Blå Huset Hotell Umeå AB jobb - lediga jobb

Blå Huset Hotell Umeå AB jobb Blå Huset Hotell Umeå AB jobb - alla lediga jobb

Nedan listar vi alla lediga jobb som matchar: Blå Huset Hotell Umeå AB. På Jobblediga.se kan du enkelt söka fler liknande jobb via datorn eller mobilen. Här hittar du också jobbtips när du söker jobb eller vill klättra i karriären.

Hittade inga lediga jobb på sökning: Blå Huset Hotell Umeå AB. Sök vidare
Några andra slumpade jobb:

  1. Business Relationship Manager - Telecom- Stockholm

  2. Arbetsledare till Återvinningscentral- Stockholm

  3. Driftstekniker återvinningsanläggning- Stockholm

  4. Medarbetare återvinning skiftarbete/ej skift- Stockholm

  5. Servitör/servitris- Stockholm

  6. Transportplanerare varuleverans Rosersberg- Sigtuna

  7. Takläggare- Stockholm

  8. Engagerade kundtjänstmedarbetare- Stockholm

  9. Graphic Designer for Expanding E-commerce Brand- Stockholm

  10. Account Manager External Sales Stockholm City- Stockholm


Mer beskrivning

Business Relationship Manager - Telecom
Tata Consultancy Services (TCS) is an IT services, consulting and business solutions organization that delivers real results to global business, ensuring a level of certainty no other firm can match. TCS offers a consulting-led, integrated portfolio of IT, BPO, infrastructure, engineering and assurance services. This is delivered through its unique Global Network Delivery Model, recognized as the benchmark of excellence in software development. A part of the Tata group, India's largest industrial conglomerate, TCS has over 276,000 of the world's best-trained consultants in 44 countries. TCS has been servicing the Swedish market for more than 22 years. We have grown rapidly across the whole Nordic region over the past five years and today we have over 5500 consultants servicing Nordic clients. We offer a full scale of consulting, applications, infrastructure and BPO solutions, and during the past three years, TCS has been awarded the No1 customer satisfaction rating for IT servcies firms across NORDIC (KPMG Nordic Service Provider Performance & Satisfaction Study). We would like to hire a Business Relationship Manager (BRM) to take on part of the client responsibility for a large telecom client of TCS, headquartered in the region. The role will report to the Global Relationship Manager for this specific client whom also is based out of Stockholm. Depending on actual business requirements travel within Sweden and/or abroad (incl India) will be required from time to time. KEY RESPONSIBILITIES - Identify and create relevant IT services solutions, offerings, suitable value propositions and prepare high quality presentation material in proactive/reactive business pursuits. - Bid management for RFXs - perform bid manager role to liaison with other internal groups in driving the completion of our response. - Participate in planning sessions, strategy and account/opportunity qualification discussions along with the sales team. - Identify new opportunities in market and convert into GTM initiatives. - Contribute in presentations, solution workshops, etc which could be a part of bid process as and when required. - Perform solution and pricing validation according to the competency area as and when required. MINIMUM REQUIREMENTS: - At least 10 years experience in IT outsourcing industry, specifically in Banking & Financial Service Vertical, whereof significant part of the experience from a firm using a Global Delivery Model (TCS experience is a plus). - Fluent in English (written/spoken). If the candidate also has basic knowledge of at least one of the Nordic languages it will be considered an advantage. - Extensive background from the Telecom Industry - Experience working with multiple service horizontals like BPO, IS, etc a definite plus. - Previous Relationship Management experience. - Experience of delivery management in an Onsite/ Offshore model.
Företag: TATA CONSULTANCY SERVICES SVERIGE AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-08
Sök fler jobb liknande: lediga Business Relationship Manager - Telecom jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Business Relationship Manager - Telecom

Arbetsledare till Återvinningscentral
Svensk Freonåtervinning och dess varumärke SuperSopTunna utför service kring och behandling av avfall. Vi är ett ungt företag med ca 30 anställda och nya visioner inom återvinning. Företaget ingår i en utländsk koncern som finns representerad i 18 länder. Koncernen som har funnits i Sverige sedan 1992 gör just nu en långsiktig satsning inom insamling och sortering av avfallsmaterial. Vi är en ung, hårt satsande organisation som lever för att utveckla oss själva. Hos oss är det viktigt att man arbetar piggt och motiverat och alltid gör sitt bästa. Vi söker nu 2 arbetsledare till återvinningscentral i Hässelby och Hässelbys närområde i Stockholm. Återvinningscentralen tar emot grovavfall, farligt avfall och el-avfall från hushåll och företag. Vi har öppet 359 dagar om året och har ca 172 000 besökare som lämnar ca 24.000 ton material årligen. Detta ställer stora krav på vår planering och strategi. Arbetsuppgifterna Består av att vara en av medarbetarna på återvinningscentralen samtidigt som du planerar, övervakar och leder arbetet på återvinningscentralen. Du kommer att vara ansvarig arbetsledare för en egen personalgrupp. Du rapporterar direkt till driftledaren som även deltar i planeringen. Vi söker dig som Har ett genuint miljöintresse med inriktning mot miljöverksamhet och logistik. Du har gott ordningssinne, servicekänsla och samarbetsförmåga. Du är utåtriktad och kommunikativ för att hantera medarbetare, kunder och entreprenörer på ett bra sätt. Du har minst 1 års erfarenhet av arbetsledning inom återvinning, transport eller liknande branscher, vilket är ett krav. Du har grundläggande dataerfarenhet. Vi tror att du Har en bakgrund från avfall-, bygg-, industri- eller transportsektorn eller någon annan verksamhet med arbetsledande ställning. Är en kvinna eller man som inte är rädd för att lösa det oväntade som dyker upp. Det är meriterande men inget krav att ha lastbilserfarenhet, arbetat med egenkontroll tidigare eller att ha genomfört praktisk arbetsmiljöutbildning.
Företag: SVENSK FREONÅTERVINNING AKTIEBOLAG
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-08
Sök fler jobb liknande: lediga Arbetsledare till Återvinningscentral jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Arbetsledare till Återvinningscentral

Driftstekniker återvinningsanläggning
Svensk Freonåtervinning AB är verksamt inom återvinning av kylskåp och byggmaterial samt annan typ av återvinningsverksamhet. Vi etablerades 1992 och har sedan dess utfört högkvalitativ återvinning av material som innehåller freon (CFC). Vi är idag ca 30 medarbetare som bemannar våra verksamheter inom återvinning. Vi är en ung, hårt satsande organisation som lever för att utveckla oss själva. Hos oss är det viktigt att man arbetar piggt och motiverat och alltid gör sitt bästa. Vi söker nu 2 drifttekniker till vår verksamhet i Hässelby. Du som har jobbat med eller är duktig på styr- och reglerteknik och/eller hydraulik. Du skall bemanna och ansvara för vår fragmenteringsanläggning som vi driftsatte under hösten 2013. Du hanterar material, utför kontinuerlig service och reparationer samt mycket annat. Vi är en liten organisation vilket betyder att man har mycket ansvar och och många olika uppgifter. Goda kunskaper i engelska är ett krav. Kunskaper i tyska är starkt meriterande. Meriterande är även kunskap om återvinning, materialhantering, logistik, svetskunskaper, elkunskaper och allmän kunskap om motorer. Du kommer att ingå i ett arbetslag som arbetar med andra delar av vår återvinningsprocess vid sidan om, och tillsammans med dig. Det är även meriterande att ha utbildning inom heta arbeten, truck och/eller hjullastare. Arbetet sker med ISO9001 och ISO14001 i bakgrunden. Det är därför också meriterande att ha arbetat med egenkontrollprogram tidigare. Vi arbetar i skift; heldagar 7 dagar i sträck och är sedan ledig 7 dagar. Vi ser långsiktigt på våra medarbetare och söker dig som vill satsa på framtiden hos oss. Tillsättning sker löpande.
Företag: SVENSK FREONÅTERVINNING AKTIEBOLAG
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-08
Sök fler jobb liknande: lediga Driftstekniker återvinningsanläggning jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Driftstekniker återvinningsanläggning

Medarbetare återvinning skiftarbete/ej skift
Svensk Freonåtervinning AB är verksamt inom återvinning av kylskåp och byggmaterial samt annan typ av återvinningsverksamhet. Vi etablerades 1992 och har sedan dess utfört högkvalitativ återvinning av material som innehåller freon (CFC). Vi är idag ca 30 medarbetare som bemannar våra verksamheter inom återvinning. Vi är en ung, hårt satsande organisation som lever för att utveckla oss själva. Hos oss är det viktigt att man arbetar piggt och motiverat och alltid gör sitt bästa. Vi söker dig som har jobbat med återvinning, materialhantering eller logistik tidigare alternativt . Mycket arbete sker manuellt, men lastmaskiner och truckar används. Arbetet är till stor del fysiskt och sker till stor del utomhus, så god kondition är viktigt. Vi ser långsiktigt på våra medarbetare och söker dig som vill satsa på framtiden hos oss. Det är meriterande att ha utbildning inom heta arbeten, truck och/eller hjullastare. Arbetet sker med ISO9001 och ISO14001 i bakgrunden och god svenska i tal och skrift är därför en förutsättning för tjänsten. Det är också meriterande att ha arbetat med återvinningsverksamhet och/eller egenkontrollprogram tidigare. Tillsättning sker löpande.
Företag: SVENSK FREONÅTERVINNING AKTIEBOLAG
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-08
Sök fler jobb liknande: lediga Medarbetare återvinning skiftarbete/ej skift jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Medarbetare återvinning skiftarbete/ej skift

Servitör/servitris
Tobbes Kök i Bromma söker nu efter en glad och trevlig servitör eller servitris med minst några års erfarenhet som gillar när det är mycket att göra och har ett stort intresse för mat och vin för en heltidstjänst. Titta in hemsidan tobbeskok.se för mer information med öppettider och menyer.
Företag: Tobbes Kök
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-08
Sök fler jobb liknande: lediga Servitör/servitris jobb, Servitör/servitris Stockholm, Servitör/servitris Tobbes Kök
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Servitör/servitris

Transportplanerare varuleverans Rosersberg
Om Lidl Vi är en av de största kedjorna inom dagligvaruhandeln med tusentals butiker runt om i Europa. Vi öppnade våra första butiker i Sverige under 2003 och sedan dess har vi ständigt utmanat de etablerade kedjorna och sänkt matpriserna. Varje vecka väljer hundratusentals svenskar att handla smart när de går till någon av våra närmare 160 butiker runt om i Sverige. Dina arbetsuppgifter Vi söker nu en transportplanerare för en heltidstjänst till vårt centrallager i Rosersberg, Stockholm. I din roll kommer du att planera transporter från centrallagret i Rosersberg ut till Lidls 94 butiker i den norra delen av Sverige. Du kommer att förbereda lastdokument och övervaka utleveranser samt även skapa transportplanering för våra externa åkerier. Dessutom kommer du att ansvara för att chaufförer får med sig rätt pallar och dokument. Din profil Du har en avslutat utbildning inom logistik och vi ser gärna att du har tidigare erfarenhet av liknande arbete. Det är meriterande om du har truckkörkort. Som person är du flexibel och gillar att arbeta i högt tempo och att ha ett antal varierande uppgifter. Du har förmågan att förstå helheten och kunna göra rätt prioriteringar i en stressig situation. Det är viktigt att du har en hög social kompetens eftersom du kommer att ha mycket kontakt med externa parter. Du har en bra analytisk förmåga och inte rädd för att hugga i när det behövs. Du kan kommunicera via tal och skrift på svenska och det är meriterande om du har kunskaper i tyska samt en god datorvana och hanterar officeprogrammen. Vi erbjuder Tjänsten är en tillsvidareanställning på 40 timmar i veckan med tillträde enligt överenskommelse. Tjänsten innebär delvis helg- och kvällsarbete. Inarbetningen sker på centrallagret i Eskilstuna och efter flytten till Rosersberg, Stockholm i oktober 2013, är placeringen av tjänsten där. Som anställd på Lidl omfattas du av kollektivavtalet för lagermedarbetare i partihandeln. Vi erbjuder ett dynamiskt samt utmanande men samtidigt krävande arbete. Du som kan omsätta ambitioner och engagemang till handfasta resultat har goda utvecklingsmöjligheter inom Lidl-gruppen, både i Sverige och internationellt. Vi eftersträvar en blandad ålders- och könsfördelning samt etnisk och kulturell mångfald. Är du vår nästa transportplanerare? Vi hoppas det! Gå in på vår hemsida www.lidl.se och klicka på "Jobb" och på önskad tjänst. Sök via länken "Sök jobb online" som du hittar längst ner i annonsen. Där fyller du i formuläret och kan bifoga ditt CV och ditt personliga brev i pdf- eller word-format. Du får gärna även bifoga ett foto. Kopior på betyg och liknande tar du med till en eventuell intervju. Sista ansökningsdag är den 19 juli 2013. Har du frågor om tjänsten eller ansökningsprocessen, vänligen kontakta vår centrala rekryteringsfunktion på tfn 08-5555 7000. Välkommen med din ansökan!
Företag: Lidl Sverige KB
Ort: Sigtuna
Publicerad : 07-08
Sök fler jobb liknande: lediga Transportplanerare varuleverans Rosersberg jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Transportplanerare varuleverans Rosersberg

Takläggare
Takläggare Vi söker nu ett antal takläggare med utbildning eller meriterande erfarenhet på minst 1 år. Du ska kunna hantera alla moment på taket så som pappning , läktning, sedovanliga plåt arbete ( stosar, hängrännor,vinkelrännor m.m.) utan komplikationer samt kunna jobba i lag så som självständigt. Arbetsområdet kommer att vara runt om i Stockholms län, där tak från villor och större fastigheter är vad som främst kommer att göras. Vi ser gärna att du har en egen bil men inget krav. vid intresse maila info@byggabsthlm.se
Företag: BYGGAB STOCKHOLM AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-08
Sök fler jobb liknande: lediga Takläggare jobb, Takläggare Stockholm, Takläggare BYGGAB STOCKHOLM AB
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Takläggare

Engagerade kundtjänstmedarbetare
Har du tidigare arbetat inom servicebranschen och vill arbeta på ett av Sveriges snabbast växande företag? Vill du dessutom arbeta med ett glatt gäng och ha daglig kontakt med människor runt om i landet? Då ska du läsa vidare! Beskrivning Perido söker flera kundtjänstmedarbetare till ett företag vars affärsidé baseras på smarta och trygga betalningslösningar på Internet. Här ges du möjlighet och utvecklas och avancera i takt med företagets framgångar. Med över 500 medarbetare är man marknadsledande inom sitt segment och fortsätter att växa. Därför behöver man ytterligare en medarbetare som vill utvecklas tillsammans med företaget. Företagets lokaler hittar du i centrala Stockholm. Du kommer att få jobba tillsammans med ett gäng glada och energiska kundtjänstmedarbetare som har i uppdrag att ge den bästa servicen möjligt till företagets kunder. I dina arbetsuppgifter ingår det att ta emot ärenden via e-post gällande bland annat fakturor, påminnelser och inkassokrav. Inte nog med att du får arbeta på ett ungt och snabbt avancerande företag så bjuder företaget alla sina anställda på frukost varje morgon! Vi tror att du som söker är en social och mycket driven person som vill arbeta på ett ungt företag där det finns goda möjligheter att utvecklas och avancera. Du har ett utmärkt servicetänk och vill jobba i en miljö med hög laganda där det arbetas mot gemensamma mål. Kanske har du arbetat inom kundtjänst tidigare och tycker om den dagliga kontakten med människor? Varmt välkommen med din ansökan! Kravprofil -Avslutad gymnasieutbildning -Tidigare arbetat inom servicebranschen -Erfaren PC-användare -Du uttrycker dig väl i tal och skrift, även på engelska Omfattning och tillträde Heltid. Tillträde 22 juli, uppdragstid 2-3 månader med möjlighet till förlängning. Timlön. Ansökan Skicka din ansökan med bifogat CV via e-post till rekrytering@perido.se snarast då urvalet kommer att ske löpande. Ange referensnumret i ärenderaden. På intervju hos oss avslöjar vi namnet på kundföretaget och berättar mer om tjänsten. Om du har annan akut fråga kan du mejla vår frågemejl (fraga@perido.se), du får svar vardagar inom 24 timmar. Eftersom tjänsterna tillsätts snabbt är det viktigt att du direkt mejlar din ansökan till oss. Referensnummer 9005DB Kontakt E-post ansökan: rekrytering@perido.se Övriga frågor: fraga@perido.se
Företag: Perido Skills AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-08
Sök fler jobb liknande: lediga Engagerade kundtjänstmedarbetare jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Engagerade kundtjänstmedarbetare

Graphic Designer for Expanding E-commerce Brand
Online retailer LensOn has grown to become one of Europe's largest online stores within the ophthalmic industry, selling contact lenses, sunglasses, eye tests and make-up via the site www.lenson.com. The team at LensOn has a strong commitment and passion for what they do and are always focused on customer satisfaction and getting results. To make sure you fit our team, you should be a person who strives in a fast-paced environment and would like the freedom and responsibility to develop yourself and your work. LensOn is run from Kungsholmen in central Stockholm. We are now looking for a Graphic Designer for our Marketing Operations Team Main responsibilities: --------------------------------------------------------- Work closely with the Art Director as well as the Online, Content and Email Marketing Managers, among other, to create digital and print graphic material for use in and outside of the Marketing Operations Team. Main tasks will include: > Designing web UI elements such as banners, buttons, forms, and navigation menus > Creating graphic material for internal and external campaigns and activities > Designing production-ready Photoshop layouts from wireframe concepts > Directing product photo shoots and editing the resulting images according to existing standards > Designing and composing emails for ongoing campaigns as needed > Designing engaging visuals for content and social channels like the Blog, Facebook or Twitter > Creating/ supporting the creation of print material for merchandise and off-line activities We are looking for someone who has: --------------------------------------------------------- > A degree in a Web/ Graphic Design related field, or equivalent work experience > An exceptional online portfolio featuring work and projects of various natures > Comprehensive understanding of typography, and website and UI design > Solid knowledge of Adobe Creative Suite > Working knowledge of HTML/CSS > A keen eye for detail > An ability to handle several projects simultaneously and work against challenging deadlines > Excellent written and oral communications skills; fluency in English required > Experience designing for online B2C e-commerce sites a plus > Experience with diagramming/ wireframing software a plus > Experience with Flash and/ or video editing tools a plus As a person, you are: --------------------------------------------------------- > Friendly and social > Determined, positive and enthusiastic > A team player! We are a young company in a changing industry and therefore always act quickly and adapt to our ever-changing environment. This places high demands on you to be flexible and willing to constantly improve and spot new opportunities! This is a permanent and full time position, based in Stockholm. Interested? --------------------------------------------------------- Mail a relevant cover letter and your CV (including a link to your portfolio) to work@lenson.com as soon as possible. Please quote the reference "Graphic Designer". We are holding interviews on an ongoing basis. Want to know more about this position, please contact Maika Beato (Marketing Operations Manager) on maika.beato@lenson.com
Företag: LENSON AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-08
Sök fler jobb liknande: lediga Graphic Designer for Expanding E-commerce Brand jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Graphic Designer for Expanding E-commerce Brand

Account Manager External Sales Stockholm City
Volvo Information Technology AB was set up in 1998 and is a wholly-owned subsidiary of AB Volvo. Our customers include Volvo Group units, Volvo Car Corporation and other External companies. We have offices around the world and master a wide variety of IT areas. Within the department Customer Relations & Sales we are a team of about 30 persons with high spirit managing opportunities and customers on the market outside of Volvo Group. We aim to significantly increase Volvo IT:s business on the external market with focus on growth and synergies in Solutions and Services. Our businesses with Stockholm City are growing and we are now looking for a target oriented and driven: Account Manager External Sales Stockholm City You will work in a team based environment with focus on identifying and developing new business opportunities to support the customers? business and to become a strategic partner together with the customer. You will also be responsible to ensure renewal of already existing business in the area. As Account Manager you will work closely with Proposal Managers and other professionals in the Infrastructure & Operations, Solution Units and Application Delivery organizations. To succeed in this role we think you are an experienced and engaged person, having the ability to build effective relations with customers as well as within the organisation itself. Main Responsibilities: - Development of Volvo IT:s business. - Management of customer relations. - Manage the Volvo IT organization in customer opportunities and requirements. - Establish customer plans and sales budgets/forecasts. - Establish and manage a customer team within the specific area. - Participation in Steering Committees. - Develop customer satisfaction, sales and profitability within your customer's area. - Negotiation and execution of agreements with customers. Qualifications: - Being a strong leader for your customer team and for bid teams - Ability to act as a driving force for the customer within our organization - Ability to seek new avenues and opportunities to expand services to current customer - Experience of Business Development - Experience of leading a sales team in complex selling processes. - Good understanding of Volvo IT:s service and product portfolio is meriting - High social competence and excellent presentation skills. - Relevant academic qualifications and/or equivalent experience. - Excellent communication skills in Swedish and English, both written and spoken. The position will be placed in Stockholm and you will functionally report to the Key Account Manager for the Stockholm City account and your line manager will be the First Line Manager at Customer Relations & Sales. Position location will be in Stockholm with some domestic travelling. We can offer: We can offer you an attractive working environment with highly skilled and experienced colleagues, where you get the possibility to grow and develop together with us and our customers. We also offer a strong competence development roadmap and diverse career paths. Employment date: By arrangement
Företag: VOLVO INFORMATION TECHNOLOGY AKTIEBOLAG
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-08
Sök fler jobb liknande: lediga Account Manager External Sales Stockholm City jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Account Manager External Sales Stockholm City


Sök lediga jobb Blå Huset Hotell Umeå AB

Skriv in ort, yrke eller relaterade ord till det jobb du söker:


Visa


Söka jobb tips
© Jobblediga.se