Inspira Förskolor o Skolor AB jobb - lediga jobb

Inspira Förskolor o Skolor AB jobb Inspira Förskolor o Skolor AB jobb - alla lediga jobb

Nedan listar vi alla lediga jobb som matchar: Inspira Förskolor o Skolor AB. På Jobblediga.se kan du enkelt söka fler liknande jobb via datorn eller mobilen. Här hittar du också jobbtips när du söker jobb eller vill klättra i karriären.

Hittade inga lediga jobb på sökning: Inspira Förskolor o Skolor AB. Sök vidare
Några andra slumpade jobb:

  1. Strategisk inköpare, vikariat- Sundbyberg

  2. C/ CE-chaufför- Stockholm

  3. Servicetekniker med känsla för finmekanik- Solna

  4. Automationstekniker till processindustrin- Solna

  5. SJ IT söker BPMS Lösningsarkitekt- Stockholm

  6. Är du finsktalande och vill jobba i Stockholm?- Stockholm

  7. Personalhandläggare vikariat- Huddinge

  8. Nannynu! Barnvakt Stockholm Saltsjö-Boo 1 eftermiddag/vecka- Nacka

  9. Varuhuschef- Norrtälje

  10. Säljande projektledare inom fastighetsbranschen- Stockholm


Mer beskrivning

Strategisk inköpare, vikariat
Vi är 12 500 människor som samlats runt ett gemensamt syfte: att skapa innovativa lösningar på världens vattenproblem. Tyngdpunkten i vårt arbete ligger på att utveckla nya tekniker som kan förbättra hur vatten används, bevaras och återanvänds i framtiden. Vi flyttar, behandlar, analyserar och återför vatten till miljön och vi hjälper människor använda vatten på ett effektivt sätt i sina hem, byggnader, fabriker och jordbruk. Vi har långsiktiga, gedigna relationer med kunder i över 150 länder som känner oss genom vår kraftfulla kombination av ledande varumärken, såsom Flygt, Leopold, Sanitaire, Wedeco och Godwin, och applikationsexpertis med ett rikt arv av innovation. Xylem hade 2011 en omsättning på 3,8 miljarder dollar. För mer information om Xylem, besök xyleminc.com eller facebook.com/xylem.jobb. Xylems inköpsverksamhet utvecklas snabbt och rollerna förändras. Funktionen "Product Development and Value Engineering" arbetar med inköpsaktiviteter i produktutvecklings- och kostnadsreduceringsprojekt. Vår uppgift är att delta i projekten med kommersiellt fokus och involvera rätt leverantörer. Arbetet sker i nära samarbete med avdelningen för forskning och utveckling samt inköpsfunktionen för produktionsmaterial. Vi erbjuder ett utmanande och utvecklande arbete i ett internationellt företag. Arbetsuppgifter Din nya funktion blir att säkerställa bästa möjliga komponentförsörjning för nya produkter. Du bidrar med inköpskompetens och kommersiellt kunnande i Xylems produktutvecklings- och kostnadsreduceringsprojekt. Detta kräver totalkostnadsfokus med tillämpning av dina kunskaper inom teknik, logistik och inköp. I uppgifterna ingår att medverka i vår produkt- och teknikutveckling, utveckla försörjningsupplägg, analysera och utvärdera offerter samt delta i förhandlingar. Du ansvarar även för att genomföra inköp till projekten och samordna projektaktiviteter med leverantörer och Xylems övriga inköpsfunktioner. Du kommer resa både nationellt och internationellt. Bakgrund Vi söker dig som har intresse att arbeta med tekniknära inköpsarbete. Du är civilingenjör eller högskoleingenjör med inriktning mot logistik och teknik. Vi ser att du har erfarenhet av inköpsarbete eller har arbetat några år med utveckling eller konstruktion och vill ta chansen att lära dig inköpsrollen. Du har mycket goda engelska kunskaper i både tal och skrift, ytterligare ett språk är meriterande. Du har god vana med att arbeta med PC och Office-paketet. Du har förmåga att utveckla kontaktnät och du har lätt för att samarbeta med andra människor. Du har integritet och förmåga att presentera dina idéer på ett övertygande sätt. Du har helhetsförståelse för tillverkande verksamhet och är initiativrik, systematisk och resultatinriktad med ett visionärt synsätt. Vi erbjuder dig en spännande karriär i en internationell miljö med ett globalt nätverk, personlig utveckling och goda karriärmöjligheter. För att söka tjänsten gå in på www.xyleminc.com och fliken Career. Har du frågor är du välkommen att kontakta Tobias Engström, Manager sourcing new products, 070-316 17 26 eller Aliki Anderberg, Rekryteringsansvarig, 08 475 68 86. Placeringsort: Sundbyberg. Tjänsteresor: ca 30 dagar per år. Vikariat: 2013-08-01 till 2014 08-31. Sista ansökningsdatum: 2013-07-31 Representant för Unionen är Sonja Wiedenhoeft och representant för Sveriges Ingenjörer är Tore Strandberg, tel: +46 8-475 60 00.
Företag: Xylem Water Solutions
Ort: Sundbyberg
Publicerad : 07-02
Sök fler jobb liknande: lediga Strategisk inköpare, vikariat jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Strategisk inköpare, vikariat

C/ CE-chaufför
Om tjänsten I samband med att vår transportverksamhet expanderar behöver vi anställa fler duktiga C/ CE-chaufförer. Vi söker dig som vill förstärka vårt team och är intresserad av att jobba under förmiddagar, eftermiddagar, kvällar, nätter eller helger. Arbetet består av lastning, lossning och distribution i Stockholm samt Mälardalen. Som resurskonsult blir du anställd av Rekryteringsgruppen och uthyrd till vår kund under uppdragets period. Kvalifikationer Förutom att du är en erfaren chaufför med flera års erfarenhet av distribution ser vi gärna att du har följande kvalifikationer. • Erfarenhet av tempererade transporter • Truckkort • Digitalt färdskrivarkort • God lokalkännedom i Stockholm Våra uppdrag utförs hos olika företag/ uppdragsgivare, därför är det viktigt att du är social, självgående, flexibel, stresstålig samt gillar utmaningar. Om oss Rekryteringsgruppen startades år 2001 och tillhandahåller personal inom tre olika affärsområden, lager/industri, transport och kontor. Vi tillsätter en stor variation av olika tjänster inom ovan nämnda affärsområden, alla med olika krav på utbildning och erfarenhet. Gemensamt för alla tjänster vi levererar är att vi håller en extremt hög servicenivå och att vi alltid sätter kunden i fokus. Rekryteringsgruppen har sedan 2004 kollektivavtal och är ett auktoriserat Bemanningsföretag. Rekryteringsgruppen har kontinuerligt utökat sin verksamhet och är idag ca 180 anställda. Läs mer om oss på www.rekryteringsgruppen.com Du söker denna tjänst via denna CV databas. Vid frågor kan du kontakta oss på 08-41043522 eller magnus@rekryteringsgruppen.com
Företag: Rekryteringsgruppen
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-02
Sök fler jobb liknande: lediga C/ CE-chaufför jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: C/ CE-chaufför

Servicetekniker med känsla för finmekanik
För kunds räkning söker vi nu en Servicetekniker med erfarenhet inom produktion. Företaget som söker dig har sitt huvudkontor med produktion i Solna och är verksamma inom Life-Science. Uppdraget startar omgående och är fortlöpande. Arbetsuppgifter I rollen som Servicetekniker kommer du jobba med uppstart, akutunderhåll och omställningar av produktionsmaskiner, samt en hel del felsökning. Maskinerna hör till automationslinor som står i renrumsmiljöer. I arbetet är dokumentationen på engelska. Utbildning/erfarenhet Vi tror du har en eftergymnasial utbildning och arbetserfarenhet som servicetekniker. Det är mycket meriterande med kunskaper kring elautomation, mekanik, pneumatik och PLC-programmering. Meriterande är om du kan läsa konstruktionsritningar. Ett krav är att du kommunicerar på svenska och engelska i tal och skrift utan problem. Personliga egenskaper Vi tror att du är doer som får saker att ske! Du är noggrann och jobbar systematiskt. Detta är jobbet för dig som älskar teknik, människor och att få lösa problem! Låter det intressant är du välkommen att söka tjänsten via Snille Bemannings hemsida. Vi behandlar ansökningar och tillsättning löpande så vänta inte med din ansökan. Snille - För Ingenjörer till Ingenjörer av Ingenjörer. Snille Bemanning AB är det tekniska bemanningsbolaget som fokuserar på ”Snillen”. Snille är experter på kompetenstillförsel inom teknikområdet, både när det gäller tekniker och ingenjörer. Vi hjälper individer och ingenjörsföretag att utvecklas och växa!
Företag: Snille Bemanning AB
Ort: Solna
Publicerad : 07-02
Sök fler jobb liknande: lediga Servicetekniker med känsla för finmekanik jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Servicetekniker med känsla för finmekanik

Automationstekniker till processindustrin
För kunds räkning söker vi nu en Automationstekniker med erfarenhet av Siemens S7. Företaget som söker dig har sin produktionsanläggning i Solna. Uppdraget startar omgående och kommer att pågå fortlöpande. Arbetsuppgifter I rollen som Automationstekniker kommer du att utföra förebyggande och avhjälpande underhåll, felsökning i PLC-system och motordrifter och reparationer av produktionsutrustning. I ditt jobb ingår även konstruktionsändringar samt uppdateringar av dokumentation och programvaror. Arbetet innefattar både mekanik och elektronik. Utbildning/erfarenhet Vi tror du har gått en eftergymnasial utbildning inom el och mekanik och har arbetserfarenhet av elektriskt underhåll inom processindustrin. Företaget använder Siemens S7 som styrsystem och du ska vara van att arbeta och felsöka i PLC-system. Du har en djup kunskap av underhåll och har ett analytiskt tänkande inom felsökning och resultat. Ett krav är att du kommunicerar på svenska och engelska i tal och skrift utan problem. Personliga egenskaper Vi tror att du är en person med en god känsla för ordning och reda. Du trivs med att arbeta både självständigt och i grupp. För dig är problemlösning en utmaning och du brinner för teknik. Låter det intressant är du välkommen att söka tjänsten via Snille Bemannings hemsida. Vi behandlar ansökningar och tillsättning löpande så vänta inte med din ansökan. Snille - För Ingenjörer till Ingenjörer av Ingenjörer. Snille Bemanning AB är det tekniska bemanningsbolaget som fokuserar på ”Snillen”. Snille är experter på kompetenstillförsel inom teknikområdet, både när det gäller tekniker och ingenjörer. Vi hjälper individer och ingenjörsföretag att utvecklas och växa!
Företag: Snille Bemanning AB
Ort: Solna
Publicerad : 07-02
Sök fler jobb liknande: lediga Automationstekniker till processindustrin jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Automationstekniker till processindustrin

SJ IT söker BPMS Lösningsarkitekt
Vill du vara med på resan mot ett nytt och modernt SJ IT? Vår utmaning, en stabilare, effektivare och billigare leverans! Som vår nya lösningsarkitekt för Oracle BPMS har du en utmärkt chans att vara med att bygga upp samt sätta din prägel på en ny organisation inom IT Drift & Förvaltning. Om tjänsten Under 2013 kommer enheten att bygga upp ett nytt Business Process Competence Center (BPCC). Syftet med BPCC är att förvalta och utveckla SJs Oracle Fusion Middleware-plattform, BPMS-plattformen, samt att styra och stötta projekten som utvecklar och levererar lösningar till BPMS-plattformen. Arbetet innefattar: •Förvaltning av lösningar på BPMS-plattformen •Utveckla processer och rutiner för projektgenomförande, design, utveckling, test, CM •Stöttning av projekt i alla olika faser •Kommunikation och relationsbyggande med verksamheten På plattformen utvecklas flexibla och verksamhetskritiska BPM-lösningar i nära samarbete med verksamheten. Arbetsuppgifter •Vara resurs i utvecklingsprojekt •Ta fram och /eller verifiera lösningsförslag •Genomföra förändringsarbete •Verka som specialist inom aktuella områden •Identifiera och utforma lösningsmönster •Säkra dokumentation form av integrationskarta, tjänstekataloger, informations och processmodeller •Säkra att lösningar och projektleveranser följer det arkitektuella riktlinjer som ställts för lösningar på BPMS-plattformen Ansvarsområden •Ansvara för arkitekturbeskrivning och riktlinjer för BPMS-plattformen •Övergripande ansvarig för metodik och dokumentation (både input till projekten och output från projekten) •Genomföra, medverka eller leda förändringsarbete inom ett eller flera delområden som ex. systemutveckling, konfiguration, systemdesign m.m. •Medverka vid framtagning av lösningsförslag. •I utvecklingsfasen medverka i detaljerad systemdesign. •I samarbete med objektförvaltare (OF) föreslå förändringar •På erforderlig nivå inneha nödvändig plattform och/eller applikationskunskap för att kunna stödja verksamheten Din bakgrund För att vara framgångsrik i rollen bör du ha några års dokumenterad erfarenhet inom arkitektur. Kunskap i och runt Oracle och BPM och/eller liknande plattformar för affärslogik och integration och utveckling av metodik och arbetssätt inom SOA/BPM/Integration är något du har med dig. Då du kommer arbeta i nära samarbete med våra utvecklare är andra centrala kompetensområden: •Lead development •Utveckling (Java, Oracle SOA Suite, ADF, JPA) •Utvecklingsmetodik •Testdriven utveckling •Continous development/Continous integration Du har akademisk utbildning gärna inom Datateknik eller Systemvetenskap, eller likvärdig arbetslivserfarenhet. Du är en person med förmåga att se samband och ett sinne för att ständiga förbättringar och innovation. Du är analytisk, strukturerad och drivande i ditt arbetssätt och är van att ta ansvar. Vi lägger stor vikt vid din förmåga att effektivt samarbeta i grupp och över grupp-/enhetsgränser. Anställningsformen är en tillsvidareanställning på heltid med placering på HK i centrala Stockholm. Ansökan och upplysningar I denna rekrytering samarbetar SJ IT med Experis IT. Frågor om tjänsten besvaras av Annica Karlsen, senior rekryteringskonsult på Experis IT, telefonnummer 08 – 508 954 57. Du söker ovan nämnda tjänst genom att registrera ditt CV på www.experis.se och koppla den mot tjänst. Urval och intervjuer kommer att ske löpande så det är bra om du skickar in din ansökan snarast. Vill du anta utmaningen? Välkommen med din ansökan!
Företag: Experis IT
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-02
Sök fler jobb liknande: lediga SJ IT söker BPMS Lösningsarkitekt jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: SJ IT söker BPMS Lösningsarkitekt

Är du finsktalande och vill jobba i Stockholm?
MultiMind Bemanning AB arbetar med personaluthyrning och rekrytering. Bolagets nisch är att förmedla personal med språkkunskaper samt internationell erfarenhet inom områdena logistik, ekonomi, marknadsföring, HR och IT. Multimind Bemanning söker just nu finsktalande personer till olika tjänster inom administration/kundservice/ekonomi. Våra kunder är framgångsrika internationella företag inom olika branscher och samtliga har sina kontor i Stockholm. Vi ser gärna att du är flytande i finska både muntligt och skriftligt samt har mycket goda kunskaper i engelska. Det är även meriterande om du har en relevant utbildning samt tidigare erfarenhet inom något av områdena administration, kundservice eller ekonomi. Som person är du driven i ditt arbete samt strävar efter att ge en god service och levererar alltid med kvalité. Du driver självständigt ditt arbete framåt men tycker även om att arbeta i team. Vi har just nu ett flertal finsktalande tjänster som kan vara intressanta för dig, så tveka inte att registrera ditt CV samt kontakta oss så berättar vi mer.  Marjut Adalberth Direct: +46 8 21 67 46 E-Mail: marjut.adalberth@multimind.se
Företag: MultiMind Bemanning AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-02
Sök fler jobb liknande: lediga Är du finsktalande och vill jobba i Stockholm? jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Är du finsktalande och vill jobba i Stockholm?

Personalhandläggare vikariat
Karolinska Institutet Avdelning Tjänsten är placerad vid institutionens lednings- och administrationskansli, belägen på Huddinge Campusområde. Administrationen består idag av 17 medarbetare som hanterar frågor och lämnar stöd kring institutionens ekonomi, personalfrågor, utbildningsadministration, forskarutbildning samt information- och webbfrågor. Vi söker en personalhandläggare till institutionens personalavdelning. I avdelningens uppdrag ingår bl.a. att arbeta både strategiskt och operativt inom områdena personal- och ledarskapsutveckling, kompetensförsörjning, rekrytering, rehabilitering, praktisk lönehantering och lönebildning, arbetsmiljö och friskvård. Även förhandlings- och avtalsfrågor, samt likabehandlingsfrågor ingår i avdelningens uppdrag. Arbetsuppgifter Dina arbetsuppgifter kommer att vara varierande. En stor del av arbetet innebär att ha en konsultativ roll gentemot våra sektioner och dess medarbetare. Arbetsuppgifterna innefattar bland annat att: - Ge konsultativt stöd åt institutionens chefer, administratörer och anställda i allmänna personalfrågor samt tolkning av lagar och avtal inom personalområdet - Driva och delta i olika projekt, gällande exempelvis kompetensutveckling och lönerevision - Fungera som backup i handläggning av rekryteringsärenden - Hantera anställningsärenden och förlängningar i nära samarbete med sektionerna - Registrera personal- och lönehändelser i lönesystemet Primula - Granska reseräkningar - Andra arbetsuppgifter som förekommer på avdelningen Tjänsten är ett vikariat med tillsättning omgående, dock längst till och med 2014-05-31. Kvalifikationer Vi söker dig som har en akademisk utbildning inom HR och ser att du har minst 5 års arbetslivserfarenhet, gärna inom den statliga sektorn. Du har god analytisk och organisatorisk förmåga och bör ha lätt för att uttrycka dig i tal och skrift på svenska och engelska. Vi ser gärna att du har erfarenhet av de lagar och förordningar som styr arbetsrätten inom statliga sektorn. Som person tror vi att du har ett stort intresse för HR-frågor och är villig att driva och utveckla dessa tillsammans med gruppen. För arbetet krävs att du har stark integritet, ett positivt sätt och en förmåga att skapa goda kontakter inom och utom institutionen. Vi kommer därför att lägga stor vikt vid personlig lämplighet. Ansökningsförfarande Ansökan ska göras via rekryteringssystemet NetRecruiter. Vid tillsvidareanställning tillämpar Karolinska Institutet 6 månaders provanställning.
Företag: Karolinska Institutet, Inst. för neurobiologi, vårdvetenskap och samhälle
Ort: Huddinge
Publicerad : 07-02
Sök fler jobb liknande: lediga Personalhandläggare vikariat jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Personalhandläggare vikariat

Nannynu! Barnvakt Stockholm Saltsjö-Boo 1 eftermiddag/vecka
2007 NannyNu AB Om Nannynu! Nannynu! hjälper familjer som behöver en extra hand med deras barn och söker nu trygga, erfarna och lekfulla barnvakter. Som barnvakt hos oss blir du väl omhändertagen, vi har mycket personlig och tät kontakt med våra barnvakter och värdesätter dig högt. Du bestämmer själv hur mycket du vill arbeta och familjen kommer bo nära dig eller din skola. Våra uppdrag Nu söker vi många barnvakter till familjer som önskar hitta en barnvakt med start så snart som möjligt. Om uppdraget Familjen i Saltsjö-Boo vill ha barnpassning 1 eftermiddag/vecka ca klockan 15/15.30-19 (kan ibland bli förlängt till kl 21). . Familjen har tre barn på 4, 9 och 12 år, det är främst de två yngsta som barnvakten fokuserar på. Din profil Vi söker dig som: -Är student/har annat deltidsarbete och kan arbeta eftermiddagar från kl.15:00. -Har erfarenhet och ett genuint intresse för barn -Är ordningsam och lekfull -Söker ett långsiktigt uppdrag hos våra familjer Vi erbjuder -Ett roligt och meningsfullt extraarbete -Nannycertifieringskurs -Hjärt-och lungräddningskurs -Försäkring -En egen handledare -100-140 kr i lön per timme (inkl semesterersättning) -OB-tillägg samt storhelgstillägg Vid anställning hos nannynu! begär vi utdrag ur brottsregistret. Vi intervjuar löpande och tipsar dig att vara snabb in med din ansökan, följ länk nedan.
Företag: 2007 NannyNu AB
Ort: Nacka
Publicerad : 07-02
Sök fler jobb liknande: lediga Nannynu! Barnvakt Stockholm Saltsjö-Boo 1 eftermiddag/vecka jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Nannynu! Barnvakt Stockholm Saltsjö-Boo 1 eftermiddag/vecka

Varuhuschef
Biltema erbjuder idag ett brett sortiment för hela familjen inom områdena Bil/MC, Båt, Fritid, Hem, Kontor/Teknik, Bygg, Bilvård, Verktyg. Biltema finns idag på över 100 platser i Sverige, Norge, Finland och Danmark. Biltemas huvudsakliga marknadsföringsmedel är Biltemakatalogen som trycks i 16,5 miljoner exemplar per år. Under 2012-2016 kommer Biltema öppna 66 nya varuhus i Norden. Rollbeskrivning: En Varuhuschef på Biltema är kundfokuserad och har ett stort engagemang i sin verksamhet. Varuhuschefen ansvarar för hela driften av varuhuset inklusive inköp, försäljning, logistik, ekonomi, personal, marknadsföring och upprätthållande av Biltemas koncept. Som Varuhuschef är du tillika VD för ett dotterbolag.   Kvalifikationer: Vi söker dig som har minst 3-5 års erfarenhet som butikschef inom detaljhandeln, dessförinnan har du arbetat i flera år i olika ledande befattningar även då inom detaljhandeln. Du är en självgående, prestationsorienterad och tydlig ledare som har förmågan att motivera din personal. Du är affärsorienterad och arbetar strukturerat. Vidare vill du arbeta i kedjekoncept med lokalt entreprenörskap, stora volymer och många människor. Kunskap i butiksdrift, ekonomistyrning, lager, logistik, marknadsföring samt att driva försäljning är ett krav. Vi erbjuder ett utmanande arbete i ett expanderande företag med stora utvecklingsmöjligheter. Det är viktigt att du delar Biltemas värderingar, enkelhet, sparsamhet, handlingskraft, ordning och reda samt flexibilitet. Eftersom detta rör sig om en nyetablering så får du här även möjlighet att vara med helt från början inklusive rekryteringen av ditt eget Biltema team.   Arbetsplats/placering: Norrtälje Anställningsform: Tillsvidareanställning med tillträde enligt överenskommelse Har du frågor kring tjänsten kontakta:Beata Vaszi: 010-490 15 35 Observera att vi inte tar emot ansökan via post eller mail. Välkommen och ladda upp ditt CV samt Personliga brev. Urval kommer att ske löpande så vi ser gärna att du laddar upp din ansökan omgående. Är du intresserad av att söka någon av våra andra tjänster till Varuhuset? Resterande tjänster till Biltema Norrtälje utannonseras under våren/sommaren. Ladda gärna upp en spontanansökan via vår hemsida så länge och skapa en så kallad "Jobbagent". När väl annonserna läggs ut, kommer du få ett mail om att det nu går bra att söka de tjänster du lagt in önskemål på.
Företag: Biltema Norrtälje AB
Ort: Norrtälje
Publicerad : 07-02
Sök fler jobb liknande: lediga Varuhuschef jobb, Varuhuschef Norrtälje, Varuhuschef Biltema Norrtälje AB
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Varuhuschef

Säljande projektledare inom fastighetsbranschen
Vi söker en fastighetskonsult som ska leda och driva renoveringsprojekt i fastigheter som till större del är bostadsrättsföreningar och hyresfastigheter. Som fastighetskonsult kommer du att bidra till att utvärdera, utveckla och förbättra arbetsmetodiken. Detta kommer att ske genom veckovis rapportering där det framgår vilka som är pågående projekt, antal besök, kundenkäter, bra och mindre bra besök under veckan samt vad som kan förbättras. Du kommer att få medverka på mässor, aktivteter och nätverkande samt medverka vid andra säljaktivteter för nykundsbearbetning  För att lyckas i jobbet krävs stor egen drivkraft och personligt ansvar. Du ska kunna organisera och strukturera ditt arbete samt kunna medverka och leda projekt. I rollen som fastighetskonsult kommer det att innebära bygg- och informationsmöten på morgon och på kväll och i enstaka fall även helger. Vi ser gärna att du är hälso- och miljöintresserad samt har lätt för att skapa kontakt med nya människor. Vidare är du målinriktad och tycker om att göra affärer. Du ska kunna ta egna initiativ då rollen kräver att man är självgående samt är flexibel och serviceinriktad. Erfarenhet från fastighetsbranschen sedan tidigare är ett krav och då gärna med erfarenhet som projektledare, fastighetsförvaltare eller hantverkare. Det är meriterande om du har arbetat med stambyten, är entreprenadbesiktningsman, kontrollansvarig enligt PBL eller OVK-behörig. Flytande kunskaper i svenska och engelska, såväl skriftligen som muntligen är ett krav. Du som söker skall även ha b-körkort samt goda kunskaper i Officepaketet. I anställningen ingår bil, mobiltelefon och dator. Vi ser det även som meriterande om du sitter/suttit i styrelsen till en bostadsrättsförening samt tidigare tillhört föreningslivet/idrottsrörelsen, ange då gärna vilken idrott du har utövat. Arbetet är på heltid och kan starta omgående.
Företag: Staffingpartner AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-02
Sök fler jobb liknande: lediga Säljande projektledare inom fastighetsbranschen jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Säljande projektledare inom fastighetsbranschen


Sök lediga jobb Inspira Förskolor o Skolor AB

Skriv in ort, yrke eller relaterade ord till det jobb du söker:


Visa


Söka jobb tips
© Jobblediga.se