Representant_Säljare till Sollentuna jobb - lediga jobb

Representant_Säljare till Sollentuna jobb Representant_Säljare till Sollentuna jobb - alla lediga jobb

Nedan listar vi alla lediga jobb som matchar: Representant_Säljare till Sollentuna. På Jobblediga.se kan du enkelt söka fler liknande jobb via datorn eller mobilen. Här hittar du också jobbtips när du söker jobb eller vill klättra i karriären.

Hittade inga lediga jobb på sökning: Representant_Säljare till Sollentuna. Sök vidare
Några andra slumpade jobb:

  1. Helpdesk Sommarjobb 2013- Stockholm

  2. 13-731 Personlig assistent till aktiv man i Enskededalen- Stockholm

  3. Supporttekniker till Advania- Stockholm

  4. Internrevisor- Stockholm

  5. Affärsutvecklare med erfarenhet av upphandling till MÄLAB- Stockholm

  6. HKScan söker Säljare till Stockholm- Stockholm

  7. Kravställande specialist Trafikinformation och Dataförsörjning- Stockholm

  8. [80 - 100% Speciallärare/specialpedagog] sökes- Upplands Väsby

  9. Sjuksköterska- Stockholm

  10. Säkerhetskoordinator till Green Cargo- Stockholm


Mer beskrivning

Helpdesk Sommarjobb 2013
Wise IT AB Arbetsbeskrivning Wise IT söker för kunds räkning en nyfiken helpdesktekniker som har möjlighet att arbeta under perioden juni-augusti i sommar. Du kommer att hjälpa IT-användare med dagliga problem främst via telefon och remote. Arbetet innebär att ta emot samtal gällande IT-frågor, registrering av ärenden i kundens ärendehanteringssystem, felsökning, lösenordsbyten mm. Tjänsten är placerad i Stockholm. Utbildning/Erfarenhet För tjänsten krävs att du är tekniskt lagd och att du tycker om personlig kontakt med dina kunder. Vi tror att du har tidigare erfarenhet av supportjobb och vi ser gärna att du har kunskap inom följande områden: * Active Directory * MS Windows XP/7 * Exchange * Ärendehanteringssystem Du är en social person som är vara van att hantera kunder på ett serviceorienterat sätt. Rollen som helpdesktekniker ställer höga krav på stresstålighet och prioriteringsförmåga varför du är engagerad och noggrann i dina arbetsuppgifter. För detta uppdrag bör du kunna tala, skriva, läsa och förstå svenska och engelska obehindrat. Tjänsten ingår i vår konsultverksamhet vilket innebär att du blir anställd av Wise IT och jobbar som konsult ute hos vår kund. Som konsult på Wise IT får du unika möjligheter att arbeta på intressanta företag inom olika branscher och med många utvecklande uppdrag. Väljer du att satsa några år som konsult hos oss lovar vi dig utmanade och spännande yrkesår. Vill du bli en av oss? Då söker du tjänsten genom att trycka på ”Sök jobbet”- knappen och följa anvisningarna. Har du frågor angående denna tjänst kontakta gärna vår konsultchef Salle Nilsson på telefon 08 - 555 350 46. Välkommen med din ansökan! Om oss Wise IT AB (f.d. IT-Resurs) är ett av Sveriges ledande konsult- och rekryteringsföretag inom IT. Vi arbetar med starka varumärken i olika branscher och ger ett kompetent stöd i matchningsprocessen när du behöver en kvalificerad IT-specialist, IT-chef eller supporttekniker på hög nivå. Wise IT är en del av Wise Group AB som är listat på Nasdaq OMX First North Premier. Wise IT är ett auktoriserat bemannings- och rekryteringsföretag med ISO 9001:2008. Läs mer om oss på: www.wiseit.se. Wise IT - Rätt människor inom IT
Företag: Wise IT AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-08
Sök fler jobb liknande: lediga Helpdesk Sommarjobb 2013 jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Helpdesk Sommarjobb 2013

13-731 Personlig assistent till aktiv man i Enskededalen
Personlig assistent sökes till helger och kvällar samt extra vid behov Är du en aktiv, positiv och framåt person som gillar utmaningar? Vi behöver nu utveckla vårt assistansteam och söker dig, 25-45 år som är nyfiken och intresserad av kroppen och hälsan, har mycket energi samtidigt som du står med båda fötterna på jorden. Jag är en aktiv man på 48 år som är sjuk i ALS. Jag har alltid nya projekt på gång, arbetar som egen företagare och bor i villa nära Globen med min familj. Jag kan erbjuda ett spännande assistansuppdrag med inblick i en del spännande världar, möten med roliga personer och en hel del skratt då humor är en viktig ingrediens i mitt liv. Viktigt att du kan uttrycka dig väl i tal och skrift, är lyhörd och har tålamod samt en stor dos av glädje till livet! Hos mig får du även möjlighet att själv påverka arbetstiderna. Min målsättning med en personlig assistent är att jag ska fungera bättre i vardagen och kunna delta aktivt i familjelivet. Då personkemin är viktigast (jobbet kan man alltid lära sig) behöver du ej ha erfarenhet av liknande jobb. Körkort är ett krav. Maila din ansökan med CV och foto till nathalie.lovblad@hotmail.com Ansök via länken nedan. Intervjuer sker löpande. Arbetstid: Till en början deltid med varierande arbetstider (ej natt) som sedan kan övergå i heltid om önskemål finns. Lön: Timlön med 12% semesterersättning och OB. Kollektivavtal: KFS-PASS Särnmark Assistans är en servicepartner inom personlig assistans. Verksamheten startades 1992 av Mikael Särnmark och Cecilia Ekholm. Vi tror på individuella lösningar och på människans förmåga att göra egna prioriteringar. Vår ambition är att göra det möjligt för människor att bestämma över sina liv.
Företag: Särnmark Assistans AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-08
Sök fler jobb liknande: lediga 13-731 Personlig assistent till aktiv man i Enskededalen jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: 13-731 Personlig assistent till aktiv man i Enskededalen

Supporttekniker till Advania
Wise IT AB Arbetsbeskrivning Advania är en av Sveriges starkaste och mest heltäckande systemintegratörer och söker nu en supporttekniker till deras verksamhet. Advania söker nu en medarbetare till deras IT-support. Som supporttekniker kommer du att ta emot samtal och kvalificerade ärenden från kundernas IT-avdelningar, du kommer alltså inte att hantera användarsupport-ärenden. Målet är att lösa ärendena inom ett par timmar. Den gruppen du kommer att jobba i arbetar främst med support och förvaltning av alla befintliga kunder. Det är hög beredskap i gruppen vilket innebär att obekväma arbetstider kan förekomma. Utbildning/Erfarenhet Vi söker dig som har: - IT-gymnasium eller annan relevant utbildning - Ett allmänt intresse inom IT och teknik - Kunskaper inom nätverk - Kunskaper inom IP-telefoni Vi ser gärna även att du har kunskaper inom SQL då detta är meriterande. Som person önskar vi att du har mycket driv och gillar att ta ansvar. Vidare är det av stor vikt att du har social kompetens och en god samarbetsförmåga för att lyckas i ditt jobb som supporttekniker. Tjänsten ingår i vår konsultverksamhet vilket innebär att du blir anställd av Wise IT och jobbar som konsult ute hos vår kund. Vill du bli en av oss? Då söker du tjänsten genom att trycka på knappen längst ner på sidan och följa anvisningarna. Har du frågor angående denna tjänst kontakta gärna vår konsultchef Salle Nilsson på telefon 08 - 555 350 46. Välkommen med din ansökan! Sökord: supporttekniker IT-tekniker IT-supporttekniker IT-support Om kunden Advania är en av Sveriges starkaste och mest heltäckande systemintegratörer. Det är en lokal aktör med 300 medarbetare som är placerade på åtta kontor runt om i Sverige. Sedan 2012 ingår de i Advaniagruppen, en sammanslagning av Kerfi, Hands och Skyrr, med över 1100 anställda i Sverige, Norge och Island. Advania arbetar med CIC - Customer Interaction Center som tillverkas av Interactive Intelligence i USA. Lösningen bedöms av bl.a. Gartner som en av de ledande i världen. Om oss Wise IT AB (f.d. IT-Resurs) är ett av Sveriges ledande konsult- och rekryteringsföretag inom IT. Vi arbetar med starka varumärken i olika branscher och ger ett kompetent stöd i matchningsprocessen när du behöver en kvalificerad IT-specialist, IT-chef eller supporttekniker på hög nivå. Wise IT är en del av Wise Group AB som är listat på Nasdaq OMX First North Premier. Wise IT är ett auktoriserat bemannings- och rekryteringsföretag med ISO 9001:2008. Läs mer om oss på: www.wiseit.se. Wise IT - Rätt människor inom IT
Företag: Wise IT AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-08
Sök fler jobb liknande: lediga Supporttekniker till Advania jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Supporttekniker till Advania

Internrevisor
SL är sedan 1 januari 2013 Trafikförvaltningen inom Stockholms läns landsting. Med samma uppdrag, i ny organisatorisk kostym och i tydligare samverkan med övriga landstingsförvaltningar i arbetet att nå visionen – Europas mest attraktiva storstadsregion. Om tjänsten Trafikförvaltningen har uppdrag att vara en renodlad beställarorganisation, vilket innebär att vi upphandlar och beställer tjänster inom trafik, infrastrukturbyggande och underhåll. Vi söker nu ytterligare en internrevisor till avdelningen Juridik och Internrevision som idag består idag av två internrevisorer, elva jurister (bolagsjurister och affärsjurister), en juristassistent och en chefsjurist. Det här är en mycket kontaktrik och social roll där du kommer att arbeta inom ett stort internt nätverk och fungera som rådgivare både till vår Förvaltningschef/VD och till medarbetare som behöver stöd i olika sammanhang. Det är vår Förvaltningschef/VD som beslutar om vilka delar av verksamheten som ska granskas och som internrevisor är det du som genomför granskningar enligt fastställd revisionsplan och föreslår förbättringsåtgärder. Utöver detta omfattar tjänsten särskilda utredningar på uppdrag av Förvaltningschef/VD samt samordning mellan Trafikförvaltningens övriga revisionsorgan. Vi värnar om den prestigelöshet som råder inom avdelningen där det är högt i tak och en mycket bra gemenskap. Vi månar också om balans i arbetslivet vilket formuleras i Trafikförvaltningens grundvärdering SAFE: Samverkan, Ansvar, Förtroende och Engagemang, som har syfte att bidra till en kultur som starkt stöttar våra mål och som bidrar till en positiv anda i det dagliga arbetet. Din utbildning och erfarenhet Vi söker dig som är utbildad civilekonom eller har motsvarande relevant utbildning. Du har flera års erfarenhet av arbete vid revisionsbyrå och/eller av arbete med internrevision i en större organisation. Vi tror att du har förmåga att anta ett helhetsperspektiv på organisationen, som innebär att du relativt omgående kan sätta din roll och sakkompetens i relation till Trafikförvaltningens verksamhet och mål. Som person är du serviceinriktad ödmjuk och har hög integritet. Vi sätter vi stort vikt vid att de råd som levereras till organisationen ska vara användbara, levereras i tid och omges av en tydlig kommunikation. Det ställer därmed stora krav på din förmåga att samarbeta med andra samt din förmåga att uttrycka dig muntligt och skriftligt i det svenska språket. Den här tjänsten passar dig som trivs i en mångfacetterad miljö där varje medarbetares insats bidrar till att göra Stockholms län till en ännu mer attraktiv plats att besöka, arbeta och leva i! Information och ansökan I denna rekrytering samarbetar vi med Karin Ivarson på Pro Astri AB. Har du frågor är du välkommen att kontakta henne på tfn 070-824 69 08. Fackliga kontaktpersoner för SACO är Richard Björk, tfn: 08-686 3779 och för Vision (SKTF) Mona Tallberg, tfn: 08-686 1665. Ansök och bifoga ditt CV på sl.se/jobb. Intervjuer kommer att ske fr.o.m. 12 augusti 2013. Välkommen med din ansökan!
Företag: AB Storstockholms Lokaltrafik
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-08
Sök fler jobb liknande: lediga Internrevisor jobb, Internrevisor Stockholm, Internrevisor AB Storstockholms Lokaltrafik
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Internrevisor

Affärsutvecklare med erfarenhet av upphandling till MÄLAB
Vi söker nu en engagerad affärsutvecklare med erfarenhet av upphandling som vill vara med och bygga upp morgondagens regionaltågstrafik för nästan fyra miljoner invånare i Stockholm – Mälarregionen. Om tjänsten De kollektivtrafikansvariga i Stockholm – Mälarregionen har tecknat en avsiktsförklaring om hur den regionala tågtrafiken ska utvecklas framöver. I höst väntas MÄLAB får uppdrag att genomföra den nya trafiken. Med anledning av detta söker vi nu en affärsutvecklare som vill vara med och bygga upp morgondagens regionaltågstrafik för två miljoner invånare i Stockholm – Mälarregionen. Det här är en rollför dig som vill vara del i utvecklingen av något som många personer får ta del av i framtiden. Din roll blir inledningsvis att leda upphandling av tågtrafik och de andra tjänster som behövs för att den nya trafiken ska kunna förverkligas. Eftersom det kommer röra sig om ett nytt trafiksystem, utformat utifrån nya förutsättningar och trafikpolitiska krav, så kommer arbetet med upphandlingarna också innebära nyutveckling av affärsmodeller och koncept. Därefter vidtar arbetet med att utveckla och förvalta verksamheten fortlöpande. Arbetet kommer ske i nära samarbete med kollegor på MÄLAB, hos våra ägare och andra samarbetspartner. Utbildning och erfarenhet Vi söker dig som har högskoleutbildning eller motsvarande. Du har arbetat med affärs-/verksamhetsutveckling i ett par år och har där tillägnat dig erfarenhet av upphandlingar och kunskaper om det regelverk som omger dessa. Du har erfarenhet av och god förmåga till arbete i projektform med projektdeltagare från olika organisationer. Erfarenhet inom kollektivtrafikområdet ser vi som meriterande. Som person är du utåtriktad och har lätt för att samarbeta och skapa kontakter både inom och utanför verksamheten. Du har ett gott ordningssinne och är van att strukturera upp ditt arbete och driva igenom processer. Du är kommunikativ och uttrycker dig obehindrat i tal och skrift. Du har god förståelse för och intresse av att arbeta i en verksamhet som ytterst styrs av politiska beslut. Information och ansökan För mer information, kontakta vd Mårten Levin, 070-786 14 63. Mer information om MÄLAB och vår verksamhet finns på vår hemsida www.malab.se Facklig kontakt: MÄLAB har kollektivavtal via KFS. Tillträde september eller enligt överenskommelse. Välkommen med din ansökan!
Företag: AB Storstockholms Lokaltrafik
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-08
Sök fler jobb liknande: lediga Affärsutvecklare med erfarenhet av upphandling till MÄLAB jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Affärsutvecklare med erfarenhet av upphandling till MÄLAB

HKScan söker Säljare till Stockholm
HKScan söker Säljare till region Stockholm Som Säljare på HKScan kommer du ha en viktig roll i ett av norra Europas största livsmedelsföretag inom kött, fågel, charkuterivaror och färdigmat. Med eget budgetansvar leder du och driver försäljningsarbetet mot uppsatta mål. Din utmaning och ambition blir att tillsammans med oss, bygga en stark och lönsam verksamhet. Ditt fokus ligger på att bygga långsiktiga relationer med dina befintliga kunder samt identifiera nya affärsmöjligheter, inom dagligvaruhandeln. Rollen som distriktsansvarig säljare krävs det att du har förmågan att planera och disponera din egen tid, för maximal prestation. Du upprättar marknad- och försäljningsplaner, ansvarar för ekonomisk uppföljning samt genomför säljande exponeringar av våra produkter. Vi har två smakfulla produktportföljer, alltifrån frukostmackan till grillen. Att vara en del av HKScan stolta försäljningsorganisation innebär att du ligger i framkant när det gäller försäljning i dagligvaruhandeln och allt arbete utförs i linje med HKScans värdegrund; Affärsmässighet, Delaktighet och Enkelhet. Vi söker dig som: • Har säljerfarenhet från liknande branscher, exempelvis FMCG, dagligvaru- eller detaljhandeln, och tjänst. • Kan bygga och utveckla starka kundrelationer. • Har ekonomisk förståelse och förmåga att bedöma värdet av olika affärsalternativ. • Är driven och resultatinriktad. • Har en social och kommunikativ förmåga. • Är van att planera och hantera ett stort antal kunder. Vi erbjuder dig: • Ett utmanande arbete i en positiv miljö, omgiven av kollegor med höga ambitioner. • En modern arbetsgivare med innovativa arbetsverktyg som; Ipad och praktiskt säljstödsprogram. • Frihet under ansvar. • Tjänstebil. I denna rekrytering samarbetar vi med SalesOnlys rekryteringskonsult Daniel Bjerndahl. Önskas ytterligare information når du Daniel på 0765-25 90 29. I denna rekrytering kommer urval ske löpande, där av ser vi fram emot att ta del av din ansökan så snart som möjligt. Du registrerar din ansökan via www.salesonly.se Scan – bry dig om vad du äter. Scan är ett av Sveriges mest omtyckta varumärken och förknippas med svenskt ursprung, trygghet och kvalitet. Genom vårt arbete från gård till bord har vi unik kontroll på djuromsorg, miljö och kvalitet. Scan AB ingår i koncernen HKScan som är ett av norra Europas största livsmedelsföretag inom kött, charkuterivaror och färdigmat. Scan AB omsätter 10 Mdr SEK och har 2 100 medarbetare. HKScan-koncernen har 10 200 medarbetare och en omsättning som uppgår till 20 Mdr SEK. Läs gärna mer på www.scan.se.
Företag: SalesOnly Sverige AB
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-08
Sök fler jobb liknande: lediga HKScan söker Säljare till Stockholm jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: HKScan söker Säljare till Stockholm

Kravställande specialist Trafikinformation och Dataförsörjning
Idag bidrar individualisering och teknisk utveckling till att både resenärer och andra aktörer på marknaden ställer nya krav på kollektivtrafi ken. Som resenär vill man få rätt information när man ska åka, oavsett vad man väljer för kanal. Hos oss på Trafi kförvaltningen utgör olika former av trafikinformation vårt främsta serviceverktyg för att kommunicera med våra kunder - resenärerna. Nu söker vi dig som vill vara delaktig i utvecklandet av trafi kinformation och dataförsörjning så att vi når upp till våra resenärers förväntningar. Är du vår nya kravställare som vill arbeta med ständig förbättring av vårt utbud till markanden? Om tjänsten Som Kravställande specialist Trafi kinformation och Dataförsörjning ansvarar du för utvecklingen av Trafikförvaltningens befintliga webbtjänster för trafik- och störningsinformation. Du kommer att vara kravställande i samband med trafikupphandlingar och se till att de avtal som träffas tar hänsyn till de funktioner som krävs, för att informationen som går ut till våra resenärer alltid är korrekt. Du kommer även att delta i förvaltningen av dataförsörjning där du ingår i ett team bestående av medarbetare från vår enhet för trafiknära IT och representanter för våra olika trafikslag. Som Kravställande specialist inom Trafikinformation och Dataförsörjning är det du som är länken mellan Trafikförvaltningen, våra entreprenörer och andra externa parter. Ett samarbete där ni kontinuerligt arbetar med frågeställningen; Hur kan vi tillsammans bli bättre? Din utbildning och erfarenhet Vi söker dig som har högskoleutbildning och/eller relevant yrkeserfarenhet. Du har tidigare arbetat med verksamhetsförvaltning av tekniska system och agerat kravställare av funktion i samband med upphandling. Du har god förståelse för kund- och resenärsperspektivet och trivs i en roll där du utgör länken mellan interna och externa parter. Erfarenhet av att arbeta med trafikinformation är meriterande och vi ser gärna att du har ett intresse för kollektivtrafik. Som person är du utåtriktad och tycker om att etablera kontakter och nätverk både internt och externt. Du är kommunikativ och har lätt för att formulera dig i både tal och skrift anpassat till mottagaren. Därtill är du prestigelös och värdesätter samverkan med andra samtidigt som du vet vad som krävs för att driva dina ansvarsområden och målsättningar framåt. Det här är en tjänst för dig som med teknisk förståelse och kunden i fokus vill bidra till att göra kollektivtrafiken i Stockholmsregionen mer attraktiv och tillgänglig för de över 700000 resenärer som dagliger reser med SL! Information och ansökan I denna rekrytering samarbetar vi med Experis Engineering. Vid frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta rekryteringskonsult Anna Setterberg, telefon 08 764 25 83. Fackliga kontaktpersoner för SACO är Richard Björk, tfn: 08-686 3779 och för Vision (SKTF) Mona Tallberg, tfn: 08-686 1665. Ansök och bifoga ditt CV på sl.se/jobb. Välkommen med din ansökan!
Företag: AB Storstockholms Lokaltrafik
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-08
Sök fler jobb liknande: lediga Kravställande specialist Trafikinformation och Dataförsörjning jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Kravställande specialist Trafikinformation och Dataförsörjning

[80 - 100% Speciallärare/specialpedagog] sökes
Upplands Väsby kommun planerar och utvecklar en hållbar framtid för invånare och företag i Väsby. Vi ger väsbyborna service i världsklass. Väsby Välfärd driver och utvecklar förskola, skola, fritid, kultur, omsorg och vård. Vi erbjuder i våra verksamheter varje enskild medborgare bästa tänkbara stöd och utvecklingsmöjlighet. Med kunskap, omtanke och glädje möter vi våra medborgare. Vår samlade kompetens, kvalitetsmedvetenhet och iver att ständigt utvecklas gör att vi i varje möte, situation och handling erbjuder det bästa. Vi är en levande organisation som ständigt utvecklas utifrån medborgarens behov och intressen. Arbetsuppgifter Vi söker dig som vill arbeta inkluderande i barngrupper/klasser med glada barn/elever från jordens alla hörn. Vår pedagogik och verksamhetens utformning ska passa alla barn och kunna ge det bästa resultatet oavsett barnens bakgrund och förutsättningar. Vi strävar efter att skapa känslan av att lyckas för att skapa lust för det fortsatt lärandet. Hos oss är alla elever alla vuxnas ansvar. Som specialpedagog/speciallärare kommer du att arbeta på tre nivåer: organisation, grupp och individ. På organisationsnivå kommer du att arbeta nära rektor med ansvar för arbetet kring barn i behov av särskilt stöd. Du kommer att ingå i skolans elevhälsoteam tillsammans med rektor, befintlig specialpedagog och skolsköterska. På gruppnivå kommer du att arbeta med handledning av övrig pedagogisk personal och vara behjälplig vid skrivandet av årgärdsprogram. Du kommer att ansvara för screening och pedagogisk kartläggning på såväl grupp som individnivå. På individnivå kommer du att arbeta som stöd åt elever i klassrummet eller i mindre grupp Elevens behov avgör arbetsmetod. Vi förväntar oss att du har god kännedom om skolans styrdokument samt hur man arbetar i en mål- och resultatstyrd skola. Arbetslaget har ett gemensamt ansvar att se till att barnen erbjuds en spännande och lärorik verksamhet med hög kvalitet. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Kvalifikationer Du ska - ha grundskollärarutbildning, inriktning mot de lägre årskurserna, samt specialpedagogisk behörighet. Svenska som andraspråk är en merit. - ha kunskap och intresse för läsinlärning, språkutveckling samt flerspråkighet. - se möjligheter och arbetar lösningsinriktat. - ha erfarenhet av att arbeta med kompensatoriska läromedel. - vilja vara med och leda och driva det fortsatta arbetet med att utveckla ett specialpedagogiskt förhållningssätt. Arbetstid/varaktighet tidsbegränsad anställning 80-100% tillträde 130814 eller enligt överenskommelse. Anställningen är tidsbegränsad till 131220. Vår förhoppning är att tjänsten ska övergå i en tillsvidareanställning. Fackliga företrädare Nås via kommunens växel, tfn 08-590 970 00 Kontaktperson Birgitta Andrén 08 5909 78 49 Välkommen med din ansökan Registrera din ansökan längst ned på sidan i vår annons på http://www.upplandsvasby.se, senast 2013-06-20. Anställningssintervjuer kommer att ske fortlöpande. OBS! Vi tar inte emot ansökningar/intresseanmälningar via e-post eller post utan endast via länken ovan. Telefonförsäljare Vi undanber oss samtal från annonssäljare och rekryterings-/bemanningsföretag. Välkommen till oss på Väsby Välfärd!
Företag: Upplands Väsby kommun
Ort: Upplands Väsby
Publicerad : 07-08
Sök fler jobb liknande: lediga [80 - 100% Speciallärare/specialpedagog] sökes jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: [80 - 100% Speciallärare/specialpedagog] sökes

Sjuksköterska
akut slutenvårdsavdelning vid Infektionskliniken Vi söker dig som vill utveckla omvårdnaden inom Infektionskliniken i Huddinge eller Solna. Arbetet hos oss är omväxlande och stimulerande då du möter patienter med alla typer av infektioner, till exempel tuberkulos, sårinfektioner, multiresistenta bakterier. Dessutom har vi en avdelning med fokus på patienter med infektioner och beroende. Som nyanställd kommer du att ingå i ett års introduktionsprogram, inklusive individuell introduktion utifrån behov. Det finns goda utvecklingsmöjligheter inom kliniken. Infektionskliniken bedriver omvårdnad med stort fokus på att utveckla god vårdhygien och undvika smittspridning. Vi förutsätter att du har ett stort engagemang i arbetet med att utveckla en hög omvårdnadskvalité och patientsäkerhet. Arbetsuppgifter: Som sjuksköterska ansvarar du för och planerar patientens omvårdnad. Vi arbetar med Patientnärmre vård (PNV), vilket innebär att du arbetar i team tillsammans med undersköterska. Ett stort inslag i arbetet är antibiotikahantering. Vi arbetar med ständiga förbättringar (Lean) av vårt arbetssätt. Du kommer att vara delaktig i utvecklingen av vår verksamhet. Det innebär att prova nya arbetssätt, utvärdera och komma med förbättringsförslag. Kvalifikationer: Legitimerad sjuksköterska, gärna med erfarenhet av arbete på vårdavdelning. Handledarutbildning och magisterexamen är meriterande. Personliga egenskaper: Du är öppen och fördomsfri inför mångfalden bland våra patienter och personal. Det är viktigt att du har lätt för att samarbeta och är prestigelös. Vi värdesätter dig som känner engagemang och delaktighet i att utveckla omvårdnaden. Vi tycker det är viktigt att du är intresserad av avdelningens verksamhet, med fokus på patientsäkerhet, då vi vill att du är delaktig i vårt arbete att utveckla omvårdnadens kvalité. Vi tar endast emot ansökningar via detta system. Ansök genom att klicka på knappen ”Ansök här”. Ansökningar per brev eller e-post beaktas inte.
Företag: Karolinska Universitetssjukhuset
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-08
Sök fler jobb liknande: lediga Sjuksköterska jobb, Sjuksköterska Stockholm, Sjuksköterska Karolinska Universitetssjukhuset
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Sjuksköterska

Säkerhetskoordinator till Green Cargo
Green Cargo Presentation Rollen som säkerhetskoordinator utgör ett metod- och processtöd för lokchef och vagnchef gällande fordonssäkerhetsfrågor. Säkerhetskoordinatorn ansvarar för att koordinera och utveckla avdelningen Fordons trafiksäkerhetsarbete samt att utgöra länken mellan avdelningen Fordon och avdelningen Säkerhet. Befattningen ska etablera, utveckla och upprätthålla rutiner och processer för avdelning Fordons trafiksäkerhetsarbete. Vi söker dig som är civilingenjör och har erfarenhet av CSM RA/Risk Management. Arbetsplatsen finns i Solna. Välkommen med din ansökan till en tjänst inom en verksamhet som arbetar enligt långsiktig hållbarhet tillsammans med svenskt näringsliv. Arbetsuppgifter Som säkerhetskoordinator har du ansvar för att: • Driva, koordinera och sammanställa prioriterade trafiksäkerhetshöjande förbättringsaktiviteter för Avdelning Fordon. • Omsätta interna fordonssäkerhetskrav till rutiner och processer för avdelningen Fordons trafiksäkerhetsarbete. • Säkerhetskoordinering för avdelningens arbete enligt CSM RA. • Ta fram, utveckla och/eller implementera metoder för systematiskt säkerhetsarbete (t.ex. RAMS) för enheterna Lok och Vagn. • Vid behov delta i interna revisioner. • Efter samråd med avdelning Säkerhet - vara kontaktperson gentemot järnvägssäkerhetsmyndigheter avseende fordonssäkerhetsfrågor. - omsätta krav i lagar, myndighetsföreskrifter och TSD m.m. till rutiner och processer för avdelningen Fordons trafiksäkerhetsarbete. - delta i omvärldspåverkan och remissarbete inom fordonssäkerhetsområdet i nationella och internationella organ. • Driva eller delta i särskilda projekt enligt direktiv från Chef Fordonsutveckling. • Införa ECM i Green Cargos säkerhetsstyrningssystem • Leda arbetet med ECM-certifiering av Green Cargo som köpare av underhåll för godsvagnar och som underhållsleverantör • Fungera som ett slags moderator och utgöra metod- och processtöd för medarbetarna inom Fordon. Utbildning/erfarenhet Du som söker är civilingenjör eller motsvarande och har erfarenhet av både arbete med CSM RA/Risk Management och arbete inom järnvägsproduktion alternativt transportbranschen. Du är van vid myndighetskontakter och kontakter med alla nivåer inom den egna verksamheten. Du har verkat som metodstöd för säkerhetsarbete och är väl insatt i regelverk och metoder för säkerhetsarbete. För att bli framgångsrik i rollen behöver du ha förmågan att kunna sätta dig in i tekniska resonemang och kunna omsätta krav i lagar, myndighetsföreskrifter och TSD till företagsanpassade rutiner och instruktioner för den egna verksamheten inom Fordon. Som den vana projektledare du är har du också förmåga att driva fram projektarbetet till resultat och slutförande. Du har mycket god samarbetsförmåga och har lätt för att kommunicera både verbalt och skriftligt på svenska samt behärskar engelska i tal och skrift. Företagsbeskrivning Green Cargo är ett svenskt logistikföretag verksamt på den Europeiska marknaden för logistiklösningar som 2012 omsatte 4,6 miljarder kronor. Vi arbetar för en hållbar utveckling och för att leverera tjänster som möter våra kunders behov. Vi har cirka 2 700 medarbetare och vårt nätverk täcker hela Sverige. 90 procent av våra transporter sker med eldrivna tåg och hela Green Cargos transportverksamhet är märkt Bra Miljöval. Företagets hemsida www.greencargo.com Sluttext Varmt välkommen med din ansökan. Urval sker löpande, ansök därför redan idag genom att klicka på ansök på poolia.se.
Företag: Green Cargo
Ort: Stockholm
Publicerad : 07-08
Sök fler jobb liknande: lediga Säkerhetskoordinator till Green Cargo jobb
Tillbaka till listan
Klicka här och sök jobb som: Säkerhetskoordinator till Green Cargo


Sök lediga jobb Representant_Säljare till Sollentuna

Skriv in ort, yrke eller relaterade ord till det jobb du söker:


Visa


Söka jobb tips
© Jobblediga.se