade i City. Inom HR Service arbetar idag 6 personer, varav 4 hanterar löner och olika ersättningar för drygt 1 000 personer. Då kunden är i ett utvecklingsskede innebär det att många bitar inte är på plats ännu. Därför behövs nu förstärkning fr.o.m. mitten av september. Om tjänsten: Tjänstens fokus är att, internt mot bolaget, avlasta administrativt inom HR-områden som är under uppbyggnad. Det innebär att ta fram riktlinjer, checklistor, och mallar som stödjer HR-processer, inom bland annat rekrytering, arbetsmiljöfrågor och vardagsrutiner. I uppdraget ingår även att iordningställa akter och göra olika enklare sysslor, såsom att boka mötesrum och liknande. Du bistår i våra HR-leveranser till kunderna, detta genom att bland annat ta fram platsannonser, skriva anställningsavtal samt eventuellt utföra enklare löneregistrering. Det finns möjligheter att påverka uppdragets innehåll i samverkan med övriga medarbetare. Uppdraget är på heltid i 6 månader med ev. möjlighet till förlängning. Arbetstiderna är mån-tors 08:00-16:30, fredagar 08:00-15:30. Kvalifikationer: - Lägst gymnasieutbildning - Minst tre års erfarenhet av självständigt HR-administrativt arbete - Goda datakunskaper inom Office-paketet, webbverktyg o dyl - Mycket god förmåga att formulera sig i tal och skrift - Mycket god förmåga att se vad som behöver göras, att ta initiativ och att skapa rutiner Det är dessutom meriterande om du har någon form av erfarenhet från lönehantering, såsom exempelvis enklare registreringar i lönesystem. Vi ser gärna att du som söker har erfarenhet från en intresse- och/eller medlemsorganisation. Detta är dock inget krav. Personliga egenskaper Vi tänker att du: - Trivs att jobba i team i en organisation med högt tryck - Är flexibel - Är lösningsorienterad, strukturerad och stresstålig - Har humor och ”skinn på näsan” Om arbetsgivaren: Want erbjuder erfaren och motiverad personal genom uthyrning och rekrytering inom ekonomi. Vi har funnits sedan 1999 och våra framgångsfaktorer är att erbjuda rätt kompetens, på rätt plats. Want präglas av öppenhet, engagemang och professionalism. Hur du ansöker: Välkommen att skicka din ansökan via Wants hemsida. Har du några frågor går det bra att kontakta Mariam Rezvani (mariam@want.se). Vi kommer att intervjua löpande varför vi snarast vill ha din ansökan.
Företag: Want AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-08
Sök fler jobb liknande: lediga Ordningssam HR-administratör jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Ordningssam HR-administratör

Lagerredovisning
Dreamwork Kort om tjänsten Med start omgående fram till 1 november 2013, söker vi för uppdrag hos internationellt bolag, en driven ekonom, som ska arbeta med lagerredovisning. Om företaget Internationellt bolag inom detaljhandeln, placering, söderort Mer om tjänsten Du arbetar i SAP R/3, Du har chansen att arbeta i ett globalt företag, varför kunskaper i engelska är viktigt Din profil Du ska ha god erfarenhet av redovisning i tillverkande bolag, stora flöden, tighta deadlines och främst; erfarenhet av lagerredovisning, både löpande och i samband med bokslut Ansökan Välkommen med din ansökan genom att registrera ditt CV och din ansökan på vår hemsida www.dreamwork.se snarast möjligt, då urvalsprocessen sker löpande. Om Dreamwork Är man inte en av de stora elefanterna måste man vara lite bättre och ge lite mer. Varje gång. Det är lite jobbigare men ack så mycket roligare. Vi vet, för de flesta av oss har tidigare arbetat hos de största. Sedan 2006 bygger vi ett nytt och annorlunda bemanningsföretag, som just nu är det snabbast växande i Sverige. Dreamwork har idag ca 300 anställda varav 50 internt. Vi har över 800 personer i våra omställningsprogram och finns på tolv platser i Sverige och har en CV-databas med över 500 000 kandidater. Våra garantier är marknadens bästa och vi har en målsättning att vara branschens trevligaste arbetsgivare. Dreamwork erbjuder tjänster inom rekrytering, bemanning och omställning. Våra kunder finns inom såväl privat som offentlig sektor och omfattar både mindre och större företag.
Företag: Lena Berggren
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-08
Sök fler jobb liknande: lediga Lagerredovisning jobb, Lagerredovisning Stockholm, Lagerredovisning Lena Berggren
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Lagerredovisning

Regional Försäljningschef Stockholm sökes!
Som Regional Försäljningschef i Stockholm leder och coachar du ett lokalt team av säljare. Teamet ansvarar för försäljning till nya respektive befintliga kunder. Som Försäljningschef ansvarar du ytterst för samtliga regionala kunder och ditt arbete innefattar skapande av referens-/strukturmaterial för att bedriva en effektiv kundbearbetning av befintliga och nya kunder. Det är därför av största vikt att du som Försäljningschef är en god ledare och därmed har förmågan att få med dig dina medarbetare. I arbetet ingår personalansvar vilket innefattar uppföljning, coachning och utveckling av teamet och det är viktigt att du kan entusiasmera samt inspirera till högre resultat inom försäljning. Som Försäljningschef ansvarar du för merförsäljningen på befintliga kunder samt försäljning till nya kunder, dvs ansvaret omfattar 100% ägarskap av tillväxtmålen inom regionen. I din roll finns stora möjligheter att bygga upp, utveckla och förbättra verksamheten som ska skapa god tillväxt och lönsamhet i regionen. Som Försäljningschef är du ansvarig för dimensionering av antalet säljare och dess komptens för att uppnå överenskomna mål definierade i den årliga budgeten. Du är också ansvarig att stödja upphandlingar som sker inom regionen Uppdragsgivare: Proffice Administration & Customer Solutions Ort: Stockholm Omfattning: Heltid Sista ansökningsdag: 2013-08-01. Ansökningar tas endast emot via vår hemsida. Frågor besvaras via mail efter semesterperioden. För information: Anna Lindqvist eller Johan Spångberg. Kvalifikationer: Det är i denna befattning ett krav att du har mångårig erfarenhet av försäljning till företagsmarknaden samt några års erfarenhet att leda arbete inom försäljning. Har du sedan tidigare erfarenhet ifrån bemanningsbranschen är det mycket meriterande. Det är ett krav att du har tidigare erfarenhet av budgetarbete och har god förståelse för ekonomi där du som person är utpräglat affärs- och resultatinriktad. Du är representativ och har en mycket god förmåga att knyta kundkontakter, att utveckla en kundrelation samt att vidmakthålla en bra relation med kunderna över åren. Erfarenhet från idé- eller konceptförsäljning är meriterande för denna roll. Som person är du trygg i dig själv och kan stå upp för din sak. Du är en kommunikativ person som arbetar efter en klar målsättning och har mycket god förmåga att uttrycka dig i tal och skrift. Din förmåga att förstå kunderna behov och omsätta detta i attraktiva affärsförslag är ett krav för denna roll. Utöver detta söker vi en person som har en hög ambitionsnivå och jobbar innovativt kombinerat med ett stor driv och kreativitet. Du förstår även vikten av integritet då du i din befattning sitter i regionens ledningsgrupp och medverkar vid de strategiska beslut som fattas i regionen. Slutligen vill vi att du är utpräglat sälj-, affärs- och resultatinriktad och arbetar med stort engagemang och entusiasm i det du företar dig. Du måste vara lösningsorienterad och tydlig i ditt ledarskap då ditt uppdrag är att utveckla dit säljteam samtidigt som du ska levererar goda resultat. Nyckelorden i ditt ledarskap bör vara säljkultur, coaching, feedback, uppföljning och struktur Organisations-/företagsbeskrivning: En människa arbetar i snitt cirka 10 000 dagar under sitt yrkesverksamma liv. På Proffice tycker vi att alla dagar är lika viktiga. Vi är en modern arbetsplats med flera hundra olika yrken. Hos oss finns det många vägar att gå. På Proffice är du en del av något större där du kan bidra till utveckling både hos våra kunder och i samhället. Du har samma fördelar som hos en traditionell arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort - utöver allt detta dessutom fler möjligheter att forma din karriär så som du vill. Keep improving.
Företag: Proffice Sverige AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-08
Sök fler jobb liknande: lediga Regional Försäljningschef Stockholm sökes! jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Regional Försäljningschef Stockholm sökes!

Revisionsledare
SL är sedan 1 januari 2013 Trafikförvaltningen inom Stockholms läns landsting. Med samma uppdrag, i ny organisatorisk kostym och i tydligare samverkan med övriga landstingsförvaltningar i arbetet att nå visionen – Europas mest attraktiva storstadsregion. Trafikförvaltningen söker en driven, kreativ och lyhörd person att axla rollen som Revisionsledare inom Trafikavdelningen. Trafikförvaltningen genomför löpande både systemrevisioner och temarevisioner av sina leverantörer (främst trafik och underhållsleverantörer). Revisioner sker både mot avtalskrav och tillståndskrav. Ett viktigt mål med leverantörsrevisioner är att stärka samarbetet mellan Trafikförvaltningen och leverantörerna genom att skapa ett bra samarbetsklimat som främjar utveckling och ständiga förbättringar. Om tjänsten Som Revisionsledare ansvarar du för att förvalta befintligt arbetssätt för leverantörsrevisioner inom främst SMAK-området (Säkerhet, Miljö, Arbetsmiljö, Kvalitet).Du leder utarbetandet av årliga revisionsplaner tillsammans med de sektioner som ansvarar för förvaltningen av avtal/affärer. Du vidareutvecklar rutiner, stöd och verktyg som är anpassade för leverantörsrevisioner. Vidare leder du och deltar även aktivt i revisioner utifrån revisionsplanen och organisationens behov samt stödjer med sakkompetens/kravställning vid upphandling av externa revisorer. Du samordnar även uppföljningen av den årliga revisionsplanen. I rollen ingår även att aktivt delta i övrig utveckling av Trafikavdelningens gemensamma arbetssätt samt processarbete. Din utbildning och erfarenhet Vi söker dig som har någon form av akademisk utbildning samt relevant utbildning och arbetslivserfarenhet inom revisionsområdet. Vidare skall du ha erfarenhet av att leda revisioner utifrån ett flertal ISO-standarder. Det är meriterande om du har erfarenhet från att leda utbildningar. Som person har du ett professionellt och strukturerat sätt att ta dig an arbetsuppgifter samt besitter en god kommunikativ förmåga. Du är pedagogiskt lagd och är van vid att leda och samordna revisionsteam. Du är intresserad av ett gott samarbete och delar gärna med dig av din kunskap. Du besitter även mycket goda kunskaper i det svenska och engelska språket och kan uttrycka dig väl i både tal och skrift. Information och ansökan I denna rekrytering samarbetar vi med Experis (Manpower Group). Vid frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta rekryteringskonsult AnnSophie Brezén, telefon 08- 452 3342. Fackliga kontaktpersoner för SACO är Richard Björk, tfn: 08-686 3779 och för Vision (SKTF) Mona Tallberg, tfn: 08-686 1665. Ansök och bifoga CV på sl.se/jobb Vänligen skicka din ansökan så snart som möjligt, intervjuer kommer att ske löpande. Välkommen med din ansökan! Sökord: Kvalitet, revision, ISO.
Företag: AB Storstockholms Lokaltrafik
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-08
Sök fler jobb liknande: lediga Revisionsledare jobb, Revisionsledare Stockholm, Revisionsledare AB Storstockholms Lokaltrafik
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Revisionsledare

Pricing Manager till LeasePlan
Din roll som Pricing Manager på LeasePlan Som Pricing Manager arbetar du tillsammans med övriga funktioner inom LeasePlan mot uppsatta mål. Det innebär att du aktivt arbetar med att bredda och kvalitetssäkra vårt erbjudande samtidigt som du bidrar med till att utveckla vårt arbetssätt i syfte att skapa mervärde mot våra kunder. Pricing Manager tillhör vår inköpsfunktion och rapporterar till Procurement Manager. Dina huvudsakliga ansvarsområden innebär att du har en central funktion i företaget där du bidrar med din förståelse och dina kunskaper om marknaden samt är delaktig i arbetet med att utveckla produktportföljen. I ditt arbete kommer du vara produktägare för våra tilläggstjänster kring t ex alkolås, körjournal och ekonomisk körning. Du kommer vara offertsamordnare/kontaktperson och dessutom skapa/redovisa presentationsmaterial kring produkterna, samt förse verksamheten med analyser och rapporter kring utvecklingen av våra tjänster Som ytterligare viktiga delar av ditt arbete kommer kvalitetssäkringen av våra avtalsparter, samt att göra prisjämförelser kring TCO. I ditt arbete kan både kund, prospect- och leverantörsbesök förekomma, men du har även mycket fokus på internt samarbete och utveckling av rutiner och arbetssätt.    Vem trivs här? Här trivs du som är en utåtriktad och nyfiken person och som är en självständig analytiker.  Du har ett affärsmässigt och utvecklingsinriktat perspektiv som gör att du har god förmåga att se vad som behöver göras för att förnya och förstärka LeasePlans erbjudande till våra kunder. Då du kommer att ha stora kontaktytor såväl internt som externt förutsätter vi att du är kommunikativ och relationsskapande, samarbetsorienterad och prestigelös. I ditt arbete och i din kommunikation ser vi att du utgår ifrån och agerar i enlighet med LeasePlans värderingar Vi söker dig som har minst tre års erfarenhet av en liknande roll som Pricing Manager på ett stort eller mellanstort bolag. För att du ska trivas i denna roll tycker du om att arbeta både strategiskt och operativt. Då LeasePlan är ett globalt företag får du gärna ha erfarenheter från internationella miljöer. Du har mycket goda skriftliga och muntliga kunskaper i engelska och svenska och du behärskar Officepaketet, med mycket goda kunskaper speciellt i Excel. Tjänsten är nyinrättad och har sin placering på LeasePlans kontor i Stockholm.    Vi erbjuder Vi erbjuder dig en tjänst som Pricing Manager i ett stort internationellt bolag där du har mycket goda utvecklingsmöjligheter. Din ansökan I den här rekryteringen samarbetar LeasePlan med Adecco. Frågor om tjänsten besvaras av Rekryteringskonsult Marie-Louise Bååth, 08-100 500, marie-louise.baath@adecco.se  Välkommen med din ansökan senast den 19 augusti!   Respect                        Expertise                      Commitment                            Passion
Företag: Adecco Sweden AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-08
Sök fler jobb liknande: lediga Pricing Manager till LeasePlan jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Pricing Manager till LeasePlan

Traffic Controller sökes till transportföretag i Norrort
Avanzera Bemanning Vårt uppdrag: Till ett uppdrag hos ett internationellt fraktbolag söker vi en medarbetare till avdelningen för Traffic Controlt. Detta är ett långt uppdrag som kan leda till anställning hos kunden. Som konsult i Avanzera har du fast månadslön och betald semester. Arbetsplatsen är hos vår kund i Sollentuna. Arbetsuppgifter: Huvudsakliga arbetsuppgiften i teamet är att förse kunderna med transportinformation, Vilket innebär att man kommer att ha många externa kontakter med t ex. kunder, tull, myndigheter, underleverantörer och agenter gällande flygtransport. Arbetsuppgifter som ingår: - Hantera beställningar från utländska agenter och kunder - Utvärdera rutter - Han täta kontakter med utländska kontor och partners - Övervaka försändelser samt bevaka avvikelser - Ordna leveranser och tullformaliteter enligt kundens instruktioner - Registrering i system och bearbetning av fraktdokument Förutom dessa uppgifter som ingår för alla i teamet kommer du också agera supervisor för gruppen och stötta dem framåt. Hålla i möten och vara samordnare för det globala teamet. Se till att svetsa samman teamet och kontinuerligt sträva efter förändring och förbättringar. Din bakgrund: Vi ser gärna att du har erfarenhet eller utbildning i logistik,transport eller spedition. Du är driven och kan lyfta blicken för att se förbättringsåtgärder långsiktigt. Du är van vid att bygga relationer både internt och externt. Du har goda kunskaper i engelska och är problemlösare samtidigt som du är en god lagspelare. Bemanning med personligt engagemang: Genom vår uthyrnings- och rekryteringsverksamhet erbjuder vi personal inom Ekonomi, Administration, Sälj/Marknad, Logistik/Inköp och HR. Vår inriktning är kunnig och erfaren personal som snabbt kan sätta sig in i arbetsuppgifter och nya företag. Vår framgång bygger på ett personligt engagemang, lång erfarenhet och en konstant målsättning att överträffa dina förväntningar. Besök oss gärna på www.avanzera.se eller www.facebook.com/Avanzera
Företag: Avanzera Bemanning AB
Ort: Sollentuna
Publicerad : 07-08
Sök fler jobb liknande: lediga Traffic Controller sökes till transportföretag i Norrort jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Traffic Controller sökes till transportföretag i Norrort

Lärare SV/SO åk 4-6 till Ronnaskolan
Jobba i Södertälje Välkommen till Södertälje! Det är här det händer. Det är här vi anställer Sveriges bästa lärare och ger dem 40.000 i lön. Det är här vi utvecklar de kommunala förskolorna och skolorna utifrån tydliga verksamhetsidéer, prövar två lärare i klassrummet, har gemensamma strukturer för pedagogiska diskussioner i arbetslagen och anställer förstelärare med uppdrag att utveckla ämnesundervisningen. Ja, listan kan bli hur lång som helst. Södertälje är en av Sveriges mest intressanta skolkommuner. Faktum är att vi nästan varje dag slår skolvärlden med häpnad. Att utveckla och förbättra förskolan och skolan låter sig inte göras på en kafferast eller av glada amatörer. Det måste göras systematiskt av skickliga ledare och lärare, och arbetet måste vara strategiskt och långsiktigt. Vi bygger vår utveckling på det forskningen visat är framgångsfaktorer för förbättringsarbete i förskola och skola. Dessutom har vi valt att prioritera några särskilda områden, som språkutvecklande arbete, inkluderande arbete och IKT som pedagogiskt redskap. Egentligen handlar allt vårt arbete om att skapa förutsättningar för förskollärare och lärare att göra ett bra jobb. Är du beredd att kavla upp ärmarna, att förända, att göra skäl för lönen och att sova gott om natten efter att ha gjort något värdefullt? Ja, då är du välkommen till Södertälje! Peter Fredriksson Utbildningsdirektör ARBETSUPPGIFTER Åk med på vår spännande resa! Ronnaskolan är på en spännande resa mot hög måluppfyllelse, god kvalitet i undervisningen och en trygg lärandemiljö. Vi har kommit långt och detta är bara början. Inför höstterminen behöver vi en vikarie för en av våra lärare i svenska och SO åk 4-6. Välkommen ombord, hälsar vi på Ronnaskolan. Vi söker en vikarie för vår lärare i svenska och SO som är föräldraledig under höstterminen. Arbetet innebär undervisning i SV/SO samt mentorskap för en klass i åk 4. Undervisningen sker i ett litet arbetslag i nära samarbete med tre andra mentorer, en studiehandledare och en speciallärare. Det kollegiala samarbetet är viktigt då vi arbetar i team kring eleverna. Du är en tillgång i arbetslaget och du tar aktivt ansvar för att höja måluppfyllelsen och att skapa en lugn, trygg och trivsam skola. KVALIFIKATIONER Vi söker dig som vill vara med och utveckla vår skola. Du är behörig lärare i svenska och SO i åk 4–6. Mångfald är en styrka, därför eftersträvar vi sökande med olika etnicitet, kön och ålder.
Företag: Södertälje kommun, Ronnaskolan
Ort: Södertälje
Publicerad : 07-08
Sök fler jobb liknande: lediga Lärare SV/SO åk 4-6 till Ronnaskolan jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Lärare SV/SO åk 4-6 till Ronnaskolan

Kundtjänstmedarbetare till en bank
TNG Group AB Om uppdragsgivaren Vår kund är en av Sveriges ledande banker med huvudkontor centralt i City. Till en av deras större avdelningar söker vi nu efter en kompetent och erfaren kundtjänstmedarbetare. Detta är ett konsultuppdrag med start i mitten alternativt slutet av augusti. Tjänsten är på heltid, med 38,5 timmars arbetsveckor. Uppdraget är tänkt att löpa tillsvidare. Beskrivning av tjänsten Som kundtjänstmedarbetare tillhör du en stor avdelning på drygt 60 medarbetare. Dessa är indelade i två olika grupper och bemannar avdelningen under olika delar av dygnet och veckan. Dina arbetstider kommer att vara förlagda på vardagar på dagtid. Huvuduppgiften är att besvara samtal med kunder som behöver spärra sina kort. I arbetet ingår arbetsuppgifter som är av administrativ natur. Vem är du? Vi söker dig som har arbetat i kundtjänst alternativt med telefon som din främsta redskap i minst fem år. Du är van vid att hantera stora volymer av samtal samt har god administrativ förmåga. Ett krav är att du behärskar svenska språket mycket väl i tal och skrift, samt behärskar engelska väl i tal och skrift. En del av samtalen kan komma från engelskspråkiga personer. Vi söker efter dig som har service i blodet. Du är van vid att bemöta alla sorters samtal på ett professionellt och vänligt sätt. Du är lojal mot din uppgift och tar ansvar för det du utför. Dessutom kan det tidvis vara högt tryck på telefon vilket kan medföra vissa stressmoment vilket ställer krav på din stressvana. Vi ser gärna sökande som ser detta som ett långsiktigt arbete där man vill vara med och bidra till avdelningens resultat och utveckling. Intresserad? Vid frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta rekryteringsansvarige Sinisa Strbac. Ansök snarast då intervjuer sker löpande, tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdatum. Att ansöka tar endast ett par minuter och du behöver enbart uppge kontaktuppgifter samt bifoga ditt färdiga CV. Följ anvisad länk.
Företag: TNG Group AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-08
Sök fler jobb liknande: lediga Kundtjänstmedarbetare till en bank jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Kundtjänstmedarbetare till en bank

Vill du arbeta extra som säkerhetskontrollant av frakt?
Framtiden AB Vi söker dig som vill arbeta extra som säkerhetskontrollant och kan börja en tjänst i augusti! Dina arbetsuppgifter Du kommer arbeta i godsmottagningen, med att scanna allt gods och sedan identifiera om det finns något utmärkande i godset, samt rapportera detta. Detta innebär att du inledningsvis kommer få genomgå säkerhetsprövningar och sedan följer en utbildning på själva maskinen och alla säkerhetsaspekter som finns till detta. Ibland kommer du även behöva öppna lådor och scanna vidare. Det är mycket individuellt arbete, så man behöver gilla ansvar samt förstå innebörden av att upptäcka fel på farligt gods. Om företaget Vår kund är en totalleverantör av tjänster och produkter för ökad säkerhet vid transport och hantering av farligt gods. De erbjuder packning, dokumentation och ansvarsförsäkring för transport av farligt gods. Din profil För att kunna göra detta behöver du vara en noggrann, strukturerad person och som samtidigt inte räds för att ta i när det behövs. Vi söker dig som kan jobba två till tre pass i månaden. Meriterande för tjänsten är om du har erfarenhet av transport eller frakt branschen. Körkort och truckkort är mycket meriterande. Om oss Framtiden AB är ett rekryterings- och bemanningsföretag och vår specialitet är Unga Talanger. Det innebär att vi hjälper våra kunder att hitta de bästa medarbetarna som fortfarande är i början av sin karriär. Just nu har vi hundratals lediga jobb. Framtiden AB arbetar med både bemanning och rekrytering och vår idé är att minska avståndet mellan utbildningen och arbetslivet. Vi gör vad vi heter – hjälper våra kunder till en bättre framtid genom den personal som vi förmedlar. För denna tjänst kommer du vara anställd av oss på Framtiden AB och arbeta som konsult hos ett av våra kundföretag. Villkor Start: Omgående eller enl överenskommelse Arbetstid: 14-22 Ort: Vår kund har sin godsmottagning i norra Stockholm. Urval: Sker löpande så sök redan idag.
Företag: Framtiden AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-08
Sök fler jobb liknande: lediga Vill du arbeta extra som säkerhetskontrollant av frakt? jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Vill du arbeta extra som säkerhetskontrollant av frakt?

Ekonom
Captica är specialister inom rekrytering och konsultverksamhet. Våra ambitioner är skyhöga, såväl våra kunder som konsulter ska uppleva personlig service och strålande kvalité. Vår kund är ledande i sin bransch och söker nu med hjälp av Captica en ekonom för mycket långt konsultuppdrag med placering i fräscha lokaler i centrala Stockholm. Arbetsuppgifter Som ekonom arbetar du i ett tight team om två personer där möjligheten till personligt inflytande är stort. Du arbetar operativt med löpande bokförings- och redovisningsarbete, budget och rapportering. Du är drivande och ansvarar för arbetet med årsbokslut och årsredovisning. Vidare är du även kontaktperson mot revisorer, banker och försäkringsbolag.  Kvalifikationer Du har några års erfarenhet från liknande tjänst och du har relevant utbildning. Som person är du driven och har förmågan att arbeta självständigt. Vidare är du noggrann, prestigelös och trivs i ett mycket högt tempo där det egna ansvaret värderas högt. Då vår kund är verksamma internationellt hanterar du svenska och engelska bra såväl i tal som skrift. Har du även erfarenhet från bolag där import/export är en del av verksamheten samt erfarenhet från något ekonomisystem, gärna Hogia är det meriterande.   Du erbjuds en roll i ett bolag med hög tillväxt och högt tempo. Rollen är central i bolaget och du ges möjlighet att vara delaktig i bolagets framtid. Tjänsten är placerad i fräscha lokaler vid Stureplan i centrala Stockholm.   Tjänsten är på heltid och tänkt att starta direkt efter sommaren. Vi träffar kandidater löpande och vi vill därför ha din ansökan snarast. Har du frågor kring tjänsten är du välkommen att ringa på telefon 08-411 24 70
Företag: Captica AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-08
Sök fler jobb liknande: lediga Ekonom jobb, Ekonom Stockholm, Ekonom Captica AB
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Ekonom


Sök lediga jobb Mötesbokare_Innesäljare

Skriv in ort, yrke eller relaterade ord till det jobb du söker:


Visa


Söka jobb tips
© Jobblediga.se